Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
A new life - Arason EmptyIdag kl. 18:32 af Lenore

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
A new life - Arason EmptyIdag kl. 16:46 af Lenore

» It's been a long long time
A new life - Arason EmptyIdag kl. 12:52 af Genevira

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
A new life - Arason EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A new life - Arason EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
A new life - Arason EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
A new life - Arason EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
A new life - Arason EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
A new life - Arason EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Lenore
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Natalie
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Lori
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Valentine
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Jake
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Renata
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Katrina
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Sean
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 
Abigail
A new life - Arason Voteba13A new life - Arason Voteba14A new life - Arason Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164720 indlæg i 8728 emner

A new life - Arason

Go down

A new life - Arason Empty A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 19:49

t - omkring 17.30
v - varmt
o - en masse væsner der handler
s - firewood markedet

Isis gik langs de forskellige butikker, tavs. Hun havde ikke brug for at sige et ord - Eset vidste allerede alt som Isis kunne tænke på.
Mange væsner stirrede på Isis mens hun gik, mest af alt på grund af den grønne slange der hang som en halskæde om hendes nakke.

*Du ved godt at de stirrer, ikke? Det er os de stirrer på Isis!* lød Esets stemme i Isis hoved.
*Det ved jeg godt!* bed Isis hende af.

Isis var normalt ikke en sur pige, men når folk gloede kunne hun blive så rasende.
Isis påklædning gjorde det nok ikke lettere for dem ikke at stirre:
Bare fødder, med en lang tribal-tattoo op af det ene ben. En gennemsigtig nederdel, der gik til midt på lårene. En bh, der var bundet i nakken og om ryggen.
Håret sad løst, glat.
Alt tøjet var sort, så man kunne knap se igennem det.
Isis gik videre, ned mod et samlingspunkt på markedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:00

Arason komme gående ned af firewood market han havde en kappe på der var sort med en hætte der hang i samme farve som der gik ned over hans hoved så man ikke kunne se hans hår eller ansigt kun hans næse og mund kunne man se lidt af han bar våben på sig men idag havde han valgte at han ikke skulle tage buende med han kiget sig omkring folk begyndte at hviske om ham men det var en normale ting for ham selv om han hadet det men han var en rejsende så det var normalet lyset ramte hans kappe så man kunne se en aften stjerne der var på den da han fik den af hans forældre havde de sagt at det var familens symbole der var gåede i arv han kiget sig omkring for at finde nogen der ikke bare stiret på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:06

Isis gik videre mod markedet midte, for at sætte Eset ved et træ, så Isis kunne finde dem noget at spise.
Isis var ikke en tyv, men når hun manglede på 'tog hun ting på credit'.
Hun satte Eset ned, og gik hen mod en bod med frisk og saltrøget kød.
Hun smilede til sælgeren, mens hun gloede efter om der var noget han ikke havde.
*Han har intet hare!* lød Esets stemme i Isis' hoved.
Isis smilede, hvorefter hun så på sælgeren.

''Undskyld mig hr... Men har de intet harekød?'' spurgte hun med en smilende stemme. Som en forvirret høne så han rundt på alt kødet, inden han så undskyldende på hende.
''n-nej frøken. Men jeg har noget i vognen. To sekunder, så henter jeg det!'' svarede sælgeren.
Isis smilede slesk da sælgeren forsvandt hen til sin vogn. Hurtigt tog Isis to stykker råt kød, og et stykke saltrøget, og gik hen og samlede Eset op.
Og så satte hun i hurtig gang, væk fra sælgerens bod, i håbet om at ingen havde set hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:13

da fanget hans blik af en pige som ikke var så langt fra ham han så at hun tog kødet og overvejet at gå hen og sigde til ham at den pige havde stjålet ffra ham men der var noget der gjorde at han i stedet gik hen mod hende "undskyld mig" sagde han til kvinde der havdet stjålet "måske skulle du gå tilbage og betale ham for det kød" sagde han til hende mens han smilte for sig selv det var modiget gjorde af hende men også dumt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:16

Hun bed sammen, da en mand stoppede hende.
Hun bed sig i tungen for ikke at hvisle af ham at han skulle passe sig selv.

Istedet bakkede hun væk fra manden, og så ham i øjnene med sine egne grøn-gule øjne.
Hun drejede en kvart omgang og satte kursen væk fra både ham om sælgeren, som ikke lod til at bemærke at han manglede kødet.

Eset hvæsede højlydt af Arason, inden Isis tyssede på Eset med en behersket, dog rystende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:21

"skal jeg gå hen og sigde hvad du har gjorde" sagde han med en blid stemme og gik op på siden af hende i det han smilte for sig selv hun havde åbenbart ikke nogen penge men han kiget sig tilbage i det han havde taget et af hendes stykker kød imens han stilete sig i stedet for at følge det sisdte med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:24

''jeg står ikke og råber op om at du genere mig, vel? Så lad mig passe mit!'' sagde hun kort og nærmest hvæsende. Eset så truende på ham mens hun blottede tænder.

*må jeg ikke nok bide ham!? Bare en enkelt lille bitte gang?!*
''Nej!'' svarede Isis kold og kynisk til Eset og så på hende.
Hun stirrede nu igen på Arason.
''lad mig være i fred. Han bemærker jo ikke at han mangler lidt kød.'' sagde hun bare, med en undertone der lød bedende.

//brb skal lige vande nogle planter//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:29

"ok men hvis du mangler penge kan du få dem fra mig" svarde han lidt koldt da han høret en slange hvæs af ham i det han smilte til hende "komme nu gi mig kødet og så tag jeg skylden for det og gir ham penge for det så du ikke har taget det uden at betale" sagde han venliget til hende i det han førte hans hånd ned til hans sværd i det han kiget over på slangen
//ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:33

''jeg kan klare migselv mange tak!'' mumlede hun og vendte ryggen til ham og gik videre. Hun havde ikke brug for at en fremmet mand betalte for hendes mad.
Hun havde hverken brug for det, eller lyst til det.

Hun så ned på Eset, mens hun mumlede;
''næste gang du hvæser af en fremmet så får du dig en over næsen - er det forstået!?''
Slangen bøjede hovedet svagt og så væk - fornærmet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Tors 26 Jul 2012 - 20:37

"fint" sagde han og løbe op og tog maden i det han gik tilbage til kødhandlerne for at gi ham kødet og købe det på en ærelige måde han smilte for sig selv hvis hun ikke ville indmelde sig så måtte han da gøre det han var nu 70 meter fra stedet imens han forsætte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:34

hun gik videre, en smule træt af den unge mands tendenser til at blande sig. På vejen forbi en frugtbod tog hun et æble og en appelsin og gik videre. Denne gang smilede hun lidt til ejeren.

''jeg sætter det på regningen.'' sagde sælgeren, med en skælvende stemme.
Isis havde haft en tendens til at blive ret voldelig når hun blev sulten.

Hun satte sig på en bænk, med Eset der snogede sig ned, og begyndte at spise æblet i små bidder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:38

han fik købte kødet af maden æreliget og bageftter kastede han pengene til frugtebodes manden hvor han bag eftter smidt 10 stykker frugt til dem og 6 stykker kød imens han selv tog noget af en falske som der gjorde at han klarede sig med let hed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:51

Hun så ikke på ham, fuldkommen ligeglad med hvad han lavede. Eset spiste videre af sit æble, og så kort op på Arason en enkelt gang.

*du ved godt at han ser en smule sød ud, ikk?* Esets stemme lød drillende i Isis' hoved.
''glem det!'' mumlede Isis en smule vredt.

Eset så ned igen og spiste videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 10:57

Arason stillet sig op af træet og tog hans hætte af i det han tog en tår mere af sin flaske imens han smilte for sig selv han var næsten hundre procente på at hun ikke var et menske han fandt sit kød og brød frem og begyndte at spis lyset lysete ned på hans ansigt hvor der var et ar over hans venstre øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new life - Arason Empty Sv: A new life - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum