Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba15 
Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba15 
Lori
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba15 
Valentine
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba15 
Edgar
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba15 
Abigail
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Weirdo? No no... Beauty// Arian

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:24

"En falden engel? Wow, sådan har jeg aldrig mødt," sagde hun og lagde armene på kors. "jeg er en varulv og..." Hun tøvede... skulle hun fortælle ham det? "Og en vampyr.."
Hun kiggede op på ham og ventede på hans reaktion.
"Tjoh, det må du vel godt," svarede hun på hans sidste spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:28

''Det må jeg sige lyder som en meget interessant blanding? Og heldig eftersom de har skabt noget så smukt som dig.''

Han smilede bare venligt til hende det der måtte hun heller lære at leve med fordi han var nu engang sådan at han godt kunne lide at komplimentere folk... Han smilede venligt og glad til hende...

''Du er velkommen til at tage af mit blod hvis du vil... Bare ikke mens vi flyver.''

Han løftede hende op i hans arme og lettede så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:40

Da han løftede hende fra jorden og op i hendes arme, havde hun aldrig følt sig så hjælpeløs før. Det var en underlig følelse sådan at blive løftet.
Hun kiggede ned på jorden, så de smukke lys fra husene. Det var virkelig smukt.
Forsigtigt kiggede hun op på Matic, der koncentrede sig om at flyve. Hun smilte forsigtigt og kiggede ned på husene igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:44

En kvarters tid senere landede han nede i parken inde i doomsville, og han stillede hende ned og førte hende det sidste stykke hen til hans hus... Han åbnede døren indtil et lille hus hvor den stue de kom indtil var oplyst af stearinlys og petroleumslamper. Han smilede til hende...

''Ja her bor jeg... Og mit tilbud står stadig ved.''

Han smilde skævt til hende. Han vidste ikke engang om hun faktisk drak blod, men med det de var ville det kun give mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:48

Huset virkede dejlig varmt pga. de tændte stearinlys.
Hun kiggede op på ham, da han tilbød sit blod.
"Jeg kan da ikke bare bide dig, nu når du har været så venlig?" sagde hun og løftede på et øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 17:56

''Det kan du da sagtens, og hvis du endelig vil vide det, vil jeg faktisk kun blive glad for det... Jeg kan både lide at blive bidt og at give mit blod til andre... Specielt smukke kvinder...''

Han smilede til hende, og gik så langsomt over og satte sig i sofaen. Han smilede over til hende og klappede ved siden af ham... Han havde lyst til at blive bidt af hende.

''Du må virkelig godt...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:04

Hun bed sig forsigtigt i underlæben. Hendes mave rumlede lidt, da han sådan tilbød sit blod.
Forsigtigt satte hun sig ved siden af ham og kiggede på hans indbydende hals.
"Og dit blod har ingen mærkelig bevirkning.. vel?" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:07

''Mit blod er som engles blod nu er... Men nej ingen sære bivirkninger ud over at man bliver healet af det...''

Han smilede stille, og håbede virkeligt hun ville bide ham, fordi han nød det virkeligt når han blev bidt af smukke kvinder... Skulle han sige at han faktisk tændte på det? Ja det var nok det bedste, så blev hun ikke overrasket over det...

''Men... jeg bør vel sige jeg tænder på at blive bidt.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:25

Hun rykkede sig lidt væk.
"Tænder?" sagde hun lavt og løftede på et øjenbryn.
Havde han kun taget hende med hjem pga. han ville... Hun rystede på hovedet.
"Hvad mener du helt præcis med tænder?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 18:31

''Du ved bliver seksuelt opstemt af det at mærke dine tænder gennembore min hud...''

Han smilede stille til hende, og han ville lyve hvis han sagde det ikke var noget han ville, men det var jo heller ikke den eneste grund til at han havde taget hende med hjem til sig selv...

''Men tror ikke jeg bliver et eller andet lideligt svin der kun tænke på sex så... Jeg nyder det bare, og så går det over igen...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 20:57

Hun bed sig lidt i underlæben og kiggede rundt. Der var aldrig end er havde tændt på hendes bid før.. Hendes mave rumlede, da hun tænkte på det dejlige saftige blod. Hun var tørstig...
Hendes blik skimtede hans hals og dets linjer. Forsigtigt lænede hun sig tættere på den og lod sine tænder sætte sig i den. Blodet smagte skønt. Men var det nu det rigtige hun havde gang i?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 21:16

Han mærkede hendes tænder trænge ned i hans hals, og han sukkede bare nydende over det, og hans ene hånd gled op og lagde sig blidt på hendes baghoved for at holde hendes hoved der, samtidigt med at han lænede sig bagud og slappede helt af i kroppen... Han fik som altid lyst til flere bid, og sex... Han havde dog lidt lovet at droppe det...

Han drejede sig rundt så de sa front mod front... Han kyssede hende op og ned af halsen mens hun bed ham... Hans kys var dybe...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:03

Da han nærmede hendes læber, trak hun sig forskrækket væk.
"Hov hov," sagde hun stille. "Hør, du er charmerende og det hele, men... Jeg har lige mødt dig?" Hun ville ikke virke led, men det føltes forkert da hun lige havde mødt ham. Ikke fordi han kyssede dårligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:13

''Undskyld... Jeg skulle have været mere forberedt på at dine bid var så fantastiske... Og at du alt i alt var så fantastisk... Det at du er en blanding af det du er, er ret fantstisk og tiltrækkende...''

Han smilede bare til hende, og han holdt hende stadig lidt tæt på sig, men ikke bare sådan... Han havde stadig lyst til at kysse hende, og kysse hende meget og nok til at hun ville være med til det han ville...

''Men undskyld igen...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:18

"Det.. det gør ikke noget," hviskede hun og rødmede af hans komplimenter.
Forsigtigt rykkede hun sig lidt væk og kiggede rundt i hans hus.
"Det er ellers et dejligt sted du har her," sagde hun.
Hun havde aldrig set så flot et hus før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:22

''Er du sikker på at det er okay? Jeg kan godt gå en times tid... Så kan jeg få renset min hjerne hvis du ikke kan lide jeg tænker som jeg gør?''

Han smielde bare venligt og nikkede til det med huset. Hun havde ret det var et dejligt hus, men sengen var det bedste og han kunne ikke lade være med at sige det...

''Ja du har ret men vent til du oplever sengen.''

Han blinkede og hans stemme var delt mellem at være lokkende og være useriøs...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:36

Det gav kudlegysninger i hende, da han sagde det.
"Jeg må nok hellere gå.." sagde hun stille og rejste sig fra sofaen. forsigtigt gik hun hen mod døren.
Hans stemme var lokkende, men hun var ikke villig til sådan noget med en hun lige havde mødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:43

''Vil du ikke blive? jeg skal nok lade være med at lave flere hentydninger? Du må endda få alt det blod du vil have? DU kan tappe det fra et sår hvis det er? Det nyder jeg ikke... Men ellers kan jeg godt bare nyde dine bid helt privat og uden at det går ud over dig...''

Han håbede virkeligt hun ville blive... Han ville ikke have hende til at gå da ikke endnu det ville da godt nok være synd for hende også hun ville jo bare fryse...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:48

Hun kiggede forsigtigt tilbage imod ham.
"Okay.. Men du må undskylde.. Jeg er ikke van til sådane hentydninger," sagde hun stille og kiggede ned i jorden. Genert kørte hun sin fod til side og til side. "Men, jo jeg vil gerne blive, men jeg vil ikke såre dig.. Det var jo på en måde min egen skyld, da jeg bed dig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 22:52

''Nej som jeg sagde, jeg skulle bare have forberedt mig bedre på det... Men der troede jeg faktisk ikke at du så noget forkert i at gøre noget med mig, men jeg forstår nu... Men som sagt du er stadig velkommen til at bide.''

Han sagde det bare ganske almindeligt dog en smule alvorligt så hun ikke misforstod hvad det var han sagde til hende...

''Kom nu over og sæt dig igen? du skal ikke stå og få kolde fødder.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:37

Forsigtigt satte hun sig ved siden af ham igen.
"Jeg er bare ikke van til det okay?" sagde hun stille, men dog alvorligt. "Desuden, har vi jo lige mødt hinanden?"
Arian vidste godt, at der var nogen der gjorde sådane ting, selvom de lige havde mødt hinanden. Men sådan var hun altså ikke. Den gamle mand havde opdraget hende til at være en ordentlig ung dame.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:46

''Hey du behøver ikke sige det på den måde... der er intet galt i at du ikke er vant til det... Der er jo forskel på mennesker, og væsner og andre levende organismer.''

Han smilede bare og fordtod godt at der var nogle der ikke var super vilde med det koncept at gøre noget med nogen man lige havde mødt...

''Og hvad er problemer ved det? Når det alligevel ikke bare er for at have sex, men fordi man faktisk kan lide personen?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:54

"Når man kan lide personen, gør det vel intet," mumlede hun og kørte genert en hånd igennem sit hår. "Men.."
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige...
Kunne han allerede lide hende på den måde? Det forstod hun ikke, hvis han kunne. De havde jo kun kendt hinanden i en dag? Og kan man ikke først blive glad for en person hvis man kender dem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:00

''Men hvordan skulle jeg kunne lide dig sådan? Jeg vil være ærlig og sige det som det er, jeg har ret nemt ved at lide folk... Men jeg er ikke typen der forelsker mig og går ind i et forhold... Men jeg kan lide dig, din krop din personlighed specielt... DU er rigtig sød specielt fordi du er så genert.''

Han tog hendes hånd og aede stille hendes håndryg ganske blidt...

''Men jeg kan lide dig, men ikke som en kommende kæreste...''

Han smilede venligt og charmerende til hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 20:08

Han nussede hendes hånd og hun kunne mærke hvordan hendes hjerte slog af sted.
"har du nemt ved at kunne lide folk?" spurgte hun og kiggede op på ham.
Det var ikke fordi at han heller ikke var sød og speciel, men hun gad bare ikke at være ens engangsforstilling. Gad vide hvor mange piger han mon havde charmeret sig ind på?
"Er det din evne?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 2 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum