Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
I hate you for making me feel this way! I hate even more that I can't hate yo
:: Dragons Peak :: Thunderrage District :: Drageborgen
I hate you for making me feel this way! I hate even more that I can't hate yo
Sted Assorians værelse
Omgivelser Hans seng, hans ting og hendes ting
Vejr Der er koldt udenfor, himlen er klar og smuk. Man kan se halvmånen, stjernerne er klarer og smukke
Påklædning
- TøjHun har denne kjole på, og intet indenunder. Hun har bare tær
- Andet Hendes hår er sat således
Det kolde vand stak imod hendes nøgne hud, som hun satte sig ned i vandet. Der var enkelte piger omkring hende, som smed blomster og olier ned i vandet, en anden flettede hendes hår. Hun var ikke vant til denne form for livsstil, og alligevel var hun egentlig også ret ligeglad. Rigdom havde aldrig været noget, som hun var gået op i, eller for den sags skyld bekymret sig om. Hun sukkede og hvilede sin nakke imod kanten af den hårde kant. Selvom det kolde vand, fik alle hår til at rejse sig på hendes krop, så nød hun temperaturen. Måske var det fordi hun var et skyggevæsen, og den vej gennem ikke gad den varme temperatur, eller også kunne det blot være en personlig præference.
En af tøserne, begyndte med at snakke til hende. Pointerede hun måske ikke skulle forblive i det kolde vand, i alt for lang tid. Måske det kunne havde konsekvenser. Hun rullede med øjnene, men rejste sig ikke desto mindre op. I det hendes nøgne krop fjernede sig fra vandet, og blev rørt af vinden omkring hende, blev hendes krop dækkede til af en håndklæde. En hånd blev holdt frem imod hende, og hun tog imod den, som hun trådte ud fra vandet og ned på gulvet. Her blev hun tørt og derpå beklædt i en hvid, og halvt gennemsigtig natkjole.
Hun forviste tøserne, og trådte ud fra badeværelset, og ind i soveværelset. Omgivet af hans lugt, og alle hans ting, blev hun konstant mindet om de følelser hun havde for ham. Hun hade den måde, han fik hende til at føle, den måde hedes kolde hjerte nærmest begyndte kun at banke for ham. Hun havde lyst til at råbe af ham, men på samme tid ville hun også gerne have, at han lukkede sine arme omkring hende, og aldrig nogensinde gav slip igen. Et suk forlod igen hendes læber, som hun begav sig imod det ene vindue. En smuk blomst sad i sin vase, ved vinduskarmen. Men så smuk og livlig som den var, syntes alt livet at forlade blomsten, i det hun trådte tættere på. Sådan syntes det at være, al form for natur mistede livet, når først hun trådte tæt nok på. Hun lod sin hånd blidt røre ved den døde blomst krone, i det bladene faldt af, hendes øjne var dog rettet imod månen. Hun var så optaget af synet, at hun ikke opdagede døren gik op. Ikke desto mindre, fik lyden af fortrin hende til at fjerne blikket, og her rette det imod den mand, som hendes hjerte syntes at hungre efter. Et lille smil formede sig på hendes læber, og hun gav slip på den døde blomst og vendte sig imod ham.
Gæst- Gæst
Sv: I hate you for making me feel this way! I hate even more that I can't hate yo
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Sv: I hate you for making me feel this way! I hate even more that I can't hate yo
De bløde læber imod hans, fik hende til at sukke nydende, og hun lukkede øjnene, mens hun nød dem mod sine egne. Hans ord fik hende til at grine "mhh en gang eller to, men jeg bliver aldrig træt af at høre det" indrømmede hun, alt i mens hendes hænder strøg gennem hans nakkehår. hun trykkede sig imod ham, som de fantastiske kys endnu kom. Hun gengældte dem alle, og med de samme former for følelser, som han gav mod hende. I det en seng med et ramte mod hendes ryg, lod hun sine ben hvile imod hans lår, samtidig syntes hendes natkjole at fremvise mere og mere af hendes bare lår. Et sted havde hun lyst til at sige det hele, hun havde lyst til at fortælle om sine følelser, og det faktum hun havde savnet ham. At hun endda havde været gået så vidt, som at sove i hans skjorter, blot for at kunne dufte ham mod sin hud, dog syntes ingen af disse ord at forlade hendes læber. I stedet lod hun sit hovedet falde mod hovedpuden, og hun betragtede ham med noget ukendt i sine øjne. Hun lod samtidig sine hænder glide op i hans hår "fandt du hvad du ledte efter?" spurgte hun nysgerrigt
Gæst- Gæst
Da han med et skulle til at nyse, og derpå lagde sin hånd imod hendes bryst, rynkede hun brynet "Jamen dog, hvad laver den hånd der" spurgte hun med et skævt smil, der ligeså stille formede sig på hendes læber. Hans kys imod hendes pande, gav et sekund af hvad hun følte. Den måde hun lukkede øjnene, og nærmest søgte mod hans berøring. Der var ikke meget af det, og man skulle virkelig være hurtig for at se det, men efter de få sekunder forsvandt det igen. Som han lagde sig ved hendes side, puttede hun sig ind imod ham. Hans spørgsmål fik hende til at smile "Jeg vil gøre mit bedste, selvom Augrú ikke nødvendigvis er det sjoveste selskab, så kan han gå an" hun trak på skulderne, men smilede alligevel til ham. Hun havde egentlig intet imod Augrú, han var selvfølgelig ikke Assorian, man han kunne gå an. Selvfølgelig ikke i en seksuel forstand, fordi hun egentlig ikke fandt ham seksuelt tiltrækkende.
Da han med et tog hendes hånd, betragtede hun den stille, men som han flettede deres fingre sammen, lod hun sit blik endnu engang møde hans. Hun gav hans hånd et klem, og sukkede "Jeg kommer også til at mangle dig" indrømmede hun, og som han trak hende ind imod sig, hvilede hun sin kind imod hans bryst. Det var så tæt på de tre ord, som hun i dette øjeblik kunne komme, at sige hun ville komme at mangle ham.
Gæst- Gæst
Efter noget tid, rejste hun sig op og her bevægede hun sig imod ham. Hun lagde sine arme omkring hans liv, og hvilede kinden imod hans bryst. Givet han var højere end hende, ville hun næppe kunne være ansigt til ansigt med hende, medmindre de rent faktisk lå ned. Ikke desto mindre så elskede hun denne stilling, hun nød den tæthed hun kunne få fra ham, noget hun næppe ville sige. I noget tid kiggede hun blot frem imod udsigten, men efter noget tid lod hun sit blik glide op imod hans ansigt "Du virker så fjern, har du meget på tankerne" spurgte hun nysgerrigt, samtidig med hun lagde sin ene hånd imod hans kind.
Gæst- Gæst
"*suk* der er intet min pige, jeg..
jeg undrer mig bare" sagde han uden at kigge på hende, kiggede han på hende ville han jo bare smile og vise.. følelser og det var en ting han havde svært ved, det der med positivefølelser var ikke ham, men de gjorde ham dog lidt glade af og til.
Med et tog han hende foran ham så han holdt hende bagfra, han holdt hende lige omkring lænden og tog hans hoved ved siden af hendes øre "når jeg rejser afsted, vil jeg finde den flotteste gave til dig, som et lille "undskyld" for at jeg rejser fra dig" han kyssede hende så i nakken og kunne dufte hende dejlige hår "imens jeg er afsted vil jeg skrive en dagbog til dig hver aften, som du kan læse når jeg er hjemme, så du ikke helt går glip af noget" han vendte hende så mod ham og kyssede hende, imens han kyssede hende mærkede han den kolde brise, som blidt rørte dem begge to imens de stod der.
Hun bed sig let i læben, da han kyssede hendes hals, og et tilfreds smil kom frem på hendes læber, da han sagde han ville have en gave med til hende "Du er altid der til at forkæle mig" lød det kælent fra hende. Hun havde intet imod de gave han gav hende, også selvom hun normalt var imod det. Det havde om ikke andet, en helt anden mening når det var fra ham, hvilket vel i bund og grund, var fordi hun havde de følelser for ham. Da han forklarede, hvordan han ville skrive en dagbog, så når først han kom tilbage, ville hun kunne læse det hele og det ville havde været som, havde hun været det ved ham. Hun nåede dog ikke at svarer, før han vendte hende imod sig og et par bløde læber ramte imod hendes. Hun sukkede og lagde sine arme om hans nakke, mens hun trykkede sig imod ham "jeg elsker di..." med et havde hun ingen kontrol, og ordene kom nærmest flyvende ud af hendes mund. Hun trak sig væk, overrasket over den manglende kontrol, og hun så bekymret imod ham "øh" hun rynkede brynet og trådte baglæns imod balkonen.
//SÅ blev ordene endelig sagt-ish!
Gæst- Gæst
» Hate is hate no Matter what//Mikayla//
» Video making - Tatia
» When you feel alone - Cameron.
» Why do i feel this way? //ettina
:: Dragons Peak :: Thunderrage District :: Drageborgen
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper