Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
på eventyr i stor byen - Seth EmptyIdag kl. 16:54 af Katrina

» Your new home, my little sweetheart
på eventyr i stor byen - Seth EmptyIdag kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
på eventyr i stor byen - Seth EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
på eventyr i stor byen - Seth EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
på eventyr i stor byen - Seth EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
på eventyr i stor byen - Seth EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
på eventyr i stor byen - Seth EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» Who am I now?? //Jake//
på eventyr i stor byen - Seth EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
på eventyr i stor byen - Seth EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
på eventyr i stor byen - Seth Voteba13på eventyr i stor byen - Seth Voteba14på eventyr i stor byen - Seth Voteba15 
Jake
på eventyr i stor byen - Seth Voteba13på eventyr i stor byen - Seth Voteba14på eventyr i stor byen - Seth Voteba15 
Dr. Trott
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner

på eventyr i stor byen - Seth

Go down

på eventyr i stor byen - Seth Empty på eventyr i stor byen - Seth

Indlæg af Katrina Man 24 Jul 2017 - 19:03

Tid: 10:15
Vejr: solrigt og lunt med en svag brise

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Katrina sad ved et af springvandene med halvt lukkede øjne og nød solen, samt fuglene som hoppede rundt omkring hende og kvidrede ivrigt til hinanden. En svag nynnen kom fra hende, da hun indvendig sang den vuggevise hendes mor altid havde sunget for hende. I dag var hun klædt i et par brune bukser, læder støvler og en skovgrøn skjorte. Hendes røde hår, som nåede hende til skulderbladet, havde fået lov til at hænge løs og bevægede sig let når brisen kom forbi. Hun holdte vingerne inde, da hun viste at det ikke var alle som var lige venlige overfor en engel.
Hun havde tidligere været på rundtur sammen med sin beskytter og læremester, men han skulle lige ordne nogle indkøb for hendes mor og bedsteforældre, og hun havde fåret lov til at vandre rundt på egen hånd.
Imponeret over alt hvad denne stor by havde at tilbyde, havde hun valgt at slå sig ned på springvandet, og der var ikke gået langtid før små fuglene havde slået sig ned rundt om hende og hun var begyndt at nynne. Det lod til at de godt kunne lide lyden af hendes stemme.
Folk, som gik rundt omkring på gågaden, så over på hende. Nogle smilede og andre viste ikke hvad de skulle mene, tænke eller tro.

Antal indlæg : 797
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

på eventyr i stor byen - Seth Empty Sv: på eventyr i stor byen - Seth

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jul 2017 - 20:24

En vandretur gennem byen var normalt ikke lige hans forté. Men han havde lukket en handel af med en mand der kunne hjælpe hans forretning vokse. Fordelen ved det hele var at på trods af at våbenhandel ikke kunne være så avanceret, så var det alligevel noget der solgte - Især blandt pirater og småmænd der stadig troede på de halv-automatiske skyts. Manden han havde handlet med var en træ og metal-hugger. De to ar de tre vigtigste komponenter i et skydevåben.
Seth gik afsted med et lille smil på læben, var en triumpf ikke altid noget at være stolt over? Selv gik han rundt med et eksemplar af hans produkter, en simpel men effektiv pistol som brugte tyndere kugler end alle de andre pistoler - blot så hastigheden på den lille djævel kunne være hurtigere. De forskelligt-farvede øjne gled rundt langs menneskerne som befandt sig i gaden da han bemærkede en pige som sad ved et springvand. Den måde dyrerne omgav sig hende gennem hendes sang, mindede ham af en eller anden grund om hans datter, Angel, i sine yngre dage før hun var nød til at blive låst væk.
Han var fanget i mindet om hans datter da en mand pludselig puffede ind i ham ved et uheld. Han røg et skridt tilbage mens den klumsede mand nærmest faldt over sine egne ben. Seth lagde hovedet på skrå og rakte en hånd ud til manden som han kunne tage. "Oh det må de undskylde!" Udbrød manden. Seth løftede blot sin hånd med et skævt smil og rystede på hovedet. "Det skal de slet ikke tænke på. Det kan ske...." nåede han ikke selv at fortsætte før et brag lød, mandens forhåbningsfulde smil stivnede og forsvandt, efterfulgt af at han faldt til jorden, med et blødende hul i brystet. Seth havde i sin forsikring om forståelse, trukket sin pistol som nu havde en svag stime af røg dampende ud gennem pistolens løb. Hans eget smil forsvandt og med et trådte han over den døende mand og fortsatte sin gang fremad.

- Skrevet på mobil Smile

Gæst
Gæst

Indlæg af Katrina Tirs 25 Jul 2017 - 20:40

Lyden af en pistol som gik af fik Katrina til at springe på benene og fuglene til at spredes til alle sider. Hun så sig hurtigt rundt og så en mand ligge med et blødende hul i brystet, og en mand som havde en ryende pistol i hånden. Hun gispede og løb hen til manden med hullet i brystet og forsøgte at standse blødningen, hvilket hun hurtigt indså var en umulighed.
For at lette den døende mands sind, gav hun sig til at synge den sang hendes mor plejede at synge til døende og begravelser.
Da manden var sovet ind med et smil på ansigtet overlod hun ham til de folk som havde samlet sig omkring hende, og gav sig til at se sig om efter den mand som var skyld i dette. Hendes ansigt var lagt i alvorlige folder, men dette gjore ikke hendes ansigt mindre smukt at se på.

//sangen "Into the West": [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jul 2017 - 21:31

Han var kommet et par meter væk før han pludselig hørte den beroligende nynnen. Han skar er forvirret grimasse og vendte blikket tilbage hvor manden burde have været i en pøl af blod, men nu var menneskemængden samlet om dem, så han var ude af stand til at vide hvad der var ved at ske.
Da menneskerne trak den døde mand væk, blev han mødt af alvorlige øjne. Hans øjne var dog ikke alvorlige selv. "Det var en smuk sang. Ærligerligt at du spildte den på sådan et afskum." sagde han med en rolig tone som han satte sin pistol tilbage i sit bælte omkring livet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Katrina Ons 26 Jul 2017 - 13:32

Hun gik anspendt hen til ham og standsede en halv meter fra ham, hendes øjne lyste af afsky. Hele hendes kropsprog sitrede af en 'har-lyst-til-at-slå-dig' energi, men hun holdte sig i skindet.
"Selv et afskum har lov til at få en værdig afslutning. Men selvfølgelig er der narrøve, som er skide lige glade. Selv en pirat har mere ære i livet end dem." Hun viste at hendes ord indbød til balade, men hun var ret ligeglad nu. Denne mand irriterende hende med sin ligegyldighed og kolde attitude.
Beldragon havde hørt skudet ligesom mange andre og var stormet hen for at se om Katrina var kommet til skade. Han åndede dog lettet op da han så at hun var uskadt. Dog var hun ved at gå til i flæsket på en mand, som lige havde sat en pistol i sit bælte. Han smilede og tænkte over hvem af forældrene hun tog mest efter på dette punkt.

Indlæg af Gæst Ons 26 Jul 2017 - 15:07

"Var den død ikke værdig? Hvad ville du så have foretrukket? Et skud gennem brystet er nådigt. Jeg kunne have skudt ham steder der havde været langt værre." sagde Seth i en rolig tone og tog sig ikke meget af englens faretruende tone, faktisk var han slet ikke bekymret.
"Du har den samme unge glød som min datter, den godtroende vilje til at ingen som helst med pumpende hjerter og øjne med glans, kunne være onde af natur. Men det er tid til at vågne op, lille pige," sagde han blot med en viftende hånd som han vendte sig for at gå sin vej igen. Det var spild af tid at diskutere med nogen hvems ungdom skinnede så kraftigt igennem. Seth havde også andre ting at tænke på, så som sin forretning. Eller sin datter, Angel. Han burde nok snart besøge hende, hvis han ville huske det. Hans opmærksomhed var væk fra den unge engel, men selv hvis hun prøvede på noget, var hans reflekser mere end klar til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Katrina Ons 26 Jul 2017 - 18:00

Hun lagde armene overkors og skulede til ham.
"Åh, jeg ved skam godt at folk kan være onde af natur. Det jeg mente med en værdig død, var min sang. Men ja, stik de bare af. Røvhul." Det sidste blev sagt i en lidt laver tone, men alligevel højt nok til at han kunne høre det. Katrina drejde sig en smule, så hun stadig havde ham i sit synsfelt og fik øje på Beldragon. Hun sukkede indvendigt. Hvorfor skulle hun også blande sig i forskellige ting.

Indlæg af Gæst Ons 26 Jul 2017 - 21:42

Seth, som ellers var på vej væk, stoppede ved hendes ord. Han rystede let på hovedet inden han vendte sig mod hende atter engang men denne gang var der irritation at finde i hans ansigt. Han gik helt tæt på hende med rynkede bryn som hans hoved gik nysgerrigt på skrå. "Stikke af? Jeg stikker ikke af. Men du har store ord af en lille pige at være." sagde han med en anelse hård tone, som om han talte til sin datter og ikke en fremmed.
"Så vis mig hvad jeg åbenbart stikker af fra? Den døde mand på jorden?" spurgte han roligt mens hans blik gled over på blodpølen hvor manden engang havde ligget. "Han er død. Han er ikke af værdi længere. Hvorfor skulle jeg tage mig af ham?" spurgte han så som hans blik faldt tilbage på pigen. Det gav ingen mening for ham. Hvorfor tog hun sig af nogen som var død? Hvorfor havde deres liv en værdi for hende? En fremmed af alle. Det var noget Seth ikke kunne forstå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Katrina Tors 27 Jul 2017 - 6:50

Hun rettede sig op i sine fulde to meters højde og prikkede ham let i brystkassen.
"Konsikvensen af dit drab. Hvad havde han gjort dem, siden han skulle have den kugle i brystet. Jeg vil næsten væde med at han ikke havde gjordt andet en at gå ind i dem ved en fejl." Hun fnøs, og lagde atter armene over kors.
"Hvis det var normalt for alle, kunne vi ikke bestille andet end at slå folk ihjel." Hun rystede let på hovedet. Hun var godt klar over at hun var ved at rode sig ud på dybt vand, men det var der ikke noget at gøre ved. Hun ønskede at han skulle give bare en antydning af at have forstået hvad hun mente, inden hun ville lade ham gå.
"Hvis ikke min fornemmelse sagde mig at jeg var forkert, ville jeg nærmest tro at de var en demon, så glad de er for at plaffe folk ned."

Indlæg af Gæst Fre 11 Aug 2017 - 18:30

På trods af hendes højde, virkede Seth ikke specielt påvirket af det. Han trak kort på skuldrene som hendes ord næsten pralede af på ham. Han var ved at miste interessen ved dette møde og var allerede begyndt at overveje hvor vidt han skulle skride. "Nogle folk fortjener bare at lade livet, bare sådan. Men jeg går ud fra at din slags går ind for ligeværd og alt det forbandede ævl som vi andre er fuldstændig ligeglade med" sagde han så roligt som han smilte over hendes sidste kommentar.
"Det kunne jeg lige så vel have været. Så havde jeg i det mindste været stærkere. Og min mor havde måske haft en chance dengang hun stadig levede," sagde han, urørt af hele situationen. Han trak roligt sin pistol op og begyndte at lade den, foran pigen, uden at trække en eneste mine. "Men ser du. Det jeg ikke kan gøre op for på den front, bliver bare fyldt på en anden front. Så istedet for at være født en dæmon, valgte jeg at gå vejen til at blive en alligevel." forklarede han som han hældte et skud ned i løbet af pistolen og ladede den. Så kiggede han op på pigen og smilte skævt som en dame passerede dem. Det ville tage lynets hast for nogen at opdage det før det var forsent. Han i en helt naturlig hurtig bevægelse fik løftet pistolen og skudt det nyladede skud gennem hovedet på kvinden. Pistolen drejede i hans hånd for at tage det meste af rekylet fra skuddet. "Måske skulle nogen vise dig fordelene ved at gå dæmonens vej." sagde han blot som hans sidste ord til hende inden han vendte sig atter engang og fortsatte sin gang. Han havde ikke tænkt sig at stoppe af sig selv denne gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Katrina Fre 11 Aug 2017 - 19:40

Hun var blevet vagtsom, da han begyndte at lade pistolen igen. Men hun havde ikke regnet med at han valgte en total uskyldig forbipasserende. Hun nåede ikke andet end at gribe kvinden i armen, med den hensigt at trække hende ud af skudvidde. Hun slap kvindens arm, da kvinden sank sammen, og styrtede efter manden. Hendes ansigt var trukket i vrede og hun langede ud efter ham bagfra. Hvis slaget ramte ville det lande i hans venstre ribben, med en kraft som var nok til at de fleste ville bukke gispende sammen. Det kunne godt være at hun kun var femten år, men hun kunne levere en proper næve, når hun blev vred nok.
Beldragon trådte lidt tættere på, men ville endnu ikke blande sig. Alle hans instinkter var i alarm og hans vinger kæmpede for at komme ud.

Indlæg af Gæst Man 21 Aug 2017 - 23:40

Han havde stort set regnet med at hun ville gå hen og blive helt fysisk, og ham værende den han var var slåskampe ikke uvante. Han havde fået en del tæv og givet tæv ud. Så selvom hendes slag fik ham til at bide sammen og lyst til at hive efter vejret, lod han være. Det var bedre at virke som om at det ikke gjorde noget overhovedet. Og Seth var god til at lade som om.
Han lukkede øjnene kort i med sine sammenbidte tænder før hans ansigt blødte op til et smil og han vendte sig. Han kiggede hende ind i øjnene før han lagde hovedet på skrå:" Virkelig? Var det nødvendigt?" nåede han at sige før han styrtede frem og nikkede hende en skalle, forhåbentligt hurtigt nok til at hun ikke ville kunne reagere. Hans smil forsvandt og han så mere irriteret ud end nogen sinde. "Jeg har ikke lyst til at blive voldelig overfor unge sjæle, men nogen gange må man bare påføre et par enkelte slag i opdragelsen." sagde han mens han knak sine fingre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Katrina Tirs 22 Aug 2017 - 7:13

Hun vaklede et par skridt baglens efter skallen, samtidig med at hendes fingere havde lukket sig om hans pistol og hun rev til. Hvis hun fik revet hårdt nok, regnende hun med at hun ville få pistolen ud af hans hånd, så hun kunne kaste den væk. Hun så på ham med et skævt smil på læben.
"Et par enkelte slag i opdragelsen? Regner de med at kunne ændre min opdragelse med et par slag? Så må jeg skuffe dem, de kommer forsendt." Derpå langede hun et slag imod hans kæbe og hvis han stadig havde fat i pistolen, gav hun den et vrid som ville få de fleste til at slippe hvad de end holdte.

Beldragon gik stift et par skridt tættere på, imens forsøgte at regne ud om hun kunne klare sig imod denne mand. Han var så meget i tvivl, og ville heller have at hun blev sur på ham, end hans skulle bringe hende hjem i alt for forslået tilstand.

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum