Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nothing is what it was... ~ Renata EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Nothing is what it was... ~ Renata EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Jake
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Sasha
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Renata
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Celenia
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Lenore
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Genevira
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Katrina
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Lori
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 
Edgar
Nothing is what it was... ~ Renata Voteba13Nothing is what it was... ~ Renata Voteba14Nothing is what it was... ~ Renata Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Nothing is what it was... ~ Renata

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Lør 24 Jun 2023 - 23:04

Nothing is what it was... ~ Renata Giphy

♣

Sted: Første; Sunfury City - De små gader.
Tid: Middag-ish.
Vejr: Lunt med en ganske mild sommerbrise og klar himmel.
Omgivelser: Ukendt.
Udseende: Link
Påklædning: Tøj + Hår - Link
Emnepartner: @Renata

♣


Solen stod egentligt højt på himlen, men Elizabeth var endnu ikke vågnet. Det havde været en hård nat, rotterne havde været omkring hende hele tiden, bidt lidt dog uden at lave hul. De hjemmeløse havde spurgt om penge konstant, men hun havde intet hun kunne give længere.. Meget var blevet taget fra hende. Turen var begyndt på en rejse ud for at finde hendes far, som selv var taget på en opdagelses rejse i verden. Hun havde fået mindre og mindre breve og derfor havde hun bevæget sig ud for at finde ham. Hun var bekymret, for hvad der var sket hendes konge, bedsteven men ikke mindst hendes far. Hun havde endnu ikke haft fundet ham, men turen var endt anderledes end hvad hun havde regnet med.
En nat havde flere mænd angrebet vagterne og det var endt i et blodbad uden lige.. Elizabeth var blevet taget som gidsel, og en sætning hun tydeligt husker, var at hun skulle holdes i live, uanset hvad. Elizabeth havde som en hver prinsesse tilbudt alverdens ting for at blive lukket fri, men intet var hjulpet. Det eneste hun kunne tænke på, var hendes far og hendes mand, Valentine. Ville han blive bekymret for hende nu hun var væk? Eller ville han blot være ligeglad? Hun kendte ham trods alt ikke særligt godt, og havde egentlig blot giftet sig med ham i ren protest mod sin far...

Hun åbnede stille øjne som hun vågnede op. Solen stod direkte ind på hende, og det var hårdt at åbne øjne ordentligt op til at starte med.
'' What a night... '' Sukkede hun for sig selv, som hun tørrede den ene tåre væk fra øjne. Det var hårdt ikke at kunne være sig selv. Hun var blevet jagtet igennem længere tid som sig selv, så hun havde måtte bruge alle sine kræfter på at skifte udseende. Hun kiggede på rotten ved hende side som havde bevæget sig mod hende. Hun rystede på hovedet, som hun rejst sig op. Nu begyndte dagen atter.. Hun måtte gøre noget for at få noget mad. Sulten var begyndt at melde sig igen, siden hun sidst havde fået noget at spise. Stille bevægede hun sig ind ved den nærmest lille grønhandler som var. '' Maybe i could do something for some food? ... '' Hun gav manden bag boden et kærligt smil, som hun så på ham. Han rystede på hovedet. Selvfølgelig havde han intet arbejde til hende? Hvorfor skulle han dog have det? Han skulle selv tjene penge til sin egen familie.

// Håber det er okay. Smile




_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Søn 25 Jun 2023 - 19:43

Tøj: sæt 2 under andet i profilen, plus en hjelm der matcher, og dækker hele hendes hoved.

Det så ud til, at dette ville blive en "lang dag" for Renata, som hun stod på hug i skyggerne, og betragtede Elizabeth. Hun var stået op tidligt aftenen før, for at have så meget nat som muligt, til at lede efter denne kvinde, men det var først i de tidlige morgen timer, hun havde fundet hende, og nu hvor Renata havde fundet hende, kunne hun ikke lade hende ude af syne igen, før hun havde fundet ud af, hvad hun skulle gøre med hende. Denne kvinde var trossalt formskifter, så at miste hende, kunne hurtigt blive problematisk.
Solen var efterhånden kommet højt op på himlen, før Renata observerede bevægelse, fra denne prinsesse, som hun havde ledt efter, hele natten. Hun var ikke glad for at være ude i dagslys, det var trossalt skadeligt for hendes race, men heldigvis havde hun tænkt forud, og taget denne rustning på, der dækkede hende bedst. Ikke så meget som den mindste solstråle, kunne røre hendes krop under denne rustning.

Med et fast blik under hjelmen, fulgte hendes øjne Elisabeth, i takt med at hun kom på benene, og begyndte at gå mod gydens udgang. Renata fulgte lydløst efter hende, men holdt sig på god afstand til at starte med, bare for at se hvad hun ville gøre. Renata havde allerede bestemt sig for, at tage kontakt til hende, men hun ville se situationen an, før hun tog initiativ til dette. Det tog hende dog ikke lang tid, før hun indså at Elizabeth, ikke lige frem var i den bedste situation, og så snart Renata så hende snakke med grønthandleren, var det som om noget i hende, bare trådte i kraft, og tog beslutningen for hende.
"Du behøver ikke tilbyde dig selv på den måde, hvis du ønsker noget at spise! Jeg betaler gerne for alt hvad du kan spise, hvis du er villig til at give mig noget af din tid, i bytte for måltidet!"
Hendes stemme havde en smule klang til sig, grundet hendes hjelm, men udover det kunne man klart og tydeligt høre hende, nu hvor hun var kommet frem fra gyden, og var kommet hen til Elizabeth.

//I like it  Smile
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Man 26 Jun 2023 - 14:14

Elizabeth bemærkede kvinden som trådte frem og tilbød af betale for hendes mad. '' Thats so sweet of you. Normaly i would say no, but i'm so hungry i need the food. '' Hun gav hende et smil som hun tog alt hun kunne bærer i armene. '' What do you need from me? '' Hun kiggede vente på hende, som hun betragtede Renata. Manden fra boden kiggede forundrende på alt det mad Elizabeth kunne bærer, hun måtte være sulten. Ekstremt sulten.

Elizabeth var hurtigt til at bevæge sig videre som maden var blevet betalt. Hun havde brug for at sidde et sted væk fra folk, et sted hvor folk ikke kiggede på hende hele tiden. Hun havde brug for at slappe af. Som hun var nået et stykke væk og ned af den samme gyde, som hun netop havde sovet ved, smed hun grønsager og frugter fra sig, som hun satte sig ned. Der gik ikke mange sekunder før hun havde sat tænderne i maden og egentlig smaskede højlyt. Hun ventede blot på Rentats svar, på hvad hun havde brug for, fra hende.

// Jeg ved godt det er meget kort, men jeg ved ikke helt hvad jeg skulle svarer..

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Ons 28 Jun 2023 - 2:44

Renata havde ikke regnet med, at det ville være så nemt, at få denne prinsesse i tale, men selvfølgelig var en sulten mave, langt nemmere at lokke, når der lige pludselig blev tilbudt mad.
"Taget emnet i betragtning af, hvad jeg ønsker at snakke med dem om, er det nok bedre hvis vi tager dette, under 4 øjne, eller i det mindste lidt mere privat, end ude i det åbne!"
Svarede hun i et roligt toneleje, mens hun betalte sælgeren for maden. Man kunne godt nok ikke se på hendes øjne, at hun ikke så meget som missede med dem, over hvor meget mad Eli tog til sig, men man kunne se på hendes kropssprog, at hun ikke havde noget problem med det, da hun ikke tøvede med betalingen. Derefter, fulgte hun Eli på vej tilbage i gyden, og først da de var kommet lidt væk fra alting igen, fortsatte hun med at snakke.

"Godt så! Jeg har valgt at opsøge dig, fordi jeg for nyligt er blevet opsøgt af en ny klient, der ønsker en lidt..... jeg tror nok ordet meget er bedre.... en meget mistænkelig kidnapning af dig!!"
Imens hun snakkede, satte Renata sig ned overfor Eli. Hendes øjne betragtede hende, i mens hun spiste højlydt, tildels for at se hvordan hun reagerede på Renatas ord, men også for at se nærmere på hende, nu hvor hun var kommet tættere på, og havde en bedre mulighed for det.
"Omend kidnapninger og mord normalt er inden for opgaver, jeg kan tilbyde, i min linje af arbejde, så er den her klient, ikke lige frem typen jeg bryder mig særligt meget om at arbejde med! Desuden virkede det desideret mærkeligt, at han ville have mig til at kidnappe dig fra gaden, siden han omtalte dig som prinsesse, så nu er jeg her!"


Det var ikke tit, Renata støtte på klienter som denne, men ham her havde ramt en nerve, der virkelig kradsede hende, på en forkert måde, så derfor havde hun valgt at opsøge målet, fordi det virkede som en god ide, at tage målets mening i betragtning, når det kom til, hvad hun nu ville gøre.
"Hvad jeg egentlig gerne vil tale med dig om, er at jeg gerne vil tage din mening med i betragtning, når det kommer til hvad jeg vil gøre, fremad rettet! Jeg ved det virker lidt nærkeligt, men jeg håber ikke det er for meget at be om!"
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Lør 1 Jul 2023 - 15:56

Elizabeth kiggede undrende på hende, som hun tog en bid mere af sin mad. En person havde ligefrem bestilt en kidnapning af hende? Vidste han hvem hun var, siden det var lige præcis hende? '' Me? '' Hun tog en bid mere, inden hun forsatte sine ord, da stadig var fuld af forvirret. '' You think i'm the princess? '' Hun kiggede næsten forvirret på hende, men også forundret på hende. Var det virkeligt så tydeligt hun var princessen? Skulle hun til at skifte udseende atter engang for at skjule sig selv?

'' Maybe next time say no. You head could end on a stick... I don't think you would like that. '' Hun smilede kærligt til hende. Det bekymrede hende altid når folk valgte jobs som dette i det skjulte. Ikke nok med det var ulovligt, var det også farligt. Især når det handlede om kongeriets hovedpersoner. Hvem ville nogensinde have hende kidnappet? Havde hun gjort nogle noget? Hun rystede på hovedet. Det var sikkert hendes allerede kidnappere, som ledte desperat efter hende.. '' Who did ask for this? '' Hun så hende dybt i øjne som hun ventede på svaret. '' You know, doing stuff with a princess, could end worser that you could ever imagen.. Even if my dad find out.. '' Elizabeth så ned i jorden. Det bekymrede hende at kvinden allerede havde opdaget hvem hun var.. måske skulle hun blive bedre til at skjule sig selv? '' If i were the princess.. '' Sagde hun blot til sidst.  

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Tirs 4 Jul 2023 - 19:27

Renata kunne ikke lade vær med at finde det sjovt, da Eli prøvede at vedligeholde sit dække, ved at opføre sig som en helt anden person. Hun havde erfaring med at lede efter væsner, der havde shapeshifter evner, eller i hvert fald shapeshifter lignende evner, så det var kun ved hjælp af hendes erfaringer, at det var lykkedes hende, at finde vej til Eli, som hun så ud lige nu. Hun tog en sketch frem af Elizabeth, som den mulige klient havde fået tegnet op, men det var en sketch af hendes "originale" udseende. Hun lagge den ved siden af maden, så Elizabeth kunne se den.
"Prinsesse Elizabeth Cassandra Descouteaux-Lemaire, datter af Fenrer! Det er navnet jeg blev givet, sammen med denne sketch af klienten, der ønsker denne kidnapning! Men et højt stående mål som hende, er ikke nogen, man sådan går ud og vælger at kidnappe, så jeg tænkte det nok ville være en ide at snakke med nogen om det først, før jeg sagde nej til opgaven!"


Hendes toneleje virkede lettere henkastet, da hun nævnte at hun ikke havde nogen intention om, at sige ja til denne opgave. Renata havde allerede overvejet at sige nej til denne opgave fra start af, hun var mest af alt bare kommet, fordi hun var nysgerrig efter at finde ud af, om der var nogen god grund til at bortføre en prinsesse. Ind til videre, virkede det mere som en besværlig ting at prøve på, taget Eli's evne i betragtning. Det havde været besværligt at opspore hende, selv med hendes erfaring for situationen, taget i betragtning.
"Det lyder ikke lige frem rart, at få sat hovedet på en pæl, eller for den sags skyld, at få problemer med en prinsesses far! Desuden er det ikke godt for min business, hvis jeg ikke længere kan arbejde!"

Det var gået op for hende, at Eli måske spillede denne rolle, som en måde at gemme sig på, så Renata havde valgt at snakke med hende, som var hun en udeforstående. Det var vel nemmere, end alternativet.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Ons 5 Jul 2023 - 15:48

Elizabeth slog øjne helt op, da hendes fulde navn blev læst op. Hvor fra havde hun fået det navn? Kun få kendte hendes fulde navn.. '' Hvem blev du givet det navn af? '' Elizabeth råbte det nærmest fra sig, som hun så Renata dybt i øjne. Hendes liv var pludseligt i farer.
Ikke nok med hendes far ikke havde været til at finde på rejsen, så skulle hun også stadig frygte for sit liv hele tiden.

'' Nej, det tænker jeg heller ikke det ville være... Hvem ville nogensinde syntes det ville være rart at få hovedet på en pæl? Men hvad vil du? '' Hun så stadig forvirrende på Renata som hun betragtede hende. '' Du kender mit navn.. Hvad er dit? '' Hun så sig stadig omkring for at holde øje med omgivelserne. Hun skulle sikre sig inden bemærkede hende, eller havde hørt Renata sige det.
Jeg ved godt det er virkeligt kort.. //

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Tors 27 Jul 2023 - 18:18

"Dit fulde navn har jeg kendt i noget tid, det er lidt en personlig hobby fra min side af, at holde øje med væsner, der virket ekstra smagfulde, og du falder tilfældigvis ind i den kategori! Du kan være forvisset om, at den person der kontaktede mig, angående din kidnapning, kun kendte til noget af dit navn, så det er ikke dem jeg har det fra!"
Hun kradsede sig lidt på hjelmen, der hvor hendes kind burde være, da hun snakkede om sin hobby, mens hendes stemme lød som om, hun var lidt genert over at nævne det. Trossalt var det her første gang, hun havde valgt at fortælle nogen om sin hobby, og så var det lige til en, der stod i fokus for hendes besynderlige hobby. Det virkede dog ikke som om, at Renata lod sig mærke af, at Elizabeth nærmest havde råbt af hende, men hendes øjne var nu stadig fikseret på prinsessens, da hun havde Rens fulde opmærksomhed.

"Måske en selvmords lysten sadist? Eller.... naa det nok bare for dumt! Der er bok ikke nogen der kan lide den slags!"
Det virkede som om hun overvejede det lidt, men det gav vel nok mest mening, at komme til den konklusion, at ingen kunne lide at få sit hoved spiddet på en pæl.
"Hvad angår min grund til at være her.... Det er vel mest af alt, fordi jeg er lidt i vildrede, angående hvordan jeg vil fortsætte, fremad rettet! Normalt når jeg møder nye klienter, plejer jeg at tage imod opgaven de giver mig, jeg udføre opgaven, modtager betalingen, og bevæger mig videre! Men nu er der nogen der vil have dig kidnappet, og det har jeg egentlig ikke lyst til! I hvert fald ikke på vejne, af en eller anden random tosse! Så i min tvivlens stund, valgte jeg at jeg vil snakke med dig, i håb om at jeg måske kunne ud af, hvad jeg så hellere vil!"

Hun var så vidt muligt ærlig, i det hun havde at sige, hvor spøjst det end måtte lyde "Åh ja, det er vel kun fair, at du også ved hvem jeg er, siden jeg ved hvem du er, bag denne forklædning! Mit navn er Renata! Det er en ære at møde en lækkerbi.... royal som dem!" hun smilede under hjelmen, omend det ikke var til at se, mens hun præsenterede sig selv.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Lør 29 Jul 2023 - 13:12

'' Hm.. Hobby'er på bekostning af andre. Interessant. '' Elizabeth gav et lille fnis fra sig, som hun stadig betragtede Renata. Egentlig var hun en smuk kvinde. Hun lugtede langt væk fra blod, en tydelig duft der altid sprang igennem.
Hun tog endnu en bid inden hun atter så op på Renata igen.
'' Måske vi kan hjælpe hinanden? Du kan finde frem til personen der egentlig ønsker dette problem med mig fikset, og jeg kan hjælpe dig, med hvad end du ønsker.. Ud over at du dræber mig.. '' Hun smilede blidt til hende, så meget som hun kunne. Hun var stadig meget nervøs for det hele. Hvad hvis det endte med hendes liv? Hvad hvis Renata i virkeligheden løj omkring det hele og hun blot blev sat op?
'' Renata, hvilket specielt navn. Intet efternavn? Eller du ønsker måske blot ikke at folk skal vide deres efternavn? '' Elizabeth så hende dybt i øjne. Hun var selv vokset op med at efternavnet, var en del af hendes person. En del af hvem hun var. Hun var stolt af det, også efter hun aldrig havde mødt hendes mor, men kun kendt hendes far.

'' Måske vi skal komme videre herfra? Vi kan ikke sidde her hele dagen. '' Elizabeth rejste sig op og begyndte at trave ud mod gaden. Hun blev nødt til at finde en mulighed for at tjene nogle penge til hendes næste måltid. Hun kunne trods alt heller ikke gemme sig for evigt. På et tidspunkt måtte hun komme op på slottet, men hun skulle nok finde vejen til at starte med. Elizabeth kendte trods alt kun omgivelserne omkring Sunfury slottet. Ikke alle andre steder. Og havde hun været ude, var det oftest med en vagt der kunne guide hende rundt, eller en karat der hjalp hende rundt. Det hele virkede forvirrende...

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Lør 29 Jul 2023 - 15:20

"Min hobby består egentlig mest af, at følge lidt med i, hvad der foregår i udvalgte væsners liv, når end jeg har tid og mulighed for det! De få jeg følger, er som regel væsner af status, nogen der har mulighed for en god diæt, og pleje af dem selv, der forbedre deres blods smag og kvalitet! Men normalt forventer jeg ikke, at få chancen for at møde, subjekterne for min hobby!"
Sagde hun med en lidt for tydelig undertone af, at hun var genert over, at sidde her og fortælle om sin hobby, til en der var i fokus for selv samme hobby. Det var heller ikke fordi hun havde tænkt sig, at springe på Eli lige nu, om end hun godt kunne trænge til lidt at spise. Eli havde haft mulighed for at sove, selvom det havde været i en gyde, mens Ren selv, havde brugt natten og morgen på at finde hende, så Ren var ikke lige frem på toppen, til at springe på nogen, der var friskere end hende.

"Det burde ikke være så svært, at opspore den person der ønsker dig kidnappet! Han er en første gangs klient, så det betyder han er blevet henvist til mig, via en af mine tidligere klienter! Det betyder jeg kan komme i kontakt med ham, gennem min tidligere klient, og derefter er problem løsningen op til mig!"
Hun strøg en finger henover halsen, i takt med at hun sagde det sidste, for at indikere at hebdes løsning kunne være at dræbe denne nye klient, hvis han var stædfast på, at føre sine planer ud i virkeligheden. At dræbe kom måske naturligt for en vampyr, men for hende var det lige så naturligt, som at trække vejret. Hun havde gjort hvad hun gjorde, i så lang tid, at man kunne mærke det på hende. I et øjeblik, kunne man også skimte et glimt i hendes øjne, da Eli nævnte at hun kunne gøre noget for Ren. Et lille glimt af lyst, inspireret af Elis tidligere tilbud til sælgeren, blandet med længslen efter en veninde, hun aldrig rigtig havde haft før.
"Vi kan nok godt finde ud af noget, du kan hjælpe mig med! Og du kan være forvisset om, at jeg ikke ønsker dig død! Hvilken fangirl ville jeg dog være, hvis jeg gjorde sådan noget, ved min yndlings prinsesse?"
Hun kom med et kækt smil under hjelmen, en kækhed der også afspejlede sig i hendes øjne, som mødte Elis øjne.

"Jeg bære ikke noget efternavn! Jeg lod den del af mit navn dø, sammen med mine forældre, den dag jeg straffede dem for deres forbrydelser!"
Kun hendes øjne kunne ses gennem hendes rustning, men mere behøvede man ikke at kunne se, for at vide at dette var et emne, der bragte en stærk vrede frem i hende. En vrede der brændte stærkt i hendes øjne, selvom hun ellers prøvede at gemme det væk, og holde denne følelse og dens baggrund, ude af samtalen. Denne vrede forsvandt dog fra hendes blik igen, da Eli rejste sig op, og opfordrede dem til at bevæge sig videre. Hun rejste sig op, for at følge med hende.
"Du har nok ret! Desuden er jeg ikke stor fan af, at være udenfor i dags timerne, så det ville være rart at komme indenfor! Hvis du har lyst, kan vi tage hjem til mig? Jeg trænger til at komme ud af den her rustning, og få et bad oven på en helt nat, på jagt efter dig, og det ville være rart med lidt fred, mens vi snakker?"
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Man 7 Aug 2023 - 22:43

'' Så... Du forfølger rige mennesker for deres blod? Er det sådan jeg skal forstå det? '' Elizabeth gav et kort fnis fra sig, inden hun rettede ryggen helt op og begyndte at trave videre. Måske kendte Renata en måde at tjene penge, som ikke ligefrem ville få hende i fokus for folk? Hun skulle trods alt stadig holde sig skjult. Hun havde stadig ingen ide, hvem der havde bedt folk jagte hende, men det var tydeligt det ikke kun havde været engangs tilfælde dengang i skoven, men at hun direkte blev jagtede nu. Valentine måtte være fyldt med bekymring om hende. Hun havde trods alt intet meldt tilbage..

'' Jamen så skal vi vel bare finde ham? .. På et passende tidspunkt? '' Hun smilede blidt til Renata, som hun også nævnte hun sikkert godt kunne finde hende noget at tjene penge på. Elizabeth havde trods alt lært en del kampsport, og kamp med spyd af hendes far. Det havde været et behov han havde ønsket hende, for at kunne forsvarer sig selv. '' Du viser vejen, og jeg følger efter. '' Hun begyndte at gå efter Renata som hun bevægede sig frem af.

'' Dine forældre? Hvad kan de have gjort, der har gjort du slår hånden af dem? Eller, hvad siger man, nu de er døde? '' Elizabeth så bekymringsfuldt på hende. Selvom hendes far til tider havde været hård mod hende, så ville hun aldrig slå hånden af hendes far. Eller resten af familien.
'' Du bestemmer.. Så længe der er mad, og drikke.. Så er jeg tilfreds.. Og rent tøj. En vigtig detalje. '' Hun smilede til hende blidt som hun stadig fuldte efter hende, hvor end hun bevægede sig hen. Selvom hun ikke stolede på nogle mennesker lige nu, blev hun nødt til at stole på Renata i dette øjeblik. Hun havde trods alt sagt at hun var hendes ynglings prinsesse.. Så hvilken skade ville hun dog gøre mod hende?

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Fre 1 Sep 2023 - 23:58

"Hmm, det lyder nærmest slemt, når du siger det på den måde! Jeg kan bare godt lide at holde øje med væsner, der virker mere smagfulde, end andre! Du er faktisk den første jeg har mødt, af de få jeg holder øje med!"
Svarede hun lidt genert, mens hun begyndte at gå i retning af sit hjem, nu hvor Elizabeth fulgtes med hende. Renata havde for længst nået et punkt, hvor hun tjente langt mere, end hvad hun havde brug for, i sit daglige liv, så selv med en fornuftig størrelse opsparing lagt til side, havde hun stadig en god sjat penge, hun kunne bruge, som hendes hjerte begærede. Det var vel også derfor, hun var begyndt at lede efter subjekter, der kunne tilbyde hende blod, i bytte for at hun gav dem en sund kost.
Men når alt kom til alt, havde hun flere kontanter, end hun kunne nå at bruge, så selv uden at finde Elizabeth noget at lave for penge, kunne Ren hjælpe hende med det problem.

"Indtil videre, tror jeg godt jeg kan lade denne klient vente en nat eller 2 mere, før jeg tager kontakt til ham, så for nu kan vi hvile, og finde ud af hvad vi gør!"
Hun blev stille for en kort stund, mens hun gik og tænkte et par dage fremad. Da Eli nævnte mad, drikke og rent tøj, kom hun i tanker om, at hun rent faktisk ikke havde noget spiseligt der hjemme, da hun som regel plejede at skaffe sin egen form for mad, når hun havde brug for det.
"Oh, vi bliver nød til at købe dig noget mad og drikke, på vejen hjem til mig, siden jeg ikke opbevare normalt mad hos mig endnu, så hvis du ser noget du gerne vil have, så sig til! Rent tøj og sågar et bad, hvis du ønsker et, er dog ikke noget problem, så den del er klaret!"

Da det kom til hendes fortid, var det ikke lige frem noget, hun var super glad for, at snakke om, men hun havde efterhånden lært, at det var nemmere at fortælle lidt, bare så emnet ikke kom tilbage og bed hende i måsen senere.
"Når alt kommer til alt, gjorde de mig uret! Deres handlinger mod mig, er hvad der i sidste ende gjorde, at jeg blev forvandlet til en vampyr, og for det de gjorde mod mig, følte jeg at den straf de fortjente, ikke kunne være mindre end deres død, såvel som dødrn af deres fsmilie navn!"
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Tors 14 Sep 2023 - 12:52

Elizabeth så på hende, som hun fortalte sin historie om sin baggrund. Hun kendte ikke selv til denne slags. Hun var trods alt opvokset på et slot, med sin far som altid havde været hendes bedste ven, ud over April, som først var kommet til senere.
'' Det er jeg ked af at høre.. Min egen mor døde dengang jeg blev født. Mange gav mig skylden for den dronning de havde mistet, men min far har altid vist mig at det ikke var min skyld. '' Elizabeth smilte til Reneta da hun stille lagde en hånd på hendes skuldre. Det gjorde hende altid trist at hører folks sørgelige historier. Hun havde altid været heldig selv.

'' Ja, lad os købe lidt mad og lidt tøj. Jeg egentlig ligeglad hvordan det ser ud, så længe jeg ikke skiller mig ud. '' Hun smilte endnu engang, som hun bevægede sig over til en bod for at tage alt det mad hun kunne bærer. Sulten havde været stort set sidste lange stykke tid, så hun måtte få en del. Hun anede heller ikke hvor længe hun skulle være sammen med Reneta trods alt.. Tøjet, var intet problem.

// Sorry det korte svar //

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Tirs 19 Sep 2023 - 21:34

"Når børn bliver født, bliver de født uskyldige, rene, at give børn skylden for noget, de umuligt kunne have gjort selv, allerede fra de bliver født, eller er helt små, er desideret afskyeligt! Mine forældre var allerede fattige, før min mor blev gravid med mig, men i sidste ende begyndte de at beskylde mig, for deres fortsatte dårlige vilkår, i takt med at jeg blev ældre!"
Hun drejede let hovedet, da hun mærkede Eli's hånd på sin skulder. Det var langt tid siden, nogen havde været fortrøstningsfuld overfor hende, på den her måde, så hun havde næsten helt glemt hvor rart det kunne føles, at nogen havde medfølelse overfor hende. 

"Hmm, hvis dit tøj ikke skal være iøjenfaldende, er det nok bedst vi køber noget nyt til dig! Jeg havde ellers overvejet at du kunne låne noget af mit, til at starte med, men det passer vist ikke så godt til den beskrivelse!"
Tilføjede hun eftertænksomt, da hun tænkte på hvad for noget tøj hun havde i sin garderobe. Det meste af hendes tøj, bestod af nederdele, toppe, nogle enkelte kjoler der vist ikke passede beskrivelsen så godt, og det samme galt hendes vinterbeklædning.
"Om alting er, behøver du ikke bekymre dig om penge, så bare grib de ting du har brug for, så skal jeg nok tage mig af resten!"


Renata fulgte Eli hen til boden. Det gik hurtigt op for Ren, at hun greb så meget mad til sig, som hun kunne bære, så Ren brugte sin evne til at tage noget overskydent metal fra sin rustning, så hun kunne lave nogle fleksible net ud af det, som de kunne bruge til at holde maden med. Hun åbnede et net, før hun holdt det frem mod Eli.
"Her, brug dem her til at transportere maden i, og husk på, at vi altid kan købe noget mere senere!"
Så snart Eli havde taget hvad hendes hjerte begærede, betalte hun sælgeren for maden, før hun kiggede sig omkring, for at finde ud af hvor de skulle gå hen, for at finde en tøj butik.
"Hvilken slags tøj foretrækker du at gå i? Er der nogdt du foretrækker mere end andet?"
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Fre 22 Sep 2023 - 14:10

'' Jeg takker. '' Hun gav Renata et ærligt smil. Ikke noget hun havde gjort i lang tid nu. Hun lagde roligt tingene ned i nettet, som hun forsatte med at øse ting derned. Renata havde trods alt fortalt hun intet mad havde i hendes hjem og hvem vidste hvor længe Elizabeth ville ende med at være der? Hun gav hende endnu et smil, da hun var færdig med næsten at tømme boden for mad.

'' Der er intet bestemt jeg fortækker. Jeg er altid vant til at gå i silke.. '' Hviskede hun stille som hun trådte tættere på Renata. Hun var vant til at gå i dyrt tøj, lavet af de bedste skræddere.. Hvordan skulle hun nogensinde kunne finde ud af vælge noget der ikke var iøjnefaldende? '' Jeg har behov for din hjælp med tøjet.. Men resten tror jeg godt jeg selv kan klarer '' Smilede hun atter engang til hende.

Da de var færdige med at pakke tingene, som de skulle bruge. Både tøj, mad, drikkelse osv. Bevægede hun sig efter Renata mod hendes hjem.
'' Babyer er uskyldige. Det handler om opdragelse. Min far har altid lært mig at behandle andre med respekt, uanset hvem de er som menneske og uanset om man kan have lyst til at gøre slemme ting ved dem. '' Hun smilede roligt som hun forsatte. '' Min far fik hurtigt en kæreste efter min mors død.. Jeg husker selv jeg ikke kunne lide ham. Han havde aldrig gjort mig noget, men det var bare tanken om mine forældre ikke længere var sammen og han var kommet videre. '' Hun tog sig selv i at måtte holde tårene tilbage. '' Men jeg er ked af din familie behandlede dig dårligt og gav dig skylden i deres fattigdom. Jeg ville ønske jeg havde lært dig at kende tidligere. '' Hun smilede atter engang.

'' Hvad tænker du herfra? '' Elizabeth så sig omkring. '' Hvor er det præcist du bor? ''.
'' Jeg håber forresten ikke at jeg har tømt dig for penge.. '' Grinede hun stille.

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Søn 24 Sep 2023 - 19:47

"Intet problem!"
Svarede hun med et smil, der nærmest kunne høres på hendes stemme.
Et ærligt smil. Ren havde ikke set sådan et, beregnet til hende, siden den draconianer hun havde mødt, for så mange år siden. Hun havde næsten glemt hvordan det føltes, når nogen viste hende værdsættelse og taknemlighed, og det føltes rart at blive mindet om denne følelse. Og så endda fra en prinsesse, som hun fangirl'ede over.

"Hmm, silke er nu et rart stof, men hvis dit tøj skal være mindre iøjenfaldne, kan det godt være vi skal vælge noget andet stof!"
Hun havde en tænkende takt i sin stemme, som hun begyndte at overveje, hvor de skulle gå hen, for at finde noget mere passende tøj, til Eli's specifikke situation. Da hun kom på et sted eller 2, de måske kunne gå hen og købe tøj, smilede hun til Eli gennem hendes hjelm, og nikkede let med hovedet.
"Selvfølgelig vil jeg gerne hjælpe med at finde tøj til dig, faktisk har jeg et par ideer til, hvor vi kan finde noget, der både er behageligt, og som ikke er alt for iøjenfaldene!"

Efter hun havde betalt for maden, tog hun Eli med til nogle lokale tøj butikker, hvor de kunne købe noget forskelligt tøj, lavet af noget mere simpelt materiale end silke, men som stadig var behageligt at gå i. Da deres indkøb så var taget hånd om, begybdte Ren at gå i retning af sit hjem, så de kunne lægge deres indkøb fra sig, og slappe mere af, et sted hvor de kunne være i fred. Hun lyttede stille til hvad Eli fortalte, og hun kunne mærke på hende, at hun holdt tårene tilbage, mens hun snakkede.
"Din opdragelse lyder en del anderledes, end hvad jeg har lært da jeg var barn! Jeg lærte først hvordan had føltes, blot for at lære følelsen frygt, og det at blive forrådt! I sidste ende var had, det eneste jeg kunne bruge, for at befri mig selv fra den situation jeg fandt mig selv i! Det holdt mig i live, indtil jeg kunne finde en måde at klare mig på, i det lange løb!"
Selv nu, kunne man høre hadet i hendes stemme, når hun snakkede om sin barndom. Det var en følelse, der brændte stærkt i hendes hjerte. Hendes stemme blev dog mere medfølende, da hun svarede på det med Eli's fars nye partner.

"Jeg forstår mig ikke så meget, på kærlighed og tab, men jeg forstår smerte og ensomhed! At miste nogen man elsker højt gør ondt, jeg har set den slags smerte før, så det skulle ikke undre mig, hvis din moder stadig har en speciel plads, i din faders hjerte! Men selv efter tabet af nogen man elsker, ved jeg at mennesker, kan komme sig over denne smerte! Det betyder ikke de har glemt dem de har mistet, men mere at de har lært at leve med deres tab! Og hvis din fader, har kunnet finde nogen, han kunne åbne sit hjerte for, betyder vel blot, at han har kunnet finde lykke igen, en ting han kun har lært bedre at kende, på grund af din moders kærlighed! Men hvad ved jeg? Jeg kan kun gætte mig til den slags!"


Hun drejede let hovedet, da Eli sagde at hun var ked af det, over Rens fortid, og hendes ønske om at de havde mødt hinanden tidligere. Det var sødt af hende, at føle sådan overfor hende. Ren havde ikke følt sådan i lang tid.
"Det er sødt af dig, at føle sådan på mine vejne, men det er lang tid siden dette fandt sted, og fortid er nu engang i fortiden! Jeg ville også ønske, jeg havde mødt dig tidligere! Jeg var ved at glemme hvordan det føltes, at snakke med et varm hjertet væsen!"

Efter de havde gået lidt, var de kommet til et fornuftigt kvarter, med huse på begge sider af gaden. Ren ledte dem hen mod et af husene, der repræsenterede hendes sunfury residens.
"Jeg bor lige her, og jeg trænger til at komme ud af den her rustning, så siden solen stadig er oppe, er det nok bedst jeg bliver her! Desuden har jeg et dejligt badeværelse her, hvis du trænger til et bad! Og hvad angår penge, behøver du ikke være bekymret! Jeg har en høj indtægt, sammenlignet med hvor meget jeg bruger, så jeg har mere end nok penge!"
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Søn 12 Nov 2023 - 14:42

Elizabeth stolede på at Renata havde styr på tingene. Hun bekymrede sig ikke så meget længere om hvilket stof hun bar, blot det var behageligt og ikke begyndte at klø som noget stof gjorde.
'' Selvom vi blot har mødt hinanden for første gang nu, er jeg sikker på vores venskab ville blive stærkt og vare evigt, selv efter døden. '' Elizabeth gav hende et kærligt smil, som hun trådte tættere på de forskellige huse og blot fulgte Reneta på hendes togt mod hendes hus.

'' Jeg takker mange gange. '' Elizabeth begyndte at smide tøjet. Egentlig var hun ligeglad med om nogle så hende nøgen. Nøgenhed var en del af livet, det var sådan hun blev født.
Hun smilede som hun sagde at hun ikke behøvede nogle penge retur. Men Elizabeth havde planer om at holde sit løfte. Det var sådan hun var som menneske. '' Uanset om de ønsker det eller ej, vil jeg betale min gæld tilbage, når jeg kommer til slottet igen. Det er jo trods alt ikke for ingen ting jeg er prinsesse.. Hvis ikke snart dronning.. Jeg var trods alt draget ud efter min far, som er forsvundet.. Men jeg fandt ham aldrig... '' Elizabeth lod en tåre falde ned af hendes kind som hun rettede sig op og bevægede sig ud i badet. Hendes far var et ømt punkt og ville altid være.

// Beklager det korte svar.

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Man 20 Nov 2023 - 6:16

"Dine ord varmer mit gamle hjerte! Hvis jeg ikke havde været så genert, over at møde min yndlings prinsesse, kunne jeg have haft en veninde, for længe siden!"
Ren nussede Eli på hovedet, som tegn på at hun værdsatte sin nye veninde. Så snart de var indenfor, og hoveddøren var lukket, blev det ret tydeligt, at det var en vampyr der boede her. Intet sollys trængte gennem de tildækkede vinduer, der var sågar ingen sprækker at finde, så der var lettere mørkt, men stadig lyst nok til, at man generelt kunne se, og finde vej rundt.

Når nu de var indenfor i hendes sikre hjem, begyndte Rens rustning at lave nogle klikkende lyde, i takt med at hun åbnede den op inden fra, og ved hjælp af ain evne kunne tage den af. Da hun var færdig med at skilde rustningen fra sin krop, stod den i dele ved døren, mens hun stod iført silke underklæder, der ikke efterlod meget til fantasien. Dette blev gjort mens Eli tog sit tøj af, så da Ren vendte sig mod hende igen, så hun nu på sin nye veninde, stå nøgen i hendes hus, kun få timer efter de havde mødt hinanden.
Med lette skridt, gik hun hen til Eli, lagge en arm om livet på hende, og trak hende ind til sig, så hun stod med ryggen mod Ren. Hun brugte sin frie hånd, til at nusse Elis hår, mens hun kom med stort smil under hendes ord.

"Din skøre shapeshifter, du kan da ikke bare overraske mig på den måde, jeg bliver jo helt sulten, når du blotter den fine hals for mig på den måde!"
Sagde hun med en let fnisen i hendes stemme. Ren var helt tilpas med nøgenhed, så det påvirkede hende ikke så meget, at Eli var nøgen, omend hun inderst inde måtte indrømme, at hun var tiltrukket af det hun så.
"Kom med mig ovenpå, så vi kan få din royale mås vasket! Og hvis du så gerne vil betale din gæld, er der kun en slags betaling jeg vil have: bliv min bedste ven, og hold aldrig op, med at overraske mig på den måde!"
Hun kom med et stort varmt smil, før hun slap Eli, tog hendes hånd, og tog hende med op til badeværelset, så hun kunne få sit bad.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Tirs 21 Nov 2023 - 0:11

Elisabeth blev overrasket over Renatas reaktion på hende, men det var intet hun ikke nød. Som Renata lagde hænderne om hende og trak hende ind til sig, lod Elizabeth sig læne ind mod hende. Hun havde aldrig følt den her slags varme.. End ikke med Valentine, som havde været hendes første... Hun lænede hoved tilbage et kort øjeblik inden Renata atter fjernede hendes hænder fra hende.
'' Selvom du er et andet væsen end jeg selv er, må du gerne tage en slurk. På trods af vi netop blot har mødt hinanden for et par timer siden, føler jeg at du er en person jeg ville kunne stole på til hver en tid.. Du minder mig om min veninde April. '' Elizabeth gav hende et smil, inden hun gik med hende med glæde op til badeværelset.

Som vandet blev hældt ned i badekaret betragtede Elizabeth hende blot mere og mere. En del af hende havde lyst til at røre ved hende, men en del ville også blot betragte hendes krop. Som badet var fyldt helt op, lod hun sig selv hive Renata med i karet.
'' Er der nogensinde nogle der har fortalt dig, at du har de smukkeste øjne, der findes i denne verden? '' Elizabeth gav hende et kægt smil, som hun bevægede sig tættere på hendes hals. Hun gav den et par kys, inden hun blottede sin egen frem, som et tegn på at hun gerne måtte smage hende. Elizabeth vidste dette ville blive et smukt venskab mellem to kvinder, hvis ikke det endte med mere end blot et venskab.

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Tirs 21 Nov 2023 - 17:19

Renata lagge godt mærke til, at Eli virkede til at nyde nærkontakten mellem dem, da hun holdt hende ind til sig. Når det kom til stykket, var Ren selv tiltrukket af både mænd og kvinder, men hun foretrak oftest kvinder over mænd, så hun var glad for, at Eli nød at være tæt på hende, selv når hun var nøgen.
"Det er sødt af dig min kære prinsesse! Så sød som du har været mod mig, tror jeg også jeg kan stole på dig, så jeg vil være meget glad, for at kunne kalde dig min ven!"


Da de var kommet op på badeværelset, kunne Ren godt mærke, at Eli kiggede på hende. Mens badekaret blev fyldt med vand, tog hun sine silke underklæder af, og hun sørgede for at vise sig lidt frem for Eli undervejs, så hun havde en udsigt at nyde. Efter de var kommet ned i badet, mødte Ren hendes blik, og hun rødmede lidt, ved lyden af Elis komplimant. Hendes krop reagerede nærmest automatisk, da Eli kom tættere på, og hendes vejrtrækning blev lidt tungere, da hun mærkede hendes læber mod sin hals.
"Du er den første, der har sagt så søde ord!"
Hviskede hun lidt genert, mens hun blidt lagge sine hænder på Elis hofter. Hun førte sine ben ind under hendes, og trak hende ind til sig, så Eli sad på skødet af Ren med et ben på hver side af hende. Hun lænede sig blidt ind mod Elis blottede hals, så deres bryster mødtes, mens hendes hænder strøg op af Elis ryg, og kærtegnede hendes bløde hud. Små flirtende kys, blev pladseret først lige ved Elis kæbe, derefter med små mellemrum ned af hendes hals, indtil Ren fandt et blødt punkt.

En hånd fandt vej til Elis kind, mens den anden tog et blidt greb om hendes ene balde, før hun satte tænderne i Eli. Hendes bid var meget nænsomt og kærligt, så det burde kun have gjort ondt i et øjeblik, og mens hun spiste, nussede hun blidt Elis kind og balde. Hendes vejrtrækning var rolig, men fik hendes barm til let at gnubbe sig mod hendes. Hendes lille prinsesse smagte så godt, for denne sultne vampyr, især med den situation de var i, men hun stoppede sig selv, så Eli ikke mistede for meget blod. Hun kyssede let bidemærket, og slikkede de sidste dråber blod i sig, før hun lænede sig lidt tilbage, og mødte Elis øjne.

"Tak min kære prinsesse, det var lige hvad jeg trængte til!"
Hviskede hun kærligt, og slikkede sig om munden. Hun strøg sin hånd, fra hendes kind, ned langs hendes hals, videre ned mellem hendes barm, før hendes hånd fandt vej ned til hendes hofte.
"Jeg kunne mærke du kiggede på mig før..... mens jeg gjorde badet klar! Havde du lyst til.... måske at røre lidt? Hvis du lover at være sød ved mig, så må du godt! Du kunne måske hjælpe mig, med at sørge for jeg bliver helt ren!"
Hun kom med et næsten uskyldigt smil, men man kunne godt se der var nogle frække undertoner i hendes mundviger. Hun lænede sig lidt frem mod Eli, og bød hendes læber ind til et kys, hvis hun tog imod det, havde Eli fuldt lov til at udforske Rens krop, så meget hun havde lyst til.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Tirs 12 Dec 2023 - 22:10

'' Ven er så meget sagt. Jeg tror vi kan være mere end blot venner. '' På trods af det korte møde, kunne Elizabeth tydeligt mærke forskellen imellem dette og mødet hun havde haft i sin tid med Valentine. Her kunne hun mærke varmen, kærligheden og ikke mindst de dybe følelser. Ikke noget hun normalt ville lade sig komme ud med. Kun et menneske havde lært hendes dybe følelser af kende. April. Hendes kvinde der skulle hjælpe hende med alt. April havde hun dog ikke set noget til siden ulykken var sket og Elizabeth havde måtte flygte for sit eget liv.

Som hun bed sig fat i hendes hud, gav Elizabeth et kort støn fra sig. Allerede da hun havde trukket hende ind til sig, var hun blevet mere lystig til hende. Hun havde kunne mærke gengælden i det hele. Mærke de dybe kærtegnelser.

'' Selvfølgelig. Man gør hvad man kan for dem som hjælper en i nød. '' Smilede hun kært til hende.

'' Jeg har aldrig prøvet det før.. '' Smilede hun skævt, inden hun begyndte at bevæge hænderne længere ned mod hendes underliv, som hun langsomt begyndte at massere. Kysset kom bag på hende, men hun tog alligevel imod det og gav tilbage som hun forsatte masagen på hendes underliv.


Sidst rettet af Elizabeth Lør 6 Jan 2024 - 22:59, rettet 1 gang

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Tirs 12 Dec 2023 - 23:38

"Har du noget specielt i tankerne, der er mere end blot venner? Måske din partner?"
Spurgte hun med et blidt smil på læben, mens hun så Eli i øjnene, med et par søde dådyr øjne.
"Eller måske... jeg kunne være din konkubin? Jeg ved nogen royale mænd, har deres eget harem! Jeg har godt nok aldrig haft lyst til at være en del af nogens harem før, men hvis du vil have mig i dit, kan det godt være jeg skifter mening, på det punkt!"
Der var en tirrende undertone i hendes stemme, og måske en snert af, at hun drillede lidt, men for at være ærlig, kunne hun godt finde på at sige ja, hvis Eli spurgte hende det spørgsmål. Hvis det betød, hun kunne være sammen med denne smukke prinsesse, der nu sad på hendes skød i hendes badekar, ville hun ikke have noget imod, at være hendes konkubin.

Ren havde godt lagt mærke til, at Eli virkede uerfaren med en kvindelig partner, men hun havde ikke noget imod det, trossalt kunne hun lære mere, sammen med Ren, hvilket gjorde det mere spændene, at se hvordan Elis lyster ville udvikle sig. Hun havde dog ikke regnet med, at Eli ville gå efter hendes skød så hurtigt, ikke fordi følelsen var uvelkommen, det føltes rart at mærke hendes massage, mens hun gengældte kysset.
Ren små stønnede blidt mod hendes læber, før hun lænnede sig lidt tilbage, og så på hende med et varmt, lystigt blik i øjnene. Hendes hofter bevægede sig lidt uroligt, ved den rare følelse af nydelse, mens hun kærligt strøg Elis kind.

"Hvis du har lyst, til at lære mere sammen med mig, kan jeg vise dig alt muligt godt, inden i sengen! Der kan jeg også gøre langt bedre ting ved dig, end jeg kan her, min søde prinsesse!"
Hun lænede sig ind mod Eli igen, og kyssede hende ned langs halsen, mens hun stadig lavede sine nydende lyde. Hun fortsatte ned over krage benet, mens hun blidt tog om hendes ene bryst, så hun kunne kysse det, indtil hendes læber fandt hendes brystvorte. Hun suttede blidt brystvorten, førte spidsen af tungen rundt om den, og nappede den kærligt. Hendes andet bryst fik samme behandling, mens hun blidt masserede det første. Efter at have leget lidt med hendes smukke bryster, rettede hun sig op igen, mens hun slikkede sig sensuelt om læberne. Hun tog blidt Elis hænder, og førte dem op til sine egne bryster, omend det ærgede hende, at det stoppede massagen af hendes underliv.

"Når du leger med en kvinde, må du ikke glemme at vi reagere meget mere, når du gør brug af alle vores sanser! Vær ikke bange for, at forkælde din partner, når du kan!"
Hun pladserede blidt sine fyldige bryster i Elis hænder, og lod hende bestemme, hvor meget hun havde lyst til at udforske, alle de små ting hun kunne gøre, for at bringe Ren i en mere lystig stemning. Imens strøg hun blidt en hånd ned til Elis skød, for at gengælde massagen. Hun strøg tirrende 1 finger langs hver skamlæbe, for at gøre hende mere ophidset, før hun fandt klitten, så hun blidt kunne massere den. Ren var meget kærlig, i hver en lille handling hun lavede, og hun gjorde sit bedste for, at Eli havde plads til at udforske oplevelsen, samtidig med at hun fik nydelse ud af det.
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Lør 6 Jan 2024 - 23:17

'' Jeg ved egentligt ikke... Det må tiden vise. Jeg er som sagt ikke så erfaren.. '' Hun gav et kort smil, inden hun forsatte sin massage. Det var sjældent hun blev nervøs omkring en person, men Reneta havde fået den virkning på hende på meget kort tid. Måske var det hendes aura? At hun ikke virkede som den typiske vampyr, som havde travlt med at spise en, inden man overhovedet fik lagt et ord ind. Som regel nåede Elizabeth at få markeret sig, inden de fik sat tænderne i halsen på hende.

Som tungen gled omkring hendes hals og ned på hendes brystvorter, gav hun et par støn fra sig. Hele hendes hånd stoppede op, som hun nødt det. Det var en uvant følelse. Valentine havde aldrig gjort dette.. Han havde trods alt mistet sin mødom til ham da hun var yngre, for at trodse sin far.. Hvilket var endt med Valentine nu var konge.. Hvorfor skulle hun ikke nyde det her.
'' Det kan vi vel godt.. '' Sagde hun nervøst.
Hun fulgte alt hvad Reneta gjorde, til mindste detalje. Hun var stadig ung i det her.

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Renata Man 8 Jan 2024 - 17:35

Renata kom med et kærligt smil, ved lyden af Elis ord. Hun kunne mærke Elis nervøsitet, så hun strøg blidt hendes kind, og så dybt ind i hendes blågrønne øjne, med et varmt blik i hendes egne. Hun lænede sig lidt frem, så hun kunne give Eli et ømt kys, i håb om at berolige hendes nervøsitet, før hun mødte hendes blik igen, mens hun flyttede begge sine hænder til hendes hofter.
"Jeg kan godt mærke på dig, du ikke er så erfaren endnu min kære! Jeg kan også mærke, at du virker lidt nervøs! Men det er helt okay, at føle som du gør, under sådan en ny oplevelse, heldigvis har du trossalt mig lige her, så du kan altid tale til mig, hvis der er noget!"
Hendes stemme var kærlig og forførende, og hun ønskede blot at berolige sin kære prinsesse, så hun kunne nyde deres første gang sammen. Med en let hentydning, guidede hun Eli ud af badet, hvorefter hun hentede et håndklæde til dem. Så snart de var tørre, tog hun blidt Elis hånd i sin, og tog hende med ind i soveværelset, hvor hun lagge armene om Eli bag fra, så hun stod med ryggen mod Ren. Hun pladserede et kærligt kys bag Elis øre, før hun begyndte at hviske til hende.

"Lad mig føre an for nu, og lad dig selv nyde hvad jeg gør!"
Med blide hænder, strøg hun Eli op af maven, til de fandt hendes bryster. Ren begyndte at kysse hendes nakke flere steder, mens hun masserede hendes bryster, og legede med hendes brystvorter. Alt hvad hun gjorde ved Eli, blev gjort med den kærligste behandling hun kunne mønstre, og hun sørgede for at bevæge sig roligt frem, så Eli kunne følge med i alt hvad hun gjorde.
På et tidspunkt førte hun Eli over at ligge på sengen, så hun lå på ryggen, med Ren henover hende. Hun smilede sensuelt til hende, mens hendes hånd fandt ved ned mellem Elis ben, så hun kunne massere hende, og en engang imellem stikke en tirrende finger indenfor, i hendes varme indre. Hendes læber fandt vej til Elis brystvorte igen, som hun blidt suttede og nappede lidt i, for at tirre hendes krop endnu mere.

//håber det okay, jeg tog lidt over, det er okay med mig, hvis du gør det samme <3
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Elizabeth Man 12 Feb 2024 - 15:42

Elizabeths nervøsitet var stadig voldsom, men den blev mindre og mindre. Renata formodet at gøre hende mindre nervøs, på trods af det var hendes første ordentlig omgang med et andet væsen. En ting man altid ville huske tilbage.
'' Jeg ved det, jeg aner blot ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har kun været sammen med en mand, for at trodse min far. Ikke af lyst. '' Elizabeth gav hende et skævt smil, som hun fulgte efter Renata ud af badet og over imod soveværelset.
Som hvisken begyndte, lænede Elizabeth hovedet bag ud for at nyde det kærlige kys, samt den hvisken der forførte hende endnu mere.


'' O..o..Okay ''
Fik hun stammet ud, som hun nød de behagelige bevægelser Renata nu engang lavede på hende. Hun gav et enkelt støn fra sig her og der, og jo mere vild det blev, jo større, længere og ofte blev stønne. Som hun fik skubbet hende ned på sengen, lod Elizabeth blot hendes ben sprede ud, så Renata havde mere plads til at komme til. Som fingerne gled ind i hende, rejste hun sig småt op mod hende, for at kysse hende imens. Følelsen blev blot mere og mere dejlig.. Så tæt på men alligevel ikke.

// Det helt okay. Jeg skal lige lærer den her slags roleplay Very Happy //

_________________
Nothing is what it was... ~ Renata Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Nothing is what it was... ~ Renata Empty Sv: Nothing is what it was... ~ Renata

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum