Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  Voteba13Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  Voteba14Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked

2 deltagere

Go down

Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  Empty Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked

Indlæg af Assorian Man 30 Jul 2018 - 22:29

Hejsa alle skønne medlemmere på Underworld, da jeg ikke lige kunne se, hvor jeg ellers skulle skrive, så bliver det her. Jeg er i en tid nu, hvor jeg ikke er meget hjemme, er ikke meget på min PC og derfor, ikke meget på Underworld. Det betyder så, at jeg heller ikke har meget tid, tid til at være jeres moderator, så derfor, takker jeg af for nu og måske kommer tilbage en dag, men lige nu, skal jeg have styr på mig selv. Jeg kommer stadig på siden af og til og jeg vil stadig godt være journalist for jer, hvis det er, at i får brug for en nyhed der skal slås op. Og til mine emne partnere, undskyld, pisse meget undskyld jeg ikke er meget på, håber stadig i vil holde emnerne med mig, for nu giver jeg et løfte til jer, når det så er jeg har fået lidt tid og er på UW (såsom nu) så får i ALLE et svar, jeg vil ikke have de går tabt, så det får i mit ord på.
Ellers vil jeg stadig hjælpe admins, hvis de får brug for det og stadig hjælpe hvor jeg kan.

Men alt i alt, tak fordi jeg har måtte være jeres moderator for nu og i kan altid skrive til mig, hvis i får brug for hjælp.

Knus og kram - jeres Assorian (eller mit rigtige navn: Andreas)

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked  Empty Sv: Tak for nu Underworld ~Assorians afskedsbesked

Indlæg af Katrina Tirs 31 Jul 2018 - 7:10

Kære Asso Smile
Tag den tid du har brug for - Selv om vi har et emne liggende, så skal vi nok får det til at køre en dag Smile

Knus Kat

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum