Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Jake
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Sasha
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Lenore
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Renata
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Taliia
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Katrina
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Edgar
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Celenia
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 
Marcus
Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba13Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba14Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

2 deltagere

Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Jake Tors 12 Okt 2017 - 19:24

Tid: formiddag
Vejr: overskyet, køligt og letter blæsende

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Endelig havde en brevdue bragt godt nyt, selv om det stadig var et par måneder gammel. De havde modtaget et brev om at nogle medlemmere af Fire klanen, Racos familie, var set i byen Firewood Village. Jake havde omgående gjort Draconia klar sammen med Sea Hawk, men han var ikke alene om at tage afsted. Hans elskede soulmate og mage var taget med ham.
Nu hvor de var ankommet til Firewood Village, var Jake kun glad for at Raco var taget med. Han ville havde savnet sin elskede utroligt, men han ville alligevel have foretrukket at han var blevet tilbage på øen. Men alligevel forstod han godt at Raco havde krævet at tage med, Seuzan havde tros alt været hans ældste søn. Selv Jake havde taget Seuzan ind som sin søn.
Han gik et stykke ind i byen, fuldt af den gruppe folk de havde valgt at tage med. Jake havde samlet sit lange sortbrune hår i en hestehale, da det blæste en del. Han havde sit sværd og dolke hængende i sit bælte, og bar en lun kappe som værn imod den værste kulde. Han så sig rundt, men genkendte ingen ved første runde. Han så hen på Raco.
"Jeg håber vores meddeler stadig er her i byen."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 699
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Gæst Tors 12 Okt 2017 - 20:25

Den ældre Draconianer brummede og stak tommelfingerne i bæltet. De var ankommet tidligt og de skulle nu vente. "Vi etkammersystem tidligt. Mange kan lide atsove længe." brummer han til sin mage og hvilede sit hoved kort mod den anden. Han var godt klar over at hans mage ikke ønskede ham her, men Seuzan var hans søn. Den først søn og en far ham selv.

"Det er svær tid for vores klan. De har mistet en prins og Taliia har mistet sin mand. Katrina sin far og Connor sin bror." Det gjorde stadig ondt på Raco, men han var nød til at nå til bunds i det her, ligemeget hvor ondt det gjorde. Han havde dog mest lyst til at have Connor her eller at han var hos ham. Et suk kom fra lederens læber mens han kiggede rundt. Kvinder og mænd gik forbi. Mange i dyb samtale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Elizabeth Fre 13 Okt 2017 - 13:56

Jazmin stod foran spejlet, atter engang. En sædvandlig rutine for hende om morgen. Pan lå ved siden af og studere og Fay var udenfor og lave diverse ting. Hvilket, var aldrig noget Jazmin havde fundet ud af, oftes kom hun blot hjem og fortalte om det og andre gange lod hun sig ikke tale.
Hun hev roligt kjolen over hovedet ([For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]). Håret var bøljet og sat pænt. De hvide øreringe passede perfekt til kjolen samt, et par hvide flade sko. Hun havde ikke ligefrem planer om gæster denne dag, så hun ville tage Pan med ud på tur. Den lille tiger unge, nød når den blev taget med ud, ikke særlig undrende.

Et kort blik, fik hende til at bevæge sig tættere på en fyr, men ikke for tæt på. Det lignede Jake. Ham som havde været så sikker på han kun var til fyrer, men i virkeligheden godt kunne lide et stykke af Jazmin.
De brune øjne, begyndte at skifte sig over i den gule. Det var kun hvis folk stirrede hende direkte ind i øjne, de lagde mærke til det når hun skiftede farve. Oftes lagde folk slet ikke mere til det. Jazz var fremme nu. En ligeglad og ondskabsfuld person. Hende skulle man langt fra pisse af.
Hun vendte sig til siden, ved en bod. Egentlig var hun ret ligeglad med Jake var her, men det var nu alligevel morsomt at se ham sammen med en anden mand. '' Hvor meget for denne? '' Hun samlede en halskæde op og så imod kvinden der stod bag boden. '' 1 Sølvmønt. '' Okay.. Hun lagde den stille ned. Hendes blik var stadig rettet imod boden, men hun nød at studere ham i øjenkrogen.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Jake Fre 13 Okt 2017 - 20:20

Han nikkede til Racos ord og følte endnu engang sorgen kravle ind over sig. Han skubbede den væk og skubbede blidt til sin elskede, da han fornemmede at han savnede deres søn.
"Hvis vi er heldige, så får du snart lov til at dele lidt bank ud. Jeg..." Han gik i stå, da hans blik kort faldt på en kvinde som lignede den blodsdæmon, som havde afpresset ham til at give hende blod og sex. Han rynkede øjenbrynene, men endte med at ryste kort på hovedet. Det kunne ikke være hende. Hun boede i Dragons Peak. Alligevel rykkede han lidt tættere på Raco, som om en del af ham var bange for at det var hende og at hun ville prøve på noget igen. En anden del af ham begyndte at blive vred og ønskede at give hende ren besked om hvad han mente om hende. Han knugede hænderne, så neglene bed sig ind i hans håndflade. Den lette smerte fik ham til at slappe en smule af, men ikke meget. Han så om på en af de folk han havde med sig og gjorde et næsten usynligt kast med hovedet i retningen af kvinden. Manden som Jake så på, nikkede og skilte sig ud som om han havde fået øje på nogle vare at han ønskede at købe. Han stilte sig ved boden med smykkerne og begyndte at forhandle med bodens ejer om en halskæde. Efter et halvt minuts tid, betalte han den pris som de var kommet frem til og gik tilbage til gruppen. Et blik og et usynligt nik var alt hvad Jake havde brug for.
Han snurrede rundt på foden og hastede hen til kvinden, som han nu var sikker på var Jazmin. Han rakte armen rundt om hende, greb fadt i kjolens udskæring og tvang hende rundt. Hans øjne var næsten sorte og lovede intet godt.
"Hvad fanden laver du her? Har du ikke ødelagt mit liv nok?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 699
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Gæst Ons 25 Okt 2017 - 21:38

Raco så efter sin mage og rynkede brynene. Han virkede rasende på kvinden, men hvorfor? Han skiftede sin vægt så den blev båret på et ben og så til med hævet øjenbryn. Den lange kappe bevægede sig blidt i takt med vinden. Hårtotter, der var gået løs fra hårpisken, fulgte også vinden. Hans blik gled afmålende rundt. Deres kontakt kunne komme når som helst og han vidste at de måtte være klar. Han gav et suk fra sig og gik hen imod sin mage.

Støvlerne knuste kviste og blade. Kaptajnen bar sig med en værdighed der viste hans mange års erfaring i kamp og på havet. "Jake. Hvem er dette?" Han stillede sig på afstand, men stadig så han kunne høres. Krydsede armene og så på kniven med lettere nysgerrighed. Han ville hellere stå ved sin mand, men dette så ud til at være mellem dem så han stod blot og så på. Skiftede igen vægten og strakte sine ben. Uvilkårligt hvilede en hånd på hoften for at støtten vægten. Noget han ikke havde gjort længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Elizabeth Fre 27 Okt 2017 - 18:27

Jazz var ikke ligefrem overrasket over Jake's energi og tanker, men derimod gav hun et kort grin fra sig, som han nærmest anklagede hende for at være et sted, hvor han også var henne ved. Hvor i alverden skulle hun vide at han ville være her?
Hun trak sin kjole til sig igen. '' Hør Jake, eller hvad end du nu hedder.
Du er ikke den eneste der befinder sig i Firewood Villagde og slet ikke den eneste der har rettigheden til at være her. ''
Hun så på ham stille, inden hun forsatte sin tale. '' Jeg har ikke ødelagt dit liv. Jeg gjorde det bedre, hvilket selv du ved. ''
Hun gav en kort latter fra sig, inden hun rykkede sig tættere på ham.
'' Vi ved begge godt at du nød det til fulde. '' Hun trak sig væk, inden hun gav kvinden et par mønter mere for hendes venlighed ved boden.

Hun så bag ud, hvor Jamie stod længere nede af gaden og betragede en del kjoler. Han var en trofast tjener, som altid havde været ved hendes side. Også selvom han i sin tid havde været startet med at være en slave, var han alligevel blevet, da han var blevet sat fri.
Måske fordi Jazmin altid havde behandlet ham bedre, end hans rent faktiske familie havde.
'' Jeg er ked af, du sikkert valgte at fortælle din kæreste om vores lille hyggelige aften. Jeg tvang dig ikke. Du gik frivilligt med. '' Hun gav endnu et kort smil fra sig.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1541
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Jake Lør 28 Okt 2017 - 11:48

Jake drejede hovedet halvt og talte til Raco.
"Det er den bloddæmon jeg fortalt om. Hende som ikke ville lade mig gå uden at hun fik noget af mit blod."
Han knurrede dybt over hendes ord og rykkede sig væk fra hende da hun nærmede sig ham. Det gjorde at han kom et par skridt tættere på Raco.
"Du gav mig intet valg. Du truede med at dræbe mine folk, hvis jeg ikke gik med. Den eneste grund til at jeg muligvis nød det, var fordi du manipulerede med min hjerne." Han holdte stemmen i en normal højde, frem for at skrige som han enlig havde lyst til.
"Og ja, jeg fortalte min soulmate, vi har ingen hemmeligheder for hinanden." Han havde lagt armene overkors og så skulende på hende. Han stolede ikke på hende, og have på fornemmelsen at hun kunne finde på lidt af hvert. Inklusiv at råbe op om at han var til sit eget køn.

Piraterne fornemmede at der var optræk til en større gang ballade. Og var derfor ekstra opmærksomme på alt omkring dem.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 699
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco Empty Sv: Problemer på flere fronter - Jazmin og Raco

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum