Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Søger admins til middelalder-fantasy-forum EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba13Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba14Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba15 
Valentine
Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba13Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba14Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba15 
Genevira
Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba13Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba14Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba15 
Jake
Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba13Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba14Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba15 
Edgar
Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba13Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba14Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba15 
Abigail
Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba13Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba14Søger admins til middelalder-fantasy-forum Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

Søger admins til middelalder-fantasy-forum

Go down

Søger admins til middelalder-fantasy-forum Empty Søger admins til middelalder-fantasy-forum

Indlæg af Gæst Tors 12 Jul 2012 - 14:50

Goddag, mine kære emneglade venner! Smile

Trods min bratte afslutning på Underworld (kan læses om i 'et 'pænt' farvel') så står jeg og min med-admin i lidt af en admin-mangel på vores forum.
Temaet er Middelalder-fantasy, og derfor er der masser af muligheder for overtro og diverse myter og legender.
Men på grund af tidsmangel, ferier og alt muligt andet, så er vi ikke rigtigt kommet videre. Så nu er vi blevet enige om at gerne vil have nogle ekstra admins på.
De admins vi vælger at 'ansætte' (bemærk at det er frivilligt, og derfor får man ikke lån! xD), bedes udfølge nedenstående krav nogenlunde:
- Skal helst have en skype-konto, så det er muligt for andre admins at komme i kontakt med en.
- Have lysten og motivationen til at komme med ideer, og føre dem ud i livet på siden.
- Helst være på mindst 2-3 gange om ugen og lave bare en smule på siden.
- Være samarbejdsvillig, og villig til at indgå kompromis.

De admins der bliver valgt her får samme rettigheder som de allerede ansatte admins. Alle muligheder for at rette i/på forummet.


Skriv en pm eller her, en smule om dig selv og dine kvalikationer, og så ser vi hvad der sker Smile

Her er linket til hjemmesiden, så man se lidt på den før man beslutter sig; http://afterthestorm.danskforum.net/

Så må vi håbe at nogen er friske på at arbejde sammen med os.
Vh.
Daenerys og Elric

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum