Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» please safe me - Savas
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Voteba13Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Voteba14Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Voteba15 
Jake
Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Voteba13Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Voteba14Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Voteba15 
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner

Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat

3 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Empty Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat

Indlæg af Gæst Lør 25 Aug 2018 - 19:54

Tja... Jeg ved ik om det har været oppe før. Men vi er et par stykker som har snakket lidt frem og tilbage om hvad tingene er være i UW.

Der er selvfølgelig listen over Pengesystemet og eftersøgnings listen, men det er også alt hvad jeg kan finde hvor der nævnes priser/belønning.

Så her kommer spørgsmålet:

I det opkommende aktions emne - hvordan vurdere man en slaves pris?
Og hvordan ligger landet med folks rigdom - altså hvordan måler man den? Tænker på hvad folk kan tillade sig at byde på slaver..

Ligeledes er jeg nysgerrig efter hvordan man finder ud af hvad man skal betale bl.a. på kro'er og markeder for forskellige ting og sager...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Empty Sv: Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat

Indlæg af Elizabeth Lør 25 Aug 2018 - 22:37

Altså med hensyn til slaver, tror jeg det kommer helt an på personen der sælger dem, hvad han vil have for dem.

Det andet ved jeg intet..

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1550
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Empty Sv: Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat

Indlæg af Sean Søn 26 Aug 2018 - 10:23

Vi har ingen prisliste. De fleste spiller bare med at de "betaler" eller "lægger nogle mønter". - Medmindre de køber med andre ting, andre ressourcer eller bytter.
Jeg ved at flere spiller med, at de går efter moderne priser - og evt. lidt/noget lavere.

Selv forestiller jeg mig priserne er mindre, end dem vi har i dag. Som man hører om i gamle gange, hvor man kunne få ting for ører, tænker jeg mange hverdagsting koster kobber.

Selvfølgelig har vi ingen slavesalg i dag, heldigvis, og derfor er der ingen vejledende priser. Der vil sige Eli har fingeren på noget: Slavepriser kommer an på slavens værd og hvem der er interesseret i at købe dem. De kan i princippet sælges fra alt mellem 1 kobber til tusindvis - eller millionvis - af guld. Selvfølgelig er det begrænset hvor mange penge der ER i omløb, så inden man køber en slave for 15 trillioner guldpenge, skal man måske overveje hvor realistisk det er at have SÅ mange penge i et samfund som vores. Her er pengene jo gerne fysiske og ikke bare tal på en computerskærm. Og det behøver ikke være mønter det hele - i ens væld af værdier tæller ædelstene, smykker, ejendomme etc. med og kan indgå i en handel.

Det er sådan jeg forestiller mig det og selv spiller med det. Smile

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Zero Bang Man 27 Aug 2018 - 10:28

Det gav stadig ikke rigtig en hjælp? Selvfølgelig er det vigtigt at være realistisk når man bruger sit guld men hvor meget er ens 'værdi' så at sige? Zero har en kriminel organisation og udbyder af berusende blod såvel som salg af smuglervare og menneskehandel så selvfølgelig har Zero en høj værdi. Men når jeg har siddet i flere auktions emner og budt 10.000 guld kommer en der ingen forklaret indkomst og overbyder Zero Smile

Derudover dengang vi solgte og købte slaver (Hvilket er en meget mørk tid skal lige siges) Solgte man en sund 'standard' slave for godt og vel det der svare til 10000 danske kroner nu til dags. Så det var standard prisen. Og jeg tror et eller andet sted det er det som Mel spørger efter. Hvad vil folk mene er den 'gennemsnitlige' pris for en slave? Og hvad mener i er mest spilbar såvel som brugbar som en guidelinje?

Vudering af priser.... Spørgsmål/Debat Tumblr_moyjj2T3xa1rpfaq2o1_500

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum