Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Fire & Ice ~Camille~
Side 1 af 2 • 1, 2
Fire & Ice ~Camille~
Tid: 15:32
Vejre: solskind, med et smulge skyer på himmlen.
Omgivelser: folk går i parken med deres kæle dyr, nogle går blot for dem selv mens andre har taget sig til at pakke op og forlade parken efter en hyggelig skovtur, og så småt begynder parken er virke mere og mere tom, mens få enkelte løber rundt om parken for at få motion.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Påklædning: ventor's sorte hat, med hans sorte hansker, en hvid skjorte og sort læder vest, sorte bælte, med en bue over ryggen mens pile koft ligger ved hans højre side, lætte rejse støvler og en kniv i hans venstre side.
Ventor lod blikket på sin hest og smilede roligt, mens han han trådte ind i pakken og tænkte at dette ville være et udmærket sted at overnatte for dagen da der nok ikke ville være det store problem at skulle overnatte her en enkelt nat før han tog afsted, han kiggede på sin hest som bar største delen af hans oppakning, og så ud til at være ret så træt, så de nærmede sig søen tæt ved parken og planlagde at skulle slå telt her og give hans hest mulighed for at kunne få noget af drikke, så han begyndte lige så stille at pakke telted og mad resurserne samt forskellige af skind fra hestens ryg så den fik mulighed for at drikke noget vand uden at overanstrenge sig mens han lod sig gå over og sætte tingende orden så han havde overblik over det ''gå nu ikke for langt væk'' sagde han roligt til sin hest vel vide at den ikke ville stikke af fra ham.
Gæst- Gæst
Sv: Fire & Ice ~Camille~
Sådan en der bare skulle nydes , solen slikkes og det gode humør plejes.
En af dem hvor pligterne var lagt på hylden og man kunne gøre hvad man lystede.
- En sådan dag var det lige nøjagtig desværre ikke for Camille St.Clair.
Hun skyldte penge til Sean, og meget kort tid tilbage til at indkassere dem i.
Grunden til hun lige nu arbejdede om dage, var at Aleck var begyndt at holde lidt mere øje med hendes natlige aktiviteter, sååå det betød at hun for tiden havde justeret lidt på arbejdstiderne.
Hun spadserede rundt i parken, med et tæppe under armen- det perfekte cover...alle ville tro den blonde pige i den dueblå figursyet kjole og de flade hvid sko, var ude for at finde et sted og nyde eftermiddagens sidste stråler af sol.
Hvad de ikke kunne se var hendes heckler , fastspændt om det baileyfarvet lår og heller ikke den forholdsvis store kniv hendes hånd havde et fast greb om, under det sorte tæppe.
Hendes øjne fangede en hest ...eller var det et føl ? Den virkede så klejn i forhold til de Valens heste hun nu var vant til.Hun nærmede sig den flotte hest, med rolige bevægelser og hendes blide stemme talte til den på beroligende vis..." Hey..skat...er du her alene?" hun rakte ud for at klappe den på mulen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Camille rettede dog nu sin fulde opmærksom på den mørkhåret fyr, og hendes blik undersøgte ham nøje...hele hans krop, men det var kun med et formål, nemlig at forsøge afdække hvor eventuelle kontanter eller værdier ville blive holdt.
Hun kunne dog ikke andet end at træde imod ham med et ægte smil på læberne.
Han var tydeligvis dyreelsker, så kunne han jo ikke være udelukkende en dum skid, vel?
Ærgeligt for ham, at han nu havde indtrådt hendes domæne og var havnet i hendes klør." Camille" sagde hun roligt og hendes blik fejede hen over den lille lejer han var ved at sætte op.
Hun strammede grebet om hendes kniv, der stadig var skjult under tæppet, da hun spurgte " Hvorfor slår du lejer her Ventor?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
De var svært i undertal i Underworld og slet ikke så lette at støde på.I Camilles bevidsthed var hun stadig bare det...en pige...en ung kvinde...selv om en milliard ting insisterende krævede og fastholdte hende i at hun var alt andet end normal.
" Hvorfor rejser du rundt alene, det er dog et noget flakkende og ensomt liv, er det ikke?" spurgte hun stille, og hendes tanker kredsede nu om hestens sadeltasker.Dér havde Eric haft pengene stoppet ned, måske var det et oplagt sted at gemme værdier?
Hun havde som altid en sort samvittighed, og var på ingen måde stolt af hendes gerninger, men hun måtte være hård....leve med den, det gavnede jo ingen at hun bukkede under.Hun gjore det ikke for sig selv, men for....alle de andre, ik?
Camille smilede da hun gik helt tæt på Ventor...rundt om ham , lod tæppet falde til jorden og med en hurtig bevægelse fik fik hun sat kniven mod hans strube, da hun stod bag ved ham." Skovtur....desværre ...min tid tillader det ikke, med...dine penge, tak" hendes stemme var nu mere hård.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" det eneste du behøver vide er , at ikke en enste af dine mønter vil blive brugt på mig selv".
Det var sandheden, og den eneste dyne af trøst hun kunne holde sig varm med, når samvittigheden lå sort og kold over hende om natten, var at hun ikke gjore det for sin egen skyld.
" hmmm så du er typen der vil snakke....giv mig dine penge , og jegvhiver dig ti minutter af min tid bagefter?" lød hendes deal.Alternativet var at hun om to minutter forlod stedet her, på ryggen af hans hest med hans med hans værdier i lommerne.Det var sådan hun drømte det ville være da.
Da han gav hende et komliment førte hun kniven tættere på hans hals og lo stille
" søde skat....den ting der preller heeelt af på mig, så spar på luften til de andre små dukkepiger....penge! " gentog hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" Hør nu her...Ventor, jeg er faktisk meget rar og omgængelig.Hvis du mødte mig på en kro kunne vi hygge snakke og have det sjovt.Men desværre- for dig.- er jeg på arbejde, og eftersom du er menneske sf race , står du ikke en jordisk chance imod mine evner...så vær nu en god fyr og stik mig dine penge, for du har ret...vi skal ikke have nogen opdager mig!"
Hun stillede sig lige foran ham, og holdte kniven mod hans bryst , denne gang var stemmen ikke hård, men mere... Bedende " Vil du ikke godt samarbejde, så jeg ikke behøver gøre dig fortræd Ventor, så er du meget sød ?" Camille så op på ham, han måtte da hjælpe lidt til her...for deres begge tos skyld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne havde spurgt ? Jaaa, men det ville jo efterlade muligheden for et afslag, og hun tog ikke imod et nej! " Ventor...vil du ikke bare være en skat og give mig hvad du har?" sagde hun lidt provokerende.Hun behøvede sådan set ikke følge efter ham, for at sikkre sig han ikke stak af- eller sladrede.Men hendes lille raffineret evne, kunne hun rammemham med kniven, sålænge han var i hendes synsfeldt....og da han var menneske kunen mange flere ....fine triks....hvis han besluttede sig for ballade.Men da han virkede som en sød fyr....meget sød...håbede hun ikke dette blev nødvendigt.Hun kunne slet ikke lide sig selv i lange perioder efter hunnhavde været nød til at messe med folks indvolde.Ikke just noget hun var stolt af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så op på ham med spørgsmålstegn i øjnene og spurgte " Er det alt du har ?" .
Hun blev overmandet af sort samvittighed.Hun var jo ikke interesseret i at sende manden direkte på fattiggården, eller at han intet mad skulle kunne få.
Hun kæøede sig i nakken imens hun klagede tavst i sine tanker.
HVORFOR er jeg så håbløs til dette.Jeg når jo aldrig at samle penge til Sean i det her tempo.
" Jeg VED udmærket der er mere i denne verden ....forstår du ikke at ...j-jeg prøvet at gøre den til en bedre sted?" spurgte hun.Det var et dumt spørgsmål...for hvordan skulle han dog vide det.Ventor anede intet om Camille, og hun kunne bare være en egoistisk kvinde der skrabede nemme penge sammen til sig selv, ikke?
Hun så på pengene og rakte dem frem til ham igen, hun kunne ikke tage dem...ikke når han så måtte undvære og ikke havde nogen selv.
" Her...jeg kan ikke tage dine penge ....du må undskylde...bare glem det hele her" sagde hun småtræt.Det var også en dårlig ide, sådan at forsøge at røve penge midt på formiddagen, det var som hendes tanker...var overskyet?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" ja..jeg skal forsøge blive mere...hård" mumlede hun lidt forlegent.Manden havde jo ret!
Hendes samvittighed sad altid lige dér..parat til at sænke sine irriterende skarpe tænder ned i hendes kød, hver eneste gang hun lånte nogle penge til hendes fri køb af slaver.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes spisavaner havde ændret sig ved at bo sammen med en dæmon.Aleck var ikke tvunget til at spise almindeligt og regelmæssigt. som hun.Han havde sine øh...måltider...som hun slet ikke ville kunne rumme at høre om lige nu, men han proppede hende med de lækreste pandekager og spiste også selv med for hyggens skyld, men stadig....de seks måltider om dagen hun burde spise, var hun meget langt fra.
" tjoo...hvis det ikke er ubejligt vil jeg gerne" sagde hun lidt beklemt over at blive behandlet så godt og sødt, når hun selv havde været mindre flink...selv om hendes uvenlige forsøg , naturligvis var i en god sags navn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" Du må sige til h is jeg skal hjælpe dig...med et eller ande?" bad hun og syntes at det næsten blev hyggeligt med bål og det hele.
Noget angede hendes opmærksomhed...det var ganske kort, men det var der! Hans øjne...hvad skete der lige for dem? Og hvorfor falmede hans smil på samme tid?
Camille der var en smule nysgerrig og samtidig meget interesseret i at forstå hvad der skedte omkring hende, kunne ikke modstå chancen for at spørge ...bare lidt...indtil emnet.
" du...ehm..ventor? Er du egenlig menneske eller ?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Årsagen derimod skulle man nok grave dybere efter.
Hun havde dog to bud på det, sådan lige umiddelbart.
Enten anede han intet om det overnaturlige eller om andre racer, men det ville faktisk være en del underligt , da det var menneskene der var i absolut mindretal i Underworld.Her var det væsner der herskede og dominerede og udgjore den største del af befolkningen. og med orker ,sortelvere og drager spadserende omkring, ville det være...ja, næsten imponerende at have overset, ville det ikke ?
Men han kunne også være blevet grebet i et eller andet, noget han ikke ønskede afsløret...men hvad dog?
" hvorfor den nervøse lyd i stemmen ?" spurgte hun så blidt hun kunne , og gav ham dermed et spørgsmål,istedet for selv at besvare sit.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne se at han ikke var glad, måske nærmere lidt ulykkelig?
" Fortæl mig om den...din forbandelse?" opfordrede hun i en blid tone.
At der lå var en lang og sikkert 'tung' historie gemt i hans rygsæk, det tvivlede hun ikke på- og hun havde tid...og lyst til at lytte lidt, hvis han ville fortælle hende lidt mere.
Hun rakte ud efter en lang gren, og brugte den til at rode lidt rundt i bålet, varmen og gløderne...og naturligvis flammerne var hyggeligt og kastede et varmt skær omkring alt der var det nær....inklusiv Ventor og Camille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» sex on fire
» Black Fire
» Out of the pan and into the fire - Vetis
» hey, do you got some fire?! ~Blake~
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth