Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Det er ikke ligefrem min fortid jeg ønsker at tale om - Assorian
2 deltagere
Side 1 af 1
Det er ikke ligefrem min fortid jeg ønsker at tale om - Assorian
S: krogen Det Brændende Træ
V: udenfor regner det voldsomt, tordenvejr og blæst.
T: omkring midnat
O: kroen er ikke fyldt, men godt bemandet.
Det var som om alt fra hendes fortid hjemsøgte hende. Hun vidste godt at hun selv var uden om det, men hun hadede at hun ikke engang kunne få en drink uden at skulle høre for hendes naive tilstand for flere år siden. I en periode hvor hun havde gemt sig fra Sean og andre fra hendes ''dårlige bekendtskaber'', var hun blevet gift med en skytsengel. En engel, der senere forlod hende til fordel for den person han skulle beskytte.
Hun sad for sig selv ved et lille bord, med et glas foran sig med noget der lignede whisky i det. Hun var iført en sort kjole, tætsiddende og en smule afslørende uden at være for meget. Hendes hår var sat i en løs fletning der indrammede hendes ansigt.
Ved bordet ved siden af kunne man høre en gruppe personer sidde og grine - flere af dem kommenterede på hendes påklædning, hendes udseende, hendes valg at vise sig offentligt efter hun var blevet efterladt.
Hun kunne mærke hendes vrede ulme under overfladen. Vreden flød ud fra hendes håndflade der holdte om hendes drink. Glasset blev mere og mere varmt, hendes drink dampede.
Englene ved bordet ved siden af grinte videre, begyndte at pege fingre. De kommenterede på at det måtte være svært at komme over at blive dumpet for en menneskepige som var blind. Hun så ned, skælvede svært af vrede.
''Ti stille...'' mumlede hun, hun kunne mærke hendes ånde varmere end nogensinde. Hun var tæt på kogepunktet.
V: udenfor regner det voldsomt, tordenvejr og blæst.
T: omkring midnat
O: kroen er ikke fyldt, men godt bemandet.
Det var som om alt fra hendes fortid hjemsøgte hende. Hun vidste godt at hun selv var uden om det, men hun hadede at hun ikke engang kunne få en drink uden at skulle høre for hendes naive tilstand for flere år siden. I en periode hvor hun havde gemt sig fra Sean og andre fra hendes ''dårlige bekendtskaber'', var hun blevet gift med en skytsengel. En engel, der senere forlod hende til fordel for den person han skulle beskytte.
Hun sad for sig selv ved et lille bord, med et glas foran sig med noget der lignede whisky i det. Hun var iført en sort kjole, tætsiddende og en smule afslørende uden at være for meget. Hendes hår var sat i en løs fletning der indrammede hendes ansigt.
Ved bordet ved siden af kunne man høre en gruppe personer sidde og grine - flere af dem kommenterede på hendes påklædning, hendes udseende, hendes valg at vise sig offentligt efter hun var blevet efterladt.
Hun kunne mærke hendes vrede ulme under overfladen. Vreden flød ud fra hendes håndflade der holdte om hendes drink. Glasset blev mere og mere varmt, hendes drink dampede.
Englene ved bordet ved siden af grinte videre, begyndte at pege fingre. De kommenterede på at det måtte være svært at komme over at blive dumpet for en menneskepige som var blind. Hun så ned, skælvede svært af vrede.
''Ti stille...'' mumlede hun, hun kunne mærke hendes ånde varmere end nogensinde. Hun var tæt på kogepunktet.
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Sv: Det er ikke ligefrem min fortid jeg ønsker at tale om - Assorian
Asso var taget til sin kro for at slå sig lidt løs, han var dog lidt træt men havde brug for det, det var den aften hvor han skulle have haft taget børnene, igen, men undlod det fordi han stadig ikke har forstået at han er blevet far og har et ansvar for sine børn, han var en rigtig travlt mand og det vidste Hecate godt men hun er stadig sur på ham over at han ikke har haft børnene endnu, de har aldrig set deres far før. Han sad med et andet skyggevæsen og drak lidt men kunne mærke at der var uro, og uroen kom fra nogle engle kunne han fornemme, han hader englene og kan altid mærke deres tilstedeværelse, han kunne dog se at de irriteret en køn pige ved bordet ved siden af, og valgte dog at sige noget til dog, ikke for at hjælpe hende men for at få dem til at holde sin kæft "undskyld mig, men har vi et problem her?" sagde han med en ret kraftig stemme, de skal vide hvem der bestemmer her.
//undskyld mit sene svar!
//undskyld mit sene svar!
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Sv: Det er ikke ligefrem min fortid jeg ønsker at tale om - Assorian
//Emnet afsluttet grundet manglende svar fra min side og irrelevans for sidens nutidige spil.
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Lignende emner
» NEtværk er ikke altid så godt som man ønsker....
» jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)
» Der er noget blod, der ikke skal spildes. (Assorian og Camille)
» De kunne ikke, men du kunne. Lad og tale. (Richard)
» Ikke som sådan fravær... Mere en grund til jeg ikke svarer emner.
» jeg ønsker virkelig ikke at dræbe jer (Arycia)
» Der er noget blod, der ikke skal spildes. (Assorian og Camille)
» De kunne ikke, men du kunne. Lad og tale. (Richard)
» Ikke som sådan fravær... Mere en grund til jeg ikke svarer emner.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth