Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
5 deltagere
Side 1 af 1
Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
Hej alle!
Tilføjelse: Meet-up er aflyst. Vi finder en anden dag, når vi er kommet igennem den nuværende situation.
@Marcus og jeg snakkede kort om hvad vi burde gøre, i forhold til meet-up i næste uge. Vi snakker selvfølgelig i forhold til Corona-virussen.
Vi vil rigtig gerne høre jeres tanker på området. Selv vakler vi lidt mellem at sige, at det er op til folk selv at bedømme om de stadig vil komme: Eller om vi skal aflyse og flytte det til en anden gang. Hvad har I mest lyst til?
I den forbindelse vil vi gerne opfordre jer til at overveje følgende:
- Føler I jer trygge ved at rejse igennem DK og bruge en dag (eller to for overnattende gæster) et andet sted, med mere eller mindre fremmede folk?
- Føler I jer trygge med jeres transport?
- Føler I jer trygge i forhold til jeres eget helbred? (Da vi ved enkelte har problemer med helbredet i forvejen også)
Vi er ikke ude på at skabe en paniksituation. Vi vil blot opfordre folk til at overveje turen, og transporten til og fra. I den forbindelse er det selvsagt at vi også opfordrer folk til at følge de generelle råd: God hygiejne og at vise hensyn til hinanden.
Hvis nogle af jer hellere vil snakke sammen om det, foreslår vi at holde et discord-møde omkring emnet på fredag, kl. 19:30. Er der interesse for det?
I er velkommen til at skrive her, enten jeres mening på området (i forhold til meet-up), eller om I ønsker jer et discordmøde - gerne på begge dele!
Vi håber I passer godt på jer selv, og på hinanden derude!
Tilføjelse: Meet-up er aflyst. Vi finder en anden dag, når vi er kommet igennem den nuværende situation.
@Marcus og jeg snakkede kort om hvad vi burde gøre, i forhold til meet-up i næste uge. Vi snakker selvfølgelig i forhold til Corona-virussen.
Vi vil rigtig gerne høre jeres tanker på området. Selv vakler vi lidt mellem at sige, at det er op til folk selv at bedømme om de stadig vil komme: Eller om vi skal aflyse og flytte det til en anden gang. Hvad har I mest lyst til?
I den forbindelse vil vi gerne opfordre jer til at overveje følgende:
- Føler I jer trygge ved at rejse igennem DK og bruge en dag (eller to for overnattende gæster) et andet sted, med mere eller mindre fremmede folk?
- Føler I jer trygge med jeres transport?
- Føler I jer trygge i forhold til jeres eget helbred? (Da vi ved enkelte har problemer med helbredet i forvejen også)
Vi er ikke ude på at skabe en paniksituation. Vi vil blot opfordre folk til at overveje turen, og transporten til og fra. I den forbindelse er det selvsagt at vi også opfordrer folk til at følge de generelle råd: God hygiejne og at vise hensyn til hinanden.
Hvis nogle af jer hellere vil snakke sammen om det, foreslår vi at holde et discord-møde omkring emnet på fredag, kl. 19:30. Er der interesse for det?
I er velkommen til at skrive her, enten jeres mening på området (i forhold til meet-up), eller om I ønsker jer et discordmøde - gerne på begge dele!
Vi håber I passer godt på jer selv, og på hinanden derude!
Sidst rettet af Sean Tors 12 Mar 2020 - 7:07, rettet 1 gang
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
Gentager den herinde, det jeg skrev på discord;
Jeg afventer selv officiel udmelding fra stedet, Ungdomshuset.
Det er meget muligt de lukker ALT i huset ned i to uger - og så er det helt ude af vores hænder, og noget der må udskydes.
Jeg afventer selv officiel udmelding fra stedet, Ungdomshuset.
Det er meget muligt de lukker ALT i huset ned i to uger - og så er det helt ude af vores hænder, og noget der må udskydes.
Althorn- Raceleder
- Antal indlæg : 267
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.
Nu havde jeg ikke planer om at tage med i denne omgang, men ville stadig give mit input på det..
synes det skal udskydes, da selv om i måske ikke er smittede med symptomer, så kan i stadig være bærende..
pas på jer selv og hinanden <3
synes det skal udskydes, da selv om i måske ikke er smittede med symptomer, så kan i stadig være bærende..
pas på jer selv og hinanden <3
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu
Ligsom Ala, havde jeg heller ikke planer om at tage med (har fødselsdag den søndag). Men jeg vil også på det kraftigste opfordre jer til at udskyde hele eventet. Det er selvfølgelig ægerligt på den korte bane, men det er bare bedst at sikre, at ingen bliver smittet og det tænker jeg umiddelbart også, at der vil blive et mere muntert event ud af i sidste ene, når folk ikke eventuelt går rundt med bekymringer omkring det.
Evner/magibøger : Charm Speak*
Yeah... hvor meget jeg end hader at sige det... så tror jeg nok også at vi er nødt til at udskyde det. Det er nok for det bedste at vente med at holde meet-up. Især under disse tider.
Evner/magibøger : Gendermorphing
It's official; meetup bliver aflyst og må rykkes, da Føniks' lokaler - og huset - lukkes helt og aldeles ned de næste 14 dage grundet vores kære lille ven COVID-19.
Althorn- Raceleder
- Antal indlæg : 267
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.
Lignende emner
» We meet once again
» UW MEET-UP
» One meet - Sebastian.
» Meet-up ny afstemning.
» Fremtidigt meet-up
» UW MEET-UP
» One meet - Sebastian.
» Meet-up ny afstemning.
» Fremtidigt meet-up
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Idag kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Idag kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper