Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
en rejsendes vej //Meriko// EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en rejsendes vej //Meriko// EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
en rejsendes vej //Meriko// EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
en rejsendes vej //Meriko// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
en rejsendes vej //Meriko// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
en rejsendes vej //Meriko// EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
en rejsendes vej //Meriko// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
en rejsendes vej //Meriko// EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
en rejsendes vej //Meriko// EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Jake
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Sasha
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Lenore
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Marcus
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Renata
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Taliia
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Katrina
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Edgar
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 
Celenia
en rejsendes vej //Meriko// Voteba13en rejsendes vej //Meriko// Voteba14en rejsendes vej //Meriko// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

en rejsendes vej //Meriko//

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 11:35

S The Path Of The Gods
kl 19,00
V regn
O ingen
P en sort kappe der er sammen med hætte sorte lædere skuldre panser og sorte læder læder rustning under sorte lædre støvlere
Arason gik ned af The Path Of The Gods han var tagede her ude for at for styre på en masede ting der var sjæle dæmonere vampyr alle ud på at dræbe ham han sukket i det han gik vidre hans hætte var slåde op så man ikke kunne se han ansigt oh han havde et fastt greb i sit sværd i det han gik videre og spændt om det der var måske en der fulgte effter ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 12:40

// Hun har denne jakke på http://cdn.buzznet.com/assets/users16/amalea/default/anne-lindfjeld-headbangers-ball--large-msg-124095057126.jpg og det her tøj http://i2.listal.com/image/835997/600full-anne-lindfjeld.jpg //

Meriko var gået sin en tur ned igennem byen for at se om der var nogle mennesker som hun kunne bruge som legetøj her til aften for hun var rart meget i lege humør lige nu og hun vidste endelig ikke hvorfor for hun havde næsten lige spist så det var ikke fordi hun var sulten at hun ville lege.
Hendes jakke gik lige ned over hendes nederdel så det lignede bare at hun kun havde jakken og så sine nelon strømper på for man kunne ikke se andet når hendes jakke var lukket.
Hun åbnede den lidt så man kunne se hendes bryster lidt for det pjelede at lokke fyre/mænd til hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 12:48

Arason kiget op da en pige viste sine brystere men stadig væk så man ikke kunne se hans ansigt han gik ned mod hende i det han slog sig selvder var et eller andet der gjorde at han bare forsætte ned mod hende i det han bukket for hende der var et eller andet der gjorde at han ikke var på vagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 12:53

Meriko stoppede stile op og så en fyr gå hen mod hende og smilede venligt til ham og nejede lige så stille for ham da han bukkede sig for hende. Hun kiggede stille op og ned af ham og smilede bare venligt til ham *Endelige en der bed på krogen* Tænkte hun stille og blev ved at holde sine øje på ham. Hun kiggede ondt på de andre væsner så de vidste at den her fyr var hendes ofre så de skulle ikke komme for tæt på.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 13:05

han rejste sig op og slog sin hætte af i det han præsnteret sig.
"mit naven er Arason ulve vind søn af arahorn ulve vind"
sagde han i det han rejste sig op og smilte til hende
i det han kiget sig omkring vænsnerne gik væk fra ham¨
af en eller andet grunde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 13:20

Meriko smilede sødt til ham og rettede sig stille op igen "Mit navn er Meriko Fledrel Mazmek Jebudel" sagde hun venligt og kiggede lige så kært på ham med sine smukke lyseblå øjne.
Hun kiggede stille ned af sig selv og kunne se at hendes jakke snart var helt gennem blødt så de skulle nok snart tage et sted hen hvis de ikke skulle blive endnu mere våd.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 13:27

han nikket til hende i det han kiget over mod en kro
i det han sagde "øm vil du ikke med ind på kroende der"
sagde han med et smil i det han gik der over af imens han vente sig om for at se om hun kome med i det han smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 13:39

Meriko nikkede lige så stille "Det vil jeg meget gerne så kan jeg også blive tør" Sagde hun stille og gik med ham der over og åbnede sin jakke lige så stille så man kunne se hende meget stramme/selvsiderne top og hendes meget lille skørt og hendes nelon strømper som hun jo havde taget på her i dag.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:47

arason nikket og gik op og bedte om en værlse
han havde ikke sovet i 13 dage han kiget sig omkring og smilte til hende
" er der noget du ville ha at drikke eller noget at spise" spurgte Arason
hende om med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 17:01

Meriko tog stille sin jakke af da de kom ind og rystede sig lidt og man kunne bare se vandet dryppede ned af hendes tøj. Hun sukkede stille og kiggede sødt på ham "Ja en øl ville endelig være dejligt og så tror jeg vidst at jeg skal til at finde et sted jeg kan sove for i nat for det regner for meget til at jeg gå nogle steder hen og så smart som jeg er ligger de fleste af mine penge der hjemme så har kun lige til mad og to øl" sagde hun stille og smilede sødt til ham og fandt et bord tæt på pejsen så hun kunne tøre lidt. Man kunne se at vandet løbe ned mellen hendes bryster og forsvandt i dem.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:23

"øm du kan sove inde på det værlse jeg har bestilte" svarde han i det han gik op eftter to øl og noget mad i det han gik ned til hende og sætte sig overfor hende ved pejsen han fattede ikke hvorfor han havde tilbudt hans værlse hvor han også selv skulle sove han var åbenbart bare fortabet i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 18:02

Meriko smilede kært til ham og rystede stille på hovedet "Nej det er dit værelse men vil gerne låne det mens mit tøj bliver tørt hvis det okay?" Sagde hun lige stille og tog stille imod sin øl og drak en okay stor tår og fat stille sine smøger frem af sin top og lige der var hun glad for at de var en metal æske så de ikke var blevet våde.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 18:13

"ja væresågod" svarde han og smilte til hende
"jamen jeg insitere" sagde arason og smilte
til hende igen. hvorfor gør jeg det tænket han
imens hantog en tår af sin øl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 18:23

Meriko smilede kært til ham og tog stille en smøg og tændte den og lagde resten på bordet. Hun rystede stille på hovedet "Nej du skal sove der og jeg skal bare have tørret mit tøj" Sagde hun venligt og tog en tår til og tog et rug til af sin smøg.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 18:43

"nej du kan bare sove der jeg har en masede ting jeg skal ha syre på så bare tag værleste okay" svarde han i det han smilte til hende og tog en ny tår af hans øl idet han kiget på hende med et blik der sagde at hun bare skulle tage det forbandet værlese

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 18:49

Meriko sukkede stille og gav op "Fint nok men du går vel op? Så vi kan snakke lidt mere" Sagde hun lige stille og smilede kært til ham og tog lige så stille et sug til af sin smøg og pustede lige så stille ud efter lidt og kiggede lige så kært på ham med smukke lyseblå øjne. Hun tog stille en tår til af sin øl.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 18:55

"hvis du ville ha mig med der op så ja" svarde arason
og tog en til tår af sin øl i det han smilte til hende
og tog en til tår han løsnete hans greb om sværde
så hans anden hånd lå på borde lyset lysete hans
ar op på øjet imens han lagde sin kappe på stolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 20:15

Meriko smilede kært til ham "Det vil jeg gerne have" sagde hun stille og tog en stor tår af sin øl og røg sin smøg færdig og smed resten af den ind i flammerne. Hun kiggede stille rundt mens hun stadig smilede kært.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 20:22

"jamen så er det en aftale" svarde han
idet han kiget sig omkring der var ved
at komme mange flere folk inde på kroen
han vendt blikket mod hende og smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 20:32

Meriko smilede kært til ham og nød virkelig hans selskab for han var endelig meget sød og virkede ikke som om at han bare ville have hendes krop. Hun drak sin øl færdig og smilede sødt til ham og sukkede stille og strakte sig stille.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 20:39

han smilte til hende "det ser ud til at du gerne vil op på værleset nu så du kan sove der" sagde han med et smil i det han tømte sit krus og kiget sig omkring der var virklige ved at blive trængt her kunne han se folk begyndte at side to på være stol og der var en masede der gik rundt og ledte effter nogen stole kunne han se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 21:52

Meriko nikkede stille og smilede kært "Ja fryser en del og er godt smadret i kroppen" sagde hun stille og strakte sig stille igen. Man kunne se at hun gåsehud på brysterne da hendes top jo ikke dækkede så meget igen.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 21:56

"ja så kan vi da lige så godt gå op på værleset" svarde han med et smil til hende i det han rejste sig op og sætte stolene ind i det han gik over til hende og gav hans hånd så hun kunne komme op og stå imens han gik op af traperne i det han vente sig om "komme du" sagde han med en sød stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Meriko Ons 1 Aug 2012 - 22:12

Meriko rejste let op og tog sine smøger og lagde ned i toppen igen og så tog hun sin jakke med sin og kiggede kært på ham og tog deres krus og gik op med dem så de ikke skulle gå rundt og hente dem på bordene. Hun gik over mod trapperne og smilede sødt til ham og tog let hans hånd og gik med ham op af trapperne og kiggede lige så kært på ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 18:47

Han smilte til hende og gik op på værlesete med hende
hun var meget smuk syndes han i det han smilte til hende
og lagde sin kappe på en stol sammen med hans våben
han smilte sødt til hende i det han sætte sig ved bord
og kiget effter skrame på hans hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en rejsendes vej //Meriko// Empty Sv: en rejsendes vej //Meriko//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum