Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba15 
Valentine
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba15 
Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba15 
Lori
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba15 
Edgar
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba15 
Abigail
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Weirdo? No no... Beauty// Arian

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 20:59

Hans overaskede smil varmede om hendes hjerte.
Han var blevet glad for at hun sagde ja.
Han var ikke løbet skrigende væk.
Det glædede hende, så det varmede fra top til tå i hendes krop. Hun smilte skævt, men blev overrasket, da han pludselig kyssede hende lidenskabeligt. Hun kyssede ham lidenskabeligt tilbage, for at vise ham at hun holdte af ham.
Da han slap hende stille, satte hun sig op og kørte en hånd igennem sit hår.
"Nej, det er det ikke," sagde hun flovt og smilte skævt.
Hun kiggede op på ham med varme øjne, som han hurtig gengældte med sine egne varme øjne.
"Ikke så meget,"
Hun tog en tår af sin vin.
"Hvad med dig smukke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 21:07

Han smilede bare stille og da hun havde sluppet endnu et kys denne gang mere lidenskabeligt end tidligere kiggede han stille på hende, og smilede blidt til hende. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre. Han var virkelig på bar bund lige nu...

''Synes du jeg er smuk?''

Han kiggede undrende på hende. Han havde ikke fået det at vide længe. Han vidste slet ikke hvordan han skulle reagere overfor hende. Han smilede stille og der var bare nogle ord der røg over hans læber uden han tænkte...

''Ikke så meget... Tænkte om du ville have blod?''

Han så smilende på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 21:14

Hun rødmede forsigtigt.
"Ja, jeg syndes du er smuk," sagde hun med et kærligt smil.
Hun mente det hun sagde. Matic var en meget køn ung mand og der var vel ikke noget galt i at kalde en mand smuk. Eller var der?
"Medmindre det lyder forkert for dig?" spurgte hun og kørte nervøst en finger igennem sit hår.
Hun rødmede, stadig efter deres kys.
Det havde været helt fantastisk.
Hun stivnede, da han nævnte om hun ville have blod.
"Nej," sagde hun og faldede til ro igen. "Jeg er ikke tørstig," Hun kiggede stadig på ham med varme øjne og gengældte hans smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 21:28

''Det er der faktisk ikke nogen der har sagt til mig før... Nej der er intet galt i det overhovedet... Blev bare overrasket, plejer ikke at høre det...''

Han smilede stille, han hørte en sjælden gang imellem at han var lækker eller hot som nogen sagde men han var aldrig blevet kaldt for smuk før det kunne han ikke isge han var...

''Det er jeg glad for... Ellers tager du bare når du vil okay?''

Han smilede venligt til hende og lagde sin ene hånd oven på hendes hånd, og han smilede bare sagte til hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 24 Okt 2012 - 16:17

Hun smilte skævt, der udviste en form for kærlighed.
"En gang skal jo være den første så," sagde hun.
Hun lod hans hånd være ovenpå hendes.
"Jeg vil ikke tage blod fra dig Matic," sagde hun og kiggede ham i øjnene, med et blik der udviste alvor og kærlighed. "Man tager ikke blod fra dem man holder af," Hun lænede sig tættere på ham, for at hviske den sidste sætning. "Og jeg holder af dig,"
Når Arian tog blod fra nogen, var det som en regel en der havde generet hende, ved at kalde hende misfoster. Men Matic var venlig og hun så ingen grund til at tage hans blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 24 Okt 2012 - 16:22

''Ja det ved jeg, blev bare overrasket over at en så sød og smuk pige ville være den første til at sige det til mig.''

Han smilede stille og kiggede på hende inden hun talte om hvem hun tog blod fra, og han blev faktisk en smule overrasket over det, og mon det havde nogen betydning om han gerne ville give hende det eller ej? Altså at han gerne ville have hun tog...

''Betyder det noget hvis jeg siger jeg gerne vil lade dig tage mit blod? Eller rettere gerne vil have du tager mit blod?''

Han vidste ikke hvor vigtigt blod var for hende, men han ville gerne være den der gav hende det blod hun havde brug for istedet for at hun skulle jagte det hvis hun havde brug for blod...

''Jeg kan jo godt lide det...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 24 Okt 2012 - 16:28

Hun smilte skævt og fjernede endnu en irriterende hårtot.
"Okay," sagde hun, med et sødt smil. "Jeg lover at tage blod fra dig, hvis jeg bliver tørstig."
Hun kyssede hans kind og lod sin hånd blive på hans.
Det var pænt af ham, at tilbyde sit blod så hun var fri for at jage. Men hun vidste dog godt, at han også tilbød det fordi han tændte på det.
Hun sukkede og tog en tår af sit vinglas.
Men, det var pænt af ham, lige meget hvad. Hun stillede glasset fra sig. Hendes blik gav sig til at spejde rundt i huset.
"Hvor længe har du boet her?" spurgte hun og kiggede hen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 24 Okt 2012 - 16:32

Han kiggede stille på hende fordi hun skulle virkelig vide at det ikke kun var fordi han tændte på det at han gav hende lov til det, men hun skulle vide det at han jo gjorde det...

''Selvom jeg tænder på det, er det altså ikke bare derfor...''

Han smilede stille og han håbede virkeligt at hun forstod hvorfor han gjorde det at det faktisk var fordi han gerne ville hjælpe hende istedet for at hun skulle bruge meget tid på alt muligt andet...

''Hmmm... I et halvt år tror jeg det må være nu.''

Han smilede og lænede sig frem og stjal hurtigt et kys fra hendes læber og smilede så bare stille til hende, inden han stille spurgte om noget mere...

''Hvad så skal vi smutte forbi dig så jeg kan se hvordan du bor?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 21:23

Det gav et lettelse i hende, da han fortalte at det ikke bare var derfor. Hun forstod godt at han bare ville hjælpe hende, så hun ikke skulle jage alle mulige uskyldige for at få deres blod.
"Det er jeg glad for," svarede hun kærligt.
Hun nikkede til det med huset.
"Det er et meget smukt hus," sagde hun og kiggede sig omkring. Hun ville sige noget, da han stjal et kys på hendes røde læber. Hendes kinder blev langsomt som tomater endnu engang.
"Det kan vi da godt," svarede hun genert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 31 Okt 2012 - 13:45

Han smilede stille frem for sig selv, hun var virkelig rar at være sammen med, hun kunne tilsyneladende godt lide ham, hvilket han ikke havde forventet men tanken om det var han nu ellers meget glad for når det kom til stykket...

''er du glad for at jeg tænder på det eller at det ikke kun er den eneste grund til det?''

Han kiggede stille på ehnde og smilede sagte for sig selv. Han vidste ikke om hun faktisk havde lyst til at de skulle tage hjem til hende men han havde da ihvertfald tænkt sig at finde ud af det...

''Altså hvis du faktisk gerne vil?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 13:57

Hun kiggede hen på ham med et smil.
"At det ikke kun er den eneste grund," sagde hun kærligt og kom med et nuttet grin bagefter.
Det føltes godt at være ved Matic. Han var rar at være sammen med. Rygterne om ham, passede slet ikke. De havde fortalt at han ikke var andet end en player, men det var en løgn. Det kunne hun mærke.
"Jeg vil gerne vise dig mit hjem," sagde hun og nikkede til ham.
Med en rolig bevægelse rejste hun sig op og strejkede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 14:08

Han smilede bare fordi han havde alligevel ikke rigtigt noget at sige til det. Det var sandt så hvad skulle han mere sige, at han også fandt det rart? Han kunne ihvertfald ikke finde noget der var vigtigt at sige i den sammenhæng...

''Vil du virkelig?''

Han så på hende og rejste sig op sammen med hende inden han tog vinen, og hældte den i en karafel, hvilket han havde glemt at gøre først... Han satte prop på og satte den så på plads...

''Og Arian bare sig hvis jeg gør noget du ikke bryder dig om.''

Han smilede til hende og gik over og kyssede hende blidt på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 14:12

Hun kiggede op på ham, da han havde rejst sig op.
"Ja da," sagde hun og smilte stort til ham. "Du har vist mig dit hjem, jeg ville vise dig mit. Det er da mest retfærdigt ikke?" Hun blinkede til ham og tog sin jakke på.
Et genert smil voksede på hendes læbe, da han kyssede hendes kind og sagde at hun bare skulle sige til, hvis han gjorde noget hun ikke brød sig om.
Hun kiggede op på ham, med sine brune øjne.
"Det skal jeg nok," sagde hun stille og placerede et kys på hans kind.
Derefter gik hun hen mod døren og håbede på at han fulgte med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 14:28

Han smilede og nikkede stille hun havde vel ret det var vel det mest retfærdige der kunne blive gjort så det var også sådan det ville blive kunne han sige nu. Han smilede stille og kiggede på hende da hun havde kysset hans kind...

''Og jeg mener det... Specielt fordi jeg kan være nærgående, og hentyde til sex meget når jeg er sammen med en meget smuk kvinde som dig.''

han smilede og gik med hende ud af huset, hvor han låste døren efter dem, og han stoppede så op, vendte sig imod hende lagde en arm om livet på hende og en nærmere om nakken og kyssede hende så lidenskabeligt og dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 14:36

Hun ventede på ham, da han skulle låse sin dør.
"Det skal vi nok finde ud af," sagde hun kærligt og vendte sig om, for at betrække udsigten.
Matic boede et meget fint sted. Der var ikke ret mennesker i nærheden, ingen larm og ingen støj. Det måtte være som en drøm.
Hun ville vende sig om, da han pludselig placerede sine perfekte læber på hendes. Hun kyssede ham tilbage og nød det dybe kys han gav hende. Det boblede inde i hende hver gang at han kyssede hende. En kildrene boblen.
HUn trak til sidst væk og kiggede op i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 14:53

Hendes ord vidste han ikke helt hvad han skulle forstå med. De kunne både være ment som at hun ikke havde imod det hvis han gjorde den slags men det kunne jo også være som i at hun nok skulle afvise ham...

''Ja det skal vi nok.''

Han nød deres kys og han smilede bare da hun kiggede op på ham, og han tog stille hendes hånd i sin og flettede deres fingre sammen og begyndte så stille at gå i retning af kroen, mens han kiggede ned på hende engang imellem...

''Det var kroen du boede på ikke?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:21

Hun lod deres fingre blive flettet sammen. Hun kunne ikke undgå at føle sig en lille smule speciel..
"Jeps," sagde hun og kiggede op på ham, med de chokoladebrune øjne der lyste af begejstring. "Kroen det brændende træ," Hun kiggede frem for sig igen. "Jeg bor der sammen med min bedstefar, eller han er som en bedstefar.."
Hun kom i tanke om hendes historie.. Hvordan varulvene havde dræbt hendes familie.. Og havde dræbt hende, hvis det ikke havde været for hendes `bedstefar`.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 18:41

''Jamen lad os så komme afsted kære.''

Han smilede og mens han stadig holdt hende i hånden, med deres fingre flettet sammen begyndte han stille at gå imod kroen. Han smilede og det at hun boede der med nogen rørte ham faktisk ikke... Han havde ikke sex i tankerne og derfor var en andens tilstedeværelse ikke noget problem for ham... Han smilede kærligt til hende, mens de gik og smilede glad og tilfreds med det hele...

''Er du glad for at bo på kroen?''

Han smilede stille til hende og kyssede hende blidt igen... Han lagde stille en arm om ryggen på hende mens de gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:10

Hun nød at hans arm var omkring hende. Det varmede lidt, når hun sådan bare var gået ud i bare tæer.
"Tjoh," sagde hun og smilte skævt. "Det er jeg vel, men det kan være ret så irriterende når der kommer perverse mænd osv. på kroen," HUn kiggede op på ham, med et glimt i sine øjne. "De tror tit at jeg er sådan en servetrive, der går med til alt muligt," Hun kiggede ned igen og sukkede.
Fulde mænd.. De var nu ikke meget værd.
"Men, så er det bare det at jeg plejer at slå dem, også klare jeg mig storartet," sagde hun og grinte lidt, da hun kom til at tænke på mændens reaktion når hun havde slået dem i deres.. Mandeting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:29

Han kiggede på hende... Han vidste ikke engang om hun havde et arbejde... det var faktisk underligt at han ikke vidste noget om det overhovedet... Han smilede venligt til hende...

''Har du egentligt et arbejde søde?''

Han smilede stille og selvom han elskede hende var han stadig nervøs for at han ville komme til at såre hende... Han var jo ikke altid den bedste når det kom til at holde sig i skindet men han vidste han ville kæmpe for hende...

''Men godt at du klarer dig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:35

Hun rystede flovt på hovedet.
"Nej ikke rigtig," sagde hun og sukkede. "Hvis jeg er heldig kan jeg få lov til at servere på kroen engang imellem, hvis de mangler nogen altså," Hun smilte til ham og tog en hårtot om bag øret.
"Hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og smilte nu både med øjne og mund.
Det var en gdo måde at lære hinanden at kende på, sådan at gå stille og rolig og snakke om alt muligt..
Det var som om at hun kunne sige alt til Matic.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:55

''Mig... Jeg lever af hvad jeg kan skrabe til mig af småjobs, og det kan være alt...''

Han var ikke så glad for det fordi han havde endda nogle måneder været nødsaget til at sælge sig selv... Være slave eller trækkerdreng i en periode og han havde hadet det mere end noget som helst andet... Han vidste ikke hvordan ludere og den slags klarede livet...

''Så nej ikke rigtigt...''

Han kiggede stille på hende mens de gik og gnubbede stadig blidt hendes arm imens...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 15:58

"Alt?" spurgte hun, med en lille stemme der udviste bekymring.
Hvad mente han med småjobs? Var det noget der gjorde ondt på ham, eller var han slave for en eller anden?
"Hvad mener du med alt?" Hun kiggede på ham, med et skævt smil og et glimt i de brune øjne.
Hun håbede på, at det ikke var noget der gjorde ondt på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 16:04

''Med alt der mener jeg virkelig alt... alt lige fra trækkerdreng og slave til at løbe små erindre for folk...''

han kiggede stille på hende og slap hende så og begyndte at trække væk fra hende mens han krummede sig sammen og vendte ryggen lidt til hende, som en persond er ikke mente man var værdig til at blive set på af den anden... det var jo også sådan han havde det...

''Jeg er ikke noget god menneske...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 16:11

Trækkedreng?
Det gav hende uro i maven, at der var nogen der behandlede ham sådan..
Hun kiggede på ham, med et forstående blik, indtil han pludselig vendte ryggen til hende.
Hun gik hurtigt hen foran ham, og løftede han hovede op så de kiggede hinanden i øjnene. Hendes hænder var placeret begge sider af hans hoved.
"Hey," sagde hun med et sødt smil. "Du er et godt menneske Matic,"
Selvfølgelig var han da et godt menneske, han havde da reddet hende fra de voldige mænd?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 6 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum