Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Natalie
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Lori
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Valentine
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Jake
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Renata
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Katrina
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Sean
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Lenore
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 
Abigail
You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba13You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba14You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

You say that you dont love her... //Jacob//

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:53

Nille sprang på ham, og lå ovenpå ham.
"Well, mr. Ice... Do you give up?" Hviskede hun drillende, og smilede charmerende. Hun havde en hånd på hver side af hans hoved så hun ikke lå direkte på ham.
Hun nærmede sig en anelse hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 22:58

Han kiggede op på hende...
"Ja, jeg giver op, du fangede mig," sagde han og var så småt stoppede med at grine. "Du vinder denne gang," Han smilte drilsk til hende og lod hende bare lægge ovenpå sig.. Det havde han intet imod at hun gjorde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:00

Nille smilede triumferende. Yes! Hun vandt! Hun kyssede ham blidt på panden, og så drillende på ham.
"Jeg mindes at du skylder mig noget..." Hviskende hun charmerende, og smilede drillende. Hun grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:04

Selvfølgelig voksede der et triumferende smil på hendes læber, det havde han også regnet med at der ville, eftersom Nille elskede at vinde og få ret i ting..
Skyldte hende noget?
Han forstod hurtigt hvad hun mente, men besluttede at drille hende lidt..
"Så det gør jeg?" spurgte han drilsk og charmerende. "Kan du minde mig om hvad det er jeg nu skylder dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:07

Nille sukkede, og så lidt drillende på ham... Han drillede hende jo.. Hun grinede lidt, og deres læber var tæt på hinanden.
"Drop det, Jacob... Du ved godt hvad jeg taler om..." Hviskende hun, og smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:17

Han grinte kærligt og lod langsomt sine læber komme tættere på hendes..
"Ja, det gør jeg," hviskede han, inden han lukkede de få centimeter imellem deres læber.. Han kyssede hende blidt..
Han lod sin ene hånd glide om bag hendes hoved, for at sikre sig at hun nu ikke skulle trække væk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:20

Nille fik behagelige kuldegysninger da han kyssede hende. Hun lagde sin ene hånd i hans hår, og den anden var stadig på jorden. Hun lukkede øjnene. Hun grinede lidt mod hans læber da han lagde en hånd på hendes baghoved for at forhindre hun gik.


Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:31, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:29

Han kunne høre at hun grinte imod hans læber, hvilket bare fik et smil frem på hans læber, dog lod han ikke deres læber skille...
Han vidste ikke om hun ville tillade hans næste trick, men han kunne ikke lade være eftersom hun havde fristende læber.. Han kyssede hende forsigtigt mere lidenskabeligt.. Om hun ville skubbe ham væk gjorde ham en smule nervøs..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:31

Nille blev noget overrasket over det blev lidenskabeligt, og spærrede øjnene op... Hun faldt dog til ro da hun kom i tanke om det kun var et kys... De gjorde ikke andet... Så hun lukkede øjnene, og gengældte kysset.


Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:33, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:40

Hun trak ikke væk, hvilket fik ham til at holde op med at være nervøs.. Han havde været en smule bange for at hun ville slå ham eller noget i den stil.. Men det gjorde hun ikke, hun faldt til ro og gengældte det..
Han lod sine øjne være lukket og deres læber sammen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 23:51

Nille havde aldrig i sit liv prøvet det før.. Men det var behageligt. Hun nussede hans hår med hendes hånd, og fik lyst til at prøve noget... Bare for at se hans reaktion.
Hun bed ham blidt i underlæben, tøvende...


Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:34, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:03

Hendes læber var så bløde.. Bløde og lokkende.. Han nød deres kys.. Det var som om at han drømte.. En drøm han aldrig ville vågne op ad.. Det bar den alt for god til..
Han fik et lille chok, da hun bed ham i underlæben, men han faldt hurtigt til ro igen og nød det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:06

Han faldt til ro... Han virkede ikke til at have et problem med det... Hun smilede, og kyssede ham blidt, og kort. Hun tog hans hånd væk fra hendes baghoved, og rullede ned af ham. Hun så blot på ham... Før hun kyssede ham på kinden.


Sidst rettet af Nille Søn 6 Jan 2013 - 11:34, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:15

Jacob havde intet problem med det..
Han stolede på hende.. Hun måtte gøre lige hvad der passede hende.. Sådan da altså..
Han smilte til hende..
"Har jeg betalt min gæld?" Spurgte han med et drilsk smil og charmerende undertone.. Blidt lod han en hånd glide hen over hendes kind..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:16

Nille grinede kort, og smilede skævt.
"Måske, måske ikke..." Sagde hun, og rykkede lidt tættere på ham.
Hun smilede uskyldigt, og kyssede ham på mundvigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:21

Han lod bare en arm glide om hende og gengældte det skæve smil.. Havde han ikke betalt den? Han smilte bare charmerende og kyssede hende tilbage, da hun kyssede hans mundvige.. Om det var det hun bad om var ikke til at vide, men så måtte han jo skubbe ham væk igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:23

Nille kiggede lidt på ham... Et spørgsmål trængte endnu engang ind i hende.
"Har du set Jade siden... Du ved...?" Spurgte hun, og så på ham med rolige øjne, og et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 0:42

Han bed sig kort i underlæben..
Ja, han havde set hende siden.. Han havde fundet hende på kroen, trist og fuld.. Eller, en smule beruset i hvert fald..
"Ja," sagde han stille og kiggede på hende. "Det har jeg ja,"
Han vidste ikke om han skulle fortælle hende mere, men på den anden side ville han ikke lyve hvis hun spurgte ham om noget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 11:50

Hvorfor bed han sig i underlæben? Han virkede lidt nervøs... Hun lagde hovedet på hans brystkasse for at se om han ville falde til ro.
"Og hvad skete der så?" Spurgte hun, og så på ham da hun havde ansigtet mod ham. Hun besluttede sig for at spørge.
"Er der noget galt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:56

Hans hjerte hamrede hurtigt af sted, men mest fordi han var nervøs over om hun nu ville blive sur over at Jade havde kysset ham igen.. Godt nok havde det været et hurtigt kys og derefter var hun forsvundet ud i køkkenet, gjort sig usynlig..
"Jeg fandt hende på kroen en smule beruset, så jeg besluttede mig at hjælpe hende op på sit værelse," Fortalte han. "Hun begyndte at græde og sige undskyld, men pludselig var hun i et helt andet humør, glad og dansende," Han fik et smil på læben ved tanke om det pludselig humør skift. "Hun kyssede mig hurtigt igen, men gjorde sig usynlig lige bagefter,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 12:59

Nille sagde intet da han var færdig med at snakke... Intet. Hendes ansigt var nærmest en slags maske, og de sorte øjne havde ingen følelser.
Hun kyssede mig hurtigt igen...
Nille satte sig op så hun ikke havde hovedet på hans brystkasse. Hun så fremad... Hun ville ikke være sur igen, men hun var vred på Jade, men glad for at Jacob havde sagt sandheden. Endelig så syntes hun slet ikke at Jade kunne være bekendt at kysse Jacob om, og om igen...
"Fint nok." Sagde hun bare, men der var ingen følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 13:07

Det gjorde ham ikke bedre at hun satte sig op og begyndte at være en smule kold.. Han sukkede og satte sig også op, lod hurtigt sin hætte gemme det hvide hår væk.. Ligesom Jade gjorde sig usynlig og Nille transformerede sig om til sin panter, så tog han sin hætte over hovedet når det var en underlig situtaion at stå i..
Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende, efter hun havde sagt fint nok, en smule koldt.. Så han lod bare en finger snog sig om et græsstrå, forvandlede det om til is..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 13:13

Hun så lidt på ham, og rynkede panden da hun så at han havde taget hætten op. Hun tog den af ham, og lagde sit hoved på hans skulder. Hun ville ikke være sur... Hun ville ikke have at han blev ked af det. Hun lukkede øjnene.
"Undskyld at jeg siger det... Men hun kan ikke bare kysse dig når hun vil..." Mumlede hun. "Men du sagde hun var en smule fuld? Det forklarer sikkert hvorfor... Men... Kunne du lide det?" Spurgte hun så, og var en anelse bekymret for svaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 13:21

Han kiggede overrasket på hende, da hun fjernede hætten.. Hvis det havde været en fremmede person, havde han hurtigt trukket den over igen.. Det hvide hår var ikke noget han var stolt af så..
Hans hjerte hoppede en takt, efter hun havde spurgt om han kunne lide det.. Det vidste han ikke rigtigt, det havde han ikke rigtigt tænkt over.. Han var alt for chokeret til at kunne finde ud af om han kunne lide det..
"Det har jeg ikke tænkt på, jeg bliver forskrækket hver gang hun gør det så," svarede han stille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Gæst Søn 6 Jan 2013 - 13:25

Hun vidste ikke rigtig om hun kunne lide svaret, men det hjalp da lidt... Ej, nu ville hun ikke være ond... Sådan var hun ikke. Hun så lidt op på ham.
"Vær ikke trist..." Hviskede hun, og aede hans kind lidt. Han måtte ikke være trist...

//Drama time! Very Happy//

Nille rejste sig op, og gik lidt væk. Ikke for at lade ham være helt alene, men fordi hun havde hørt en gren knække... Hun så ind i skovens dybe mørke, og fik øje på noget der glimtede. Hun spærrede øjnene op, men nåede ikke at reagere før hun fik en kniv i maven igen. Den var ikke sat helt dybt ind så hun fik ikke permanent skade, men... Det gjorde ondt. Hun skreg op, og så manden i øjnene. Dusørjæger... Hun ville angribe hvis hun ikke havde haft den skide kniv i maven. Hun holdte om den, og faldte på hug...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

You say that you dont love her... //Jacob// - Page 3 Empty Sv: You say that you dont love her... //Jacob//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum