Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
[Afstemning] Dato for meet-up EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
[Afstemning] Dato for meet-up EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
[Afstemning] Dato for meet-up EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
[Afstemning] Dato for meet-up EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
[Afstemning] Dato for meet-up EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
[Afstemning] Dato for meet-up EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
[Afstemning] Dato for meet-up EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
[Afstemning] Dato for meet-up EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
[Afstemning] Dato for meet-up EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Jake
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Sasha
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Lenore
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Edgar
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Celenia
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Marcus
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Renata
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Taliia
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 
Katrina
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba13[Afstemning] Dato for meet-up Voteba14[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

[Afstemning] Dato for meet-up

2 deltagere

Go down

Hvornår skal meet-up være?

[Afstemning] Dato for meet-up Voteba1311%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 11% 
[ 2 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba1311%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 11% 
[ 2 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba135%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 5% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba135%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 5% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba135%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 5% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba1316%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 16% 
[ 3 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba1316%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 16% 
[ 3 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba1316%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 16% 
[ 3 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba135%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 5% 
[ 1 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba1310%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 10% 
[ 2 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba130%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 0% 
[ 0 ]
[Afstemning] Dato for meet-up Voteba130%[Afstemning] Dato for meet-up Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 19
Tilbage
 
 

[Afstemning] Dato for meet-up Empty [Afstemning] Dato for meet-up

Indlæg af Sean Man 18 Mar 2019 - 18:16

Hei Underworldlings!

OBS! Alle datoer er for juni/juli 2019!
OBS! - Hvis I kan ALLE weekender så tjek svarmulighederne NEDERST! Så vi ikke får forvirrende forslag til datoer ellers. Smile
Der er en "alle datoer" mulighed nemlig.

I know, I know. 2-3 dage efter vi har spurgt jer, om I er friske på et meet-up, går jeg allerede videre med planlægningen. Måske går det for hurtigt - men bare rolig, denne her vil I få mere tid til!

Ganske enkelt har en 8-9 stykker sagt ja tak til et meet-up. Og det føltes som en god mængde folk, til at det ville give mening at fortsætte med planlægningen. Der er trods alt et lokale der skal reserveres og en dato der skal krydses af! Smile

Når jeg siger lokale, mener jeg lokale. @Emerson har været så sød, at sætte lokalet fra sidst (det i Odense, hvis nogen var i tvivl) til rådighed endnu en gang! Men jo før han får en dato, jo bedre. Da han skal bruge en dato i god tid, tænkte jeg det var bedst at komme i gang med netop det. En dato.

For at give os mest mulig frihed til at vælge lige den weekend, som passer os, skal Emerson helst vide det ca. 2 måneder i forvejen. Så derfor fokuserer datoerne på weekender i juni og juli. Umiddelbart tænker jeg det nok bliver noget ala lørdag-søndag, med mulighed for overnatning for dem der har behov. Det er detaljer vi kan finde ud af efterhånden.

Som altid:
- Der er  multiple choice. Vælg ALLE de datoer/weekender der passer dig! Hold dig ikke tilbage!
- Stem 1 gang pr. bruger, ikke pr. karakter.
- I er velkommen til at komme med ideer eller spørgsmål i tråden her eller privat.

Yderligere opfølgning i forhold til tilmelding, mad, overnatning etc. kommer senere.

Tak for jeres tid! Jeg håber I vil overveje - seriøst - at komme og være med. Smile


Sidst rettet af Sean Man 18 Mar 2019 - 20:22, rettet 1 gang

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for meet-up Empty Sv: [Afstemning] Dato for meet-up

Indlæg af Marcus Man 18 Mar 2019 - 19:40

Det er ikke multiple choice xD

_________________
[Afstemning] Dato for meet-up Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for meet-up Empty Sv: [Afstemning] Dato for meet-up

Indlæg af Sean Man 18 Mar 2019 - 20:23

Jeg havde glemt at sætte det til...Sorry! Det skulle virke nu! xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for meet-up Empty Sv: [Afstemning] Dato for meet-up

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2019 - 7:38

Lækkert Very Happy Glæder mig allerede som en sindsyg Very Happy

begynder allerede at ligge hovedet i blød omkring hvilken kage og småkager jeg skal bage til os Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[Afstemning] Dato for meet-up Empty Sv: [Afstemning] Dato for meet-up

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum