Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Voteba13they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Voteba14they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Voteba15 
Abigail
they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Voteba13they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Voteba14they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~

Go down

they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Empty they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 1:09

desværre må jeg meddele at den smukke folke helt Johan Hunt er blevet fanget og hængt *kniber en tåre væk*

men i alt alvor så har jeg slettet den elskværdige tyv så jeg kan fokusere på det underlige boder par der er John og Jack.

jeg håber i for står alle sammen når i læser dette

(p.s. så vidste jeg ikke hvor jeg ellers skulle sætte den her meddelelse så jeg satte den under fra vær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~ Empty Sv: they caugth him ~læs venligst alle relationer til Johan hunt~

Indlæg af Kairi Tirs 12 Feb 2013 - 1:11

Hvor trist, men forståeligt hvis du hellere vil fokusere på de 2 andre. Kairi begræder dog tabet af sin elskede højt *Hulk-hulk* Sad
Kairi
Kairi

Antal indlæg : 924
Reputation : 0
Bosted : Angerforge, Doomsville City
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum