Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX)
Side 1 af 2 • 1, 2
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX)
Sted: området kort før markedspladsen, mange steder er der tændt bål i forskellige jernkar så folk kan få varmen.
Vejr: En kold blæsende vind leger igennem gange og passager.
OBS! Der vil være erotik og sex i emnet.
@Alec
Tøj: som på profilbilledet, dog har han en lun mørkebrun kappe med hætte ud over.
Jake lukkede sin lune kappe tættere omkring sig. Det var da et forbande vejr, de havde haft her på det sidste. Og hans sømands instinkter sagde ham at dette blot var starten på en storm eller noget lignende. Det fik ham til at tjekke op hos alle de draconianer han kunne finde her i den nederste del af Dragons Peak, for at være sikker på at alle havde varmt tøj nok. Han kunne ikke selv fordrage at fryse, og han viste at mange af hans racefæller havde det på samme måde.
Han var ikke i det bedste humør, men gjorde alt hvad han kunne for ikke at lade det gå ud over andre. Særligt efter at han for en dags tid siden havde fået et brev fra Dead Mans Rock. De havde selv problemer med dette mærkelige vejr. Størstedelen af byen ved havnen var evakueret og slottet var nu ved at være fyldt med folk. Selv handelshuset havde de måtte tømme for vare der ikke kunne klare vand, da havet syndes at det var sjovt med jævne mellemrum at skylde ind gennem alle revner og åbninger, for så at trække sig tilbage for en stund. Ligeledes lod det til at trække op til storm. Taliia gjorde hvad hun kunne for at holde folk i ro og sørge for at alle blev passet på.
Jake strøg en hånd gennem sit fugtige hår, hvilket fik hætten til at glide ned, så hans viltre sortbrune hår blev synligt, og sukkede tungt. Hvorfor opførte Hydra sådan her? Hvad var hun og de andre guder utilfredse med? Han stoppede ved et af de opstillede jernkar, hvor et bål blussede lystigt og spredte sin varme til dem som stod rundt om den. Han nikkede høfligt til de forskellige. Hans sortbrune øjne var tænksomme, som om han ikke helt var tilstede.
//Håber opstarten kan bruges //
Sidst rettet af Jake Søn 13 Okt 2019 - 13:31, rettet i alt 2 gange
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Sv: Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX)
Det var begyndt at trække op, og det var et tydeligt tegn på at det snart ville blive uvejr! Alec, kunne godt selv regne ud, at han nok var nød til at blive i sin menneskeform i nat, hvis han ikke skulle dø af kulde.
Han havde det ellers bedste med at sove i sin dyreform. Han stak hånden i lommen, og tjekkede hvor mange mønter han havde tilbage. Hmm.. det kunne vel sagtens blive til et ville værelse på kroen. Hvis det altså var muligt at få noget der!
Han gik rundt i gaderne, kiggede på de mange stakkels sjæle der sad og frøs. Hvis blot man kunne gøre mere! Men han var jo også selv, blot en hjemløs.. men forskellen var no blot.. at han selv havde valgt det! Alec havde det bedst på farten, og han havde det bedst med at kunne være fri til at gå sine egne veje!.
Dog var vejret en smule en stopper for netop dette.
Hans vej førte ham forbi nogle bål, og han ende ud med at stoppe og ved det ene af dem for at få varmen i fingrende. Mens han stod der, fangede hans blik dog en af de mænd der stod overfor ham. En ung og utrolig flot mand. Alecs blik studerede ham en smule, men fjernede sig dog hurtigt igen.
Mens han stod der for at få varmen, kom en ældre kone over til dem, for at tigge om penge. De fleste af de folk der stod ved bålet, ignorerede hende blot, eller endda gik.
Alec vende sig mod kvinden, han hev den lille læderpose frem hvori hans mønter lå, han så ned i den. Og hvis man få godt efter, kunne man tydeligt se spekulationerne i hans blik.
Han ende med at give den gamle dame 4 mønter.
"Her... pas på dig selv" sagde han med en varm stemme. Det var hvad han kunne undvære, hvis han selv skulle have mad.
Den ældre dame takkede ham og var lige ved at kysse hans hånd, dog gjorde hun det ikke.
Men det blev vidst ikke til meget værelse denne nat, takket være hans godhed, altid løb af med ham..
Evner/magibøger : Forvandling til drageøgle
"Ingen bør fryse. Særligt ikke de ældre og børn. Vi unge og voksne har som regel bedre mulighed for at holde os varme. Og versego mor lille." Han hang en lille læderpose om halsen på hende. Den indeholdte ti sølvmønter.
Da han rettede sig op fik han øjenkontakt med den unge mand og stivnede et kort øjeblik, som om han var blevet overrasket. Og det var han. Waou, de sølvblå øjne... Det var som om han kunne drukne i dem. Han tog sig selv i at stirre på manden, og heldigvis kom en anden mand gående over til dem.
"Hey, kap. Vi har fundet nogle værelser på en nærliggende kro. Jeg lovede Saxon at finde dig. Hvis vi skynder os, kan vi stadig nå at få en skålfuld varm kødstuvning." Jake så smilende over på manden.
"Lyder godt, James. Jeg kommer nu." Han så over på den unge mand og gættede på at han nok ikke havde det helt ville mønter tilbage. Derfor gjorde han et indbydende kast med hovedet i den retning James var begyndt at gå i og smilede venligt.
"Har du lyst til et krus et eller andet? Som tak for din venlighed overfor kvinden." Han ville vente med at gå hen til James og kroen, indtil han viste om den unge mand kom med. Hvis han takkede nej, ville Jake muligvis prøve at spørge på en anden måde.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Alec havde ikke selv ret meget, men han kunne nemmere tjene nogle flere penge, end den gamle kone ville.
Alec lagde godt mærke til at den unge mand kiggede på ham. Det var en underlig fornemmelse, nærmest som om han helt glemte hvad han var i færd med, da deres øjne mødtes.
Det hele blev dog afbrudt af at en mand kom hen og talte noget om nogle ledige værelser op kroen.
Hmm det var nok ikke der han skulle søge hen for at få et værelse i nat. Dog overraskede det ham en kende da han blev tilbudt at tage med. Han overvejede det lidt, men kom så med et kort nok, og fulgte med.
"Tak for tilbudet" sagde han roligt, som han kom op på siden af manden.
Han studerede kort manden ved hans side. Denne fyr måtte næsten være sømand af en art! De havde altid en meget ens stil, der mindede meget om denne.
"Af ren nysgerrighed, gætter jeg på at du skulle have brugt nogle af de mønter på et værelse for natten. Hvis det er tilfældet, vil du så tillade at jeg betaler for et værelse, som tak for at du hjalp kvinden?" Hans øjne holdte diskret øje med hvordan den unge mand reagerede. Han lod endda sin skulder strejfe den anden mands skulder, for at se hvordan han tog det. Hvis der var den mindste antydning af tiltrækning i mandens øjne, stemme eller kropsprog, ja, så kunne Jake godt finde på at blive lidt mere lokkende. Men lige nu forsøgte han at holde låget på den krukke, for ikke at skræmme manden ved siden af sig.
Da de trådte ind på kroen blev Jake hilst af omkring tyve folk, som var blandet mænd og kvinder. Størstedelen var draconianer, men der var også andre racer mellem dem. Han smilede og satte sig ved et bord i et af hjørnerne, så han var omringet af sine folk. Hjørnet var også delvist mørkt, så han kunne bedre tillade at vise en vis side af sig selv der, hvis den unge mand var interesseret. James satte en kande rom foran Jake og så nysgerrigt på den unge mand.
"Hvad kan jeg hente til dig?" Så snart han havdet fået svar, ville han enten hente det eller sætte sig ved et af bordene, hvis den unge mand ikke ønskede noget.
Nogle af folkene begyndte grinende at drille Jake. De spurgte nysgerrigt hvem den unge steg han havde fundet sig. Faktisk var der mange faverige og smagsfulde udtryk om hvad den unge steg kunne bruges til. Nok til at gøre en uprøvet godt og grundigt rød om ørene.
Jake grinede og drak lidt rom inden han slog en knyttet hånd i bordet et par gange for at få ro.
"Så er det nok. Den unge mand her var gavmild nok til at give nogle af sine få mønter til en ældre dame, som manglede til dagen og vejen. Så i, superter og søulke, har bare at opføre jer pænt. Ellers kan i bare vente jer til vi kommer tilbage til Draconia." Krus overalt blev løftet og et enstemmigt "Aye aye, kap." Derefter fik Jake og den unge mand lov til at være i fred. Behagelig samtale begyndte at summe rundt om i krostuen.
Jake klukkede let og rystede smilende på hovedet, inden han så over på den unge mand.
"Beklager hvis de var fornærgående. Mit navn er Jake Blackfire. Jeg er både kaptajn og leder for vores klan. Må jeg spørge hvad dit navn er?" Jakes stemme var venlig og varm, som om han talte til en god ven.
"Tja.. du har nok ret" erkende han. Nej han havde ikke penge nok til et værelse nu, men han fandt nok ud af noget.
Han så lidt overrasket ud ved tilbudet, han tog hænderne op foran sig og rystede lidt på hovedet.
"Oh.. nej!.. det kan jeg ikke tage imod" sagde han dog med en dyb respekt.
"Jeg klare mig.. det gør jeg altid" små grinte han lidt med et træk på skulderen.
Han mærkede hvordan deres skuldre mødtes, egentlig kastede han det en smule væk. Han havde bestemt ikke noget imod det! Men blot fordi han havde den slags tanker, var det ikke sikkert at andre gjorde.
Han fulgte med til kroen, og blev overrasket over hvordan denne mand han var sammen med, blev modtaget. Han fulgte med ind op kroen, og satte sig ved bordet ved siden af denne mand der havde budt han op noget.
Han så sig lidt om, han var ikke længere i tvivl om at dette var en besætning.
Da der blev talt til ham om hvad han kunne tænke sig.
"Et krus øl ville være fint" sagde han roligt.
Alec var ikke ligefrem fyren der trak så meget rom. Han var mere en øl fyr.
Da snakken pludselig faldt på hvilken steg Alec var? Blev han mildest talt overrasket. Han var ikke helt klar over hvad han skulle sige eller gøre lige nu. Det var ikke normalt at folk lavede sjov med den slags! De fleste så det som en syn at mænd var sammen på den måde, eller omtalte hinanden på den måde, så han annede ikke helt hvordan han skulle reagere på det.
Det gik dog hurtigt op for ham, at denne mand han sad sammen med var kaptajnen for hele denne besætning. Han rømmede sig lidt da der endelig blev stille. Han havde været stum omkring emnet, og han skulle lige have stemmen tilbage, særligt nu hvor der blev talt til ham.
Han sende Jake, som denne and tilsyneladende hed.
"Det er okay... Jeg... Har prøvet det der var værre" sagde han med et træk på skulderen.
Ja det havde han! Helt bestemt! Han havde levet på et børnehjem, hvor tingene ikke var særlig pæne. Der foregik desværre ting på mange børnehjem for drenge, som man ikke kende til, eller som bestemt ikke burde foregå sådanne steder.
Han kastede tankerne væk, og smilede blot roligt.
"Mit navn er Alec.. bare Alec.. " grinte han lidt. Nej han havde ikke noget efternavn.. han havde ingen familie, og man fik ikke et efternavn på et børnehjem!
”Såå, Alec... Jeg håber ikke at jeg afholder dig fra at, møde nogle bestemte på en anden kro..” Stemmen var lav nok til at det kun var de to som ville høre den, og mørket i hjørnet skjulte størstedelen af deres ansigtsudtryk. James kom tilbage med en kande øl og et krus til Alec, inden han sluttede sig til et af de andre borde. Jake lod sin ene hånd strejfe Alec's, samtidig med at han fortsatte snakken og holdt diskret øje med hvordan Alec reagerede.
”For at snakke om noget andet. Hvad laver du enlig til hverdag, hvis jeg må spørge.”
Over fra de andre borde, var stemningen livlig om en behersket. Alle var glade for at få varmen og selv om de havde lyst til at 'slå sig ud', så styrede de sig af frygt for at blive smidt ud af kroen. De viste alle at Jake havde brug for lidt afslapning, så de undlod med vilje at se over til ham.
Alecs opmærksomhed blev dog endnu en gang taget af Jake. Han vende sig blik mod Jake, så deres øjne mødtes. Han kunne ikke helt forklare det, men sidst de havde haft denne direkte kontakt, havde der været et eller andet. Hvad kunne han ikke forklare!
Han rystede på hovedet over Jakes spørgsmålet.
"Nej.. jeg kender ingen i byen, så det gør du ikke" sagde han roligt.
Han nikkede som tak, til den sømand der kom med en kande med øl til ham.
"Jeg tror kun det er fjerde eller femte gang jeg er i byen" sagde han med et træk på skulderen, inden han skænkede sig selv et krus øl.
Alec mærkede hånden der strejfede hans egen, og han ville da lyve hvis han sagde at det ikke var en behagelig følelse. Men han holde dog sine reaktioner tilbage! Han var ikke god til at vise den slags ting offentligt.
De få gange han havde været sammen med en mand, havde det været når han havde fundet frem til et bordel, der serverede netop dette!.
Alecs blik ramte atter Jakes, da han spurgte hvad Alec lavede til hverdag. Alec trak på skuldrene.
"Hvad jeg nu engang kan få fat i..." Læs det fra ham, som han tog en tår af det store krus.
"Jeg rejser meget fra sted til sted, så jeg tager det jeg kan få! Ofte skaffer det mig mad på bordet, måske et sted at sove, eller penge til dagen og vejen" forklarede han roligt som han så på Jake.
”Har nogen nogensinde fortalt dig hvor dine øjne ligner overfladen på vandet i fuld solskin?” Hans egne øjne var nærmest låst på Alec's ansigt, mens hans ene hånd igen lagde sig ved siden af Alec's, så de rørte hinanden. Den anden hånd løftede kruset med rommen, så han kunne drikke lidt, mens han forsøgte at finde ud af hvordan Alec reagerede på hans ord og lette berøring.
Et eller andet i ham nærmest skreg efter at mærke de fremmede hænder og læber på sin krop, men han holdte sig i skindet, da han ikke ønskede at blive jaget ud af Dragons Peak grundet dette. Han viste at han snart skulle finde ud af få lavet et møde med byens hersker. Men lige nu havde han lyst til at finde en at dele natten med. Hvis han var heldig blev det Alec, ellers måtte han finde en af servitricerne som sendte sultne blikke efter alle mændene i gruppen.
Han rømmede sig en smule.
"Ikke lige... Med de ord.. så vidst jeg husker" sagde han med et nærmest forlegent smil på læberne. Han mærkede Hvordan Jakes hånd atter strejfede Alecs. Men denne gang var det dog ikke blot et strejf, men at Jake lagde sin hånd permanent ved siden af Alecs.
Hans blik gled lidt ned mod deres hænder, og af ren instinkt, ende han også med at se lidt rundt i rummet, om nogle så dem.
Der var 2 grunde til, at Alec ikke gjorde hvad han havde lyst til, blot at gøre noget ved det.
For det første, hvis nogle så dem.. det kunne være et stort problem!
For det andet.. hvis nu Alec misforstod disse signaler som Jake viste, og det viste sig, at Jake slet ikke var til mænd.. det kunne det blive rigtig grimt for Alec selv..
”Jake, hvad siger du til at vise mig planerne for de næste par dage?” Den anden kvinde smilede til Alec.
”Og jeg kunne vise dig det værelse, som du kan dele med en af os.”
Saxon hostede som om han havde fået noget rom galt i halsen, og det var signalet til at folkene skulle bytte pladser og derved skjule Jake og Alec for resten af kroens gæster.
Jake greb hurtigt chancen og lænede sig tæt ind til Alec, hvor han hviskede.
”Gå med Hellen, hvis du ønsker at overnatte her. Jeg vil om kort tid komme forbi din dør og banke på. Ønsker du at lære mig nærmere at kende, åbner du døren. Ellers går jeg tilbage til det andet værelse.” Hvis Alec drejede hovedet, ville der kun være få centimeter mellem deres ansigter. Og Jakes øjne og smil ville ikke overlade ret meget til spørgsmål omkring hvad han tænkte på. Så snart folkene begyndte at sætte sig igen, ville Jake rykke tilbage og tømme sit krus. Derpå rejste han sig og så på kvinden.
”Det kan jeg nemt, Nadi. Saxon, hvilket værelse satte du taskerne i?” Saxon kastede en nøgle til Jake og viste fem fingre i vejret, hvilket betød værelse nummer fire. Jake nikkede, greb kanden og kruset, hvorefter han gik roligt op af trappen til første sal og hen til værelse nummer fire, hvor han gik ind sammen med Nadi. Han satte sig på den ene seng og sukkede tungt. Nadi gik smilende hen og tog kanden med rom, hvorefter hun fyldte hans krus, inden hun satte kanden på bordet. Bagefter satte hun sig på den anden seng i den modsatte side af værelset og smilede til Jake.
”Jeg er sikker på at det nok skal gå. Du ville ikke have gjort dette træk, hvis du ikke var sikker på at han var med på den.” Jake nikkede uden at sige noget. Han knugede sin frie hånd omkring skjorten der skjulte medaljonen, som han bar. Tanken om at han muligvis var ved at rode sig ud i problemer, fik ham til at bide sig let i læben.
Han lyttede efter skridt ude på gangen og drak sparsomt af rommen.
Han ende med selv at trække sin hånd til sig, i tilfælde af at det skulle ske igen. Det var sikkert bare han der overtænkte tingene! Jake var sikkert bare en ganske almindelig sømand, der ikke havde noget imod kropskontakt, da man jo i forvejen skulle finde sig i at ligge ret tæt i sådan et skib.
Ja han vidste det ikke, havde kun hørt om det fra andre søfolk, der forklarede at man oftest sov som sild i en tønde.
Alecs opmærksomhed faldt på pigerne der kom hen til dem. Han så lidt skiftevis på dem, og da den ene henvendte sig til Alec selv, så han en kende tøvende ud, og nikkede til sidst til hende. Han skulle til at sige tak for øllet, da Jake pludselig tog fat i ham, og hviskede noget til ham.
Alec, blev overrasket. Hvad? Havde han hørt rigtigt?
Og hvad betød det overhovedet?
Han rejste sig op og fugte med Hellen, dog så han kort tilbage et par gange.
Han var virkelig i tvivl om hvad det her betød!
Da de kom op på værelset, så han på Hellen som pige hed.
"Hellen.. sig mig.. ved du hvad det er jeres kaptajn vil mig?" Spurgte han en smule undrende, som han satte sin taske af ved siden af sengen.
//Undskyld for det korte svar
”Det er fuldt forståeligt at du er forvirret. Jeg så godt hvordan han skiftede fra det ene til det andet, men sagen er den at han var nervøs for at andre i krostuen skulle opdage noget. Jake er, hvad mange vil kalde, til begge køn. Og meget tyder på at han er pænt interesseret i dig. Hvis du ikke er interesseret, så skal jeg gerne give det videre med det samme. Ellers vil han nok komme og banke på når jeg er gået tilbage til Nadi.” Hun blinkede til Alec og gav ham den tid han havde brug for, til at komme frem til en beslutning.
Hellen havde allerede besluttet sig for at gå forbi Jakes værelse for at give han besked om hvad end Alec kom frem til af beslutning, samt tilbringe natten sammen med Nadi. Det sidste havde de to kvinder aftalt tidligere på dagen. Hellen tænkte lidt på om hun og Nadi skulle tage sig kærligt af Jake, hvis Alec ikke var interesseret.
Jake var stivnet da han hørte to sæt fodtrin ude på gangen. Han havde en fornemmelse af at det var Hellen og Alec, men han turde ikke rejse sig fra sengen. Nadi hørte også fodtrinene og så hen på Jake. En del af hende havde lyst til at går over til ham og tilbyde ham lidt selskab, men hun viste også at når han først havde fundet en mand som han havde lyst til, så var han ikke særlig interesseret i kvindeligt selskab. Så hun ventede, ligesom ham, på at høre noget fra Hellen.
//Du skal ikke undskylde Det har en fin længde og er helt fint at spille videre på //
Var det virkelig det han havde hørt? Så var det ikke blot ham selv der havde set en masse tegn der ikke var der?.. de var der rent faktisk!
Han tog sig lidt til hovedet, gnuppede næseryggen, lige mellem øjnene, mens han ikke kunne lade vær med at grine lidt opgivende af sig selv.
"Og her troede jeg, at det blot var mig der så sunde, og bilde mig en masse ting ind" grinte han som han k appede den sidste knap op på vesten, og trak den af, for at smide den over stoleryggen, på den ENE stol der befandt sig på værelset.
Han kørte en hånd gennem håret, og så tænksomt ud. Burde han bede Hellen om at sige nej tak til Jake? Måske var det, det bedste?
Men så igen... Hvorfor ikke? Det var jo ikke fordi han ikke kunne lide mænd! Han var jo i virkeligheden nok ligesom Jake!
Kvinder kunne han lide, de var kærlige, varme og smukke!
Men mænd?... Der var nu et eller andet over det! Og det var længe siden han sidst havde tilladt sig at opleve det.
Han så roligt op Hellen.
"Du behøver ikke sige han skal blive væk" nævnte han blot, inden han satte sig på sengen, for at trække sine støvler af. Hvad andet kunne han sige?
Der kunne jo ikke ske noget ved at prøve? Kunne der?
Så da han sagde at hun ikke behøvede at bede Jake om at blive væk, klukkede hun lidt og lukkede døren inden hun gik hen til Jakes værelse.
Jake så op med et ryk da Hellen kom ind og nikkede smilende til ham. Kunne det være rigtigt? Havde Alec sagt ja til en nat med ham? Han turde ikke vente længere i det tilfælde at Alec skulle ombestemme sig. Så han halv løb hen til værelset og stoppede op foran døren. Her bankede han forsigtigt på og prøvede at slå frygten for afvisning ned.
Hvis Alec åbnede døren og inviterede ham ind, ville Jake gå ind og lade en hånd kærtegne Alec's arm på vej ind, mens han gik hen og satte sig på den stol der endnu var fri for tøj. Han så lidt forlegent på Alec.
"Jeg undskylder for min blandet opførsel i krostuen, men det er længe siden jeg sidst har forsøgt af flirte med andre. Men hvad end du ønsker, så er jeg åben overfor nærmest alt." Hans øjne fik et sultent udtryk og et glimt af erotik. Smilet om læberne var, uden han tænkte over det, gledet ind i en elskers skæve smil. Hvis han havde set sit eget ansigt i et spejl på nuværende tidspunkt, ville han have gyst af forventning om en laang nat uden megen søvn.
Tænk hvis nu det her var en fælde? Folk kunne finde på de mærkeligste ting! Han annede jo intet om denne fremmede? Hvad hvis han var en af dem der lokkede andre mænd i "fordærv" blot for at myrde dem i stedet?
Og hvad hvis nogle hørte dem?
Var de i virkeligheden overhoved enige om hvad der ville komme til at foregå denne nat?
Tankerne gik på højtryk, mens han nærmest spaserede frem og tilbage i rummet. Nervøs.. og samtidig utålmodig.
Hellen var allerede gået, og hun havde sendt ham et alt for tilfreds smil da hun gik.
Skulle han lægge noget i det? Han fik på det nærmeste et Chok, da det så endelig bankede på døren. Han stod stille i rummet i noget der mindede om minutter.. men som i virkeligheden nok kun drejede sig om et par sekunder. Inden han bevægede sig over til døren, lagde hånden på håndtaget, en tøvede.
Måske skulle han lade vær? Han kunne jo blot lade vær med at åbne.. sove et par timer, for låst dør, og så smutte inden nogle stod op?
Han bed sig i læben, hvad skulle han gøre?
Igen føltes hans indre kamp og uro som flere minutter, men uden at være det! Dog tog det ham måske også en anelse længere tid at åbne døren, end det burde.
Heldigvis vandt hans nysgerrighed over hans frygt! Og han ende med at trykke håndtaget ned, og åbne døren. En klump blev sunket i det han åbnede døren, og så Jake stå uden for. Han lod manden komme ind, og mærkede den tydelige berøring på hans arm. Han var ikke længere i tvivl!
Hans blik fulgte Jake, og han lukkede døren efter fem. Et kort blik ned på nøglen i låsen, gjorde ham i tvivl om han skulle låse eller lade døren stå som den var.
Dog ende han med at dreje nøglen rundt.
Han vende blikket mod Jake, da han begynde at snakke. Han kløede sig en smule i nakken.
"Du er ikke den eneste" sagde han med et grin der var mindet på ham selv.
"Faktisk... Er det første gang jeg gør det her, på den her måde" erkende han som han trak på skuldrene.
Hans blik havde ligget mod jorden, dog da det ramte Jakes igen, kom der en helt anden sikkerhed over dem. Måden Jake fremstod på lige nu, gjorde det tydeligt for Alec, at dette var helt alvorligt, og seriøst!
Han stod lidt, lod kort hans tunge fugte hans læber, i en eftertænksom mine.
Han skulle dog ikke bruge længe på at tænke sig om, og kort efter, valgte han at fjerne den afstand der var mellem dem, give fat i Jakes krave, og trække ham op fra stolen! Blot for at placere et kys mod mandens læber!
Jake bøjede sig let, så han kunne kærtegne Alec's hals, brystben og øverste del af brystkassen med lette kys og kærlige, men blide, nap. Alt sammen mens han fortsatte med at spinde. Hænderne var igen tilbage på Alec's krop og udforskede den. Det ville snart være tydeligt at Jake var erfaren hvad angik kærtegn. Men han holdte hænderne fra Alec's skridt, da han ikke ville skræmme ham væk ved at være for hurtigt og for anmassende.
Efter et eller to minutter rettede Jake sig op igen og så smilende på Alec. Blikket fortalte tydeligere end ord hvor meget Jake havde lyst til ham. Og skulle Alec stadig være i tvivl om han kunne stole på Jakes blik, så skulle han bare kikke ned, hvor Jakes bukser stammede utrolig meget.
”Ved Hydra, hvor er du smuk.” Stemmen var hed af erotiske lyster og en ærlighed, der kunne skræmme en del. Jake lod igen sine læber finde vej til Alec's hals, hvor han pirrede ham en del og lod læberne finde vej op til det ene øre, mens han trak Alec's krop ind mod hans. Et støn forlod Jakes læber, da deres kroppe kom i kontakt og en blid hvisken, samt kærlige små nap i øret var alt hvad Jake tillod sig.
”Lad mig høre hvad det er du ønsker. Uanset hvad det er. Og hold dig ikke tilbage, jeg er ikke af den skrøbelige type.” Jakes hænder kærtegnede Alec's ryg og røv, uden at være for anmassende.
Da kysset blev afbrudt, og hans skjorte, samt Jakes røg af, var hans hænder hurtige til at finde den nøgne overkrop foran sig! De fik lov at bevæge sig rundt op på Jakes bryst, samt, hans nakke, hvor de ind i mellem virkede sig ind i Jakes lange nakkehår.
Det var en svaghed for ham! Det der med at kunne få lov til at gribe fat! Han gjorde det med kvinde, og han gjorde det med mænd! Dominerende part eller ej, han gjorde det, hvis han kunne komme til det.
De mange kys mod Alecs hals, fik ham til at brumme nydende. Det var en fantastisk følelse. Og på ganske kort tid, følte han allerede at han var virvlet helt ind i denne lystige leg, der nærmest gav han en berusende fornemmelse! Hænderne der bevægede sig alle steder på hans krop, de mange kys, nappen, kærtegn og meget andet over hele hans overkrop, fik det til at sitre over det hele!
Han hørte hvad Jake spurgte om! Hvad Alec ønskede? Hmm, tja? Hvad var det egentlig at han ønskede sig? Et drilsk smil gled over hans læber, inden han valgte at skubbe Jake tilbage, og op af væggen.
"Jeg regner med du giver mig alt hvad du har lært, og det bedste du har?" Kød det med en kæk, men dog erotisk stemme, inden han pressede sig selv helt op af Jake, og det ville tydeligt kunne mærkes, at det ikke kun at Jake der havde det stramt mellem sine ben.
Endnu engang trykkede hans sine læber mod Jakes, dog mere dominerende.
Det var ikke fordi Alec satsede efter at få liv at være giver i denne leg, men han vidste også at hvis man udfordrede sin partner lidt, så plejedede de at give den en kende mere gas.
Jake gav et lille gisp fra sig, da han ramte væggen. Og smilede erotisk til Alec, da han hørte hvad han sagde. Lyden af hans kække og erotiske stemme fik Jakes krop til at skælve lidt. Hans øjne blev en smule mørkere og hans spinden blev kraftigere, da han mærkede hvor opstemt Alec også var.
Han lod sin ene hånd glide op og ligge sig om Alec's nakke med et fast tag der sørgede for at han ikke trak sig tilbage, hvorpå han virkelig lod sin skjulte side blive sluppet fri. Kysset blev gjort dybere og tungen kom i en krævende leg. Han elskede at Alec lagde ud med en smule dominans, eftersom det fik ham selv til at blive mere krævende. Det var normalt at hans drageside blev mere krævende når nogen prøvede at dominere ham. Men han elskede også selv at give efter for den han elskede med.
Den anden hånd lagde sig på Alec's ene hofte og gled drillende rundt uden på bukserne omkring hans ædlere dele, uden at røre direkte ved dem. Han ville pirre Alec så meget som muligt. Mens de stod her, lykkedes det også Jake at få løsnet stofbæltet og åbnet bukserne, inden han lagde sin arm rundt om Alec's røv og løftede ham op fra gulvet, for at bære ham det lille stykke hen til sengen. Her satte han ham ned ved kanten og slap sit tag om hans nakke. Kun for at lade begge hænder rykke bukserne og resten af hans tøj af manden under sig.
Han brød kysset og trådte et par skridt bagud, for at kunne se på den smukke mand foran ham som nu ikke havde en travl på kroppen. En let erotisk knurren brød frem fra Jakes strube, mens han slikkede sig om læberne som en sulten kat. Vejrtrækningen var ret tung, hvilket var endnu en antydning af at han var ophidset og lysten.
”Åh Alec... Du er så smuk.” Han lod sine egne hænder åbne sine egne bukser med langsomme bevægelser der var utrolige sensuelle. Og i løbet af et par minutter stod Jake ligeså nøgen overfor Alec. Hele hans krop skælvede let af indestængte lyster, mens han tog de to skridt hen til sengen igen. Her lagde han sine hænder på Alec's lår uden at røre hans ædlere dele, og startede med at kysse sig vej fra maven op til halsen og læberne, hvor han kort indledte en lille tungeleg. Efter et par minutter lod han igen kyssende bevæge sig ned af kroppen, men standsede ved Alec's brystkasse. Jake lod tungen lege lidt med hver brystvorte, inden han nappede kærligt i dem, for så at afslutte det med endnu nogle kys og bevæge sig videre ned over maven.
Da han mærkede spidsen af lemmet mod sin hage stoppede han og så lettere drillende på Alec, inden han flyttede hovedet langt nok bagud, til at han kunne lade tungen glide fra kuglerne op til spidsen af lemmet, alt sammen mens han forsøgte at holde øjenkontakt med Alec.
Et lille minde om at han havde gjort det samme ved Raco, der ikke kunne holde øjenkontakten, gled ind over ham. Men han skubbede mentalt det væk og koncentrere sig om Alec foran sig. Jake satte sig på knæ og lod tungen lege lidt med kuglerne, samt lod nogle tirrende og pirrende slik kærtegne lemmet. Alt sammen mens han tøjlede sine egne lyster endnu mere. Han ville nyde at få Alec til at tikke ham om at tage ham. Og han viste at det ville være ventetiden vær.
Hænderne skubbede blidt benene fra hinanden og lagde dem op på hans skuldre, så han kunne tirre Alec lidt mere ved at slikke og suge lidt ved mellemkødet, samt bedre kunne komme til resten af hærlighederne. Til at starte på, nøjedes Jake med at sende små pirrende pust af ånde hen over Alec's anus, mens hænderne var optaget af at kærtegne hans mave og holde benene letter klemt inde mellem hans hoved og arme.
Jo mere Jake tirrede og pirrede Alec, jo mere erotisk blev den lette knurren eller spinden som han havde svært ved at adskille. Og vibrationerne fra dem ville afgjort også være med til at tirre eller pirre Alec.
Kysset, berøringerne, hele stemningen og atmosfæren fik det til at sitre i kroppen på Alec. Måden han blev putte tog drillet, hav vibrationer i hele kroppen.
Der kom et overrasket gisp fra ham da han pludselig blev løftet op, og derefter sat ned på sengen. Han havde ingen problemer i at lade Jake afklæde ham de sidste stykker tøj, og hans eget blik hvilede da bestemt også på manden foran sig, da han valgte at smide det sidste også!.
Det var et skævt, lummert og tilfreds som l der spillede på hans læber, da Jake valgte at komme hen til sengen, og Alec lagde sig halvt ned, og nød blot den behandling der blevet til ham. En dyb knurren der kom fra et sted i hans brystkasse kom fra ham mens han vred sig en kende over nydelsen.
Der var ingen tvivl om at han blev pirret, at Jake trak den ud, pirrende ham til han vred sig!
Alecs ene hånd krummede sig om lag et under ham, mens den anden havde fundet sin vej ned til Jakes hår, hvor han allerede havde et fast greb i det lange, brune, krøllede hår.
Hver en behandling der blev ham givet, fik ham til at vride sig i nydelse, sukke tungt, og blot håbe på mere
”Ved alle guder, Alec...” Han nappede blidt og pirrende i spidsen som han viste var utrolig følsom.
”Jeg kan næsten ikke holde mig tilbage...” Han lod hovedet finde vej ned mellem benene på Alec igen og lod tungen glide pirrende rundt om hans anus, kun for at begynde at slikke ham der. Hænderne kærtegnede stadig hans mave, men nu holdte de lidt mere fast end før, for at forhindre at Alec fik trukket sig væk. Og han blev mere nådesløs, efterhånden som han fik smagt Alec. Tungen blev skubbet længere ind for en stund, inden den blev erstattet af en af hans fingere. Han sørgede for at der var godt med væde, så det ikke blev tørt og så det kunne glide nemmere. Derefter begyndte han virkelig at pirre Alec, mens han opvarmede ham til det næste skridt.
Han lænede sig en smule mere ind over Alec og brugte sin frie hånd til at løfte ham op, så deres læber igen kunne kræve hinanden i et dybt erotisk kys.
Hvor længe der gik havde Jake ikke styr på, det eneste han fornemmede og lyttede efter, var de tegn Alec gav som bevis for at han nød Jakes pirrende kærtegn. En finger blev til to, og to blev til tre.. Men han sørgede for at holde Alec fra udløsning. Sådan fortsatte han indtil Alec tikkede eller bad ham om andet.
Han ville langt hellere lade sin stemme kan komme ud, så der ikke var nogle tvivl om at det han modtog, kunne han lide!!.
Han hørte godt hvad Jake sagde og sende ham bare et drilsk smil. "Så lad vær" konstaterede han blot.
Efterhånden som Jake også begynde at forkæle Alec andre steder, og bruge sine fingre, spandt Alec op i det meste af hans krop, samtidig med at hans lyde fik en snæver af noget klynk over det.
Det var de færreste der kunne tage noget der, uden at det gjorde en smule ondt til at starte med.
Dog var det tydeligt nydelsen der tog over.
Han rettede sig smule mere op, da Jake var nede for at ville kysse ham. Noget han deltog livligt i. Stadig samtlige med at han nød rasten.
Hvorfor han gjorde dette viste han ikke helt, men han nød at have magten lige nu. Og lige nu var han fast besluttet på at holde sig i skindet, indtil Alec tikkede ham om at tage ham. Eller gjorde noget andet der fik Jake til at miste selvkontrolen.
Han løftede fingrene, som han havde brugt til at pirre og tirre Alec, op til sin næse hvor han tog et dybt åndedrag og nød duften. Derefter gjorde han et stort nummer ud at se sultent på Alec, som om han nærmest kunne æde ham op.
For at drille Alec en smule mere, tog Jake et solidt tag om sit eget lem og lod hånden glide op og ned et par gange mens han slikkede sig om munden, stadig med direkte øjenkontakt med Alec.
”Lad mig hør hvor meget du vil have mig.” Ordene kom ud som en erotisk knurren. Og alt ved Jake emmede af erotisk lidenskab.
Han så først undrende ud, men forstod hurtigt hvad der foregik, også på grund af James opførsel, og drilleri.
Han hørte hvad Jake sagde, og løftede et øjenbryn? Virkelig? Prøvede han på at få Alec til at tigge om det? Han kunne tro nej! Aldrig i sit liv om han ville tigge om at få lov til at være sammen med NOGLE!
Han smilede bare lidt for sig selv, inden han i en hurtig bevægelse, fik rullet rundt, så han nu sad over Jake, med et ben på hver side. Han greb mandens hænder og holde ham nede.
"Så du vil have mig til at tigge dig om at have sex med mig?..... Hmm.. nu får vi se hvem der kommer til at tigge!" sagde han blot, som han bukkede sig ned, og lod sin tunge glide langsomt og pirrende op langs Jakes hals! Kys, slik og nappen var de ting han udsatte Jakes hals, kraveben og bryst. Han trak hovedet lidt til sig, og sende Jake et lumsk smil. Han flyttede begge Jakes hænder op over hans hoved, og holde dem nu nede med den ene.
Med den anden hånd, rakte han ned mod sengens fodende, hvor hans bælte var landet. Han førte det op til Jakes hænder, og bandt hans håndled faktisk ret stramt. Han skulle jo være sikker på manden ikke bare sådan lige kom fri. Han sende Jake et skævt og lumsk smil.
"bare så jeg er sikker på du ikke gør modstand" hviskede han roligt til ham. Inden de mange kys og nap, gik ned af, over Jakes krop.
Han kyssede længere og længere ned, men i stedet for at gå direkte ned, mod det Jake sikkert håbrde mest på, så kyssede han i stedet ned langs låret, ind mod inderlåret, og tilbage igen. Han fokuserede hele tiden på området rundt om Jakes mere private dele. Mens hans hænder også gled undersøgende op af lårene, maven og brystet.
Han nød de gys behandlingen sendte gennem kroppen og løftede hovedet for at følge med i hvor henne på kroppen Alec var med sin mund. En nydende brummen var alt hvad Jake gav fra sig til at starte på. Og på et tidspunkt hvor han troede at Alec ikke var opmærksom, satte han sig op og prøvede at fange Alec mellem sine arme og overkrop.
”Fik dig...” Desværre fik han lagt lidt for meget vægt i sin ene side, hvilket gjorde at han væltede så han nu hang med hovedet og den ene skulder uden for sengen. Han kæmpede for ikke at vælte helt, men det ville kun lykkedes hvis Alec hjalp ham tilbage i sengen. Ellers ville han ende med at ligge med overkroppen ud over sengen. Han bandede let over sit uheld, og håbede at Alec ville hjælpe ham op igen.
Side 1 af 2 • 1, 2
» Kom med udfordringer og projekte(Photoshop) :D
» I herligt selskab med vilde mini drager - Lith’rra og Althorn
» Unlucky again... - Alec
» Die young - Alec
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine