Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
The arragement of the deed - Assorian EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
The arragement of the deed - Assorian EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The arragement of the deed - Assorian EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The arragement of the deed - Assorian EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The arragement of the deed - Assorian EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The arragement of the deed - Assorian EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The arragement of the deed - Assorian EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The arragement of the deed - Assorian EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The arragement of the deed - Assorian EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
The arragement of the deed - Assorian Voteba13The arragement of the deed - Assorian Voteba14The arragement of the deed - Assorian Voteba15 
Genevira
The arragement of the deed - Assorian Voteba13The arragement of the deed - Assorian Voteba14The arragement of the deed - Assorian Voteba15 
Jake
The arragement of the deed - Assorian Voteba13The arragement of the deed - Assorian Voteba14The arragement of the deed - Assorian Voteba15 
Lori
The arragement of the deed - Assorian Voteba13The arragement of the deed - Assorian Voteba14The arragement of the deed - Assorian Voteba15 
Edgar
The arragement of the deed - Assorian Voteba13The arragement of the deed - Assorian Voteba14The arragement of the deed - Assorian Voteba15 
Abigail
The arragement of the deed - Assorian Voteba13The arragement of the deed - Assorian Voteba14The arragement of the deed - Assorian Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

The arragement of the deed - Assorian

2 deltagere

Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Maeve Man 1 Maj 2023 - 21:42

Tid: lige omkring midnat
Sted: det brændende træ i Firewood village
Omgivelser: Ikke mange er til stede, de fleste er gennemrejsende og få landsbyboere, som ikke skal tidligt op og ud i markerne tidligt næste morgen.
Vejr: let overskyet, månen kommer frem fra tid til anden og en stærk vind fra nord bringer en smule kulde.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Dagen havde været lang og aftenen længe undervejs for Maeve. Hun havde sat sig ind i kroen ved sen eftermiddag, bestilt mad, et værelse og en kande vand. Hun havde nærmest barrikaderet sig i det mest afsides hjørne af kroen, hvor man ikke umiddelbart lige blev set, medmindre man havde direkte ærinde derhenne. Dette passede hende perfekt. Maeve havde valgt at tjekke stedet ud, det kunder, dets medarbejdere og dets indretning ud. Dog havde hun været ængstelig al den tid hun havde været der. Hun brød sig ikke om at være væk hjemmefra så længe og slet ikke velvidende om at hjemmet kun var beskyttet af en aldrende menneske kvinde.
Nej, jo hurtigere hun kunne få dette overstået jo bedre. Maeve havde valgt netop denne aften, fordi bønderne var begyndt at være travlt optagede af markerne, dyrene og alt det andet farmeri arbejde som foråret bød på. De bønder der havde været på kroen i løbet af dagen og aftenen var taget hjem, så de få der var tilbage, var rejsende og selv de var begyndt at forlade kroen for at gå til deres værelser. Bartenderen kom forbi Maeves bord endnu engang, som han havde gjort et par gange i løbet af aftenen, for at høre om hun manglede noget. Alle de andre gange havde hun kort for hovedet takket nej, men denne gang havde hun noget hun gerne ville have.

" Vær venlig og hente Assorian. Jeg har noget jeg gerne vil drøfte med ham"

Hendes stemme var rolig og blid og hun lagde en pose hvor i der var nok mønter og ekstra til. Det var betalingen for maden, men det var tydeligt at høre at der var ekstra penge i posen.
Maeve kiggede afventende på bartenderen, mon han ville se hende som en trussel? hun havde sørget for at have mindre intimiderende tøj på. Normalt når hun rejste rundt og skulle udspørge folk, ville hun bære sorte læderbukser og læder brigandine, men i dag havde hun valgt anderledes. Hun havde en sort kjole på, med sort skjorte inden under. Kjolen gik til gulvet og løb langs hendes krop i stedet for at brede sig ud. Den var bundet stramt på ryggen og ikke foran, som nogle af dem blev, da Maeve ikke ønskede at sende et forkert signal. Dem der blev bundet foran havde dog været mere praktiske for hende det sidste års tid, men hun fandt dem upassende i offentligt rum. I hvert fald lige nu. Kjolen lå tæt om hende og udkæringen blottede kun hendes kraveben, så selv det gamle ar på brystkassen var dækket. de lange sorte ærmer var let puffede hele vejen ned, men sad tæt om hendes håndled. Det lange mørke brune hår, bølgede i ned over skuldrende både foran og bagpå.
Maeve lænede sig roligt tilbage i sædet og ventede på at bartenderen enten ville hente Assorian, eller lyve. Maeve vidste han var tilstede her og hun ville ikke give sig, men samtidig var hun også utålmodig efter at komme hjem igen. Hun havde i hvert fald absolut ingen planer om at blive sovende på kroen. Værelset hun havde betalt for, var bare et dække, så folk ikke undrede sig over, hvorfor hun stadig var der, alene og så endda så sent på aftenen
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty Sv: The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Assorian Ons 3 Maj 2023 - 22:25

En stille og rolig aften var det blevet til for Assorian. Han sad på kroens hemmelige gang i færd med at tjekke oplysninger han havde fået fra de loyalister omkring ham. Det var stadig mærkeligt at være kommet tilbage igen, der var kommet nye magtfulde ansigter hertil. Men det var dog intet der skræmte ham.

*suk* kom Assorian med.

Idet han lige havde fået kigget det sidste dokument han havde fået, havde han lyst til en cognac, han åbnede det lille barskab han havde i sit kontor, som også var hans soveværelse, det største værelse der var i hans hemmelige gang under kroen, det værelse var det første han huskede, som det sted han fik tryghed og ikke altid skulle kigge sig over skulderen. Dog var der stille i den hemmelige kælder og gangene med soveværelserne, dengang han var leder af skyggevæsenerne var der altid nogle i gangen, dog var det ikke bare tilfældige skyggevæsener, det var hans mest betroede soldater dengang, som opholdt sig dernede ved ham og var med til at træne andre skyggevæsener, de tider savnet han rigtig meget, han vidste faktisk ikke en gang om de havde fået en ny leder, det kunne være man skulle undersøge det tænkte han og skrev ned i sin to do liste.

Efter at have tænkt tilbage på fortiden og gamle minder, kom der en tjener ned til ham, tjeneren havde været på kroen i flere år og var sammen med kromutteren, de eneste han stolede på af mennesker, undtagen Augrú hans menneskelige ven, som var forsvundet.

"Assorian, herre, der er en kvinde der spørger efter dig" sagde han med et undrende blik.

Det blik kendte Assorian godt, når tjeneren brugte det var det en fremmed person, som aldrig havde været her før, de fleste ved godt at Assorian ejer stedet og holder til, det er de færreste der spørger efter ham, da de godt ved at Assorian hader at spilde sin tid på latterlige, dumme og ikke vigtige personer.

"Hmmm, javel, jeg kommer"

Og når det var sagt var han på vej op, dog kiggede han i et hemmeligt hul der førte ind til selve kroen, så han lige kunne se personen an, han så dog godt kvinden, da hun var den eneste han ikke lige kunne kende. Køn var hun dog tænkte han, men det er altid de kønneste piger, der er de mest sindssyge, det havde han lært igennem tiden. Han klikkede med tungen inden han gik ind igennem den hemmelige dør i en af vintønderne, som førte ind til vinkælderen. I det han trådte ind på kroen, blev der i et kort øjeblik stille, da folk så han kom ud af døren, han gik målrettet mod kvinden der sad og ventede.

Da han kom derover, tog han stolen, vendte den omvendt, satte sig og lagde armene over kryds på stolen ryglæn

"det kan godt være du er en køn kvinde, men føler jeg det mindste at du spilder min tid, så er jeg den er skredet igen, forstået?"

Når det var sagt, var han spændt på, hvad den kvinde havde siden hun ville opsøge ham her.


_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty Sv: The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Maeve Ons 3 Maj 2023 - 23:13


Maeve havde afslappet siddet og ventet på at bartenderen hentede Assorian. På trods af at hun ikke klædte sig som hun engang gjorde, havde opsat stort opsat hår, eller andre materielle effekter til at komplimentere hendes udseende, dryppede hele hendes positur stadig af overlegenhed og ophav. Hun sad regalt i stolen, kastede et blik ned på sin negle og inspicerede dem fraværende. Hun løftede først blikket efter, hvad hun antog var Assorian, satte sig ned ved bordet, omvendt på en stol. Hun kiggede op fra sin negle, lagde hovedet let på skrå og betragtede ham uden en eneste mine. Var der noget hun var blevet pisket igennem som barn, så var det at have et blankt ansigt der intet viste af følelser eller tanker.
Hun var ikke videre imponeret over hans lille dans med stolen eller hans ordvalg.
Hun satte sig langsomt op, nærmest i slow motion, hver en bevægelse var flydende som om hun havde øvet den 100 gange i træk og var velovervejet. Hendes grå øjne hvilede på ham.

"Jeg ved om fortiden og de roller du spillede i scenarier rundt om i verdenen. Jeg har noget jeg skal have udført, jeg har ikke mulighed for at gøre det alene og samtidig få det til at se troværdigt ud. Jeg ønsker ikke amatører til jobbet og det er vigtigt at jeg ikke får skylden om det. Der vil komme snak om mig i krogene, om hvor vidt jeg rent faktisk har stået bag det, men der må ikke eksisterer bevis her for. Penge er ikke et problem"

Maeve gik direkte til sagen, men dog uden nogle detaljer. Hun ville ikke fortælle ham noget før han indvilligede i at lade sig hyre til jobbet, hun ønskede heller ikke at oplyse sit navn før dette, da hun fortrak at blive i skyggerne af livet lidt endnu.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty Sv: The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Assorian Man 8 Maj 2023 - 22:45

Kvinden begyndte at snakke om fortiden, men var det virkelig HANS fortid? Den fortid med Dragons Peak? Den tid som general, leder for skyggevæsenerne? Assorian blev nysgerrig på den her kvinde. Hvis man kendte til Assorians fortid, så vidste man også at han var en magtfuld man, som kan klare stort set det der bliver kastet i hovedet på ham.

"Hmmmm.. jeg må sige du har fået min interesse" han kiggede på bartenderen for at indikere de lige skal have to sjussere over til bordet.

Bartenderen kom over med to glas af yndlings sjussere i form af whiskey til dem, duften af whiskeyen elskede Assorian, hvis noget kunne redde hans dag var det en god gang whiskey og specielt lige den her ældgamle brygget whiskey.

"Men hvad er det du har i tankerne? Fordi jeg er begyndt så småt at komme tilbage igen og finde nye kontakter og nye partnere" han tog en slurk af glasset og kom med et tilfreds suk.

"Men drik enten ud eller tag dit glas med og følg med mig til mit kontor så vi kan snakke rigtig forretning" sagde han og drak sit glas ud, satte stolen på plads og ventede på hun gik med.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty Sv: The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Maeve Tirs 9 Maj 2023 - 20:21

Maeve sad tilbagelænet, betragtende iagttog hun hans bevægelser, lyttede til ham tale. Indeni var hun rastløs, ville hjem, men vidste at hun måtte skubbe trangen væk, lære at styre den. Fremtiden bragte flere dages separation fra Cillian, det var absolut ikke noget hun hungrede efter, men tankerne om at der skulle ske ham noget, fik hende altid tilbage på samme spor.
Hun tog i mod drinken og kiggede ned i den. Stilhed, men Maeve var ikke typen der skyndte sig at tage ordet, bare fordi der var mulighed for det i et øjeblik.
Hun rejste sig, elegant som altid, og trak en sort kåbe der havde ligget bag hendes ryg over sig, samt hætten over hovedet, så ingen kunne se hvem hun var. Hun tog drinken fra bordet hvor hun havde efterladt den og tog en tår inden hun gav et kort nik i anerkendelse.

"Du har en god smag i whiskey."

Komplimenterede hun med en stemme der kunne virke uimponeret og gjorde klar til at følge ham, hvor end han nu havde tænkt sig at lede hende hen.

"Jeg fortæller mere om hele arrangementet, når vi er et sted med færre øre, jeg bryder mig ikke om når andre lytter med."

Hendes øjne hvilede på ham med en dominans og selvsikkerhed der ikke var til at tage fejl af. Det var ikke et blik man påtog sig, det var et blik der var oprigtigt, en del af Maeves karakter og persona. Et indblik ind i hvilken slags person Maeve virkelig var.
Hun lagde hovedet let på skrå.

"Bliver det i dag, Assorian?"
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty Sv: The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Assorian Tors 3 Aug 2023 - 14:33

Undren over hendes meget bestemte måde at være på når nu at det var hende som opsøgte ham, men han kunne dog godt på en eller anden måde lide det, det er få piger der har kommanderet med ham, så han blev da lidt nysgerrig på det. Men dog var hun også en køn pige, men kønne piger som vil mødes med Asso for at snakke omkring noget "forretning" plejer som regel ikke at være guds bedste børn og Asso var sikker på, at hende hers udseende kun var til bedrag, men det måtte han finde ud af med tiden.

Han rejste sig op, fik øjenkontakt med tjeneren som kom og fjernede deres glas, lige rengjorde bordet med en sæbe der duftede af roser. Kvinden fulgte efter Asso ud i vinkælderen, hvor han gik ned til den anden sidste store vintønde på venstre hånd, rakte ind under den på venstre side, trykkede med sin lillefinger og et "klik" kom.

Med en åbnede den store vintønde sig, helt af sig selv ved hjælp af to mekanismer, lidt ligesom et spil til en bro, dog er spillet gemt inde i tønden med stærke lænker, som gør at den åbner og lukker.

"Følg med her, den lukker igen om præcis 10 sekunder" sagde han bestemt og gik så ind i tønden, som førte til en åbning, hvor der er en trappe der fører under jorden.

"Det her sted, var et sted man brugte som tilflugt for mange år tilbage, hvem der byggede det er ukendt, men jeg har brugt det som base næsten siden jeg kom til" sagde han imens de begik sig et par meter ned af trappen og under jorden.

Da de ankommer ned til den lange gang, stoppede han op:

"Velkommen til min hemmelige base, du skal dog lige vide, jeg har en liste på hvem der har været hernede"

Han kiggede på hende med nogle bestemte øjne.

"og hvis det her sted bliver røbet, bliver alle på den liste slået ihjel, uden tøven, bare lige så vi er helt enige, om at du holder kæft omkring stedet"

Når det var sagt, gik de forbi de korridorer der var til de soveværelser der var og det éne store fællesstue.

De kom ind til hans kontor, Asso satte sig i stolen: "Nå, hvad var det du ville diskutere?" sagde han og smed fødderne op på skrivebordet og tog armene om kryds.


_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

The arragement of the deed - Assorian Empty Sv: The arragement of the deed - Assorian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum