Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Bruger styret race ledere  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Bruger styret race ledere  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Bruger styret race ledere  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Bruger styret race ledere  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Bruger styret race ledere  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bruger styret race ledere  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Bruger styret race ledere  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Bruger styret race ledere  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Bruger styret race ledere  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Bruger styret race ledere  Voteba13Bruger styret race ledere  Voteba14Bruger styret race ledere  Voteba15 
Abigail
Bruger styret race ledere  Voteba13Bruger styret race ledere  Voteba14Bruger styret race ledere  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Bruger styret race ledere

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Bruger styret race ledere  Empty Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 19:53

Kære medspillere på Underworld

Jeg har længe snakket med vores alle sammens top boss Melvin Morladin.
Og på et par stykker af de mange samtaler, har race ledere været et meget diskuteret emne.
Da man jo kan have enten Npc (admin styret race ledere) eller bruger styret ledere, og hver af disse har hver deres fordele og ulemper.

Hvis jeg skal se opbjektivt på det, og opstille de tydelige fordele for begge:

Admin styret;

1. Admin styret race ledere gør at ingen normale brugere er stærkere end andre som udgangspunkt. (man kan selvfølgelig gøre sin karakter svagere efter eget ønske)

2. Admin styre race ledere gør at adminstrator holdet kan holde et bedre overblik over situation i verden.

(kom endelig med jeres egne fordele til admin styret, hvis jeg mener jeg har overladt noget af værdi til debatten)

Bruger styret;

1. Bruger styret race ledere kan få nogen mere intense og intrige fyldte relationer mellem hiannden, hvilket kan skabe mere spil for alle der ønsker at deltage i det spil som race lederene skaber

2. Bruger styret race ledere har teoratisk mere overskud, og kan bruge mere koncentration på at skabe spil, end en admin som har mange flere forpligtelser, og hvis de er valgt med omhu, kan man aktivt forbedre hele sidens spille muligheder.

3. Bruger styret race ledere giver mulighed for at de individer kan ikke bare i spillet, men også udenfor direkte emner, fungere som rolle modeller for nye spillere som ønsker at finde spil, og komme godt igang med deres rolle. og med nogen race ledere der kun skal tage sig af en race, også som ekstra skabe spil mellem hiannaden, har meget bedre redskab i form af tid til at give de nye noget fedt og eventyrligt at lave, som også kan udvikle dem som emnere.

(kom endelig med jeres egne fordele til bruger styret, hvis jeg mener jeg har overladt noget af værdi til debatten)



Hvad syntes i? race ledere skal de være styret af admin eller brugere, eller skal vi helt af med race ledere? kom med jeres mening, i behøver ikke nødvendigtvis skrive argumenter, bare jeres mening er helt fint!.

Stay Nice
- Rafael

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:03

Hmm... Før jeg begynder at tage stilling til, hvilken en af delene min mening falder på, så spørger jeg lige om dette;
Hvorfor skal racelederne overhovedet være der? Beklager, men jeg kan ikke rigtigt se funktionen i dem o.o

Well, det var alt jeg ville, for nu Smile

- Aleck

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:23

Mener jeg skrev i mit intro indlæg til debatten at man kunne have en holdning til begrebets eksistence.


Jeg mener race ledere er et spille redskab, som kan skabe, ikke et alternativ spil, som er fyldt med både intriger, action, drama, og status spil. det fede ved en race leder, iforhold til det normale intrige spil, at hvis der er en race leder, og folk spiller på det, kan ens relationer til andre brugere blive påvirket af alternative spil, som derved skaber noget mere både troværdigt og kaotisk spil, fordi man ikke selv altid behøver at aftale noget før man emner, og stadig havde en form for indfaldsvinkel til den anden karakter, og måske skabe nogen fede ingame snakke og situationer, som ingen af parterne i emnet havde regnet med.
udover dette, er det jo som sagt et alternativ, så det fjerner jo ikke det normale spil, den fri forståelse eller kreativiteten i lege pladsen.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:29

Okay, jeg kan godt se, hvad du mener, og det er vel også sandt at raceledere kan bruges til at skabe spil, men det behøver man jo i realiteten ikke dem til, det kan "almindelige bruger" også gøre (ikke for at fortsætte ud i en diskussion, jeg udpeger det bare) Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Ons 8 Aug 2012 - 20:32

jeg syntes du rammer hovedet af sømmet meget godt Abaddon Smile

Snakken om raceledere har altid, og vil altid, være der.
Men som en side må man jo tage en beslutning.

Personligt er jeg enig med din sidste kommentar:
"...Jeg mener race ledere er et spille redskab, som kan skabe, ikke et alternativ spil, som er fyldt med både intriger, action, drama, og status spil. det fede ved en race leder, iforhold til det normale intrige spil, at hvis der er en race leder, og folk spiller på det, kan ens relationer til andre brugere blive påvirket af alternative spil, som derved skaber noget mere både troværdigt og kaotisk spil, fordi man ikke selv altid behøver at aftale noget før man emner, og stadig havde en form for indfaldsvinkel til den anden karakter, og måske skabe nogen fede ingame snakke og situationer, som ingen af parterne i emnet havde regnet med.
udover dette, er det jo som sagt et alternativ, så det fjerner jo ikke det normale spil, den fri forståelse eller kreativiteten i lege pladsen...."

Jeg syntes lederne burde være der. Ikke for at bestemme over os andre, men for at skabe spil for folk.
Ikke bare for lederen, men for dem der har lyst til at gribe fat i dette emne og bruge det i plots, personlige forhold m.m.

Men det er ikke noget alle skal rette sig ind efter, der skal stadig være mulighed at både lederen og alle andre kan have et normalt spil.
Lederen skal da bare være en person der er frisk på at spille sin lederrolle når der er brug for den.

Det kan være svært som "almindelig bruger" hele tiden at finde på noget nyt og et ekstra input gør jo ikke skade Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:35

Personligt synes jeg raceledere er en sjov lille ting at trække ind i legen.
Det vigtige for mig er at lederne har overskud, er tilgængelige og spiller bold med lle dem der melder sig.

Det er også vigtigt at det er et tilbud man kan bruge i sit spil eller undlade, alt efter smag.

Admin styret eller bruger styret? En enkelt race kan vel være admin styret, men hvis admin skal styre alle racer, siger jeg....SÅ SKAL DER FANDME KOFFEIN PÅ BORDET VENNER, for så taler vi da online 24-7!

Og som Aleck spørger om, skal der være ledere ? Ikke nødvendigvis....Meeeeen man kan jo også kalde dem klan leder....så er man kun leder for dem der har joinet klanen? Hvis der skulle være et menneske derude eller en anden race, der bare ikke vil trives med en leder der " blander sig" så kan man jo på bedste parti vis.. Vælge mellem at Melde sig ind eller være løsgænger Smile bum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:38

"ikke for at fortsætte ud i en diskussion, jeg udpeger det bare" - Aleck
Dette indlæg er skam til en konstruktiv debat, som er en udveksling af synsspunkter, for vi kan finde frem til det mest den bedste endelige beslutning som fællesskab, ligegyldigt hvilket hjørne af verden det ligger, om det er for eller mod race ledere

Men til at svare på essensen af dit indlæg, vil jeg sige;
Giv mig en ingame øde ø, og en medspiller. så vil jeg give dig en fed og kreativ fortælling. - Ja. vi som normale spillere har evnerne til hygge os, og skabe eventyr ud af ingenting, men det ændre ikke på, at faste rammer og fælles forståelser, som at vi har en stor by der hedder doomsville, og vi har en masse dyre beskrivelser, det gør det nemmere for os at lege sammen. og race leder ideen, er bare endnu et redskab vi kan bruge til at lege sammen.

efter min mening Smile glad for du svare på indlægget Smile dine synspunkter er værdsat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:40

i siger begge kloge ting ^^ skrev mit sidste indlæg før jeg så dit camille Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:52

*Nikker*
Ja det er rigtigt, racelederne vil hjælpe på spillet for dem, der gerne vil have dem, ja Smile men der er jo heller ikke alle der behøver at bruge dem Smile

Og hvis den sidste del af dit indlæg, Rafael, så siger jeg tak Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 20:56

Hvorfor ikke sætte det til afstemning....
Skal der være race ledere eller ej ?

For hvis det bliver et nej...så er hele samtalen om hvorvidt de skal være admin styret eller bruger styret jo egenlig lidt omsonst , ik ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 21:04

Camille;
Pointen med at snakke om det i en offenlig tråd, var lige nettop at høre folk meninger, dog regner jeg selv med at skrive ja til race ledere, syntes det er en fed effekt.

Aleck;
Behøver, og kunne få sjov ud af, er forskellige ting. og nej, tvivler ikke på en intelligent dude som dig selv, kan skrive uden race ledere, jeg tror bare at vi alle , ligegyldigt evne, kan få noget ud af at spille med på det spil der bliver tilbudt fra den front. om det er klan spil, som Camille så fint siger, eller om det er race spil. faktum, efter som jeg ser det, er at fælleskabs spil, har en unik charme. bestemt når der er andre fælleskaber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Ons 8 Aug 2012 - 21:18

Jeg ville også stemme ja, hvis det kom til afstemning.
Jeg syntes det bør være der, til de folk der har lyst til at lege med på det og få lidt sjov ud af det. Alle andre kan ignorere det eller se det som...ja, som noget er på længde med "almindeligt spil"
Men er det hele ikke almindeligt spil?
Ingen tvinger os til at være lederne. Ingen tvinger os til at lege med på det. Men hvorfor skulle det ikke være der til dem der har lyst?

Jeg har aldrig sagt nej for en ny mulighed, slet ikke hvis den betyder mere spil for bare nogle. Her skal jo være plads til alle...Også dem der gerne vil skrive, men måske endnu ikke har så mange ideer selv.

En leder kan give mange ting.
Men måske er det ordet "leder" som skræmmer folk? Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 21:22

Oka, nu føler jeg mig lidt dum, men hvad HELT PRÆCIS kan man bruge en race leder til?

Jeg forstår ik helt hvad de skal bruges til Embarassed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Ons 8 Aug 2012 - 21:29

Som sådan bruges de ikke til noget.

Det er en ekstra titel man giver til en valgt person. denne person skal som oftest opfylde noget. Gode skrivegenskaber, god fantasi, have lyst til at skrive med en masse...
Det eneste det bliver brugt til er at skabe mere spil.

Hvis de ikke ved hvad emnet skal indeholde, har de altid det at gå tilbage til.
F.eks. Hvis nogen vil udfordre lederen.
Eller hvis lederen vil have noget til at gøre noget for sig...
Eller straffe noget...

Mere spil. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 22:23

Abaddon skrev:
Aleck;
Behøver, og kunne få sjov ud af, er forskellige ting. og nej, tvivler ikke på en intelligent dude som dig selv, kan skrive uden race ledere, jeg tror bare at vi alle , ligegyldigt evne, kan få noget ud af at spille med på det spil der bliver tilbudt fra den front. om det er klan spil, som Camille så fint siger, eller om det er race spil. faktum, efter som jeg ser det, er at fælleskabs spil, har en unik charme. bestemt når der er andre fælleskaber.

Det er skam sandt nok Smile Og jeg takker for komplimenten Smile
Men nu skriver du at vi alle kan få noget ud af det, og det er vel også sandt, men det kan jo godt være at der er nogen der ikke vil? Der kan jo godt være, at der er nogen der helst ville være frie? Jeg siger ikke, at de ikke kan blive påvirket af andre som har haft noget at gøre med en raceleder, men bare at der måske er nogen der ikke vil. Jeg ved jo ikke om der er nogen, pointere det bare Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 22:32

En afstemning....det er mest demokratisk Smile

* tager Aleck i hånden....vi skal sove, C'on sweetie...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 8:11

Er du da mod race ledere C?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 9:01

Nej....hvilke også ville være besynderligt da jeg selv var en på lost.
Men....måden det blev afviklet på der, og den utilfredshed der åbenbart var, med måden det blev forvaltet på , siden det pludseligt blev droppet ' like this' , har bare fået mig til at spekulerer på hvad folk egenlig tillægger den rolle af forventninger.
Jeg selv og mine emne partnere ,fik rigtig meget sjov og kreativ spil ud af MEN endnu mere vigtigt....vi prøvede at drage nye og flere ind i spillet.Hvis de havde lyst, var vores dør altid åben.
Selv fik jeg flere emner i gang med dette som et kontakt link.
Så ja.....afslutningen på det, lagde en dæmper på min glæde ved at lege med den bold.
Men det var jo en helt anden side !!! Så andre skal nu have mulighed for at lege med det, hvis de altsår ønsker .

Derfor ooooop til afstemning, søde admins Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 9:08

Jeg støtter en afstemning. Men da jeg har samme teknologiske egenskaber som en sandkage, kan jeg ikke selv finde ud af at oprette en afstemning med det her side system. men vil bede Sakref om at oprette en. medmindre vi har en sød bruger der kan finde ud af det? ville vi som admin hold være taknemlige for Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 9:29

Aleck skrev:Det er skam sandt nok Smile Og jeg takker for komplimenten Smile
Men nu skriver du at vi alle kan få noget ud af det, og det er vel også sandt, men det kan jo godt være at der er nogen der ikke vil? Der kan jo godt være, at der er nogen der helst ville være frie? Jeg siger ikke, at de ikke kan blive påvirket af andre som har haft noget at gøre med en raceleder, men bare at der måske er nogen der ikke vil. Jeg ved jo ikke om der er nogen, pointere det bare Smile


Så først dit indlæg nu. ^^´
Jo flere der spiller med på leder vognen, jo federe bliver det for alle der spiller med, men bare fordi der er en leder, behøver man ikke spille på den, der er fri mulighed for alle andre ting at lave. som sagt tidligere, dette kan og vil skabe spil for nogen, og dem der ikke kan lide det den har at tilbyde, har rig mulighed for vælge noget andet, bare fordi netto sætter jordbær på udsalg, betyder det ikke de sætter hængelås på døren, og siger man ikke må komme ud før man køber nogen jordbær.
Jeg kan godt forstå dig, når du siger at alle ikke nødvendigvis syntes det er fedt, jeg er bare uenig i at det et problem for dem at racelederen er der som alternativ for andre.
Tænk på, de sidste par måneder har der været raceledere som Sakref har lavet, og det har da ved den søde julegrød da ikke været et problem at spille udenom dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 9:46

Har der været en raceleder ?
LOL.... Det har jeg ikke opfanget.
Uh....sløjt af mig , så ....æhm...hvilken race har en leder ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 10:03

Camille. det var hele min grund til at ville prøve at få bruger styret race ledere. nærmest ingen ved der er nogen race ledere. og det er synd, for de er slet ikke brugt til at skabe spil, de er er der bare.

Alle racer har en ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 12:31

Har alle en leder ??
Så må jeg lige have lidt hjælp af en ven hér...
Hvor kan jeg se hvem der er det og hvad de hedder ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 12:41

Han har ikke skrevet alle ned endnu, men skaref sagde han ville lave dem alle sammen.
https://theunderworld.danskforum.net/f66-lederne-af-racerne

Selvfølgelig er der ingen fe leder dog Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 12:59

Jeg er en blandning , men trives meget dårligt med autoriteter XD

Nååå....jamen det vidste jeg så ik der var O.o

Godt vi skipper afstemning nr 1 OM der skal være race ledere, og går til nr 2 , hvordan skal de styres ? Haha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum