Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Natalie
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Lori
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Valentine
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Jake
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Renata
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Katrina
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Sean
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Lenore
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 
Abigail
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

You say that you dont love her... //Jacob//

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:18

Han kiggede hen på hende.. De krystalblå øjne var så småt blevet varme igen og imens han smil langsomt blev mere og mere ægte..
"Jeg snakkede til dig," sagde han.. Et kort øjeblik var hans øjne store, for at vise hende at han mente hvad han sagde. "Jeg sagde til dig, at jeg vil finde dig en dag selvom du ville gå og ikke se mig mere.. Jeg vidste bare at lige meget hvad, ville jeg ikke kunne holde mig væk alligevel," han løftede på skuldrene, men sank dem hurtigt igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:34

Nille var tavs, og endnu et spørgsmål passerede hende.
"Jeg er så bange... For at du en dag vil forelske dig i hende... Derfor er det svært for mig at kunne elske dig for jeg vil leve med frygten... Hun er præcis hvad enhver mand ville have. Smuk, sød, og har brug for beskyttelse."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:39

Hun var bange.. Bange for at han skulle forelske sig i Jade.. Det forstod han vel på en måde godt, men sådan var Jacob ikke.. Han var ikke typen som kunne være forelsket i to på engang.. Det ville han ikke gøre mod nogen.. Han havde selv set hvordan Christian havde haft sit trekanst drama med Ophelia og Caroline..
"Men, du er også smuk og sød?" sagde han og sendte hende sit varme, charmerende smil. "Og det at du ikke ønsker beskyttelse, det er da bare en god ting,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:43

Nille så ned... Hun var så usikker.
"Men Jade... Uanset hvor meget jeg elsker dig, så kan jeg ikke rigtig tilgive hende. Jeg føler mig så... Truet. Min indre panter føler sig truet, og den eneste grund til at jeg er sød mod hende nu er at i to er venner.. Men den scene hvor hun kyssede dig... Det vil være i mit hjerte forevigt." Hun sukkede, og satte sig så ryggen var mod ham så han ikke så at hun græd... Igen.


Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:20, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:48

Han sukkede dybt...
at hun vendte ryggen til ham, gjorde det på en måde bare værre.. Hvorfor skulle det hele være så svært.. Han indså at det måske ville være bedre for dem begge, hvis han slet ikke havde eksisteret.. At hans forældre skulle have slået ham ihjel for mange år siden.. Det gik nemlig op for ham, at han ikke rigtig have været god for nogen.. Politiet afskyede ham, det samme med kongen.. Og nu, havde han fået to piger til at græde.. Kunne han gøre tingene meget værre en de allerede var?
"Jeg er ked af at du har det sådan," sagde han stille og kiggede ned i jorden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:51

Nille græd ikke på grund af ham.. Ikke sådan. Hun så sig over skulderen til ham, og øjnene var en anelse røde.
"Det er ikke din skyld... Jeg burde ikke have overreageret, jeg burde slet ikke have været ude at gå... Alt er min skyld." Hun sukkede, og skiftede form. Hun gik hen til ham, og lagde sig ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 20:57

Nu var det hele pludselig hendes skyld.. Nu var han slet ikke med.. Det var jo ikke nogens skyld.. Ikke Nille, ikke ham og ikke Jade.. Der var ingen af dem som var skyld i det, uheld skete, det samme med misforståelser.. Det kunne man ikke undgå.. Det skete bare, de var aldrig til at undgå, om du så rejste til den anden ende af verden..
"Det er ikke din skyld Nille," sagde han og aede blidt hendes ryg med sin kolde hånd. "Det skal du ikke sige," Han fortsatte med at ae hende, blidt og roligt.. "Det er ikke din eller min, eller Jades, det er ikke nogens skyld,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:03

Nille lavede en slags katte lyd da han aede hende. Hun lukkede øjnene, og lyttede... Hun rejste sig op, og skiftede form. Hun satte sig ved siden af ham, og lagde sit hoved på hans skulder...
"Jeg ved ikke... Om jeg kan klare mere..." Hun sukkede, og lukkede øjnene. "Jeg vil have så svært ved det... Hun vil stadig elske dig, og jeg vil stadig frygte det... Nej, selvom du siger at du ikke elsker hende så kan det stadig ske." Hun tørrede kinderne men havde stadig hovedet på hand skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:07

Hvad hun mente med at hun ikke kunne klare mere.. Kunne han ikke rigtig forstå.. Kunne hun ikke klare at være sammen med ham, så længe Jade følte noget for ham? Var det det hun prøvede at sige, eller havde hun bare brug for at have en pause af en art.. For lige meget om hun ville være sammen med ham eller ej, så ville han være der lige meget hvad.. Han var ikke typen som bærede nag..
"Jeg er ked af det du har det sådan Nille," hviskede han og tog hendes hånd i sin.. "Jeg det desværre bare ikke hvad jeg rigtig skal gøre,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:11

Nille gav hans hånd et lille klem.. Hun var så bange for at miste ham, men kunne ikke rigtig leve med at Jade også elskede ham.. Hun så op på ham.
"Kan du sværge på at du ikke vil komme til at elske hende?" Hun vidste godt det var meget at forlange, og at man aldrig vidste hvad det ville ske... Men hun ville gerne se om han kunne svare på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:22

Om han kunne sværge på om han ikke ville komme til at elske Jade? Det kunne han vel godt.. Han holdte af Jade som en god ven, men han elskede Nille på en helt anden måde.. Hun havde vækket noget inde i ham, som de fleste aldrig havde se eller ville komme til at se..
"Jeg sværger," svarede han stille og kiggede ned i jorden..
Han mente det.. Men, det var jo aldrig til at vide hvad fremtiden ville bringe, det var jo heller ikke til at vide om Nille en dag ville stoppe med at elske ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:44

Han sværgede faktisk? Det havde hun ikke regnet med.. Men hvis hun smilte var det jo en anelse ondt... Hun lagde en hånd under hans hage, og fik ham til at se på hende. Hun så lidt på ham.
"Er der noget galt?" Spurgte hun. Det havde undret hende lidt at han havde set ned... Som om han løj, men hun stolede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:52

Han løj ikke... Det mente han i hvert fald ikke at han gjorde.. Det var bare noget som var svært at sværge på om man ikke kom til at elske en person.. Men, han vidste hvilken måde hun mente elske på, så det han sagde var ikke en løgn, men om han ville komme til at elske Jade som en ven, kunne han ikke sværge på at han ikke ville komme til..
Han kiggede hende i øjnene, med et skævt smil..
"Nej," svarede han.. "Der er ikke noget i vejen,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 21:56

Nille tog hans hænder. Hun ville ikke snakke mere alvor... Nu ville hun have Jacob i godt humør. Og hun vidste præcis hvordan.. Hun smilede skævt, og drillende.
"Se om du kan fange mig." Hviskede hun, og gav han et hurtigt kys på kinden, men rejste sig så op. Hun begyndte at løbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:04

Han kiggede spørgende på hende...
Han kunne ane gnisten til at drille ham, eller udfordre ham i hendes øjne.. Det var så småt begyndt at blive den Nille han kendte igen..
Da hun løb kiggede han blot efter hende, med det samme lumske smil som altid.. Hvornår lærte hun dog at han let kunne fange hende? Men ja, han elskede at drille, så hvorfor ikke jagte hende og fange hende..
Han rejste sig hurtigt op og løb efter hende.. Til sidst lod han dog sin evne tage over, han gav sig til at glide på sin is i stedet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:08

Nille så at han gled på isen... Hun grinede svagt. Da hun drejede fik hun øje på en sø... Hun skiftede form, og hoppede over den men skiftede form igen. Hun bevægede håndfladerne lidt, og vandet steg op som en mur. Hun smilede, men løb videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:13

En vandmur var? Det skulle ikke holde ham tilbage!
Hans smil blev bare breddere og mere lumsk.. Med en smidig bevægelse, hoppede han over vandmuren og inden han ramte vandet, lod han sin is forme sig som en bor der strækkede sig hen over isen..
Han gled på isen helt uden besværg, imens han stadig jagtede Nille.. Hun skulle ikke slippe så let.. Da han var kommet op på jorden igen, stoppede han med at glide og hoppede op i et træ, hvor han nu begav sig til at hoppe fra gren til gren.. Nedenunder kunne han se Nille som løb, uviden om at han var i træerne.. Hurtigt hoppede han ned og landte foran hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:16

Nille så sig over skulderen... Hvor var han? Hun fik svaret da hun løb ind i ham, og de begge væltede omkuld. De rullede nedad en bakke.
Nille grinede blot, og da de holdte om at rulle lå Jacob øverst.


Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:25, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:23

Hun nåede ikke at stoppe og pludselig lå de endnu engang for enden af en bakkke, og med ham øverst.. Det var som et descavue, et godt descavue..
Han grinte kærligt og kiggede ned på hende, med et smilende ansigt og smilende øjne.. Alt var ved at være som det var før..
"Jeg fangede dig," hviskede han med en charmerende stemme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:25

Nille grinede kærligt. Ja, han havde fanget hende.. Hun smilede skævt, og charmerende. Hun lagde sine hænder på hans kinder.
"Og hvad vil du så gøre nu?" Hviskede hun, drillende, og charmerende.
Hun havde baghovedet ved jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:34

Han lagde charmerende hovedet på skrå..
"Tjah, det jo aldrig godt at vide," hviskede han og smilte charmerende og drilsk på samme tid.. "Jeg er jo ikke særlig forudsigelig vel?"
Han lænede sig ned mod hendes ansigt, så deres læber kun var få centimeter fra hinanden.. "Jeg kunne kysse dig," Han skulle lige til at strejfe hendes læber, da han hurtigt som et lyn rejste sig op. "Eller sige du fanger mig aldrig?" Han blinkede drilsk til hende og løb..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:36

Hun troede seriøst at han ville kysse hende... Så hun lå helt stille, og smilede. Hun fik en stor overraskelse da han løb væk fra hende... Hun grinede, og rejste sig op. Hun skiftede form så hun var hurtigere. Hun rystede sin pels, og løb hen efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:41

Han kiggede sig over skulderen, ganske som han håbede fuldt hun efter ham.. Dog var hun i sin panter form, så det var en lille smule sværer at slippe fra hende, men ja han måtte gøre hvad han kunne..
Hurtigt hoppede han op i et træ og ventede på at hun skulle komme forbi. Da hun endelig løb forbi, lod han is komme frem under hendes potter, så hun var som bambi på glat is..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:45

Nille løb videre... Og gled rundt i isen. Hendes poter var ikke vant til det.. Så hun røg ind i et træ, men nåede at skifte form så der ikke skete noget. Hun så lidt på træet, og så isen smelte da solen skinnede... Den blev til vand. Hun så op, og fik øje på Jacob. Hun fik kontrol over vandet, og kastede den efter ham. Hvis den ramte ville han forhåbentlig faldte ned, og så ville Nille springe på ham med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:50

han grinte kærligt, eftersom det så en smule sjovt ud som Nille gled rundt på isen, præcis ligesom Bambi på glat is..
Han havde lukket øjne, da han grinte højt, så han bemærkede slet ikke at hans is var smeltet og Nille havde rettet et vandangreb imod ham..
Vandangrebet kom so et chok for ham, så han faldt ned fra træet med et bump.. Dog stoppede det ham ikke i at grine..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 2 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum