Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Lightning dragon in the woods (Katrina/Dust)(xx)
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Lightning dragon in the woods (Katrina/Dust)(xx)
”Jeg er også selv spændt på hvordan det kommer til at virke. Vil du være sød at række mig vi…” Hun havde rakt hånden frem for at vil tage imod vinflasken, som hun bad Izzy om. Men afbrød sig selv, da hun så hvordan vinen kom… flyvende… gennem luften mod hendes hånd. Hun glippede overrasket og resultatet var at vinen plaskede ud over sengen. Og Izzys skød… Hun så fra Dust til Izzy og tilbage til Dust med et total overrasket udtryk. Dog holdte det ikke længe, da hendes sind nu var kommet frem til det punkt at Izzy var ’indsmurt’ i vin. Da Kat drejede hovedet og så på Izzy var det med et letter drillesygt glimt, inden hun lænede sig frem og kyssede sin elskerinde først på halsen og derefter længere ned for at fjerne vinen fra hendes krop. Der hvor det var nødvendig at bruge tungen for at rengøre hende, gjorde Kat det.
Stille og roligt gled Kats sorte vinger frem fra ryggen og begyndte at spænde mod den tynde kåbe. Uden at stoppe sit foretagende, fik Kat vredet sig ud af kåben så vingerne kunne få lov til at strække sig en smule ud, omkring en meter mellem vingespidserne, inden den ene faldt til ro på ryggen. Den anden vinge strakte sig over til Dust og kærtegnede ham blidt, samt inviterede med et blidt skub ham til at slutte sig til sine piger.
Hvorfor vingerne var kommet ud viste Kat ikke, og hun tænkte heller ikke næremere over det, eftersom hun var optaget af at skubbe kåben til side og rengøre sin elskerinde med sin mund og tunge.
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Izzy havde ikke forventet, det næste der skete. Den pludselige ændring af Kats humør, hendes kyssen ned af Izzys krop, mens hun fjernede sin kåbe, så hun havde plads til sine vinger, og flyttede Izzys, så hun kunne komme til Izzys krop, og slikke hende ren for vin. Kats slikken af hendes krop, begyndte lige så stille at gøre Izzy lidt opstemt, og hun havde egentlig ikke lyst til at stoppe Kat, da hun efter alt den tid hun havde tilhørt hendes herre, for længst var blevet glad for den seksuelle opmærksomhed, og nød at være sammen med sin herre, såvel som sin frue, derfor begyndte hun blidt at nusse en hånd gennem Kats smukke hår, mens hun lod hende slikke sin krop, for den vin der var på hende.
Dust kunne se på sine piger, at de nød hinanden, så han lod dem hygge sig lidt, indtil Kat begyndte at invitere ham ind i hyggen, med hendes ene vinge. Han vidste dog også, at når nu hendes evne var trådt i kraft, var det også vigtigt at hun blev bekendt med den, da en person med en sprit ny evne kunne være farlig, fordi evnen kunne aktiveres af alt muligt tilfældigt, indtil brugeren havde fået en fornemmelse af sin nye evne. Derfor satte Dust sig tættere på Kat, tog kærligt om hende, så han kunne rette hende op, og trak hende så ind til sig, så hun sad på hans skød, med front mod ham, og et ben på hver side af hans ben.
"Sikke et kærligt humør du pludselig kom i, min smukke engel!" sagde han med en kærlig stemme, mens hans hænder strøg hende op langs lårene, til han nåede hendes mås, så han havde armene om livet på hende, og kunne holde lidt styr på hende, mens han snakkede med sin dejlige mage "Hvor meget jeg end nyder dig, når du er i dit kærlige hjørne, så skal vi lige sørge for at du bliver bekendt med din evne, så du bedre kan styre den, og den ikke går ud af kontrol, under mærkelige omstændigheder! Når du så har fået en fornemmelse af din evne, kan vi hygge os lidt, før vi begynder på din første trænings time!"
Han gav hende et kærligt smil på munden, mens han holdt hende ind til sig, før han så hende dybt i øjnene, mens han afventede hendes svar på hans forslag.
Dust- Antal indlæg : 557
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn
Hun nikkede roligt og forstående.
"Du har helt ret min elskede. Det kan gå grueligt galt hvis jeg ikke lære kontrol, hurtigst muligt." Hun så undskyldende på Izzy.
"Jeg lover du må tage hævn på mig senere, for at have bragt dine lyster frem uden at tilfredsstille dig." Derefter rejste hun sig og tog igen kåben på, mens hun smilede til Dust, klar på hvilken som helst undervisning han havde tænkt sig.
Dust rejste sig op, lagge en hånd mod Kats kind, og kyssede hende ømt, for at lade hende mærke hvor meget han elskede hende, før han tog hendes hånd, så de sammen kunne gå ud på badeværelset, hvor han kunne lære hende det grundlæggende. Han fyldte badet halvt op med vand, satte sig på kanten med fødderne i vandet, og med et kærligt smil på læben, indikerede han at Kat skulle sætte sig ned ved siden af ham, så de kunne starte hendes første lektion.
"Nu hvor du har en element evne lige som mig, er der ting vi kan gøre der er forskellige, og ting vi kan gøre som vi har tilfældes!" startede han mildt, mens han så på sin hånd, da han mindedes sin egen første dag med hans evne "Det første jeg lærte om min egen evne, som hjalp mig meget på vej, var at jeg kom i kontakt med mit element, jeg lærte at føle det, blive et med det, så det bliver det første vi starter med!" med afslappede bevægelser, begyndte han at bevæge sine fødder i vandet, mens han med et kærligt blik, vendte sin opmærksomhed mod Kat.
"Luk dine øjne, og mærk vandet mod din hud, mærk de små bølger, der blidt forstyrre overfladen, og smør vandet mod din hud!" sagde han i en mild og beroligende stemme, der bar tydelige tegn på, at han sagde dette, basseret på personlige erfaringer "Brug ikke dit hoved, men søg derimod dybt ind i dig selv, og mærk vandet som var det en del af dig, en forlængelse af dig, såvel som du er en del af vandet!"
”Undskyld. Det smuttede for mig.” Hun forsøgte at genkalde sig fornemmelsen, men blev overrasket over hvor træt hun følte sig. Hun blinkede forvirret og så på ham, som om han kunne give en forklaring. Nu hvor hun var mere opmærksom på sin krop, så føltes det som om benene med sikkerhed ville knække sammen under hende hvis hun prøvede på at stå, så hun nøjedes med at blive siddende lidt endnu. Og hvis alt skulle være, så kunne hun altid kravle ind i seng.
"Det er okay, det er den slags der kan ske i starten, og det skal der også være plads til!" sagde han med et glad smil på læberne, mens han nussede en kærlig hånd gennem hendes hår, hvorefter han gav hende et kærligt kys på kinden. Han lagge godt mærke til, at hun så ud til at prøve at styre vandet igen, men endte med at give ham et forvirret blik, da hun sikkert var blevet udmattet af sit første forsøg. Det fik ham til at komme med et kort lille grin, mens han smilede glad til hende, fordi han et eller andet sted godt kunne huske, at han også blev hurtigere udmattet i starten.
"Det der, ligner ansigts udtrykket på en engel, der lige har opdaget hvor udmattende hendes nye evne kan være!" sagde han glad, mens han lagge en arm om livet på hende, og forklarede hende hvad det var hun oplevede lige nu "Forestil dig, at nu hvor du har en magisk evne, så har den magiske evne også en muskel, lige som resten af din krop, men den her såkaldte magiske muskel, er i hele din krop, og du spænder med den, hver gang du bruger din magiske evne! Efterhånden som du træner din magiske evne, bliver din magiske muskel stærkere og mere udholdende, og det samme gælder din krops evne til at bevare energi, i takt med at du bliver bedre og mere vant til, at bruge din evne! Så lige nu er det bedste vi kan gøre, for at hjælpe dig på vej med din nye evne, faktisk at sørge for en god kost, afslapning og regulær træning, så din krop kan blive vant til evnen, og du kan bruge den bedre!"
I en let bevægelse, rejste Dust sig op, gik ned i knæ ved siden af hende, så han kunne lægge hendes arm om hans nakke, og samlede hende så op, så hun lå i hans arme med siden ind mod ham. Dust var mere end vant til at bære hendes vægt, så han kunne med lethed bære hende ind til sengen, hvor han satte hende ned, så hun kunne sidde med ryggen mod væggen. Izzy kom med dem, og hun satte sig ved siden af Kat, lagge armene om hende, så hun kunne læne sig ind mod Izzy, og kyssede hende så kærligt på hovedet. Imens hans piger sad og hyggede sig, gik Dust ud i køkkenet, for at hente en lille overraskelse til dem.
"Jeg synes det så sejt ud, da du styrede vandet til at dække hele din krop! Du var helt bølget, og det så faktisk ret sjovt ud!" sagde Izzy mildt, mens hun nussede Kats hår med den ene hånd, og hendes skulder med den anden.
Hun nød da han løftede hende op og bar hende ind til sengen, hvor han satte hende så hun kunne hvile sig. Godt nok undrede hun sig over hvorfor han gik, men Izzys milde ord og blide nussen, fik hende til at glemme alt om hvad Dust havde i tankerne. Hun smilede blidt til Izzy og blinkede drillende til hende.
”Måske var det nu, du skulle tage hævn fra tidligere. Min krop er for udmattet til at gøre modstand, men min tunge kan stadig bruges hvis det ønskes.” Hun viste godt at hun på en måde legede med ilden, men viste også at hun ville nyde det i sidste ende.
Ude i køkkenet fandt Dust nogle ingredienser frem, i form af blandt andet tørrede frugter, honning, noget der mindede om musli og andre gode ting, som han på nuværende tidspunkt, var blevet så vant til at tage frem, at han kunne gøre det med lukkede øjne, da han havde gjort det så mange gange før, i forbindelse med den gang han trænede sin egen magiske evne. Han blandede de forskellige ingredienser i en skål, og siden en af ingredienserne var honning, kunne han lave omkring 15 musli bare ud af denne masse, hvor af han satte 11 af dem i hans hjemmelavede køleskab, og tog de sidste 4 af dem med ind til Kat og Izzy, på en lille tallerken. Han satte tallerkenen på sengen ved siden af Kat, så hun kunne nå den, og satte sig så selv på sengen med front mod sine piger, mens han smilede mildt.
"Det er lidt tid siden jeg sidst lavede dem her, men jeg sørge ofte for at have friske ingredienser til dem, i tilfælde af at jeg får brug for det, såsom nu hvor du har fået din evne!" sagde han med et varmt smil på læben, efterfulgt af en gestus mod tallerkenen, som tegn på at Kat gerne måtte spise en, hvis hun havde lyst til det "De består hovedsageligt af sunde ting, såsom tørrede frugter og honning, der blandt andet kan hjælpe din krop, med at genopbygge energi og kræfter, men udover det indeholder de også nogle magiske ingredienser, der booster restituering af magiske kræfter! Hvis du spiser nogle af disse, hver gang du har trænet dine kræfter, burde du kunne komme dig hurtigere, så de er en god hjælp, indtil du har fået din evne trænet op, til et mere stabilt niveau!"
Izzy så nysgerrigt på musli barene, og lyttede til det Dust forklarede om dem. Dust havde godt lagt mærke til, hvor nysgerrig hun virkede, og derfor havde han taget 4 med ind, så hun også kunne prøve et par af dem, hvis hun havde lyst. Han lavede et nik med hovedet, der indikerede at Izzy godt måtte prøve dem, hvilket fik hende til at smile glad, og tage en, så hun kunne tage en lille bid. Man kunne hurtigt se på hendes ansigt, at Izzy godt kunne lide den søde smag, og hun spiste derfor mere af den hun havde taget.
Da han kom ind med en tallerken med fire stykker mad-lignende ting. Hun så nysgerrigt på dem og tog en som hun snuste til og smagte roligt på den, mens hun lyttede til ham. På det tidspunkt hvor han snakkede om at de var en god hjælp, præsterede hun at bide sig selv i fingrene fordi hun troede at hun stadig havde mere i hånden. Hun grinede lidt inden hun snuppede endnu en bar.
”Du må enten lære mig at lave dem, eller sørge for at der er en god del af dem. De smager så godt at jeg nærmest sluger dem.” Hvorefter hun hurtigt spiste den. Derefter lænede hun sig frem og kyssede ham dybt og længe, mens hun lod tungen lege lidt med, så honningsmagen også ramte ham. Hun kom også med en lille erotisk ”mmm” lyd, som hun viste at han havde svært ved at modstå.
"Jeg tror jeg holder den opskrift for mig selv, i hvert fald for nu, ellers kan det ende med at i 2 dejlige kvinder, ikke vil spise andet!" sagde han med et drillende smil på læben, før hans læber mødte hendes i et kærligt kys. Hans tunge mødte hendes, mens han blidt lagge armene om hende, så han kunne trække hende ind til sig, da hun kom med sine små lyde, for bevidst at tiltrække hans udelte opmærksomhed. Da han slap hendes læber, så han hende dybt i øjnene, med et glimt i øjet der indikerede, at han havde mistanke om, hvad hun havde gang i, med hendes små lyde, og honning kys.
"Jeg ser lige igennem dig, med dine små lyde og kysse læber unge dame!" hviskede han drillende, før han med et bestemt men kærligt greb i hende, trak hende hen og sidde foran ham, så hun sad med ryggen mod ham, mellem hans ben. Omend Dust stadig sørgede for at være blid og kærlig med hende, håndterede han hende som sin slave, der nu havde til opgave at tilfredsstille sin herres lyster, hvad end det måtte kræve "Hvad for en herre ville jeg være, hvis jeg ikke lod min slave pige, gøre præcis det hun lever for?"
Med en herres stædfaste bevægelser, flyttede han kåben så hendes bryster og skød blev blottet, for hendes herres øjne. Han slikkede sig let om læberne, mens han strøg hende henover brysterne, legede lidt med hendes brystvorter, og pinte hende som det passede ham, for at gøre hende godt klar til, at afslutte det hun havde startet, med hendes små lyde og kysserier "Er det mon dette, min smukke lille engel ledte efter, eller er jeg gået helt galt i byen?" hviskede han drillende i hendes øre.
Hun nød som altid måden han gengældte hendes kys på og at hendes små lyde havde den tiltænkte virkning. Hun grinede drillende, da han hviskede drillende til hende, og sukkede nydende da han vendte hende rundt, for at nusse og kærtegne hende. Hun lænede hovedet tilbage og ud til den ene side, så han havde fri adgang til halsen, hvis han fik lyst til at kærtegne hende der.
”Det er præsis hvad din smukke lille engel ledte efter.” Hendes stemme var erotisk og hun rakte ud efter Izzy.
”Faktisk kunne denne slave godt tænke både sin herre og frue.” Hun blinkede til Izzy og smilede erotisk til hende. Hun havde på fornemmelsen at Izzy stadig ikke kunne lade sin slavestatus ligge, men hun kunne gøre forsøget på at hjælpe hende en smule. Jo mere Izzy slappede af i deres selskab, jo mere kunne det være at hun gav slip på sin slavestatus.
"Omend jeg nyder at lege med, har jeg lidt mavekneb, der føles lidt som pige problemer, så jeg tror jeg tager mig et varmt, hyggeligt bad!" hviskede hun genert, efterfulgt af et lille smil, før hun rejste sig op og smuttede ud på badeværelset, så de kunne hygge sig i fred, mens hun hyggede sig med sit bad.
Dust så efter hende med hovedet lidt på skrå, indtil hun lukkede døren efter sig, hans opmærksomhed blev så vendt mod Kat igen, hvilket hun sikkert kunne mærke, da han pladserede et kys på hendes blottede hals, mens han gav hendes bryster et kærligt klem med hans hænder.
"Jeg havde ellers håbet, at begge mine piger var klar, til at tilfredsstille mine lyster, men det ser ud til, at det nu er blevet dit job alene, min lille slave!" hviskede han tirrende i hendes øre, før han blidt nappede hendes øreflip. En af hans hænder, strøg hende ned langs maven til hendes skød, spredte hendes ben, så han havde frit udsyn til det hele, og førte så en finger henover hendes klit, for at gøre hende våd. Så snart han kunne dufte den liflige duft, af hendes dejlige safter, lod han den finger der masserede hendes klit, glide helt op i hende, så han kunne trække den ud, og smage på hendes safter.
"Hmm, hvad bedre kunne en herre ønske sig, end en villig slavetøs, til at tilfredsstille hans lyster?" hviskede han tirrende i hendes øre. Dust overvejede at give hende en fuld omgang denne gang, nu hvor Izzy måske havde sin tid på måneden, til dels fordi Kat havde gjort ham liderlig, men også for at få mættet hendes lyster lidt, så hun måske kunne hvile sig, og fokusere på lidt træning med ham senere? Hvorom alting var, havde han i hvert fald lyst til, at kneppe hende godt og grundigt, indtil han kunne mere.
”Undskyld, min elskede. Men jeg er nød til at finde ud af om det var mine ord, der sendte Izzy ud her fra. Straf mig hvis du ønsker, når jeg kommer tilbage.” Hun kyssede ham blidt på kinden og rejste sig fra sengen, for så nærmest at løbe ud til badeværelset, hvor hun så undersøgende på Izzy og knælede ned ved siden af hende.
”Var det min skyld du gik? Fordi jeg kaldte dig frue? Vær sød at sige sandheden.” Hun kunne ikke andet end hviske af frygt. Hendes øjne var sørgmodige og bedene, samt kroppen skælvede lidt ved tanken om at hun muligvis havde såret Izzy.
Hvis Izzy så på Kat, ville hun ikke kunne finde gløden af erotik som ellers havde ulmet tydeligt for lidt siden.
Ude på badeværelset, havde Izzy tændt for badevandet, hun havde allerede fundet sin bog frem, som hun plejede at læse, når hun fik mulighed for et fredeligt bad, smidt sin kåbe, og sat sig ned i badet, mens det blev fyldt op. Hun kiggede overrasket over mod døren, da Kat kom ud til hende, hvorefter hendes blik blev lidt forvirret, da Kat knælede ned ved siden af hende, for at stille hendes spørgsmål, mens Izzy kunne se på Kat, at hendes erotiske humør var forsvundet, og blevet erstattet af de følelser hun udtrykte nu.
"Hehe, dit fjollehoved, du hørte vist ikke ordentligt efter, da jeg sagde jeg havde mavekneb, der føltes som pige problemer!" sagde hun kærligt, før hun kyssede Kat på kinden, for at berolige hende lidt, da det ikke var hendes skyld, at Izzy ikke havde lyst til at deltage, i denne omgang "Det jeg mente var, at det føles som om jeg er ved at få mit lort igen, og det passer vist også meget godt med, hvor lang tid siden jeg havde det sidst! Det er også derfor jeg ville tage et varmt bad, da det får mig til at slappe af, og løsner lidt op i min krop, så mine mavekneb løsner op hurtigere!" hun slukkede for vandet, nu hvor badet var fyldt rimelig godt op, før hun lænede sig tilbage igen, og smilede mildt til Kat. Hun nussede hende blidt på kinden, i håb om at berolige sin frue lidt, hvis det hun havde sagt, ikke havde været nok, og kyssede hende så på kinden igen.
"Lov mig at sige til, hvis du har brug for lidt sær behandling. Mine finger ville elske at hjælpe dig." Hun kyssede igen sin elskerinde, denne gang på munden og smilede derefter til hende.
"Så må jeg vist heller sørge godt for vores skønne drage." Hun blinkede til Izzy, rejste sig og gik ind i soveværelset igen. Her lod hun kåben glide ned over skuldrene og lande på gulvet, inden hun med en erotisk gangart gik hen til sengen og kravlede op i den. Hele hendes krop og sjæl lyste af erotiske lyster, samt duftede nu tydeligt af det. Hun stod op på alle fire, mens hun så på sin partner og elsker.
"Jeg er fuldt ud din, den næste uges tid. Du kan kalde på mig på alle tider af døgnet og jeg vil straks komme hjem til dig."
Da kat kom ind til Dust i soveværelset, for at smide sin kåbe og komme hen til ham, med hendes sexede gangart, og erotiken strålende ud af hende, sad Dust afslappet på sengen, og så nydende på hende. Da hun kravlede henover sengen, så op på ham, og fortalte ham at hun var hans lige når han havde lyst, i løbet af den næste uges tid, smilede han kærligt, nærmest drillende, mens han strøg en hånd gennem hendes manke af rødt hår, så der ikke var noget der forhindrede, en direkte øjenkontakt mellem dem.
"Åh min kære slave, du har vist glemt din plads, du er min resten af dit liv! Du lever for at stille mig tilfreds, med hver en fiber i din krop!" sagde han med en lettere dominerende undertone, i hans ellers kærlige og lettere drillende toneleje. I en let bevægelse, flyttede han lidt på sig selv, så han kunne smide sine bukser, og derved være lige så nøgen som hende. Hans lem var allerede vågnet, ved synet og duften af hende, så den strittede ud fra hans krop, da han satte sig op på knæ, ved siden af hende. Hans hænder var blide, da han strøg dem henover hendes ryg, den ene strøg henover hendes balder, mens den anden fandt vej til hendes bryster.
Han behøvede ikke at sige noget, hun kunne sikkert mærke på ham, at han ville have hende til at stå stille, medmindre hun blev instrueret til noget andet, men hvis hun nu prøvede at flytte sig, uden det var under hans instrukser, eller hvis hun ikke gjorde som han ønskede af hende, ville han give hende et klap på en af hendes balder som straf. Ikke hårdt nok til at det gjorde desideret ondt, men lige nok til at det gav en svag og kortvarig svigen, bare for at tirre hendes sanser, og straffe hende for ulydighed.
Mens hans ene hånd begyndte at massere hendes bryster, og nulre hendes brystvorter på skift, førte han let sin anden hånd, videre henover hendes mås, og ned til hendes skød. Hvis hun ikke allerede havde benene spredte nok til, at han kunne være bag hende, og trænge op i hende, ville han instruere hende til at sprede benene, ved at tappe hende på inderlårende, til hun stod som han ville have det. Først da, ville han med en blid hånd, sprede hendes skamlæber, så han kunne kælde hendes klit, mens han med et nydende blik, iagttog hendes reaktioner på hans behandling. Så snart hun var blevet godt opstemt, og han kunne mærke hendes safter var begyndt at flyde, tog han en nydende indånding gennem næsen.
"Hmm, der er kun en ting bedre, end duften af våd slave fisse, og det er lyden af en villig slave, der hungre efter at udleve hendes livs formål!" hviskede han tirrende mod hendes øre, mens han tirrende lod en finger, pirre de yderste sanser af hendes indgang, uden at lade hende få den tilfredsstillelse det kunne være, at mærke så meget som en finger oppe i hende.
Ligeledes var hun ikke længe om at blive virkelig lidenskabelig, da hun så hvordan Dust reagerede på hendes udspil. Og der skulle derfor ikke meget til før hun følte sig på randen af frustration over ikke at få mere nydelse. Hun viste at hun havde pirret ham og det havde højest sandsynlig tændt en af hans mere drillende og lidenskabelige sider af ham.
Efter at have været sammen med ham i et års tid, kendte hun de fleste af hans tanker og ideer. Og kunne derfor, for det meste, fornemme hvad han ønskede ved de forskellig berøringer fra ham. Derfor efterkom hun for det meste hans ønsker, men i dag var hun lidt mere til den drillende side og gav ham lidt modspil, hvilket førte til et klap på den ene balle som fik hende til at stønne af forventning, samt efterkomme hans ønske om at flytte benene mere. Et nydende gys gled gennem hende, da han hviskede tirrende og endnu et støn undslap hende, denne gang var det lidt mere langtrukken end før.
Nu viste hun med sikkerhed at han havde tænkt sig at være drillende og tirrende til hun sikkert tikkede ham. Og utroligt nok var det noget der bare gjorde hende mere lysten.
Bare fordi hun havde mindet ham om, hvor meget han elskede hende, fik han lyst til at tage hende i en anden position. Han havde ellers tænkt sig, at knalde hende bag fra til at starte med, men nu ville han gerne have muligheden for, at se hendes ansigt mens de nød hinanden. Derfor puffede han blidt til hende, for at instruere hende ned og ligge på ryggen, og så snart hun gjorde som beordret, lagge han sig henover hende, så han kunne se hende dybt i øjnene, mens han blidt strøg hendes hår.
I en let bevægelse med hofterne, satte han sit lem mod hendes åbning, så han kunne presse sig op i hende, med en langttrukken, nydende lyd. Der var ingen tvivl om, at han aldrig ville blive træt af hende, han nød hende for meget, og elskede hende for højt. Med nydende støn, begyndte han at kneppe hende, mens han kyssede hende kærligt på halsen, op af hendes kind til han fandt hendes læber, som han krævede i et langttrukkent kys, hvor hun sikkert kunne mærke hans kærlighed til hende, som han udtrykte med stor iver.
Et langtrukkent nydende støn forlod hende, da han begyndte på sin elskov. Hun lod ham roligt gøre som han ønskede, da hun kendte ham så godt efter noget der føltes som flere århundrede, men som kun var et års tid. Og hvilket et år det havde været.
Hun gengældte nydende hans kys og kærtegn, og lod selv sine egne hænder kærtegne ham. Samt løftede sig op mod ham, for at han kunne komme lidt længere ind. Under hele elskoven bevægede hun sig sammen med ham. Eller hvis han havde andre planer under denne kærlige, kælende elskov, så ville hun føje ham uden modstand.
"Min elskede drage." Stemmen var fyldt med alt den kærlighed hun følte for ham.
"Min elskede engel!" sagde han med kærligheden brændende i hans toneleje, mens han blidt nussede en hånd gennem hendes smukke røde hår. Man kunne se på ham, at han elskede hende mere end noget andet, hun var hans elskede mage, og hans hjerte tilhørte hende.
Efter at have nydt hende i missionær i lidt tid, strøg Dust blidt en hånd ned langs hendes ben, og førte dem op til hans hofter, som indikation på at hun skulle holde fast om ham, da han så snart hun holdt om ham, med både arme og ben, holdt om hende så han kunne løfte hende op, og bevæge sig fremad, til hun havde ryggen mod væggen. Han så hende dybt ind i øjnene, med et blik der brændte af kærlighed, mens hans hænder fandt vej ned af hendes krop, til de fandt hendes mås, som han holdt fast i, med et kærligt men fast greb. Han begyndte at kneppe hende igen, stadig på en ret kælden måde, men hun kunne sikkert mærke på hans faste rytme, og de hårde stød, at nu kneppede han hende for at få hende til at komme, så hendes orgasme kunne kælde for hans lem, og give ham en herlig udløsning. Imens han huggede i hende, begyndte han at snave hende lidenskabeligt, da han ville have hendes fulde opmærksomhed, og alt den kærlighed hun kunne give ham, under denne intime sex agt.
Da han førte hendes ben op til hans hofter, var hun ikke i tvivl om hvad han ville og var derfor ikke sen til at ligge armene omkring hans nakke, samt klemme sammen med benene om hans hofter. Hun stønnede kærligt da han flyttede dem. Og deres nye hastighed var ikke længe om at få hende helt op og køre. Og da hun kom stammede hun grundtig om ham, som hun viste at han elskede og som hun selv elskede.
Derefter slappede hun af, selv om hun viste at han sikkert havde mere i vente. Og hun ville nyde det.
//Sorry hvis det blev for kort
Da deres orgasmer lige så stille ebbede ud, smilede Dust kærligt til hende. Han havde tydeligvis nydt hende, og var stadig kælden, så hvis hun gerne ville befries fra, at sidde på hans lem, mens han holdt hende mod væggen, var hun nød til at kælde om ham, og lokke ham til at føje hende, med hendes forførende kærlighed til ham.
"Jeg har samlet mange værdigfulde genstande gennem mit liv, men intet kan måle sig, med det du har bragt ind i mit liv, da du valgte at kaste din kærlighed på mig!" sagde han kærligt, mens han så hende i øjnene, med det der forelskede blik han nogen gange havde, men som kun blev set på ham, når han kiggede på hende.
//det okay ^^
”Jeg er helt enig med dig min smukke drage. Du er det smukkeste og mest vidunderlige der er kommet ind i mit liv. Selv da du kom med Izzy, uden advarsel.” Hun klukkede lidt ved mindet. Det føltes ærligtalt som flere årtier siden hun var kommet ind i deres liv.
”Den dag i dag, vil jeg ikke undvære nogen af jer. Om det så kostede mig mit liv.” Hun kom til at tænke på sin mor og så spørgende på Dust.
"Vil det være i orden at jeg tager op til mor og hjælper hende med regnskaberne på øen? Sidst jeg så hende, var hun ret udmattet selv om hun nægtede at være det."
Indtil Izzy kom tilbage ville hun underholde Dust som han ønskede.
Når Izzy kom tilbage ville hun prøve at dreje sig så hun kunne se smilende på hende. Om det lykkedes hende eller ej, ville hun spørge til hende.
”Går det bedre, min kære?” Det kunne tænkes at ordne blev sagt med en almindelig kærlig stemme, men det kunne også tænkes at stemmen var anstrengt, hvis Dust havde gang i noget med hende.
Mens de snakkede, lod han hendes krop hvile på hans skød, så han kunne nusse om hende. Han elskede at mærke hendes bløde hud mod hans hænder, hendes fine kurver, som han kunne udforske, hver gang de var intime sammen, og bare det at han kunne være tæt på hende, og elske den pige, der betød allermest for ham. Han kiggede op på hendes spørgende ansigts udtryk, da hun spurgte om det var okay, at hun besøgte sin mor for at hjælpe hende, og han kom med et kærligt ansigts udtryk, der næsten gjorde hans næste ord unødvendigt.
"Selvfølgelig er det okay med mig min elskede, din mor kunne sikkert godt trænge til en hjælpende hånd, og dit dejlige selskab!" sagde han kærligt, og kyssede hende mens han holdt hende tæt ind til sig "Hvis du ønsker det, har jeg ikke noget imod at hjælpe til, om det så er med regnskaberne, at hjælpe din mor med at slappe af, eller noget helt andet!" han ville til hver en tid hjælpe, uden så meget som et øjebliks tøven, hvis Kat spurgte ham om det, og han håbede hun vidste det.
Indtil Izzy kom ind igen, fik Dust lyst til lige at nyde Kat en enkelt gang mere, inden han lod hende gå fri, når nu hun underholdte ham, med hvad end han nu havde lyst til. Derfor lød hun nok anstrengt, da hun spurgte Izzy om hun havde det bedre, siden Dust havde valgt at placere hende midt på sengen, med ryggen til ham, og lænet fremad, så han kunne kneppe hende, mens han masserede hendes bryster. I det mindste havde han placeret hende sådan, at hun nemt kunne se Izzy, og have en samtale med hende, mens han nød hende.
"Jeg har det meget bedre, til trods for at min periode er startet!" sagde Izzy kærligt, mens hun kom hen til sengen, iført underklæder og hendes gennemsigtige kåbe. Hun lænede sig frem mod Kat, og kyssede hende blidt på munden "Nu glæder jeg mig bare til det er ovre, så vores herre måske vil give mig lidt af det, han giver dig lige nu!" hviskede hun drillende til Kat, og blinkede til hende. Hun virkede til at være i godt humør, og da hun satte sig ned på sengen, sad hun bare og nød synet af Kat, der blev kneppet af Dust, med et lettere sultent blik.
Der gik ikke lang tid, før Dust kom i hende med et nydende støn, efterfulgt af et kærligt kys, hvor han krævede hendes læbers opmærksomhed. I en blid bevægelse, trak han sig ud af hende, så Kat kunne gøre hvad hun havde lyst til, mens han lagge sig til rette, med sit hoved i Izzys skød. Izzy begyndte at nusse hans hår, mens hun først så kærligt på sin herre, og derefter så på Kat, med det samme kærlige blik i hendes øjne.
"Jeg hørte du ville tage op og hjælpe din mor tidligere! Jeg håber hun har det godt, og du må da endelig hilse hende fra mig!" sagde hun kærligt, mens Dust lignede en forkældet hvalp, der lå og nød alt den opmærksomhed han fik, via Izzys kærlige nussen.
”Selvfølgelig glæder du dig til det er overstået. Jeg har det selv på samme måde, når jeg har min omgang.” Hun havde lidt svært ved at fokusere på samtalen, sådan som Dust kneppede hende. Orgasmen kom tætter og tætter på, for så at eksplodere samtidig med Dust’s egen. Dét var noget af det lækreste hun kendte til, at de begge fik udløsning på samme tid. Det gjorde oplevelsen til noget helt andet end når de fik dem hver for sig.
Da Dust trak sig ud, lod Kat sig falde frem så hun støttede sin krops vægt på både hænder og knæ. Hun så smilende på sin elskede, der lagde sig til rette på deres elskerindes skød. Hun kunne nærmest ikke få nok af de to, og ville på en måde ønske at hun kunne stoppe tiden, så de havde evigheder sammen.
Da Izzy snakkede om Kats mor, flyttede hun sig så hun kunne kysse sin elskerinde og mumle blidt mod hendes læber.
”Du skal være mere end velkommen til at komme med. Jeg ville elske at have dig ved min side, sammen med vores drage. Vi kunne endda finde nogle som du kunne få stillet din sult hos.” Hun kyssede igen Izzy og trak sig en smule tilbage, så hun kunne se på Dust. Ham prikkede hun letter drillende til, mens hun havde et skælmsk smil på læberne.
”Du får ikke lov til at være sammen med hende på samme måde som vi er. Du er min og Izzys partner. Vi er de eneste der må lege med det legetøj du har mellem benene.” Ordet legetøj, blev sagt med en virkelig erotisk tone. Hun viste godt at han nok ikke have mente det på den måde, men hun ville lige være på den sikre side med ham.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» A walk in the woods
» Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)
» Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust)
» Another night in the woods(jacob)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine