Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Lori
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Valentine
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Celenia
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Edgar
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Lenore
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 
Abigail
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

Weirdo? No no... Beauty// Arian

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:12

''Altså ja... Men der skal stadig være noget specielt ved dem... Det er ikke sådan at jeg kan lide alle, men hvis de er min type kan jeg lide dem hurtigt.''

Han smilede, og han blev en smule overrasket over hendes spørgsmål... Han kendte ikke rigtigt til hans evne, men han vidste lidt om den og det kunne han da godt fortælle hende...

''Nej, men evne gør at hvis nogen jeg elsker, eller er forelsket i, beder mig om noget, giver mig en ordre direkte eller indirekte kan jeg aldrig gøre noget imod det... Indtil jeg ikke længere elsker personen... Det eneste man ikke kan beordre mig, er at jeg elsker en for evigt...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:17

"Sikke en speciel evne," sagde hun og fjernede en løs hårtot.
Hun sendte ham et forsigtigt smil. Hun mente skam det hun sagde. Den evne havde hun aldrig hørt om før. Forelskelse.
"Du må undskylde at jeg er så nysgerrig," grinte hun. "Min bedstefar prøver hele tiden at fortælle mig at det er forkert."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:44

''Hvis han har lært dig det... Så er jeg en smule bange for hvad han ellers kan finde på at have fortalt dig der var forkert... Fordi nysgerrighed er meget godt.''

Han smilede venligt til hende, og han tog stille hendes hånd op og kyssede den ganske blidt... han vidste hans evne var meget speciel...

''Hvad med dig? Din evne?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:21

Det gav kuldegysninger ned af hende, da han kyssede hendes hånd.
"Min evne?" sagde hun og kiggede ham i øjnene. "Jeg kan gøre folk meget svimle, hvis jeg vil have det. Men kun hvis jeg kigger dem i øjnene."
Hun kiggede rundt i hans hus. Gad vide hvor mange piger han havde haft med hjemme?
Hun kiggede igen på ham og sendte et forsigtigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:28

''For en smuk kvinde som dig, der sikkert får et hav af tilnærmelser må den evne være fantastisk at kunne få en mand til at blive svimmel istedet for at rave på dig?''

Han smilede bare venligt og kærtligt til hende. HAn vidste ikke om han overhovedet havde en chance for at få hende med sig i seng, men han havde ikke tænkt sig at give op endnu, og han smilede derfor charmerende til hende, mens han stdig holdt hendes hånd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:34

Hun blev rød i hovedet af alle de komplimenter.
"Ja, det er en meget god evne," sagde hun og kiggede ned i jorden for at skjule sine røde kinder. Det irriterede hende at han var så charmerende.
"Hvad med dig? Med dit udseende og charme må der være mange kvinder omkring dig," Der var en bette smule drilhed i hendes stemme. "Har jeg ret?" Hun løftede på et øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:40

''Der har engang været mange, men nu er det kun meget særlige kvinder jeg bruger tid på... Kvinder som dig, dr faktisk er noget værd at bruge tid med, og som også er noget værd uden sex.''

Han smilede venligt til hende, og charmerende, og inden hun kunne nå at reagere havde han lagt sig ned over hende... og kyssede hende op af halsen...

''Ups.''

Han grinede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 17:55

Hun grinede nervøst.
"Ups hva?" sagde hun og lagde armene på hans bryst for at holde ham på afstand. "Hvis jeg også er noget værd uden sex, hvorfor lægger du dig så ovenpå mig?"
Hun kunne regne ud, at en masse kvinder havde haft noget igang med ham. Hun havde ikke lyst til bare at være endnu en af dem.
"Beklager Matic, sådan er jeg ikke," sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:15

''Bare fordi du er noget værd uden sex, betyder det jo ikke at jeg ikke kunne tænke mig at have sex med dig...''

Han satte sig op og smielde bare til hende stille...

''Jeg respekterer det, og da jeg ikke vil gøre mere dumt, går jeg i seng.''

Han smilede bare venligt til hende og gik ind på hans sove værelse... Han valgte at gøre det da han ikke havde lyst til at lægge mere an på en kvinde der bare ikke ville have det, og det ville hun ikke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:45

Hun kiggede forvirret efter ham, men blev siddende i sofaen. Her sad hun nu. I en drengs hus på hans sofa, mens han var gået ind på sit værelse. Hun kiggede forvirret rundt efter at finde på noget at give sig til.
Skulle hun blive? Eller skulle hun gå?
Hun begyndte at trille tommelfinger, mens hun diskuterede med sig selv inde i sit hoved. Matic virkede god nok, men hun kunne mærke på ham at han havde været sammen med en del kvinder. En del kvinder der var faldet for hans charme og var endt i sengen med ham. Så let skulle det ikke være for ham, hvad der angik hende.
Lydløst rejste hun sig op og kiggede ud af et af vinduerne. Stjernerne skinnede smukt på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:49

''Forresten... Det her går ikke... Jeg har kun en seng og en sofa... Og da jeg ikke kan byde en gæst at sove på sofaen... Bliver jeg oppe lidt endnu til du er træt nok til at gå i seng.''

Han smielde stille til hende og gik ind og satte sig ned hos hende igen. Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre overhovedet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:57

Hun vendte sig om og kiggede på ham.
"Matic," sagde hun stille. "Hvis du vil have at jeg skal gå, så skal jeg nok gå."
Hun kiggede på ham med et spørgende blik, med armene på kors. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:13

''Jeg har på ingen måde bedt dig om at gå... Jeg vil da heller ikke have du skal til at diskutere med fulde mennesker som dem på kroen...''

Han smilede venligt til hende. Han forstod godt hun var meget påpasselig med ham, han var desværre kendt for at være sammen med mange flere end sandheden var... Mange kvinder overdrivede og sagde de havde forført ham, selvom han havde stået badet i kvinder...

''Arian... Hvad ved du om mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:11

"Ik meget," svarede hun. "Jeg kan bare mærke på dig hvordan du er. Og måske har jeg hørt lidt om dig."
Arian var mange ting, men ikke naiv. Hun var på en måde dygtig til at gennemskue folk.
"Hvorfor spørg du om det?"
Hun fortsatte med at holde armene på kors, mens hun kiggede ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:17

''Fordi jeg ved lidt om hvad der siges om mig på diverse kroer, og det giver folk et billede af mig som er lidt forkert...''

Han kiggede på hende stille...

''Lad mig gæte på hvad du har hørt... At jeg nærmest bader i kvinder? At jeg ligeså godt kunne have et harem? Og at jeg har en ny kvinde at knalde hver aften?''

Han kiggede så stille på hende igen...

''Hvor meget af det tror du så er sandt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:22

Hun kiggede forsigtigt hen på ham.
"Eftersom at du lige har mødt mig og gerne vil have sex med mig, så tror jeg at det passer," sagde hun stille, dog med en blanding af alvorlighed.
Hendes blik var på en måde iriterret, da hun ikke vidste om hun skulle tro på de rygter eller ej. Indtil videre syndes hun godt at rygterne kunne passe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:24

''Så fordi jeg har mødt en kvinde jeg finder værende noget særligt, og gerne vil have sex med hende fordi hun er smuk og virker til at være dejlig og sød også... Så er jeg automatisk typen der render rundt og har en ny pige hver aften?''

Han pejede stille imod døren... Han var faktisk tæt på at smide hende ud af huset for at tro sådan om ham...

''Det sårer mig faktisk lidt at du tror sådan...''

Han så ned i jorden og hans hånd sank igen...

''Men du må godt blive... jeg bød dig velkommen så smider dig ikke ud...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:28

Hun gik forsigtigt hen mod døren og kiggede op på ham.
"Det må du undskylde. Men hvis du vil have mig til at gå er det i orden," sagde hun stille og puttede hænderne i jakkelommen. "Jeg beklager at jeg ikke er det du ønsker dig."
Forsigtigt åbnede hun døren og begyndte at gå ud af den. Det var på ingen måde hendes mening at såre ham, men hun ville ikke bare være ligesom de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:32

''Prøv lige at bliv her!...''

Han gik over og hev hende med indenfor igen... Det hun havde sagt med at hun ikke var som han ønskede sig, hvad mente hun, hun sårede ham lidt igen over det...

''Hvad mener du med at du ikke er som jeg ønsker dig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:36

"Slip mig!" vrissede hun og vred sig ud af hans greb. "Jeg mener at jeg ikke er som du havde håbet på? Du ved at jeg ikke ville i seng med dig?"
Hun kiggede forvirret op i hans øjne. "Og jeg ved godt at du sagde at du også ville syndes om mig uden det, men du tænkte jo på det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:14

''Fint... Fordi åbenbart når en mand tænker på at han godt kunne tænke sig sex, så er det det eneste der er værd at huske han har tænkt! Så er han bare en klam stodder eller hvad?''

Han gik over og satte sig ned i sofaen... Han var trær, udmattet og han var faktisk dybt såret af ehnde over det der... Han følte sig meget uretfærdigt behandlet af hedne det var ikke fair overfor ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:22

"Det ikke det jeg siger," sagde hun irriteret. "Jeg vil bare ikke være en engangs forstilling okay?" Hun fortsatte med at stå i døreåbningen. "Jeg ved godt at du ikke er en klam stodder, men jeg har ikke lyst til at bare være..." Hun kiggede ned i jorden, med et bedrøvet udtryk. "Jeg vil bare gerne have en der elsker mig på den måde... Ligesom min far og mor elskede hinanden... Trods deres forskelligheder.."
Hun kiggede en sidste gang hen på Matic, der sad på sofaen med et såret udtryk.
"Du er ikke en klam stodder Matic," sagde hun stille, inden hun gik ud af døren.
Hun følte sig ondsvag og dum, at hun lige havde haft sådan et udbrud foran ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:29

''Ja endnu en af de fordomme folk har om mig... at jeg tager en kvinde med hjem har sex med hende og det er så det sidste jeg ser til hende...''

Han blev bare siddende der... Han havde ikke lyst til hend emere han havde ikke lyst til noet han var ved at være træt af at hans liv var blevet sådan at alle han mødte så på ham med de fordomme... Han ville ønske han var istand til at elske men det var han desværre ikke... Han søgte sex som det næstbedste efter kærlighed... Fordi han aldrig havde været elsket...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:35

Hun fortsatte gennem byen, men kunne ikke lade være med at kigge tilbage engang imellem.
*Undskyld Matic*
Gadelygtens lys sørgede for at holde natten oplyst, ellers ville der være helt mørkt. Der var dog lidt lys inde fra husene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:39

//skal vi bare stoppe emnet eller har du en plan?//

Matic blev bare siddende en del tid på sofaen inden han lagde sig ned på sofaen. Han kunne svagt mærke selvhadet der spillede ind. Han var næsten tæt på at ville til at ændre hans livsstil for bare at slå disse fordomme til jorden. Han var træ og led af at folk så sådan på ham... Han lagde og krøllede sig sammen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 3 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum