Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
en hjemrejse der blev meget interessant - Sajro
Side 1 af 2 • 1, 2
en hjemrejse der blev meget interessant - Sajro
sted: på en sti på vej imod Doomsville City
vejr: overskyet som altid i området rundt om Doomsville City
omgivelser: ca fem vagter og en masser træer
det har været en lang dag for Sakref den dag. han havde lige været til et møde der var holdt i Firewood Village som var endt nogenlunde okay da der ikke var nogen der har prøvet at myrde hinanden. Sakref var nu på vej hjem til sit slot Darkwind Citadel så han kunne sove væk fra denne lange dag. men sådan skulle det ikke være for ham for idag syntes en gruppe banditter at de ville tage chancen for at røve ham imens han var ude i skoven. tåbeligt og dumdristigt men Sakref var dog undermandet da han kun havde sine fem vagter og de havde en kæmpe gruppe på tyve til femogtyve blodtørstige væsener af alle mulige forskellige slags der kunne være banditter. de angreb for alle sider og det endte med at Sakref som var noget træt og ikke kiggede ordenligt efter hvad der skete i omgivelserne at hans hest som han red som heldigvis ikke var hans ynglings hest men bare en normal en blev skydt ned af en magi og han fik hesten over sig så han ikke kunne bevæge sig også selv med sin dæmoniske styrke. han kunne nemlig ikke få ordenligt fat. *sikke en lortedag idag* tænkte Sakref for sig selv.
Sv: en hjemrejse der blev meget interessant - Sajro
Da han kom lidt tættere på stedet, som han havde set fra en bakke top, smed han tøjet og stod kun i sin rustning og skiftede så form, mens han pakkede bukserne ned i en pose i bæltet og spændte det på igen, i hans nye form, og løb så i retning af der hvor de var blevet angrebet.
Da han ankom var de fleste døde, af de angribene, men nogle valgte dog at angribe ham. Den først var dum nok til bare at prøve sig med en lille kniv, og fik hurtigt hovedet bidt af. Den næste var smartere og forsøgte med et sværd, som godt nok skar i ham, men han fortsatte ufortrødent frem mod ham, og slog til ham med kløerne så der kom store sår i hans bryst og maven blev åbnet. Da han faldt om flygtede resten.
Han vandrede roligt over til manden som lagde under en hest, og hjalp ham med at få hesten fjernet fra hans krop.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Den bukkede dog stadig for ham, og kiggede på ham med interesserede øjne, og smilede så godt den kunne overfor ham, og havde ikke meget andet før der kom et svar fra den, men med en meget grynet og grovkornet stemme, som passede til et væsen som ikke burde tale men som gjorde det.
"Sargonis... Til deres tjeneste."
HAn vidste godt hvem han var, men gjorde ikke andet end at opføre sig som en allieret, fordi det nok var den eneste mulighed han havde for at komme tæt på ham og få sat en kniv for hans strube.
//http://imm.io/eMOf Varulve form//
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Hvis De lige vil vente vil jeg vende tilbage til dem om lidt."
han smuttede hurtigt lidt væk skiftede form, og fik taget bukser på, og bæltet spændt igen, og kom så tilbage til ham. Han stoppede så lidt fra ham, og bukkede igen for ham, som det var vane for ham at gøre overfor fremmede folk han mødte.
"Nej, men jeg så jo at det var vores ærede Herre, og at De skulle lide ville jo være en ikke særligt behagelig ting for byen."
Han kiggede ham i øjnene, og smilede blot til ham, fra sine cirka 1.98 cm høje person og rimeligt muskuløs, han havde et meget skandinavisk udsseende selvom han ahvde brunt hår, og grå øjne.
"Det vil være mig en ære at rejse med Dem, Hr."
Han bukkede igen for ham, og kiggede sig så omkring for at se om der var nogen tilstede, som også var istand til at rejse med dem, eller bare et par heste så det kunne gå hurtigere.
"kom. turen er ikke så lang til fods og alle hestene er døde" sagde sakref og kiggede på Sargonis og begyndte at gå ned af vejen.
de gik i et stykke tid ned af den lange sti imod vejen hvorefter Sakref brød stilheden
"må jeg spørge hvad du lavede ude i skoven Sargonis?" spurgte sakref venligt og nysgerrigt da han undrede sig over hvad han lavede ude i skoven.
"Selvfølgelig må De det, det er jo ikke fordi det er farligt... Nå men jeg var ude for at jæge, den friske luft, træning, og en løbetur."
han vidste ikke hvad han ellers skulle sige til ham, og måske bare spørge ham indtil det samme, var det nemmeste.
"Hvad med Dem, hvad laver De her ude?"
"Ja jeg kan skam godt forstå Dem, men der var nu også en folk af dem."
Det gik op for ham at han havde måsek en mulighed ved at have reddet ham, eller ihvertfald hjulpet ham, og så at hans vagter ikke havde holdt til overfaldet., så det måtte han prøve at breuge til sin egen fordel.
"De burde anskaffe Dem nogle bedre vagter, i tilfælde at den slags sker igen. Jeg kan jo ikke garantere for at jeg er i nærheden til den tid."
Sakref var ikke særlig bekymret. han vidste selvfølgelig godt at hvis han brugte sine krafter ville det skade ham selv tilbage men indtil videre har han ikke haft det behov for at bruge sine evner nu.
de gik lidt i et stykke tid og nu kunne de se Doomsville City foran dem på vejen. de var næsten tilbage allerede. de havde alligevel gået langt men de havde faktisk gået i et rask tempo
"Det kunne være man skulle gøre det... Jeg har alligevel intet at lave, og hvis man er heldig kan man vel også få lidt spænding ud af det?"
Han smilede lidt, og lagde ikke engang mærke til at byen dukkede op, fordi han gik lidt og tænkte, over hvordan han mon skulle få sig selv frem i rækkerne hos Sakref, måske han skulle forsøge sig med Shadow Angels... Det kunne da være en mulighed for ham.
*Du er tosset gamle dreng, du skal passe på, men på den anden side skal nogen jo få ham fjernet fra tronen...*
de nærmede sig porten til Doomsville City og porten åbnede sig og de kom ind. de begyndte at gå op af den lange trappe imod de højere distrikter der er i byen. "kom om en time oppe hos mit slot og gør dig selv klar. jeg vil se hvad du dur til og så kan jeg svare hvad for et job jeg har for dig" sagde Sakref og begyndte at gå op af trappen imod det højeste distrikt der var i Doomsville City.
"Spænding leder jeg helt klart efter, og hvis det betyder at jeg kan sikre Dem og dine formål er det blot en kæmpe bonus."
Ved det næste han sagde, bukkede han let for ham og takkede ham for muligheden, som passede ham helt fint.
"Så kan De forvente at se mig om en time."
Han bukkede igen, og lod så Sakref fortsætte alene op af trappen.
^^Ca. en time senere efter at Sargonis har kunne gøre sig klar^^
det hele gik fint i det Sargonis nærmede sig den store metal port ind til Sakrefs slot. Darkwind Citadel så blev porten åbnede for ham og vagterne bukkede til ham og gjorde tegn til at han kunne gå igennem "du er forventet herre" sagde vagterne med bukkede blikke til Sargonis.
Han gik afsted, og han havde alle sanser helt klar, så han var ikke til at overraske.
Da han nåede til porten, og de åbnede den for ham, gik han igennem mens han gav vagterne en kort bemærkning emd på vejen.
"Når i omtaler en som herre, bør i bruge De og ikke du..."
Han fortsatte længere ind i slottet, og imod sakref, som da han var tæt på ham bukkede han let for ham. Han havde stadig sine sanser fuldt vågne og klar, så han ville være svær at overraske.
"Jeg melder mig for Dem herre."
Han rettede sig langsomt op mens han svarede på det spørgsmål han lige var blevet stillet af Sakref.
"Ja jeg er klar til hvad end De har tænkt dem at smide i hovedet på mig."
"kom med mig jeg vil føre dig til test rummet" sagde han og førte Sargonis hen imod rummet. de forbi døren og ind til en lang stor gang og efter de havde gået et stykke tid ned af gangen kom de hen til en anden dør hvor de gik ind af døren og kom nu ind i et kæmpe rum der næsten ikke var andet end trænings ting inde for kamp. våben, trænings dukker. alt sådan noget og inde i rummet stod der allerede 7 væsener. tre af dem var sortelvere da de havde sort hud og spidse øre og den ene af sortelverne var en pige/kvinde. af de fire andre var den ene hvad der så ud til at være en af de udøde og de tre andre lignede dæmoner hvor to af dæmonerne var piger og den ene var en dreng/mand. dæmonerne så ud til at have nogen træk efter Sakref så det kunne være at det var hans børn eller sådan noget. "du skal nu vælge en ud af de her syv af mine lærlinge om hvem du vil kæmpe imod. du må kun vælge en desværre" sagde Sakref lettere grinende og kiggede på ham.
Hans valg faldt på den udøde, måske lidt på grund af at han var varulv, og han havde lidt et problem med dem, måske han også selv en gang havde været død, men han blev genoplivet, som i at han nu var levende i alle dens meninger, hvilket en udød ikke rigtigt var, de var bare til stede.
"Ham."
Han pegede på den udøde.
"Er det en kamp med eller uden våben, og kæmper vi til døden?"
Han holdt øje med Bron fordi han vidste af erfaring at udøde havde en tendens til godt at kunen finde på at angribe, inden kampen var blevet sat rigtigt igang, det var derfor vigtigt for ham ikke at lade sin parade falde og det gjorde de heller ikke, han lod kun den ene hådn falde, men kun for at han havde øksen halvt trukket.
Side 1 af 2 • 1, 2
» Ja, så blev man jo social...
» Det er længe siden. Jeg undrede mig over hvor du blev af. jeg håber du har tilgivet mig og vi nu kan være venner...(Alane)
» Jeg har endnu ikke set nogen som dig. Interessant. (Tiffanie)
» Selv en tur i parken kan føre til noget interessant (Inais)
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata