Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Who am I now?? //Jake//
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyIdag kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Voteba13Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Voteba14Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Voteba15 
Rafaela
Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Voteba13Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Voteba14Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Voteba15 
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner

Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Empty Sv: Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX)

Indlæg af Alec Søn 13 Okt 2019 - 22:20

Han nød at være Jake nyde behandlingen, det var jo altid rart!
Dog blev han noget overrasket i er hvordan Jake pludselig satte sig op, for at få fat i ham. Han nåede at undgå det, og i stedet, hang Jake nu halvt ud over sengen. Alec smilede bare lidt for sig selv.
"Sig mig.. prøver du at stikke af?" Grinte han lidt.
Alec rejste sig fra sengen, og fik hjulpet Jake op igen.

Alec satte sig op kanden af sengen.
"Jeg kunne selvfølgelig også bare efterlade dig sådan der?.. tage dine penge, og smutte?" Sagde han med en stemme der kunne være meget svær at tyde. I virkeligheden var det jo rigtig! Det kunne han! Bare efterlade Jake her! Bundet, han kunne jo også binde ham til sengen først?.

Der voksede dog et skævt smil op hans læber, som han køre lede op i sengen igen, og atter satte sig over Jake.
"Men hvad ville det sjove i det være?" Sagde han så. Han spå op på Jakes hænder.
"Du er klar over at du ikke får lov til at røre ved mig før du tigger mig om det ikke?" Sagde han bare med et drilsk smil.
Han så lidt på Jake "hmm men hvor kom vi fra" alecs blik gled ned af Jakes krop, og derefter op på ham med et opstemt smil.
"Nåh ja... Du var ved snart at tigge" sagde han drilsk inden sin atter begav sig ned af, denne gang, drillede han dog ikke nær så meget, før hans tunge begynde at lege med Jakes manddon.

Antal indlæg : 56
Evner/magibøger : Forvandling til drageøgle

Tilbage til toppen Go down

Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX) - Page 2 Empty Sv: Åh herligt, flere udfordringer - Alec (XXX)

Indlæg af Jake Man 14 Okt 2019 - 13:19

Jake grinede lidt da Alec spurgte om han prøvede at stikke af, for ja, det kunne jo godt udlægges på den måde hvis man ikke viste bedre.
”Nej, enlig ikke.” Han så glad på Alec, da han hjalp Jake tilbage i sengen og smilede bredt med et glimt i øjnene ved Alec's ord om at han bare kunne efter lade Jake og tage hans penge. Han skulle til at svare, da Alec fortsatte sin tale. Jake måtte synke en gang, da han så det skæve smil hos Alec og tankerne begyndte at køre i hovedet om hvad han kunne vente af manden. Han klukkede let ved Alec's letter spørgsmål, og overvejede hvad der ville ske hvis han ikke overholdte den lille regel.
Mens han overvejede det, fortsatte Alec med at snakke. Jake så direkte på ham og gøs ved det blik Alec lod glide hen over hans krop.
”Det får du besv...” Hans ord blev afbrudt af et gisp, da Alec begyndte at lege med Jakes lem. Det var så fantastisk, at han lod hovedet falde tilbage i sengen og lukkede øjnene halvt, mens han nød hvordan Alec behandlede hans krop.

Snart var Jake væk i nydelse, der fik ham til at flytte det ene ben, så Alec fik bedre plads til hvad end han lavede. Snakke kunne de altid bagefter, og hvis Alec ønskede at forlade kroen efter dette, så var Jake forstående med det.
Selv om hans hænder var bundet, kunne han ikke dy sig fra et forsøg på at kærtegne Alec's hår, mens han legede med lemmet. Jake gav en blanding mellem spinden og brummen fra sig, tegn på at han virkelig nød det.

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 722
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Alec Tirs 15 Okt 2019 - 18:12

Et skævt smil ramte ham da han kørte hvordan Jake var nød til at afbryde sig selv, og sin egen sætning, da han mærkede hvad Alec gjorde ved ham.
Det var ikke fordi Alec var super vant til at gøre det her! Men han havde bestemt prøvet det før! Og han var egentlig ikke bange for at han ikke var god nok til det! Han var ikke bange for at Jake ville blive skuffet, og gjorde han det, så var det ikke Alec's problem. Han måtte nyde hvad han fik, og det lød da også til at det var tilfældet.

Han fortsatte behandlingen, og han mærkede da tydeligt Jakes hænder der lagde sig mod hans hoved, han sagde dog ikke noget til det! Han var faktisk imponeret over at Jake endnu ikke havde prøvet på at overtage styrringen. Alec støttede med sine hænder, og på den mod kunne man tydeligt se de markande muskler i hans arme, nakke og ryg der spænde op for, og bevægede sig i takt med at hans hoved også gjorde det.

Indlæg af Jake Tirs 15 Okt 2019 - 19:09

Jake nød virkelig det Alec gjorde, og siden det var længe siden han sidst havde været seksuel aktiv, så der skulle ikke meget til før han var på kanten af en orgasme. Hans hænder kærtegnede Alec's hår og han begyndte at stønne.
"Åh... Alec... Det er... så skønt..."

Han prøvede at ligge stille, men begyndte at bevæge sine hofter i takt med Alec's bevægelser. Hvilket sikkert ville fylde Alec's mund ud, hvis han ikke allerede havde fyldt den.
Noget i ham havde lyst til at tikke, men han mindedes at Alec havde nægtet at tikke og havde nærmest startet en udfordring om hvem der først tikkede. Og den havde Jake ikke ligefrem tænkt sig at tabe.

//Sorry hvis det blev for kort//

Raceleder
Raceleder

Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Indlæg af Alec Tirs 15 Okt 2019 - 21:58

Han hørte tydeligt de lyde der kom fra Jake, og selvom det selvfølgelig var fedt at høre at manden kunne lide det, skulle han selvfølgelig også passe på, at han ikke fik gjordt Jake for hurtig færdig!
For hvad ville det sjove i det være!

Han begynde at lægge meget mærke til Jakes kropssprog og hans stemme. Han kunne heldigvis godt høre når en mand var tæt ved.
Det irriterede ham dog en del at manden nægtede at tigge. Så til sidst trak han hovedet op, og så op på Jake.
"Du er da forbandet stædig hva?" Grinte han lidt.
Han satte sig lidt op i sengen, kørte håret tilbage, og så ned på Jake.
Han lod sine hænder røre lidt ved sin egen overkrop, på en drillende og sensuel måde.
Så udfordrende på Jake. "Det er næsten synd du ikke får lov til at røre hva?" Grinte han lidt.

Indlæg af Jake Ons 16 Okt 2019 - 18:33

En dyb stabil spinden lød stadig fra hans bryst, selvom han trak vejret tungt, og kroppen rystede som tegn på at det var utroligt tæt ved, da Alec stoppede og begyndte at tale grinende til Jake. Jake løftede hovedet og så på den skønne mand foran ham. Hans øjne var næsten sorte med brune lodrette pupiller, hvilket sikkert kunne skræmme nogle.
”Tja... Jeg kan vel sige lige over...” Hans drageøjne fuldte med i hvordan Alec flyttede sig lidt og lod hænderne røre ved sin egen krop, på den der drillende og sensuelle måde. Det var noget Jake nød. Noget Raco også kunne... STOP så... Han gav sig selv et mentalt los i røven for at tænke i de baner. For han viste at der ikke kom noget godt ud af det. Tvært imod.

Han fokuserede på Alec's ord og søde grin, som han drillede Jake. Og med en kraft anstrengelse, samt brug af mavemusklerne, fik han sat sig op i sengen så han kunne placere et kys på Alec's læber.
”En ting af gangen, min unge elsker.” Stemmen nærmest dryppede af sex. Og selv om Jake var bundet på hænderne fik han alligevel præsteret at kærtegne Alec's kind lidt, mens han nærmest druknede i de smukke øjne.
”Hvis du sætter dig på alle fire og med røven mod mig, så skal jeg give dig noget lækkert.” Han slikkede sig sultent om læberne og kunne nærmest ikke vente til at Alec gjorde som han bad ham om.
Hvis han ikke gjorde det, så ville Jake forsøge at vælte ham om i sengen, så han selv kunne tage for sig af den skønne og uimodståelige krop, som var Alec's.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Tors 17 Okt 2019 - 0:06

Alec blev da overrasket da Jake pludselig satte sig op, og kyssede ham, men ende blot med at sende manden et smil. Det var det der han havde ventet på! At Jake handlede og krævede lidt.
Så da Jake bad ham vende sig om og stå op alle 4 sende Alec ham blot et udfordrende smil.
"Så du vil have jeg vender mig rundt?... Jeg syntes ikke jeg har et dig tigge endnu" sagde han med et næsten flabet smil.

Han rakte hen mod Jakes hænder, for at vinde klædet op. "Hvis du skal tage mig, så skal du gøre det ordenligt!" Sagde han blot som han fjernede klædet fra hans hænder. Han greb Jake om nakke, og dernæst i hans hår, lænede sig frem, og krævede et lidenskabeligt kys.
Alec havde intet imod at være modtager, men Jake skulle vide, at det ikke blev uden kamp, og at han ville udfordre Jake hele vejen igennem!
Det lå ikke til Alec blot at ligge sig og tage imod, og være underdanig! Ikke uden kamp i hvert fald!

Jake havde selv startet det her! Og hvis han havde siddet nede i krostuen og troet at manden han skulle op og hygge sig med, blot var en underdanig fyr, der kastede sig for hans fødder og adlød hans mindste befaling, så tog han fejl!
Men han havde faktisk meget svært ved at tro, at det var det Jake havde ønsket da han udså sig Alec!
Der var ikke noget ved Alec der udstrålede at han var underdanig, han så derimod ret dominerende ud, han var stor, muskuløs, maskulin og på ingen måde uskyldig.

Indlæg af Jake Tors 17 Okt 2019 - 18:20

Jake smilede skælmsk til Alec, da han stillede spørgsmål ved Jakes ord og var lidt flabet i sit smil. Jakes drageside fik lidt mere tag i ham, så da Alec løsnede hans hænder og krævede hans læber i et kys, var Jakes svar grådigt. Han gengældte kysset og gjorde det dybere, samt kraftigere. Hans hænder nærmest tvang sig vej mellem Alec's ben, hvor hans ene hånd lod fingrene danse rundt om anusen og den anden hånd greb grådigt fat om lemmet, som den kærtegnede lidt hårhæmmet.
Jake havde intet i mod at varme manden op, mens han sad på sine knæ.

Da Jake brød kysset, smilede han bredt.
”Du kan være ganske roligt. Jeg vil elske at give dig den ene orgasme efter den anden. Men først...” Han flyttede sine hænder og fik Alec ned og ligge på ryggen, hvorefter han kyssede sig vej fra hans mund, ned over brystkassen, maven til han nåede det skønne lem som stadig stod strålende strunk. Han suttede den et par gange, inden han fortsatte videre ned mellem benene til han kom til Alec's røv. Her skubbede han armene ind under benene for at kunne løfte ham lidt og lod sin mund og tunge finde frem til anus'en.
Nu var Jake virkelig i sit es. Han slikkede, sugede og tunge-kneppede sin elsker, mens han varmede ham op til det der ville ske lidt senere. Hænderne lagde sig på Alec's mave og kærtegnede den, samt lemmet. Hvis Alec fik en orgasme mens han varmede ham op, ville Jake lade ham få den og spinnede kraftigere end før.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Tirs 22 Okt 2019 - 9:27

Alec havde intet imod at Jake blev mere dominerende, Alec måtte jo blot udfordre den dominans senere! Og det virkede det heller ikke til at Jake havde ret meget imod!
En tung brummen kom fra hans hals, da han mærkede Jakes hænder mellem hans ben, og hvordan han legede med ham.

Han lod sig blive lagt ned, og nød til fulde den behandling der blev ham givet! Hans hænder handy hurtigt vej ned til Jakes halvlange hår, hvor de filtrede sig ind mellem lokkerne. Hans havde skiftede mellem at lægge sig helt tilbage mod puden, og til at han spændt i mavemusklerne, og vippede hovedet op for at se hvad Jake lavede.
Han bed sig i læben flere gange.
Han havde lyst til at stønne, men de skulle også passe på de ikke blev hørt for meget!
Det var bestemt ikke alle der delte deres smag, og Alec skulle ikke nyde noget af, at blive jagtet eller stenet på grund af en helt lækker sømand!

//Sorry for længden

Indlæg af Jake Tirs 22 Okt 2019 - 12:48

Jake smilede bredt ved lyden af den tunge brummen der kom fra Alec. Den var som sød musik i hans øre og tændte ham endnu mere. Mens Jake legede og varmede sin elsker op, fornemmede han hvordan Alec bed sig flere gange i læben. Det fik Jake til at gøre noget syndigt. Han flyttede hovedet så han kunne nå lemmet med munden og nappede lidt i spidsen, mens der i hans øjne og rundt om hans mund spillede et skælmsk smil.
”Lad mig høre hvor glad du er for dette... Ellers bliver jeg nød til at gøre det mere brutalt for at finde ud af om du kan lide det.” De sorte øjne med brune lodrette pupiller var fuldstændig fokuseret på sin elsker. Så selv den, for Jake, svage lyd af fulde folk ude på gangen var ikke noget der fik ham til at ændre sine handlinger. Faktisk genkendte han flere af stemmerne og smilet blev bredere, som han lod sin krop løfte sig lidt ind over Alec, så hans eget lem lagde sig perfekt ind mod sin elskers anus. Han lod sine arme holde ham nok oppe til at han kunne pirre Alec med sit prikkeri, og samtidig lænede han sig lidt ned så han kunne kræve de smukke læber i et dybt, men kort kys, inden han igen talte med en let knurren af erotiske lyster.
”Du har intet at frygte. Folkene ude på gangen er mine. Og de vil sørge for at ingen høre os.” Han skrev sig bag øret at han måtte belønne folkene for dette på et senere tidspunkt. Men nu... Ja, nu var det Alec han ville høre. Selv kom han med små grynt af nydelse når han mærkede sit lem prikke mod den smukke mand som lå under ham.
”Fortæl mig hvad dine fantasier er og jeg skal se om jeg ikke kan indløse et par stykker.” Han bøjede overkroppen en smule, så han kunne nå den ene af Alec's brystvorter samtidig med at han pirrede med sit lem. Først når Alec havde svart ham, ville han måske gå videre.

//Intet problem - der var masser at spille på Wink //

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Tors 7 Nov 2019 - 11:12

Det gav et sæt i ham, og der undslap et nydende suk fra ham, da han mærkede Jakes nappen med Alec's lem. Han ville have Alec til at larme? Var han vanvittig? Hvis de blev opdaget, så ville de begge blive stenet til døde, eller noget der var endnu værre!!
Det kunne godt være at Sean, herskeren af Doomsville havde rykket en smule på hvordan folk så på dem der var til samme køn, eller som han selv og Jake, til begge? Men det galt ikke for almindelige folk som ham selv!

Det blev dog sværere og sværere at holde sin stemme nede, jo mere Jake pirrede ham! Han var godt klar over at Jake bare prøvede at berolige ham, da han sagde at Alec ikke havde noget at frygte, men Alec var bestemt ikke vant til det her, og lige meget hvad frygtede han, at rasten af gæsterne i kroen under dem, ELLER kro ejeren selv hørte dem.

Han mærkede kysset mod sine læber, og gengælde det, inden hans hoved endnu en gang blev lagt tilbage, sammen med en tung og nydende udånding!
Han så lidt op på Jake da han spurgte ind til Alecs fantasier. Han trak lidt på smile båndet med et let grin.
"Jeg havde aldrig troet at jeg skulle ligge på et kro værelse med en anden mand... Så tro mig, der er ikke noget du ikke allerede opfylder" grinte han lidt.

Han rakte en hånd op, og lagde den mod Jakes nakke, og trak ham lidt ned mod sig.
"Så længe du ikke holder igen.. så har jeg ikke mere at bede om" det var et skævt smil der bredte sig over hans læber, inden netop de, krævede sin partners i et sultent kys.
Han havde ikke den store erfaring med mænd, og SLET ikke som modtager! Og selvom det sikkert ville gå ud over ham selv i morgen, så havde han ikke tænkt sig at bede Jake passe på og være forsigtig! Nope!... Skulle det være, så skulle det også være

Indlæg af Jake Ons 13 Nov 2019 - 16:42

Jake løftede hovedet og smilede kærligt til Alec, som han fortalte om det med at elske på et kroværelse. Fornemmelsen af sin egen krop der begyndte at skælve let af forventning og håb om hvad der snart ville ske, fik hans erotiske knurren til at blive lidt dybere. Og da han blev trukket lidt ned mod sin elsker, samt hørte de sidste ord fra ham, kunne Jake ikke holde sig i skindet længere.
Han gengældte grådigt Alec's sultne kys og krævede selv flere mens han langt om længe lod sit lem finde vej ind i Alec.
Ved første ind var det tydeligt for dem begge, hvor tændt Jake var. Han stønnede hedt mod sin elskers læber og måtte holde sig selv i tøjlerne for ikke at overfalde den unge mand under sig. Hvordan han præsterede at starte i et blidt og roligt tempo overgik langt Jakes forstand. Og da han mærkede at Alec var mere afslappet og nød det, satte han tempoet op så sengen begyndte at knirke i takt til deres elskov.

Svagt bemærkede han at jo mere de larmede her inde i sengen, jo mere højrystet blev hans folk ude på gangen, samt de to værelser der lå på hver side af dette. Hvis han ikke havde været travlt optaget af at nyde sin elsker, ville han have leet højlydt over dette. Han var afgjort ikke den eneste der dyrkede elskov i nat.
Som tiden gik blev Jake mere og mere grådig, samt stønnede, gispede, knurrede og spandt, mens han pumpede hårde og hurtigere. Når han kunne mærke at Alec var nær en orgasme, ville han lade sin ene hånd finde det frie lem og kærtegne det, så det blev ekstra lækkert for dem begge. På et tidspunkt ville han, uden at bryde kontakten med Alec, forsøge at løfte ham op, så han sad overskrævs på Jake. På den måde kunne Jake lade sine hænder gå lidt på udflugt på Alec's krop. Samt hans mund og tunge kæmpede en kamp om at være flere steder på en gang: Alec's læber, hals, øverste del af brystkassen og brystvorterne.
”Ved Hydra, hvor er du smuk.” Han fangede Alec's smukke øjne og smilede lidenskabeligt til ham, mens han lod en hånd glide kærtegnene gennem det smukke mørke hår.
”Sig til hvis du har brug for en pause, eller hvis du har lyst til at prøve noget andet. Jeg kan blive ved i flere timer, når jeg først begynder.” En lille klukken kom fra hans strube og fik øjnene til at spille lidt.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Tirs 26 Nov 2019 - 8:15

At Jake gengælde kysset, og tilmed gjorde det dybere og mere grådigt gjorde bestemt ikke Alec noget!
Det gav dog et sæt i ham, da han mærkede hvordan Jake nu var i færd med at trænge op i Alec.
Hans finger krummede sig mere om musklerne på Jakes overarm.
De lyde der kom fra Alec mens det stod på, indikerede også, at Alec ikke ligefrem var trænet i det her! Hvilket sikkert også ville kunne mærkes for Jake.
Alecs vejrtrækning blev tung og lidt uregelmæssig, samt ømme brumme lyde og nogle enkelte klynk forlod ham mens han forsøgte at vænne sig til følelsen af Jake.

Til at starte med var det en stor blanding af lyde og ansigtsudtryk Alec kom med når Jake bevæger sig! I begyndelsen kunne man se smerten i hans grimasser, samt høre det i hans stemme.
Men lidt efter lidt, vænnede hans krop sig mere til det, og nydelsen begynde heldigvis at tage over. Der var stadig en smule smerte over det, men det var minimalt i forhold til den nydelse det spredte sig i hans krop.

Han vred sig af nydelse under Jake, og vidste nærmest ikke hvor han skulle placere sine egne hænder! Han mærkede Jakes hånd, om sine ædlere dele, og sukkede tungt over det.
Han bed sig i læben for at holde noget af larmen inde men det kunne vidst nærmest være ligemeget.

Han fornemmede godt alt den larm der foregik på gangen, og ikke mindst på de 2 værelser ved siden af dem, og egentlig burde han være stille, Så de ikke blev hørt! Men det kunne han bare ikke!
Det gav et sæt i ham da Jake pludselig løftede ham op, så han nu sad over skrævs på Jakes skød. Hans stemme blev højere efter dette, for Jake var pludselig kommet få centimeter længere op, blev ved denne stilling.
Alec mærkede tydeligt de mange kærtegn, kys og den kælen der var for Alecs krop. Han kunne snart ikke være i sig selv at ren nydelse.
Hans blik ramte Jakes, og de havblå øjne hvilede fast på Jake, mens hans hænder havde lagt sig mod sin partners skuldre. I en rolig bevægelse, lænede han sig frem, og fangede først Jakes læber, men bevægede sig derefter mod min hans hals, der blev forkælet, med kys og nap. Hans ene hånd fandt vej op i Jakes hår, hvor den filtrede sig ind, inden han med et fat greb i håret, rykkede Jakes hoved tilbage.

De havblå øjne fangede atter Jakes, og med et næsten udfordende blik i øjet, længere han sig frem, og nappede Jake i læben med et drilsk smil.

Indlæg af Jake Man 9 Dec 2019 - 20:04

Jake nød alt ved Alec, og syndes også at det var sødt at han prøvede at være stille. Noget Jake snart fik forpurret med sine behandlinger. Hvor mange orgasmer Alec nåede at få, før Jake nåede frem til sin første, viste han ikke. Men det var heller ikke det vigtigste, der imod var det vigtigt for ham at Alec nød det hele.

Da Alec igen krævede Jakes læber, tog Jake lystigt imod det. Han nød virkelig denne skønne mand, og han elskede virkelig at hans elsker prøvede at forkæle hans hals, noget der fik ham til at spinne kraftigt. Et lille gisp forlod hans læber, da Alec tvang hans hoved tilbage og hans øjne spillede lystigt med lovning om en hektisk og erotisk nat. Han lagde sine hænder på sin elskers røv, så han kunne holde godt fast i den lækre fyr. Og da Alec nappede Jake lidt i læben, rejste Jake sig fra sengen, gik de få skridt hen til væggen og låste Alec fast mellem væggen og hans egen krop.
”Jo mere du driller, jo mindre kan jeg holde mine lyster tilbage. Og jeg kan blive noget af et vilddyr...” Med disse ord sætte Jake tempoet lidt mere op. Han stønnede kraftig mod Alec's læber af nydelse. Åh Hydra, hvor var det længe siden han havde givet sig selv tilladelse til at slå sig løs og rigtig nyde en anden.

Hvis Alec fortsatte sine drillende og tirrende tildenser, blev han belønnet med mere kraft og tempo fra Jake. Ligeledes blev Jake mere som en drage der ikke ville af med sin skat. Dette var i særdeleshed tydeligt gennem den besidderiske knurren, som kom med jævne mellemrum.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Ons 25 Dec 2019 - 5:57

Alec kunne ikke lade vær med at smule lidt for sig selv, da hans egen opførsel og drilske tendenser, resulterede i præcis hvad han havde regnet med! Mere kræft og temperament fra Jake.

Han havde dog ikke forventet at han nu ville blive løftet op, og placeret mod væg, noget der kort varigt slog luften en smule ud af ham. Hans ben slyngede sig en smule om Jakes hofter, og hans armen om mandens nakke, en smule fordi han nok var bange for at blive tabt?..
Ikke fordi han regnede med at Jake var svag, men han vidste selv at han ikke var en lille mand, at være rundt på, selvom det dog tydeligt virkede til at Jake havde styr på det hele.
Der kom et lumsk smil frem på Alecs læber da Jake talte.
"Har jeg nogle sinde bedt dig holde dem tilbage?" Der var et næsten udfordrende blik i hans øjne som han sagde dette!

Tempoet der blev øget, gjorde det kun sværere for ham at holde sin stemme og volumen af denne nede!
Men efterhånden var han også ligeglad! Han var efterhånden dybt fanget og slynget ind i denne leg, og i den følelse det gav ham!
Det var længe siden han havde været sammen med en mand... Ja med nogle overhoved! Og han huskede faktisk slet ikke hvornår han havde fået noget som dette!!
Han lagde hovedet tilbage mod væggen, mens lydende strømmede ud mellem hans læber.
Fuldstændig ligeglad med om man kunne høre ham på den anden side af væggen, eller sågar de lyde der kom retur fra den anden side!

Fingrene der lå mod Jakes skuldre, begynde så småt at krumme sig ind mod Jakes ud, og neglene, der dog ikke var voldsomt lange, begynde så småt at borre sig ind i huden under sig.
Det var tydeligt for ham at mærke hvor den de spænde muskler bevægede sig i der hans fingre.
Og hver gang han fornastede sig til at se lidt ned, kunne han se de markerede mave muskler der ydede en imponerende indsats!

Og når hans tænker en enkelt gang i mellem tillod sig at fortælle Alec at han larmede, ved han sig kortvarigt i underlæben, men han opgav hurtigt igen, og lod lyden undslippe!
Hans ene hånd forvildede sig endnu en gang op i Jakes brune hår, og lagde sig der! Denne gang dog uden at tage betydeligt fat, men nærmere en kærtegnen. Mens han lænede sig lidt frem, for at lade deres læber, der havde haft en minimal afstand i forvejen, mødes igen. Inden han igen stønnede mod sin partners læber!

Indlæg af Jake Lør 28 Dec 2019 - 19:04

Jake knurrede mere besiderisk ved Alecs ord og nød hvordan Alec mindede ham om at der aldrig var blevet bedt om at han skulle holde sig tilbage. Han smilede biesiderisk. Hvor han dog havde savnet dette, at kunne slå sig løs uden at skulle tænke over at holde sig tilbage. Uden at skulle bekymre sig om det han gjorde.

Da Alec fik sværere ved at forholde sig stille, nød Jake det. Han elskede at høre hvor meget nydelse han frembragte hos sin elsker, særligt når det var en mand. Så snart Alec lagde sit hoved tilbage mod væggen, overfaldte Jake hans hals med kys og kærlige slik eller blide nap. Han gøs af nydelse, da Alecs fingere krummede sig ind mod hans hud og da neglende begyndte at borre sig ind i huden. Alt dette var noget af det, som fik Jake til at blive endnu voldsommere. Og i særdeleshed satte han tempo og hårhed op, når Alec stoppede med at larme. Hvor længe de havde været i gang viste han ikke, men han kunne mærke en vildt lækker orgasme var undervejs, så da Alec lænede sig frem og krævede hans læber, tog Jake grådigt imod. Ligeledes med støn og andre elskovs lyde mod sin elskers læber.

Da Jake, et par minutters tid eller mere, nåede sit klimaks, slap han sin elskers læber for at stønne elskerens navn mens han fyldte sine safter i den anden. Han kunne mærke hvordan benene begyndte at ryste og tog derfor ekstra godt fat omkring Alec, så han kunne vakle tilbage til sengen, hvor han satte sig på kanten mens hans lem stadig var inde i Alec. Han smilede kærligt til sin elsker og kyssede ham kærligt, samt lod sine hænder kærtegne sin elskers ryg.
"Ved Hydra, hvor er det længe siden jeg har kunne slå mig løs på denne måde. Mange tak, Alec." Han kyssede igen manden som han holdte om.
Da han igen fik øjenkontakt med ham, smilede han letter sørgmodigt.
"Jeg har slet ikke lyst til at stoppe. En del stor del af mig ønsker bare at blive her sammen med dig." Han kunne mærke hvordan hans lem var ved at glide ud, nu hvor det var ved at falde til ro. En del af ham ønskede at fortsætte hvor de var stoppet nu, men en anden del af ham...

Han så undersøgende på Alec, og måtte fugte sine læber en gang inden han kunne få ordene over læberne.
"Alec... Kunne du tænke dig at fylde mig ud?" Han kunne mærke at han rødmede en del. Det var første gang siden hans ferie hos Mel, at han havde bedt om dette. Og han var nervøs for om det var forkert af ham. Hans hænder kærtegnede stadig Alecs ryg.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Tirs 3 Mar 2020 - 23:14

Alec kunne tydeligt mærke at hans krop snart var træt! At den bestemt ikke var vant til denne her behandling.. men samtidig kunne han bare heller ikke få nok!
Jakes hænder og læber der var over alt på hans krop, og så de bevægelser! Og så snart Alec prøvede at tage bare en smule fat selv, men hårdheden bare øget!

Da først han kunne mærke at Jake selv var tæt ved at komme, spænde han lidt sammen i underlivet, og strammede derved omkring Jakes lem.
Der kom et højt støn fra ham, da han mærkede hvordan Jake tømte sig op i ham.
Han hev forpustet efter vejret, da først det hele var over, og han lænede sig træt ind mod Jake.

Særligt da de endelig sad i sengen, faldt han lidt forpustet sammen. Man kunne tydeligt se på ham at han var udmattet.
Han lukkede øjnene lidt, og hvilede sin pande mod James skulder. Han åbnede dog pludselig øjnene igen, da han pludselig hørte Jakes spørgsmål.
Om Alec havde lyst...? Han rettede hovedet op, og så overrasket og forundret ud.
Mente Jake det?

Et roligt smil gled dog over hans læber, der langsomt gled over og blev mere skævt.
Han lettede sig lidt, så Jake gled helt ud. Han lagde en hånd mod Jakes nakke.
"Så du vil gerne have jeg tager dig?.." sagde han roligt.
I det samme blev hans greb om Jakes nakke hård, strammet hårdt, så han rev fat i det.
"Mmmh.. hvordan skulle jeg kunne sige nej til det?" Lød det bestemt tilfreds med ham.

I en lidt hård og pludselig bevægelse, skubbede han Jake rundt, så Jake nu lå på maven ind over sengen. Han efterlod et par enkelte kys mod Jakes skulderblade, han havde et fat greb i Jakes hår, og med dette greb sørgede han også for at Jake blev holdt nede med hovedet i madrassen.

Alec grinte lidt for sig selv over synet, som han lænede sig ned mod Jake øre! Et lidt hårdt nap i øreflippen blev efterladt. "Jeg kan ikke love at jeg er blid ved dig" kommenterede han, mens hans frie hånd, gled ned mellem Jakes baller, og et par fingre gled ned mellem dem, for derefter at kærtegne Jakes hul.

Indlæg af Jake Lør 14 Mar 2020 - 7:03

Jake smilede lidt skævt, da han så hvor overrasket Alec blev over hans spørgsmål. Og kort efter gik en let skælven gennem ham, da han hørte Alecs stemme og mærkede hvordan Alecs greb om hans nakkehår blev strammet. En let brummen kunne høres fra hans strube, noget der antydede at han nød det som der skete lige nu.

Et lille ”umf” kom fra Jake, da han blev skubbet rundt. Men han gjorde ikke den store modstand, eftersom han selv havde bedt om dette. En blid spinnen lød, da Alec lod et par kys falde mod hans skulderblade og for at give lidt modspil forsøgte han halvhjertet at skubbe sig imod Alec, men kunne godt mærke at manden havde godt fat. Et nydende støn forlod hans læber, da Alec nappede hans øreflip. Og det var med en erotisk stemme at han fik kommenteret på Alec.
”Slå dig løs.” Kroppen begyndte at skælve let, da Alec begyndte at kærtegne hans røv. Han var spændt på hvad Alec ville gøre, og kunne mærke hvordan hans eget lem vågnede.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Fre 27 Mar 2020 - 20:09

Egnelig var det ikke fordi Alec's krop havde meget energi tilbage da de var færdige med første omgang!.. men alligevel, var det som om hans krop havde fået helt ny energi! Det gik den også brug for! For i denne omgang ville han uden tvivl komme til at bruge endnu flere kræfter.
Han kunne ikke undgå at små smile lidt over lydene der kom fra Jake!
Manden som indtil for lidt siden var yderst dominerende, lå nu her, med rumpen i vejret, og klar til at underkaste sig!
Og dog!?
Alec mærkede nemlig tydeligt, hvordan Jake prøvede at presse sig op, hvilket blot hvis Alec til at tage et hårdere greb, og tvinge Jake ned i madrassen.

Alec lod sin fri hånd bevæge sig væk fra Jakes hul, lod den glide op over manden balle, op langs hans side, og op over mandens skulder, til hans finger greb fat om Jakes kæbe.
"Hjælp mig lidt her" sagde han som han tvang Jakes mund åben, og stak 2 fingre ind i munden på ham.
"Du var så dygtig til at bruge den mund tidligere! Så jeg ved du kan" knurrede han mod Jakes øre, inden han nappede i det.

Han ventede lidt for at se hvad Jake ville gøre.
Nød ham lidt, inden han begynde at bevæge sine fingre ind og ud af Jakes mund.
Da hans fingre var fugtige nok, trak han dem ud, og føre dem ned til Jakes hul igen.
Normalt ville han nok havde været lidt mere blid! Men grundet at han nok lod sig rive lidt med, og fordi han underligt nok havde en lille ide om at Jake kunne tage det, valgte han at presse begge fingre op, først lidt, blot for at se hvad Jake ville sige, inden han pressede dem helt ind.

Han rev lidt mere i Jakes hår, så han hev hans hoved op fra madrassen, og bag ud. "Fortæl mig hvad du vil have kaptajn!" Hviskede han drillende mod hans øre, ide han begynde at bevæge sine fingre, samtidig med at han pressede dem opad, for at ramme mandens g-punkt.

Indlæg af Jake Man 13 Apr 2020 - 16:44

Jake viste ikke helt hvordan han skulle tage imod denne dominans, som Alec udviste. Men på den anden side, så havde han jo selv bedt om det. Derfor kom der et lille nydende støn fra ham, da Alec’s greb blev hårdere og tvang ham ned i madrassen igen.
Skælven tog lidt til, da Alec’s hånd bevægede sig op af hans krop. Og han tog livligt imod de to fingre, som blev stukket ind i hans mund, samt lod lystigt tungen lege med fingrene så de blev godt våde. Ligeledes kom der et støn fra ham, da Alec nappede ham i øret.

Efter at fingrene var blevet fjernet, forventede Jake lidt at mærke en blid legen. Og derfor lød der et overrasket gispende støn fra ham, da Alec valgte at gå lige på og letter hårdt. Det fik ham også til at spænde lidt op i kroppen, men den efterfølgende drillende hvisken og bevægelse fra fingrene, fik ham til at slappe af og nyde det. Det kunne godt være at han hoved var blevet hevet op fra madrassen og Alec havde hvisket drillende, men Jake havde letter besvær med at fokusere på andet end det hans elsker gjorde ved ham.
”Jeg vil have at du tager mig, ligesom jeg tog dig.” Stemmen var dyb erotisk og fyldt med længslen om at mærke Alec i sig.

Raceleder
Raceleder

Indlæg af Alec Søn 12 Jul 2020 - 20:36

Et kækt smil spredte sig på Alec's læber da han hørte hvad Jake bad om. Det var vel hverken for meget eller for lidt at bede om.
Han lyttede til Jakes reaktion, på at Alec ikke startede blidt og kærligt ud. Han kunne tydeligt fornemme at manden spænde op, men der gik heller ikke længe inden at han slappede godt og grundigt af!. Alec's læber, dansede ivrigt ind over Jakes, ryg, skuldre, nakke og hals! Han kyssede, slikkede og nappede over det hele!
Han havde stadig et fast greb i Jakes hår og hoved, så han holde mandens hoved oppe, og tilbage mod sig!

Samtidig bevægede hans fingre sig, oppe i Jake, mens han varmede ham grundigt op. Langsomt kom der en finger mere op, mens han massengede grundigt.
Han slap Jakes hår med den anden hånd, inden han lod den glide ned langs Jakes sider, og ind under ham, og lod hånden glide ned langs hans mave.
Inden den fandt Jakes ædlere dele, lagde hånden om skaftet, inden han begynde at bevæge hånden op og ned over den. Han pressede sine fingre en kende længere op mens han stadig bevægede dem.

//Sorry for det meget sene svar

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum