Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
UW MEET-UP
Side 1 af 1
UW MEET-UP
Så jeg læste engang om et Meet-up der skulle foregå i sommerferien men jeg kan ikke helt finde det. Så jeg laver lige den her.
Altså hvis der er et meet-up er jeg 100% in for it. Jeg vil vildt gerne møde personerne bag alle de skønne karakterer på denne side. Og jeg håber i også føler det på den måde.
Altså hvis der er et meet-up er jeg 100% in for it. Jeg vil vildt gerne møde personerne bag alle de skønne karakterer på denne side. Og jeg håber i også føler det på den måde.
Gæst- Gæst
Sv: UW MEET-UP
helt enig, vil det vildt gerne selv os, man skal bare lige ha penge til transport og diveres ting, hvilket jeg nok første lære om næste år, jeg har mistbrugt min su det første år. o_o
Gæst- Gæst
Ville også sige, det eneste problem er nok pengene. Men vi må helt klart finde ud af noget, for vil rigtig gerne møde jer skønne hoveder.. har mødt et par stykker, men der flere jeg gerne vil møde!
Gæst- Gæst
Er spørgsmålet ikke hvor mange der kommer fra hvor? Jeg fra Randers!
Hvis man ved hvor de fleste kommer fra, kan man jo mødes ved deres byer eller noget xD
Hvis man ved hvor de fleste kommer fra, kan man jo mødes ved deres byer eller noget xD
Gæst- Gæst
Den tråd der var med det, er blevet for gammel nu.
Opdatering på den tur, der blev snakket om, allerede sidste år: Den bliver IKKE til noget.
Problemer med at finde ud af noget:
Her ligger det især på sted! Et sted til mange folk, gerne hvor de fleste kan sove, da de fleste kommer langt væk fra eller gerne vil møde hinanden for mere end et par timer.
Generelt mangler vi folk der vil hjælpe med planlægningen og som har tid/lyst og måske ligefrem plads til at huse en samling glade folk
Personligt vil jeg også gerne møde nogle af jer. Men fra admins side af, bliver det ikke til noget i år.
Tilføjelse:
I forhold til det Evaline skriver, bor jeg i Svebølle, Sjælland. En lille by. Men da de fleste er fra Jylland, forventer jeg ikke der er mange der melder sig i mit område...xD
Opdatering på den tur, der blev snakket om, allerede sidste år: Den bliver IKKE til noget.
Problemer med at finde ud af noget:
Her ligger det især på sted! Et sted til mange folk, gerne hvor de fleste kan sove, da de fleste kommer langt væk fra eller gerne vil møde hinanden for mere end et par timer.
Generelt mangler vi folk der vil hjælpe med planlægningen og som har tid/lyst og måske ligefrem plads til at huse en samling glade folk
Personligt vil jeg også gerne møde nogle af jer. Men fra admins side af, bliver det ikke til noget i år.
Tilføjelse:
I forhold til det Evaline skriver, bor jeg i Svebølle, Sjælland. En lille by. Men da de fleste er fra Jylland, forventer jeg ikke der er mange der melder sig i mit område...xD
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Jeg kan sagtens hjælpe med det meste, bor dog i 3 værelses lejlighed, så tror ikke ligefrem der er plads til 20 mennesker.
Derimod, hvis det bare er nogle få der ønsker at sove her, er der jo masser af plads, hvor vi måske kan sidde nede i parken..
Som er ved siden af lejligheden xD
Derimod, hvis det bare er nogle få der ønsker at sove her, er der jo masser af plads, hvor vi måske kan sidde nede i parken..
Som er ved siden af lejligheden xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Meet-up og Corona: Meet-up aflyst!
» We meet once again
» Nyt meet-up - i Jylland
» We meet again - Juniper
» Here we meet again... (Singal)
» We meet once again
» Nyt meet-up - i Jylland
» We meet again - Juniper
» Here we meet again... (Singal)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper