Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 
Lori
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 
Jake
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 
Valentine
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 
Edgar
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 
Lenore
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 
Abigail
Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba13Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba14Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Weirdo? No no... Beauty// Arian

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:44

//Hvad syndes du vi skal?//

Arian kiggede sig tilbage og stoppede op. Hun bed sig i underlæben og følte en trang til at gå tilbage til ham. Hun havde jo trods alt såret ham og det var ikke hendes mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:46

//Hvis du kan se en mening i at fortsætte så synes jeg vi skal, men hvis det ikke kan give mening så synes jeg ikke. ^^//

Matic lagde bare på den slidt sofa, og var ret trist o gødelagt og langsomt begyndte tårene også at løbe ned af hans kinde. HAn kunne ikke lide sig selv mere. Han vidste ikke engang hvad han kunne lide mere... Han syntes bare ikke han havde fortjente at få de ting at vide som hun havde smidt i hovedet på ham og sagt om ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:52

//Finder på noget ^^//

Arian knyttede sine hænder og gik tilbage mod Matic. Da hun kom tilbage til hans hus, kiggede hun forsigtigt ind ad døren. Hun fik et stik i hjertet, da hun så hvordan han lå sammenkrøblede på sofaen.
"Matic?" hviskede hun stille og lukkede døren bag sig.
Da han ikke svarede gik hun rundt for at lede efter et tæppe hun kunne lægge over ham. Hun fandt et og placerede det forsigtigt over ham.
"Undskyld," hviskede hun og gik hen og satte sig i vindueskarmen.
Hun faldt hurtigt i søvn der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:56

Han lagde der bare sådan da hun var ankommet sådan til ham, han var faldet i søvn i mellem tiden inde hun ankom, og han vågnede stille den næste morgen og kiggede sig undrende rundt tæpperne lagde alngt væk så han kunne ikke selv have taget det på...

''Hvem er her?''

Han satte sig stille op, og lignede en der var bange go knust, som han gemte sig i tæppet, sådan her blev han hver gang hans hjerne fik ham mindet om at han aldrig havde været elsket af nogen...

''Please nogen sig noget...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:59

Arian vågnede, da lyden af en stemme afbrød hendes drøm. Hun gnidede træt i sine øjne og kiggede hen på Matic. Han så knust ud, hvilket fik hende til at have det forfærdeligt.
"Jeg er her," sagde hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 0:07

''Arian... Hvad pokker laver du her, og hvorfr har jeg tæppe på... Hvorfor er du ikke ude i byen og hade mig?''

Han satte sig tilbage i sofaen og trka benene op til sig mens han bare pakkede sig ind i tæppet han var så knust aom ahn kunne være han ville bryde sammen hvis hun fik ham til at indse hvorfor han faktisk var så knust... Bare at han tænkte på det ville være nok til at han vilel bryde grædende sammen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:17

HUn gik forsigtigt ned af vindueskarmen og satte sig på gulvet foran Matic.
"Jeg.. Jeg fik dårlig samvitighed over alt det jeg sagde," sagde hun stille og kiggede ned i jorden. "Så.. Jeg kom for at sige undskyld til dig."
Hun lod nervøst en hårtot snurre om sin finger. Hun vidste ikke om han ville tilgive hende eller ej, men hun ville bare lige sige undskyld til ham, for at fortælle ham at hun skammede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:25

''Det skal du ikke have... Det er skam helt okay.''

Han smilede stille til hende han vidste ikke hvad han lige skulle sige mere til hende. Det var ikke super nemt at regne ud hvad der var det rigtige at sige eller gøre, og derfor kiggede han bare på hendes finger der snoede håret...

''Jeg vil så selv undskylde for at lægge så meget an på dig...''

Han så stille på hende, og håbede ikke hun havde tænkt sig bare at gå nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:33

Hun kiggede forsigtigt op på ham.
"Det er okay," sagde hun stille.
Hun kiggede op i hans øjne, med et uskyldigt blik. "Jeg.. er det muligt at bede om din tilgivelse?"
Hendes finger blev ved med at snurre om den røde hårtot. Hun var meget nervøs, da hun ikke vidste hvad han ville sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:46

Han lagde armene om hende da hun spurgte om hun kunne få ahns tilgivelse, og han mærkede noget han aldrig havde mærket før... Hun var den første han havde mødt der bekymrede sig for ham... Han var forvirret...

''Jeg ville tilgive dig alt... Bare fordi du bekymrede dig for mig...''

Han sukkede og slap hende blidt, og så på hende med et blidt og varmt smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:50

Hendes øjne lyste op, da han tilgav hende.
"Tak, det er jeg virkelig glad for," sagde hun, med et forsigtigt smil.
Hans blide og varme smil, fik den revne hun havde fået i sit hjerte til at forsvinde. "Det er jeg virkelig glad for Matic."
Hun sendte selv et varmt smil og ventede på hvad han ville sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:54

''Arian... Vidste du at du er den første den nogensinde har bekymret sig for mig?''

Han kunne mærke noget nyt i sig igen... Han kunne mærke at han var ved at falde for hende, ved at forelske sig i hende, men det var forkert så han havde ikke tænkt sig at indrømme det for nogen af dem...

''Det betyder meget for mig...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:07

Hun rejste sig op og kiggede på ham med blide øjne.
"Så, står vi vel lige?" spurgte hun stille, med et genert smil. Hun tog en hårtot om bag øret.
Hun kiggede flovt ned på ham, da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. Var hun virkelig den første der havde bekymret sig om ham? Det kunne da ikke passe... Kunne det?... Havde andre virkelig aldrig bekymret sig om ham?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:10

''Står lige? Det tror jeg ikke... jeg skylder dig vidst et eller andet?''

Han så stille og spørgende på hende, uden at han tænke over at ahn ville blive påvirket af hans evne hvis hun bad ham om noget. Han smilede stille til hende, go så bare afventende på hende... Han ville blive tvunget af sin evne til at gøre lige hvad hun bad ham om... Undtagen at elske hende forevigt, og dræbe sig selv...

''Hvad kan jeg gøre for dig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:14

Hun rystede på hovedet.
"Nej Matic," sagde hun kærligt. "Du skylder mig intet."
Forsigtigt gik hun tættere på ham. Hun lagde armene om ham, for at kramme ham. Det føltes godt at kramme ham, da han var dejlig varm og at han havde tilgivet hende.
"Du skylder mig intet," gentog hun og fortsatte med at kramme ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:19

''Er du sikker, jeg vil gerne gøre et eller andet, jeg føler virkelig jeg skylder dig noget... Så vil du ikke nok sige der er noget jeg kan gøre for dig? Det vil gøre mig glad rigtig glad...''

Han smilede stille til hende. Han ville gerne kunne det fordi han gerne ville kunne have det bedre med sig selv, og det kunne han nemlig ved at gøre noget for hende fordi så følte han at han var et bedre menneske...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:24

"Okay okay," grinte hun kærligt og satte sig på gulvet igen.
Hun så nuttede ud, sådan som hun sad på gulvet og tænkede over noget han kunne gøre.
"Hvis du gerne vil gøre noget for mig," sagde hun glad og kiggede på kært på ham. "Er det så muligt du kan lave lidt mad?"
Hun var så småt blevet sulten. "Jeg er lidt sulten."
Hun kløede sig genert i nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:26

Han rejste sig hurtigt op da hun spurgte om han kunne lave hende noget mad. Han smilede bare varmt til hende, og han var hurtigt på vej ud i køkkenet derefter for at lave hende noget at spise...

''Hvad kunne du tænke sig at spise?''

Han sagde det venligt til hende og glad. HAn var ikke elendig i et køkken, men heller ikke nogen mester...

''Kom ud og se hvad der er af muligheder?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:29

Lystigt rejste hun sig op og gik ud i køkkenet.
"Er du nu sikker på at du vil?" spurgte hun, mens hun kiggede for at se hvilke muligheder der var.
Hendes mave rumlede. Hun havde heller ikke fået noget at spise siden i går middags. Aftensmaden ville hun have købt i kroen, da mændene pludselig begyndte at slås også kom Matic og hjalp hende. Så aftensmaden havde hun ikke haft tid til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 14:31

''Ja selvfølgelig vil jeg gerne lave mad til dig.''

Han smilede bare kærligt og varmt til hende. Han kunne ikke andet end at få lyst til det grundet hans evne, og han vidste jo ikke om hun måske kunne regne ud at det var evnen der gjorde det...

''Skal det være hurtigt eller noget særligt?''

Han så på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:09

"Det.. det kommer vel an på hvad du helst vil," sagde hun forsigtigt og kiggede uskyldigt på ham.
Hvorfor ville han lave mad til hende? Godt nok havde han tilgivet hende, men at han også ligefrem ville lave mad frivilligt?
"Jeg.. Kan da godt selv lave det hvis det er?"
Hun kiggede kært op på ham, mens hun ledte efter et forklæde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:13

''Jeg ved det skam ikke lige...''

Han smilede lidt ganske stille. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre overfor hende. Han kiggede på hende og forstod ikke hvorfor hun var så forvirret hun havde jo bedt ham om det...

''Du må godt hjælpe mig, men skal vi så ikke lave en god stor solid omgang morgenmad? brunch?''

Han smilede, og rodede igennem nogle skabe og skuffer, og fandt nogle appelsiner hvorefter han begyndte at presse dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:29

"Det lyder lækkert!" sagde hun lystigt og kiggede nysgerrigt med da han pressede apelsinen. Hun kiggede sig derefter omkring efter nogen æg, så hun kunne lave røræg. Hun åbnede køleskabet og fandt fire flotte æg, der sagtens kunne laves om til røræg.
Forsigtigt tog hun dem ud på køkkenbordet og sendte Matic et varmt smil. Han så sød ud, sådan som han stod der og pressede apelsinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 21:39

Han smilede bare stille til hende, og han hældte saften op i en kande, tilføjede en lillebitte smule sukker og lod det så ellers bare stå. Han gik så igang med at stege nogle pølser på en panden og på en anden fiksede han hurtigt noget bacon også. Han ristedet noget brød på en tredje pande, mens han skar noget frugt ud til dem.

''Er det her fint nok?''

Han smilede venligt til hende, mens han stod og ordnede flere ting på en gang... Han tog så en lille melon, og moste kødet virkelig kræftigt og hældte det ned til appelsinsaften, og rystede det så kraftigt...
Han smed det hele på en bakke...

''Så er der serveret.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Gæst Man 1 Okt 2012 - 14:24

"Det er perfekt!" Sagde hun glad og tog imod Bakken. "Jeg stiller den ind på bordet," med rolige skridt gik hun ind til spisebordet, og begyndte at dække bord. Det var hyggeligt sådan at dække bord. "Kommer du matic?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Weirdo? No no... Beauty// Arian - Page 4 Empty Sv: Weirdo? No no... Beauty// Arian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum