Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Voteba15 
Abigail
Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Voteba13Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Voteba14Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Never a slave! Never! -nille-

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:51

Det var det han kunne lide ved Nille, hun kunne pludselig forvandle en hver alvorlige situtaion til at være mere.. Knap så alvorlig..
"Ja," sagde han og grinte kort. "Hvad med dig? er du sikker? Jeg mener, jeg er jo ikke ligefrem den nemmeste at have med at gøre," Det løftede øjenbryn fortsatte med at være løftet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:52

Nille smilede, og mærkede varmen i hendes kinder. Hun trak hænderne op ved kinderne, og gemte sig...
"Ja, jeg mener det... Og hvad så? Jeg er heller ikke den nemmeste!" Svarede hun, og grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:56

Endnu engang gemte hun sig.. Det burde hun altså snart stoppe med, man kunne ikke blive ved med at gemme sig.. Det var han så småt begyndt at lære..
"He, vi er vidst ikke helt nemme begge to så," grinte han og kravlede ned ad hende, imens han fortsatte med at grine..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 16:59

Hun gemte sig på grund af den nye dusør der var over hendes hoved... Skide dusører... Men nu gemte hun sig fordi hun rødmede utrolig meget.
"Det er vi vel ikke." Svarede hun, og grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:06

Han satte sig endnu engang op og skævede ned til hende, inden han fjernede hænderne fra hendes kønne ansigt..
"Lad nu være med at gemme dig fordi du rødmer," sagde han og blinkede til hende. "Her er jo kun mig og jeg griner jo ikke ad dig,"
Månen ramte nu ikke kun hans krop, men nu også det hvide hår..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:08

Hans hår, og blege hud skinnede perfekt i måneskinnens lys... Det var hypnotiserende.
"Jeg er blevet van til at gemme mig." Sagde hun, og satte sig op. "Det sker når man bliver jagtet af dusør jægere.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:11

Dusørjægere..
Væsner som dem burde at få sig noget andet at lave i livet end gå og jagte personer for pengenes skyld.. Det var jo ondsvagt, det kunne selv en blind person se..
"Ja," sagde han og lænede sig tættere på hende, for at hviske i hendes øre. "Men mig behøver du ikke at gemme dig for,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 17:14

Hun fik kuldegysninger da han hviskede til hende...
"Måske... Ikke." Hviskede hun, og vendte sig om mod ham.
Hun lagde armene om hans nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 23:15

"Måske ikke?" Hviskede han og smilede forførende til hende, da hun placerede sine arme om hans nakke..
Pokker tag at han havde fortalt at han var følsom der.. Men mon ikke de fleste var følsom omkring halsen og nakken..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 9:00

"Vi ved jo aldrig hvad der kunne ske..." Hviskede hun, og smilede til ham.
Det var skam sandt nok... Man vidste aldrig hvad der kunne ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 11:12

"Rigtigt nok," hviskede han tilbage og smilte skævt til hende.
Han håbede ikke at hun ville gemme sig for ham.. Men ja, hvis der en dag skete noget hvor de blev nød til det, var der vel ikke andet at gøre.
"Men lad os håbe at det aldrig sker," han kiggede ned på hende, med et kærligt smil og varme øjne.. Hans hår var ikke længere vådt fra hendes vand angreb.. Apropo det.. Han manglede stadig at give igen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 11:17

//Nej... Det gør han ikke xD...//

Nille smilede sødt til ham, og aede ham på kinden.
"Lad os håbe det..." Hviskede hun.
Hun håbede virkelig at det aldrig ville blive nødvendigt... Nogensinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 11:32

// haha XD måske ikke lige nu nej Wink //

Han fortsatte med at smile kærligt til hende, inden han gav sig til at kigge omkring.. Små ildfluer fløj tæt ved græsset, summede for dem selv som små ildkrystaller..
"Nille," han kiggede stadig rundt.. "Jeg, kom til at tænke på noget," han kiggede ned på hende igen. "Du vil ikke forvandle dig om til vampyr for min skyld vel? Jeg ved godt at det ikke er noget man skal tænke så meget over nu, men ja.. Som sagt er jeg nysgerrig," hans blik var ikke alvorligt, men venligt og varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 11:34

//Ej... You are EVIL! xD//

Nille satte sig op, og kiggede på ham.
"Vampyr? Nej, jeg vil ikke være vampyr... Så må det være varulv... Jeg har jo to varulve i min klan, og desuden kender jeg en varulv som måske kan forvandle mig? Du lever evigt, og jeg lever små menneske år..." Hun lagde sig ned igen, og sukkede dramatisk, og grinede så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:08

Han kiggede på hende med et overraskede blik.. Det var ikke selve det med vampyren han tænkte på.. Nej, han mente om hun vil ændre sit liv for at blive ved ham.. Og det ville hun.. Det gjorde ham på en måde smigret, men også.. Forvirret..
"Men," sukkede han og kiggede rundt, betragtede kort de små ildfluer der fløj rundt omkring.. "Vil du virkelig lægge dit liv om for mig?" Han satte hovedet på skrå, imens hans blik stadig var venligt, for at skjule den forvirrede maske der var gemt bag det..

//jep XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:10

Hun tænkte sig lidt om... Ville hun det? For det var jo sandt... Hun levede kun nogle menneske år, og så puf... Død.
"Det vil jeg måske... Jeg ved det ikke." Svarede hun, og trak lidt på den ene skulder. En ildflue landede på hendes næse, og hun rynkede på næsen for at få den væk. Den fløj heldigvis væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:19

Han nikkede forstående.
En enkelt ildflue satte sig på hendes næse, hvilket fik et smil frem på hans læber. Forsigtigt strakte han en finger frem, for at se om en af ildfluerne ville sætte sig på den, og før han havde blinket sad der en og viftede med sine vinger. Han grinte og bevægede fingeren så den fløj sin vej igen...
Han kiggede hen på nille og fremtvang en snebold frem i sin hånd.. Ikke for at kaste den efter hende, men vel bare for at have noget at fumle med..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:21

Nille satte sig op, og rejste sig efter lidt tid op, og grinede blidt.
Hun kørte en hånd genmen hans hår inden hun begyndte at gå hen til en sø der var lidt væk fra dem, og kiggede derned. Håndfladerne vendte nedad, og langsomt... Langsomt begyndte vandet af løfte sig. Hun løftede hænderne, og kiggede på vandet der løftede sig, og kom til sidst til at ligne en hest. "Jeg har styr på min evne nu..." Sagde hun, og gav slip på søhesten så den faldt i vandet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:31

Han fulgte med hende hen til søen.. Betragtede hvordan hun styrede vandet med sine hænder.. Det var imponerende.. Han havde altid været fascineret over betvingere.. Ild, luft, jord og vand.. Alt sammen var imponerende..
"Det kan jeg se," sagde han og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:33

Nille kløede sig i hovedbunden...
"Jacob? Hvad nu hvis... Jeg kunne finde en vej til at blive dæmon?" Hun så spørgende på ham. "Hvad ville du så foretrække? Vampyr eller dæmon? Eller bare shapeshifter?" Hun kiggede lidt væk fra ham da hun var lidt usikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:40

Det var et svært spørgsmål.. Han ønskede ikke at hun skulle forandre sit liv ved at blive en vampyr.. Han kunne se på hende at hun ikke ville kunne lide at slå ihjel for at få blod.. Hun kunne jo ikke se på når han tog en sjæl fra et væsen..
"Nille jeg," sagde han og bed sig i underlæben, tænkte over et godt svar.. "Jeg kan lide sig lige meget hvad du er, men.. Om hvad du vil være er op til dig selv.. Jeg ønsker ikke at tage store beslutninger for dig,"
Han mente hvert et ord.. Lige meget hvad nille var, så ville han holde af hende, men han ønskede ikke at hun skulle tage et valg og senere fortryde det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 12:43

Han havde vel ret... Det var jo heller ikke sikkert det her ville holde?
"Det er fint nok." Sagde hun, og kiggede ned i søen.
"Jeg er vel bare lidt træt af at være svag..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:14

Svag? Hvad pokker mente hun dog med svag?
"Hey?" sagde han og gik ind foran hende, for at kigge hen i øjnene. "Du er aldeles ikke svag Nille? Se lige hvad du står og laver nu? Du betvinger vand for pokker! så er man da aldeles ikke svag?"
Hun var ikke svag bare fordi hun ikke var vampyr, dæmon eller.. Ja, de andre længe levende racer..
"Hvorfor siger du at du er svag?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:16

Hun lukkede trist øjnene.
"Hver gang jeg møder en dæmon eller vampyr... Er jeg mere svag end dem." Hun sukkede træt. "Der er mange racer der stærkere end mig... Selv min egen race kan være stærkere end mig." Hun lagde armene over kors. "Og selvom jeg kan betvinge vand, og få folk til at skamme sig så hjælper det ikke så meget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 13:22

Han sukkede og kiggede kort ned i jorden, men rettede det dog hurtigt til at kigge op på hende igen.
"jeg ved godt at man kan føle sig svag af og til," sagde han og lagde selv armene på kors. "En shapeshifter er måske íkke den stærkeste race nej, men det betyder ikke at i er svage? Der er da også mange andre dæmoner der er stærkere end jeg, men derfor ser jeg mig ikke selv som svag, men mere som.. en nybegynder eller ynling," Han grinte kort og kiggede hende i øjnene. "Du er ikke svag og det bliver du heller aldrig, du bliver stærkere for hver dag der går,"
Sikke nogen råd han kom med! Det lignede ham slet ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never a slave! Never! -nille- - Page 7 Empty Sv: Never a slave! Never! -nille-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum