Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 
Lori
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 
Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 
Valentine
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 
Abigail
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 
Edgar
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 
Lenore
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Weirdo? No no... Beauty// Arian

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 14:44

''Ja ja smukke jeg kommer nu... ROlig...''
Han sagde det grinende og meget drillende. Han havde ikke ret meget mere at sige til hende inden han gik ind til hende og trak stille en stol ud til hende. HAn havde en tendens til at gøre den slags...
''Vær sød at sætte dig.''
Han smilede venligt, og da hun havde sat sig satte han sig ned overfor...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 20:24

Hun smilte genert, da han trak stolen ud for hende. Med elegante bevægelser satte hun sig ned og smilte kærligt til ham.
"Mange tak," sagde hun smigret.
Hun kiggede med et interessant blik, på den lækre mad han havde lavet. Det så virkelig lækkert ud.
"Det ser rigtig godt ud Matic," sagde hun kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 11:51

''Det er da det mindste jeg kan gøre for sådan en smuk kvinde som dig søde.''

Han smilede venligt til hende mens han satte sig overfor hende og smilede bare stille og blidt da hun sagde at det var godt. Han kiggede stille på hende inden han øste lidt mad op på sin tallerken.

''Det er jeg glad for at høre, men spis nu, du har brug for energien.''

Han smilede og sagde bare hvad der faldt ham ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 14:38

Hun rødmede at hans komplimenter.
*Charmetrold* tænkte hun for sig selv og kiggede nysgerrigt med, da han øste op på sin tallerken.
Da han var færdig, tog hun selv noget på sin tallerken. Æg, bacon og en hel del vandmelon. Hun elskede vandmelon. Der fandtes ikke noget bedre end det.
"Så Matic," sagde hun stille. "Hvor længe må jeg blive her?" Hun kørte nervøst en finger frem og tilbage på sit håndled. Hun vidste ikke om han ville sende hende hjem på et eller andet tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 17:51

Han forsøgte nok at charmere sig lidt ind på hende, men okay det var lykkedes hende at få ham til at falde for hende og så var det jo ikke så sært var det vel? Nu var han jo glad for at charmere piger, normalt for sex eller hygge, men nu af en helt anden grund.

''Jeg ville da blive glad hvis du ville blive længe, og jeg har ikke tænkt mig at smide dig ud.''

Han smilede venligt, og da de så begge var færdige med at spise tog han hurtigt og elegant af bordet og begyndte at vaske op uden at bede om hjælp eller noget.

''Har du noget du kunne tænke dig at lave?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 19:07

Hun gik med ham ud i køkkenet, da han ryddede af bordet.
"Det var da godt," sagde hun, med et genert smil på læben.
Hun vidste ikke helt med sikkerhed, hvad det var han gjorde ved hende. Han var utrolig charmerende, med alle sine komplimenter og flotte glimt i øjet. Der var et eller andet der gjorde, at hun havde lyst til at blive ved ham.
"Det.. det ved jeg ikke.." sagde hun stille og kørte en hånd igennem sit hår. "Nogen forslag?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 8 Okt 2012 - 20:02

''Ja jeg er skam også glad for at du gider blive her.''

Han smilede stille og venligt til hende, mens han færsiggjorde sin opvaks, og gik så stille id til hende igen, og kiggede lidt på hende. Han havde ikke nogle forslag eller ihvertfald ikke nogle han ville dele med hende... Han smilede for sig selv.

''Nej jeg har ikke nogen... Teater? Bade? Slappe af og hygge?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 14:24

Det lyste op i hendes øjne da han sagde teater. Det havde hun aldrig prøvet.
"Joh, teater lyder da meget sjovt," sagde hun forsigtigt og sendte ham et smil. Hun vidste ikke om det var det han ville, men man kunne vel altid spørge.
"Medmindre du heller vil noget andet?"
Spørgsmålet kom hurtigt ud af hende, som var hun bange for at han vil afvise teateret med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 23:46

''Teater lyder som sådan fint nok, jeg plejer bare at have en tendens til at falde i søvn pågrund af at de stykker de spiller he i området ofte er meget kedelige...''

Han smilede og grinede lidt over hvordna han altid kunne være så direkte når det kom til forskellige ting. Han var ikke helt sikker på hvorfor han kunne være det, men det var vel sådan det var?

''Så egentligt ville jeg hellere blive her, snakke nyde lidt vin, og have en god aften hvis du ikke er for neervøs for at jeg falder tilbage?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 21:34

Hu grinte kærligt, da han fortalte at han faldte i søvn til stykkerne.
"Okay, jeg vidste ikke at de var så kedelige," grinte hun kærligt.
Hun smilte sødt og kiggede op i hans smukke øjne.
Et glas vin skaede vel ingenting.
Hun var ikke bange for at han faldte sammen. Hvis han gjorde, vidste hun godt hvordan hun skulle sig fra overfor ham. Men denne gang, ville hun give det en chance. Hun vil nyde et glas vin med ham.
"Et glas vin lyder perfekt," sagde hun og flettede sine finger nervøst sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 21:39

Han kunne godt forstå hun grinte lidt over det med at han faldt i søvn til stykkerne fordi det var da ret komisk at han fandt stykkerne så kedeligt, hvilket da var en smule trist...

''Jeg synes det ihvertfald, og det ville da være synd at jeg sad og hang op af dig.''

Han smilede stille, og da hun sagde at det med et glas vin var okay pejede han på et skab, og bad hende hente en flaske og nogle glas. Det var ihvertfald det smarteste for dem...

''HEnter du ikke i skabet så tænder jeg lige op her...''

Han gik stille over i en anden del af stuen og tændte op for en kamin hvor der foran lagde et skind og nogle tæpper, han satte sig ned og klappede ved siden af sig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:15

Hun smilte kærligt og nikkede, da han pegede hen mod skabet hvor vinen og glasene var.
"Det er helt okay," sagde hun og gik hen mod skabet. Hun tog en vin og tog vinglas ud. "Så meget ønsker jeg heller ikke at se et teater stykke,"
Hun var nød til at stille sig på tæer, for at nå flasken og glasene, da hun ikke var mere end 1, 60 cm høj.
Hun vendte sig om og kiggede kort efter ham. Det gav et lille varmt spjæt i hende, da hun bemærkede at han sad foran sin kamin på et tæppe og klappede ved siden af sig selv.
Hun bed sig genert i underlæben og satte sig ved siden af ham, med flasken og glasene i hånden.
Forsigtigt stillede hun dem fra sig og kiggede på ham, med et kærligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:20

''Jeg håber ikke dette jeg gør hen er for underligt for dig?''

Han tænkte jo at det kunne være at han var så kærlig og det han gjorde næsten virkede som om han gjorde noget romantisk for hende. Han var jo også faldet for hende så det var vel ikke så sært...

''Altså jeg tænkte at det måske virkede som for meget for dig?''

Han smilede og gjorde bedre plads til hende, mens hun kom hen til ham. Han regnede med at hun satte sig hos ham og han hældte op i glassene...

''Her...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:32

Hun blev lidt rød i kinderne og kørte en hånd henover tæppet.
"Nej," sagde hun og smilte kærligt. "Jeg syndes det er sødt," Hun kiggede ham i øjnene, for at vise ham at hun mente det.
Han var den første fyr, der havde gjort så meget ud af det for hende. Det var.. virkelig sødt af ham.
Hun smilte da han hældte noget op til ham og tog imod glasset.
"Tak," sagde hun og glædet sig til at smage på vinen. Forsigtigt tog hun en lille slurk af det og nød smagen.
Det boblede i hendes krop.
Det smagte fantastisk.
Hun smilte kærligt og kørte sit glas rundt i hånden.
"Så.. Matic," sagde hun genert, da hun ikke vidste hvad hun skulle sige til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:38

Han kiggede stille og han smilede bredt da hun sagde at det var sødt gjort af ham og noget i ham gav ham lyst til at kyss hende, men da han fandt det forkert fra tidligere lænede han sig bare hurtigt hen til hendes kys og gav hende et kort og blidt kys på kinden...

''Så hvad?''

Han kiggede på hende spørgende kunne han gøre noget for hende? Var der noget hun manglede? noget hun havde brug for som han kunne hjælpe hende med? Han vidste det jo ikke lige bare sådan...

''Kan jeg gøre noget søde?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:48

Hun kunne mærke varmen bredde sig i sin krop, da han kyssede hendes kind. Det boblede i hende og hun ønskede et kys. Et rigtigt kys.
"Det.. det ved jeg ikke," sagde hun stille og bed sig i underlæben.
Hun kunne mærke på sig selv, hvordan hun var begyndt at falde for hans charme. Det boblede i hende, da hun virkelig ønskede mere end et kys på kinden. Hun ønskede et kys på munden.
"Nej," sagde hun og kom ud af sine tanker. "Nej, du har gjort rigeligt," Hun bed sig stadig nervøst i underlæben. "Du behøver ikke at gøre mere,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:53

Han mærkede hvordan hun blev helt underlig helt forfjamsket kunne man vel sige og han kunne mærke at hun faktisk virkede nervøs og han var bange for at han havde gjort ngoet forkert. Han kiggede stille på hende, inden han stille spurgte hende...

''Gjorde jeg noget forkert?''

Han kiggede på ehnde og så bed hun sig selv i læben igen og dette bid han kunne ikke modstå det mere hendes læber var bare for indbydende og han kiggede stille på hende inden han lænede sig frem mod hende...

''undskyld''

Hans læber berørte blidt hendes hvor han blidt kyssede hendes læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 22:58

Hun rystede hurtigt på hovedet, da han troede at han havde sagt noget forkert.
"Nej!" sagde hun genert og puttede en hårtot om bag øret.
"Det bare det at jeg.."
Hun nåede ikke at sige mere, før han hviskede undskyld og placerede sine læber på hendes.
Han kys var så blidt og tillokkende. Det boblede i hele hendes krop, da det ikke føltes forkert at kysse ham. Det føltes rigtigt.
Hun kyssede ham blidt tilbage og lagde sin ene hånd om hans nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:00

Han mærkede hendes hånd der lagde på hans nakke og derved stoppede ham i at trække sig væk fra hende igen og slippe kysset så hans respons var bare at ligge armene om hende og kysse hende lidt dybere...

Han lagde sig stille ned på ryggen hvor han holdt om hende stadig og trak hende med sig ned at ligge han havde ikke kysset nogen sådan der før, ikke hvor der var så mange følelser bag det, og han slap det efter noget tid og så på hende med varme øjne...

''Det var dejligt...''

Han kyssede hende blidt i mundvigen, og kiggede kort på hende igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:05

Det sitrede i hende, da han lagde armene om hende og kyssede hende dybere.
Det føltes så skønt.
Hun lod sig falde ned ovenpå ham, imens deres læber stadig var strejfede hinanden. Hun kunne mærke at hun ikke ville fortryde dette kys.
Efter lidt tid, trak han væk og så på hende med varme øjne. De varme øjne var fantastiske!
"Ja," hviskede hun og bed sig i underlæben. Hun kiggede varmt tilbage i hans øjne.
Lyset fra ilden i kaminen, fik hendes hår til at ligne flammer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:11

Han var overrasket over at se hende se på ham sådan at hun faktisk virkede til at have nydt det kys, og derfor kyssede han hende bare kort og blidt igen uden at give hende mulighed for at holde det længere tid...

''Jeg ved ikke hvad jeg skal sige...''

Han kyssede hende igen, og denne gang lagde han sig ned over hende og lagde hende ned på ryggen, mens han holdt hendes nakk med den ene hånd og aede siden af hendes lår med den anden den sidste fjernede han dog hurtigt igen...

Han havde lukket sine øjne og han nød bare hendes læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:18

Hun kunne mærke hvordan det boblede, som en sindsyg inde i hende.
Matic var ufattelig charmerende.
HUn kyssede ham tilbage og lod ham vende dem rundt, så hun var nederst. Hendes verden forsvandt langsomt for hende, da hans kys blev dybere og dybere. Det eneste der eksisterede lige nu, var ham og hans dejlige kys.
Hun lagde endnu engang sin hånd, hvile på hans nakke, for at han ikke skulle trække væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:21

Han blev endnu engang overrasket over at hun faktisk holdt ham fast mod hende men han slap ikke kysset da hun ikke virkede til at ville tillade ham det, og han gjorde heller ikke noget mere end kysset da han ikke ville risikere at skubbe hende væk, og gøre hende bange for at han kun ville have sex...

''Arian?''

Han hviskede det stille imod hendes læber og regnede og forventede at hun nu ville slippe kysset da han havde noget ahn var nød til at spørge hende om. Noget der var vigtigt for ham...

''Kan du faktisk lide mig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:29

Hun stoppede kysset, da han hviskede mod hendes læber.
"Ja?" hviskede hun tilbage, men holdte ikke deres læber mere end få centimeter fra hinanden.
Det boblede i hende, da han spurgte om hun rent faktisk kunne lide ham. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle svare. Hun kunne godt lide ham, men var på en måde bange for kærlighed.
Men, hun valgte at løbe risikoen.
"Ja, det kan jeg," hviskede hun stille og kunne mærke at hun blev rød i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 23:33

Han blev en smile overrasket da hun sagde at hun godt kunne lide ham, og han trak bare hendes hoved op til hans igen og kyssede hende denne gang lidenskabeligt, da han brugte det til at fortælle hende at han var virkeligt glad for det... At hun kunne lide ham...

''Det var ikke meget vin vi får nydt?''

Han slap hende stille og satte sig op og rullede af hende. Han sagde det en smule grinende, som han nu sad og kiggede på hende med varme øjne, varme øjne der viste en glæde hun nok ikke havde set hos ham tidligere...

''Hvad så smukke?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 5 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum