Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba15 
Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba15 
Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba15 
Lori
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba15 
Edgar
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba15 
Abigail
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Weirdo? No no... Beauty// Arian

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:01

''jeg er hverken menneske eller god... Ellers ville mine vinger jo ikke være denne misfarvning...''

Han foldede sine vinger ud så hans store sorte vinger var tydelig... han opførte sig som om hun ikke vidste noget som helst om ham. Han smilede bare lidt ondt, men det forsvandt hurtigt da det gik op for ham...

''jeg elsker dig, men du er for meget værd...''

Han gjorde an til at sætte af og flyve...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 17:06

"Men Matic," sagde hun stille og gik nogen skridt tilbage, da han spredte de smukke sorte englevinger ud..
Hvad snakkede han om? Han var da god.. Alle havde begået fejl i sit liv...
"Du er da ligeså meget værd som mig?" sagde hun stille og vidste ikke hvad hun skulle sige til ham..
Han måtte ikke bare flyve sin vej, nu var hun jo lige blevet glad for ham?
"Matic," sagde hun og kiggede ham i øjnene. "Jeg ved at du er god,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:03

''Jam jam...''

Han kiggede på hende han var bange for at såre hende... Han vidste ikke hvad han skulle sige til det men han vidste at han var virkelig bange for at han ville kommr til at såre hende...

''Jeg skader dig nok bare...''

Han kiggede ned og satte sig ned på jorden... han forstod det ikke og han kiggede bare på hende som han sad der...

''Jeg er ikke god... se mine vinger de betyder ondskab eller synd...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:21

Hun kiggede på ham da han satte sig ned..
"Hvorfor skulle du skade mig Matic?" spurgte hun og satte sig på hug ved siden af ham. "Vi havde det jo ligeså godt sammen for få timer siden?" Hun kiggede på ham, med sien store brune øjne...
Han måtte ikke tage af sted... Men... Hvis han ikke så en anden udvej.. Så var det vel noget han selv bestemte.. Hun ønskede bare ikke at hun aldrig ville få ham at se igen...
"Dine vinger er smukke Matic," sagde hun og kyssede blidt hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 10:02

''Fordi jeg er som jeg er... Jeg er ikke noget for en sød pige som dig...''

Han sukkede og vidste ikke lige hvad han skulle gøre af sig selv. HAn var i vildrede og helt ude af den fordi han ikke lige kunne sætte ord ordentligt på hans egne følelser... Han smilede dog kærligt til hende da hun sagde hans vinger var smukke...

''Det er jeg meget glad for at du synes.''

Han smilede stille og gav hende et kys på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 14:13

Arian undslap selv et suk ud af de bløde læber, imens hun tog en hårtot om bag øret..
"Hvis.." hun stammede og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham.. Hvis han ville rejse, ville hun ikke være en træls person og holde ham tilbage. "Hvis du ikke vil være her mere Matic, så vil jeg ikke tvinge dig," Hun kiggede på ham med et blidt og roligt blik.
Hun rejste sig op og kiggede ned på ham.
"Men, hvis du tager af sted, så lov mig en ting," sagde hun og kørte en hånd igennem hans hår. "At jeg kommer til at se dig igen en dag,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 7 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum