Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Jake
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Sasha
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Lenore
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Edgar
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Celenia
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Marcus
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Renata
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Taliia
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 
Katrina
Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba13Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba14Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden...

2 deltagere

Go down

Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Empty Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden...

Indlæg af Micah Ons 8 Aug 2018 - 12:39

Ja, buuhuu, nu kommer der også snart fravær fraden her side af! :O

Men ja, der er tre opkommende perioder her i løbet af August og September, hvor jeg ved at jeg vil have meget lav eller slet ingen aktivitet herinde, udover måske lige at læse de svar jeg får. Jeg vil opdatere denne med små posts herunder når vi når nærmere de forskellige andre perioder :')
___________________________________________________________

Men first up: Så vil jeg være svær at få fat på denne fredag og lørdag, og nok være for udmattet søndag til at jeg kan love jeg kan svare. Fredag og det første af lørdagen er jeg til en Pathfinder convention, og lørdag aften skal jeg ind i Royal Arena og se Roger Waters live med mine forældre. Derefter stener jeg lidt hjemme hos dem til på tirsdag, men mandag og tirsdag har jeg trods alt helt normal adgang til min computer Wink

Second up: d. 20. August tager jeg til København for at overnatte hos min veninde, inden vi d. 21. flyver til Berlin for at være med til dette års EuroFurence, der er Europa's største furry convention. Jeg kommer først hjem derfra d. 26., om aftenen, og jeg vil kun have en tablet af ældre dato med mig udover min mobil... Jeg tager ikke min dyre gaming laptop med derned.

Third and last: d. 23. September flyver jeg igen til Berlin, denne gang sammen med min kæreste, for at jeg d. 24. kan se Palaye Royale live, med VIP billet og hele svineriet. Smile d. 25. tager vi så hjem igen. Her vil jeg igen kun have mobil og måske tablet med mig. <3
___________________________________________________________

Det var så dén service meddelelse, håber I kan klare jer fint uden mig i det stykke tid der! Wink
Micah
Micah

Antal indlæg : 203
Reputation : 7
Bosted : Doomsville, Angerforge district, i et større hus.
Evner/magibøger : Blood Manipulation

Tilbage til toppen Go down

Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden... Empty Sv: Ja, så blev det tid til fravær for Micah og hele banden...

Indlæg af Katrina Ons 8 Aug 2018 - 13:01

Very Happy Vil ønske Go' tur Very Happy
Vi skal nok overleve Wink

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum