Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Fire & Ice ~Camille~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Fire & Ice ~Camille~
Hvilke hemmeligheder gemte der sig i ham mon? For en ting havde hun lært efterhånden..
Ting var aldrig hvad de så ud til ! Og alle havde de hemmeligheder.
Et lille smil blev sendt afsted til ham... " hmmm...giv,mig historien i hovedtræk...og så lidt mere detaljeret, der hvor det er vigtigt" lød hendes bestilling, og på den måde havde hun jo sådan set givet Ventor en mulighed for at fortælle den, helt som han ønskede.
Gæst- Gæst
et let smil blev stadig på hans læbe og han kiggede kort på hende og der efter ind i ilden ''som du ved kommer jeg jo ikke her fra, da jeg kommer fra et sted tidligere kendt som jorden, og der opvoksede jeg sammen med familien, super hyggeligt og alt det der, men da underworld tror jeg denne verden hedder kom for tæt på vores kolapsede vores verden og nogle af dens befolkning med sig, så vidt jeg ved, men det gør de fleste her fra vel, uanset ender det med at mig og min mor også min fader bosætter sig i nærheden af en skov og lever det, super lækkert, og hyggeligt masser af stilhed og fred og ro og alt det der, men da jeg kom på en alder af, åh.. det må havde været 8 år kom nogle mænd eller også var det kvinder, de var kutteklædte og pågreb min mor og min fader hvor de blev ført ind til en landsby og brændt på bålet, mens blikket fra min far var på mig i menneske mængden og ordne fra en af de kutteklædte mænd råbte SE DENNE DEMON TILBEDER HAN SKAL BRÆNDES I ALT HANS AFKOM OG DET SAMME SKAL DENNE SOM HAR FÅET DENNE DEMONISKE VIRUS I SIG! også begyndte flammerne stille brænde dem mens min far stod stille som om at flammerne ikke ville røre ham og han kiggede på mig og hviskede med munden at jeg skulle løbe hvor jeg vendte mig om og løb ind i skoven og jeg hørte 2 mænd sagde STOP HAM!! og jeg var kun 8 år den gang, så nu ved du min triste historie, altid på flugt fra hvem end der slog mine forældre ihjel og det er nu 10 sommere siden'' hans blik lod kort på hende og der efter på flammerne med et let suk fra hans læber og blikket på hende blev lagt igen
Gæst- Gæst
Faktisk var hun beæret over at Ventor overhovet ville dele sin sistorie, og sin baggrund med hende. Så hun lyttede og selv om hun fra tid til anden, havde lyst til at bryde ind med en bemærkning eller en kommetar, lod hun ham fortælle- uden afbrydelser.
Hun blev...rørt...naturligvis.
Årh herre gud, han havde jo været en lille dreng blot.Ikke meget ældre end Eric og hendes Mira.Camille rystede på hovedet.
" hvem var de...eller rettere er de?... Ved du det?" hviskede hun nærmest.
En anden ting havde slået hende i Ventors beretning.
Han var fra jorden, altsår den almindelige verden, som hun og Tristan også kom fra.
Men Ventor troede troede at jorden var gået under? Den havde det fint, bortset fra den var så...hadsk.Når man kom fra Jorden til Underworld, skete det gennem en hemmelig portal, som ikke mange kunne få til at åbne sig.
Guderne måtte vide, hvorfor den åbnede sig, uden brok for Tristan og hende...enda flere gange, men hun mente at Sakref på en eller anden måde havde givet portalen besked om at de måtte komme og gå, som de så fit.
Ventor havde bare været otte år, måske kunne han slet ikke huske at have været igennem en portal? Måske han havde fortrængt det, fordi det havde været helt traumatisk, og så ville hun ikke ære den der rippede op i det hele....ikke lge med det samme anyway.
" jeg er også derfra...jorden...nærmere et sted der hed Deploratus" sagde hun med et lille opmuntrende smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" Hmmm hvordan var det? ....alle har deres spøgelser at slås med Ventor.Min opvækst har også efterladt ar.Men...jorden var engang et skønt sted...det er den nok stadig, men den del der hedder Deploratus er blevet...forfærdelig...et negativt sted, hvor risikoen for at blive slået ihjel er overvældende stor" forklarede hun.
" Men...jeg mødte min ...kæreste...der, og han er her i Underworld med mig nu" sagde hun ,for ligesom at løfte stemningen lidt.
Faktisk var det stadig underligt at skulle kalde Tristan for sin kæreste, det var nyt...og de var stort set aldrig sammen, grundet arbejde og travlhed....så det efterlod hende i en lidt sjov limbo.Men ikke desto mere, kunne hun ikke forstille sig livet uden ham, som en del af det...somehow.
" Ventor...er du egenlig glad for at være her? Jeg mener dit...liv....er du glad og har det godt?" hun synes hun fornemmede lidt sørgmodighed over ham....og det ville hun rigtig gerne ændre på hvis hun kunne.
Gæst- Gæst
''jeg har det udemærket her, det er næsten min opvoksted, men stadig nyt, da jeg føler at man er kommet til et andet hjem efter at havde flyttet sin adresse og nu skal vænne sig til tanken om at leve der på trods det er som at være i et andet hjem som ikke tilhøre en selv, men jo jeg har det udemærket, lever skam lidt her og der men stadig er der nye ting jeg bliver nød til at leve efter, men hvordan har deres liv ellers været, og tanken om at leve i en anden verden som ikke er der hvor de selv er kommet fra?'' sagde han kort og glemte alt om bålet som var ved at brænde gryden over...
Gæst- Gæst
Det var som alle steder man opholdte sig, på en eller anden måde havde flere lag, ik?
E pust af bekymring ramte hendes ansigt, ved Ventors spørgsmål.
Hun regnede jo ikke med at blive her for evigt...Tristan og hun...de skulle jo hjem igen, det var da sådan aftalen havde lydt, da de tog hertil.
Derhjemme havde hun Zean, arbejde, et lille sæt af venner...og Tristan havde hele hans dusørjæger biks og et hold venner og hans band! Det skulle jo blot være en ferie her...men nu....hun havde fået forpligtigelser...Mira, Eric, Aleck...hun kunne jo ikke rejse fra dem? Alt slaveriet var ikke bragt til ophør...og Tristan, han havde fået et hel lille familie og en masse arbejde. Hun så næsten forfærdet på Ventor, da sandhede gik op for hende,,,,ligesom SÅ meget i hendes liv, havde hun fået sat sig lige mellem to stole, mellem to umulige valg...HVORFOR skete det ALTID for hende?
" Det er død skræmmende" sagde hun ærligt..." Og jeg laver hele tiden så mange fejl" tilføjede hun med et lille svagt smil.
" Man må jo bare gøre sit bedste og fokuserer på de gode ting, istedet for al det man savner, ik"
Gæst- Gæst
ventor smilede lidt og vendte tilbage til emnet som de nu var igang med ''og jo selvfølgelig skal man fokusere på nogle gode minder, men nogle dårlige kan også være nødvendige for at sætte de gode minder højere i sin farvorit bog i tankerne'' sagde han kort og smilede let.
Gæst- Gæst
Camille have altid haft en lille svaghed for mænd ' i køkkenet' , ikke fordi hun selv var doven og håbløs i et...eller jo, håbløs var hun...men doven kunne man ikke skyde hende i skoene, faktisk arbejede hun nok mere hårdt end mange, uden at tage den store læn for det...andet end en glad og tilfreds sjæl...og det var jo også vigtigt at have.
Det var nok mere...at det på en måde beviste ( og der med gjore hende tryg) at alle mænd ikke var som hendes far, for han havde aldrig i hele sit liv sat fod i køkkenet.
" stærk...bare giv den noget krudt " smilede hun til Ventor.
Han så ud til at have ganske fint styr på det hele.
" laver du tit mad?" Hun var lidt nysgerrig...men hvis situationen var omvendt, ville hun sikkert leve at brød,ost og frugt...og aldrig stå og lave mad, som han gjore.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Flere mænd kunne lære lidt af det. Hun var helt sikker på at Tristan aldrig ville stå og hygge sig med af kryddere en steg, han havde simpelt hen for meget krudt i røven til det, og kunne han slippe afsted med det , limede han nok Camille fast i køkkenet....problemet med det var bare, at det nok var det rum i huset hun allermindst ville være i....med mindre de drak en øl...eller noget vin, og slappede af.
Hun fik en ide..." Du Ventor...jeg kender denne her fyr Arason....du burde tage en snak med ham...jeg tror i kunne gavne hinanden en smule...og hvem ved, måske kunne du få lyst til at blive hænende her...lidt længere tid" hun kastede et smil afsted til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
I hvert fald begyndte det at dufte lifligt, og Camille snusede ind en ekstra gang.
" Arason....er en fyr med...indflydelse, og han deler mine holdninger og tanker omkring slaveri.Og...han er ikke bange for....handling. Jeg tror i ville kunne finde en god allieret i hinanden, hvam ved?"
Camille ville ikke oplyse at Arason var clanleder...ikke fordi hun manglede tillid til Ventor, overhovedet, men mere fordi det ikke var hendes sted at gøre det.
Arason selv måtte informerer, hvis han fandt det relevant, men hun kunne nu gidt rænke sig de to fyre tog sig en snak. Måske kunne der komme et godt samarbejde og nogle gode handlinger ud af det?
Gæst- Gæst
''men hvordan skulle han være en stor allierede, jeg nyder fint at være i naturen samt at sælge mine vare inde for jagt, medmindre arason skulle være interesseret i skind og frisk kød'' sagde ventor stille og smilede lidt, mens han rørte stille rundt i gryden, men måske ville det ikke være så tosset med en allierede i disse mørke tider, og hvem ved måske ville Ventor kunne li Arason, ''hvordan er arason?'' sagde ventor lidt efter med lidt nysgerrige øjne lagt på hende.
Gæst- Gæst
Hvorfor var det aldrig en glad baggage ?
Hun blev faktisk lidt nysgerrig på Ventor...hvad havde denne her mand...rar og venlig, selv efter et halv kikset overfald, oplevet...hvad var hans historie.
Med et blidt smil, rullede ordene fra hendes læber.
" Den tykke version....ikke noget med at undlade kapitler" bad hun imens hun ikke slap ham med øjnene.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» sex on fire
» Black Fire
» Out of the pan and into the fire - Vetis
» hey, do you got some fire?! ~Blake~
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth