Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba13Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba14Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum

Go down

Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Empty Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum

Indlæg af Gæst Tors 12 Jul 2012 - 1:11

Hey people titlen siger det hele jeg i gang med et steampunk forum og jeg ville bare høre tankerne om det og måske nogle forslag til hvad man kunne tag med videre til forumet, jeg vil ikke sæt link op da jeg stadig har en del ting og lave og der gået ti timer med arbejde bare i dag så det kommer sikker til og hedde skriveskade i morgen men det må jeg vil leve med hvis det er Oo

Når men what do you think?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum Empty Sv: Nogle gode råd og tanker til et steampunk forum

Indlæg af Gæst Tors 12 Jul 2012 - 9:39

Lyder interessant. :-)

Nogle gode råd mmmmmm.
hvis du skal lave en steampunk verden, så skal du måske have en lidt forklaring på hvorfor verden er så ledes kun udviklet til steampunkagtig teknologi. :-)

Så skal du nok huske på side, at i sig selv komme med en god forklaring hvad steampunk er, da ikke alle ved overhovedet hvad det er. :-)

:-)men held og lykke med skrive og admin arbejdet. :-)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum