Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Mangel på emner og relationer
4 deltagere
Side 1 af 1
Mangel på emner og relationer
Hej
Othilie er en omstrejfende person, uden fast bosted eller arbejde. Hun kan findes på må og få omkring UW, i takt med at hun langsomt for undersøgt mere og mere af landet. Hun er en person som konstant leder efter små "odd-jobs", som kan skaffe hende penge til at brødføde sig selv og få tag over hovedet.
Nu mangler hun nogle forskellige relationer og oplevelser, som jeg håber I kan være med til at give hende.
Nu mangler hun nogle forskellige relationer og oplevelser, som jeg håber I kan være med til at give hende.
Eventuelle relationer
Arbejdsgivere
I og med hun tager mange forskellige jobs, for at tjene til føden, kan det være en af jer har brug for en karakter til at fuldføre noget dirty-work. Dette inkludere dog ikke mord, men alskens andre ting. Om det er en færd, indbryd, tyveri m.m.
En form for læremester
En som kan lære hende mest muligt om brugen af ritualer, våben, planter, mm. Altså i bund og grund en, som kan lære hende hvordan hun beskytter sig selv, og hvordan hun holder sig selv i live.
En "race-kender"
En med kendskab til højelverne og deres personaer, så hun kan lære mere om hvem hendes far var som person, da han var en højelver hun aldrig har haft kontakt med.
Kontakter
Personer hun kan skabe en mere venskabelig relation til, det hele skulle nødig være arbejdsrelateret jo. Selv den mest sky person, har jo brug for nogen at knytte sig til.
Kunne I have nogle idéer, hvor hun passer ind, er det også perfekt. Jeg vil bare mægtig gerne have hende i brug, så jeg ikke ender med at gemme hende væk.
I og med hun tager mange forskellige jobs, for at tjene til føden, kan det være en af jer har brug for en karakter til at fuldføre noget dirty-work. Dette inkludere dog ikke mord, men alskens andre ting. Om det er en færd, indbryd, tyveri m.m.
En form for læremester
En som kan lære hende mest muligt om brugen af ritualer, våben, planter, mm. Altså i bund og grund en, som kan lære hende hvordan hun beskytter sig selv, og hvordan hun holder sig selv i live.
En "race-kender"
En med kendskab til højelverne og deres personaer, så hun kan lære mere om hvem hendes far var som person, da han var en højelver hun aldrig har haft kontakt med.
Kontakter
Personer hun kan skabe en mere venskabelig relation til, det hele skulle nødig være arbejdsrelateret jo. Selv den mest sky person, har jo brug for nogen at knytte sig til.
Kunne I have nogle idéer, hvor hun passer ind, er det også perfekt. Jeg vil bare mægtig gerne have hende i brug, så jeg ikke ender med at gemme hende væk.
Evner/magibøger : Book of air - dog ikke synderligt trænet, da det er meget meget nyt for hende.
Sv: Mangel på emner og relationer
Hej ^^
Jeg leder efter en emne partner, til et emne hvor jeg finder en ultimativ genstand, og jeg tænker at dette emne, kunne være en god måde for vores karaktere at mødes. Dette kunne også være en god mulighed for, at min karakter kunne blive din karakters læremester, da han er meget glad for, at lære unge væsner nye ting, samt at træne andre i magiske evner ^^
Jeg leder efter en emne partner, til et emne hvor jeg finder en ultimativ genstand, og jeg tænker at dette emne, kunne være en god måde for vores karaktere at mødes. Dette kunne også være en god mulighed for, at min karakter kunne blive din karakters læremester, da han er meget glad for, at lære unge væsner nye ting, samt at træne andre i magiske evner ^^
Dust- Antal indlæg : 557
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn
Uh, det lyder jo godt! Så kan jeg få implementeret lidt forskelligt.
Dog skal det lige nævnes, at det er et stykke tid siden jeg sidst har været på en side som denne, så er nok en anelse rusten. Men det burde gå over hurtigt.
Dog skal det lige nævnes, at det er et stykke tid siden jeg sidst har været på en side som denne, så er nok en anelse rusten. Men det burde gå over hurtigt.
Evner/magibøger : Book of air - dog ikke synderligt trænet, da det er meget meget nyt for hende.
Hej Othilie!
Hvis du kan leve med en enormt langsom emnepartner, stiller jeg gerne mine karakterer til rådighed. Jeg ved ikke helt om Sean her passer ind i din emnesøgning:
Men jeg har også @Dr. Trott og @Cali som er åbne for spil. Jeg har også min dødsengel, @Savas, men igen tror jeg ikke helt han passer ind i det du søger.
Dr. Trott er menneske og læge. Arbejder og bor i Doomsville, men rejser gerne ud i de nærmeste områder for at samle urter. Han kan ikke så meget selvforsvar, men han har en uddannelse.
Cali er en ung varulv, der er stukket af fra sin familie og overlever alene i skoven nær Doomsville.
Sig til hvis noget af det lyder spændende
Hvis du kan leve med en enormt langsom emnepartner, stiller jeg gerne mine karakterer til rådighed. Jeg ved ikke helt om Sean her passer ind i din emnesøgning:
Men jeg har også @Dr. Trott og @Cali som er åbne for spil. Jeg har også min dødsengel, @Savas, men igen tror jeg ikke helt han passer ind i det du søger.
Dr. Trott er menneske og læge. Arbejder og bor i Doomsville, men rejser gerne ud i de nærmeste områder for at samle urter. Han kan ikke så meget selvforsvar, men han har en uddannelse.
Cali er en ung varulv, der er stukket af fra sin familie og overlever alene i skoven nær Doomsville.
Sig til hvis noget af det lyder spændende
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
En smule rusten, kan jeg godt leve med, det forsvinder som regel hurtigt XD
Jeg sender et link, når emnet er klart ^^
Jeg sender et link, når emnet er klart ^^
Her er vores emne ^^
https://theunderworld.danskforum.net/t10097-an-adventure-of-legendary-proportionsothilie-dust#206665
@sean så kan du også følge med XD
https://theunderworld.danskforum.net/t10097-an-adventure-of-legendary-proportionsothilie-dust#206665
@sean så kan du også følge med XD
Umiddelbart lader det til, at begge dine karakterer kunne støtte godt op om noget af det jeg søger, @Sean
Den ene ville Othilie kunne lære en del fra, i forhold til at han er uddannet, samt at han ville kunne fortælle hende om diverse urter. Cali derimod ville kunne lære hende om at passe på sig selv, når man skal begå sig alene. Så ved ikke om der er en af dem, du helst vil have i spil?
Den ene ville Othilie kunne lære en del fra, i forhold til at han er uddannet, samt at han ville kunne fortælle hende om diverse urter. Cali derimod ville kunne lære hende om at passe på sig selv, når man skal begå sig alene. Så ved ikke om der er en af dem, du helst vil have i spil?
Haha, tak
Jeg er åben for at spille på dem begge, men tror måske Cali vil være sjovest eller nemmest i denne situation.
Hvis de begge render lidt rundt, kan de jo støde ind i hinanden - hvis Othilie er i nærheden af eller i Ashen Wood forest?
Jeg er åben for at spille på dem begge, men tror måske Cali vil være sjovest eller nemmest i denne situation.
Hvis de begge render lidt rundt, kan de jo støde ind i hinanden - hvis Othilie er i nærheden af eller i Ashen Wood forest?
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hvis du har lyst, stiller jeg gerne @Larlii til rådighed - hvis hun har lyst til at lære noget om elverfolket.
Larlii er godt nok skovelver, men er utrolig åben overfor andre.
Larlii er godt nok skovelver, men er utrolig åben overfor andre.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Ja, der kan du have en god pointe, @Sean
Det kan nok gå hen og blive lidt langtrukkent, hvis det var med Dr. Trott.
Så vi kan sagtens finde ud af, at Othilie kan befinde sig deromkring, så hun kan støde ind i Cali.
Larlii lyder super, @Jake , så har hun mulighed for at lære lidt om elverne. Selvom hun godt nok er højelver, er al information meget velkommen, nu hun nærmest intet ved.
Det kan nok gå hen og blive lidt langtrukkent, hvis det var med Dr. Trott.
Så vi kan sagtens finde ud af, at Othilie kan befinde sig deromkring, så hun kan støde ind i Cali.
Larlii lyder super, @Jake , så har hun mulighed for at lære lidt om elverne. Selvom hun godt nok er højelver, er al information meget velkommen, nu hun nærmest intet ved.
Hvis det passer med dig - ellers kan Cali også sagtens rejse lidt
Skal jeg oprette det?
Skal jeg oprette det?
Det er super, hvis du vil oprette. Så finder jeg tid til at svare, når jeg lige har tid!
Udkantsområdet af Ashen Wood forest Kunne være super.
Udkantsområdet af Ashen Wood forest Kunne være super.
Lignende emner
» "Babyvampyr" søger emner og relationer
» they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~
» MAngel på liv
» Mangel på skov (Admins)
» Mangel på aktivitet & Andet
» they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~
» MAngel på liv
» Mangel på skov (Admins)
» Mangel på aktivitet & Andet
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine