Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
One meet - Sebastian.  EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
One meet - Sebastian.  EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
One meet - Sebastian.  EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
One meet - Sebastian.  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
One meet - Sebastian.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
One meet - Sebastian.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
One meet - Sebastian.  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
One meet - Sebastian.  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
One meet - Sebastian.  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Jake
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Sasha
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Renata
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Celenia
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Lenore
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Genevira
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Edgar
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Marcus
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 
Elizabeth
One meet - Sebastian.  Voteba13One meet - Sebastian.  Voteba14One meet - Sebastian.  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

One meet - Sebastian.

Go down

One meet - Sebastian.  Empty One meet - Sebastian.

Indlæg af Gæst Lør 20 Feb 2016 - 19:05

Joshua havde egentlig i smug bevæget sig ud fra sit værelse af. Det var aften, og langt over hans sengetid. Han havde taget valget at tage ned på kroen i Doomsville. Nok en lidt længere rejse end han havde regnet med, da han sad op på en tilfældig hest han havde besluttet sig for at tage.
Hesten var dog langt fra lydig i forhold til hvor hurtigt Joshua egentlig ville frem til stedet.
'' Kom nu, dit møgdyr! '' Joshua snakkede normalt overhovedet ikke på den måde, men han var vred. Rigtigt vred. Tidligere på dagen havde han været i skole. Og underligt nok var han blevet sendt ud for døren, blot fordi en af hans klasse kammerater havde valgt at skulle ødelægge hans time.
I starten ville han slet ikke finde sig i den måde han var blevet behandlet på af sin lærer, men han accepterede det. Han kunne trods alt ryge ud fra skolen.
Joshua trak vejret dybt, og så ned på hesten. '' Undskyld min ven. Det skulle ikke gå ud over dig. '' Joshua lagde hele sin krop imod halsen på den. Gav den et kram, og et kys på halsen. '' Lad os komme afsted ven. Jo hurtigere vi begge er, jo hurtigere er vi fremme. '' Han sukkede en anelse. Rowan ville blive tosset hvis han opdagede Joshua var stukket af.
Der gik en 20 minutters tid, før at Joshua var ved kroen. Han havde hørt en lille smule omkring denne kro. En person ved navn Caden skulle eje denne kro. Han sukkede en anelse, og bevægede sig ind efter at have spændt hesten fast.
En mand greb hurtigt fat i kraven på Joshua, og løftede ham op. '' Du er da alt for ung til at være herinde! Burde du ikke ligge i din seng unge mand? '' Joshua forsøgte at komme fri, og så blot manden i øjne. '' Slip mig! '' Et par andre hørte dette, men nænnede ikke helt at gøre noget ved det. De kiggede blot med på det hele.
Joshua så manden direkte i øjne, da manden hurtigt gav slip. Istedet for at blive sur, tog han sig til hjertet. Joshua fjernede blikket, og bevægede sig meget hurtigt væk, og op imod baren.
'' Kan jeg ikke få et glas vand? Mange tak. '' Joshua så rundt i baren for at få øjenkontakt med en tjener, og vide at de havde hørt hans melding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One meet - Sebastian.  Empty Sv: One meet - Sebastian.

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2016 - 11:55

Sebastian brugte alt for meget tid disse steder. Han burde virkelig overveje at bruge mere tid på bare at gå rundt i byen, også selvom han ikke var på arbejde. At drikke så meget øl var ikke sundt, og han kunne også mærke det på hans krop nu. Dog ændrede det ikke noget. Han kunne stadig løbe efter banditter, forbrydere, og fange dem, men han var blevet mere doven om morgenen. Det bekymrede ham en lille smule, men han gjorde ikke rigtigt noget ved det - han gad ikke.
Han havde en hvid skjorte, sorte bukser og sorte sko på. Han havde også et bælte på, hvor et sværds skæfte var fastspændt ved hans venstre hofte og en sort kappe henslængt over hans stol. Han lagde mærke til alt larmen der kom fra en ung mand og en ældre herre. Pludselig meget interesseret i dette, så Sebastian på imens den ældre herre opførte sig lettere mærkværdigt efter den unge mand havde beordret ham til at give slip. Normalt ville ældre mænd ikke blot adlyde, de ville råbe, skælde ud som aldrig før. Interessant.
Sebastian rejste sig op og gik hen imod den unge mand. "I det mindste bestiller du ikke alkohol." Sagde Sebastian med et lille grin og rakte sin hånd hen imod drengen. "Jeg hedder Sebastian."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One meet - Sebastian.  Empty Sv: One meet - Sebastian.

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 20:20

Joshua så en anelse sært på tjeneren, da han kom med det glas vand Joshua nu havde bedt om. '' Jeg giver altså de andre ret. Du burde ligge hjemme i din seng. Rowan kommer sikkert og skælder os ud, for at have ladet dig blive her. Den kamp vil vi helst ikke tage. '' Tjeneren gav Joshua et lille smil. Han havde været på kroer som dette siden han var helt lille. Det var en del af hans opvækst.
'' Min far bestemmer ikke over mig længere. Jeg er stor nok til at klare mig selv. '' Joshua så en anelse vrissent på tjeneren, og tog fat i glasset, tog en slurk da en anden herre kom over imod ham.
'' Nej, jeg er endnu ikke kommet til den alder, hvor jeg føler det nødvendigt. Og jeg kan se hvordan folk bliver herinde af det. Skøre. Det har jeg ikke et behov for at blive. '' Joshua smilede til Sebastian.
'' Hej Sebastian. Mit navn er Jacob. '' Han smilede lidt mere. '' Jacob Rogers. '' Han studerede Sebastian en anelse.
'' Burde du ikke slå røven i sædet ved min side? ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

One meet - Sebastian.  Empty Sv: One meet - Sebastian.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum