Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Voteba13Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Voteba14Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Voteba15 
Edgar
Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Voteba13Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Voteba14Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 15:09

,Kære medmennesker
Jeg er mere end lykkelig for at have jer her på siden, jeg nyder at logge på for at blive mødt af jeres varme imødekommenhed, og jeg arbjeder i højtryk gennem min dag, for at få denne side op at køre for vores fælles nydelse Smile
Men imens jeg har arbejdet, er der sket en ting, og denne ting vil jeg gerne møde med åben pande med fare for at blive til den "sure nedren admin"
I må virkelig ikke misforstå mig, jeg er her virkelig for at i kan lege frit, og kan hygge jer med hinandens selskab, og havde håbet jeg kunne ungå en sådan tråd som denne, men det er desværre blevet en nødvendighed, hvis jeg som virkelig person kan være admin på denne side med god samvittighed.
Jeg syntes en side er bedst med et godt spille miljø, og fælleskab, og det vil jeg kæmpe hårdt for at opnå, for jeg er her personligt kun som admin for jer, men nogen gange skal man som admin træffe nogen valg som ikke er sjovt, MEN jeg vil ikke bestemme over jer, det er der ingen i vores admin gruppe der vil, og vi vil ikke svinge en hammer i bordet, og sige "sådan er det" derfor, er dette næste ikke ment som et krav, eller admin diktatorisk beslutning, da jeg slet ikke er i tvivl om i er nogen søde og rare menneske, som gerne vil det bedste for at vi alle sammen har det sjovt sammen Smile

NU til sagen.. der har været omtalt en anden side, og det har jeg intet imod, faktisk beundre jeg at vi kan tale frit om andre sider i en venlig og positiv tone, men problemet ligger i at det er kommet mig for øre af nogen spillere, at der kan forkomme en negativ omtale om en eller flere admins fra andre sider, og det er jeg som person ked af at høre, for vi kom jo her for at bygge et samfund op, noget fedt, noget hyggeligt, og ikke for at være negative om nogen der ikke er en del af siden, MEN jeg tror ikke i har ment det så negativt, men det kan misfortolkes, og derfor vil jeg bede jer høfligt om at ungå negativ kritik (selvom det er konstruktivist) om andre personer på andre sider... mange tak på forhånd, og hvis i føler jeg stødt eller på anden måde utilfreds med dette indlæg, vil jeg med glæde tage en snak med jer om det, for det har ikke været meningen at træde på nogen af jer Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 20:39

Fuld støtte herfra....
du har som altid en fantastisk måde at sige tingene på.
Høfligt men ikke uden pointen går ind.
Selv har jeg ikke kastet mig ud i den dialog, men forstår jo udemærket hvorfor følelserne omkring dét emne går i kog. O.O
MEN nu viser vi dem , at vi herinde kører den gode stil , ik .

Lets play ...
Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Gæst Ons 21 Dec 2011 - 17:04

Guud, det var meget for at skrive så lidt ... siger jeg ... som ikke kan styre mine ord ... Jeg tor bare jeg tier stille med det område :3

Godt du påpeger det Isabella, syntes det er godt admin holder styr på det, vi er jo en flok vilde køer der glæder os til at at blive sluppet ud, så vi skal rettes ind i ny og næ Smile
Skriv en PM til vedkommende i er utilfredse med i en venlig tone, så skal det hele nok gå - det virker faktisk xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 8:00

Det er godt du siger det Smile

Jeg som bruger synes selv det er for dårligt at der er så mange der
går imod Procella, som ikke er i stand til at forsvare sig selv herinde.
Håber dit indlæg hjælper ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Sean Tors 22 Dec 2011 - 14:59

Jeg synes du har ret. Vi burde holde den gode stemning herinde, så må folk, inklusiv mig, holde deres mund hvis de har en mening som de ved vil ødelægge det.

Meningen er ikke at jage folk væk.

Jeg beklager jeg har været med til det, blev vel...grebet af det. en person gjorde mig meget sur og det tog mig flere dage at slappe af igen.

Men det er noget jeg ellers aldrig gør og det vil forhåbentlig, formodentlig, aldrig gentage sig.

Smile
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 15:44

Pssst....
Man kan altid læsse af hos en god ven...
Tag mig...tag mig.
Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Sean Tors 22 Dec 2011 - 16:36

i know, og tak for det Smile

I lige måde, du ved Smile
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Gæst Tors 22 Dec 2011 - 16:53

* fletter fingre med sin nye veninde Singal *
I know girl Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sorgmodigt hjertes tale til folket.  Empty Sv: Et sorgmodigt hjertes tale til folket.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum