Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
over my dead body //Josefine//
Side 1 af 1
over my dead body //Josefine//
S: Ashen wood forest
T: 15.00
O: masser af træer, en lille flod og nogle store kampesten
V: lettere overskyet
P: hans jakkesæt i sort stof samt en fedora
Victor havde gået med til et møde med Josefine i midten af Ashen wood forest. han havde gået den sædvanlige rute gennem skoven og satte sig ved den sten han altid havde siddet ved når han gik sin morgen tur i skoven *jeg gad vide hvad hun vil* han så rundt efter et tegn på hende men der var intet i stede pakkede han den sidste svine kortelet ud og spiste den i fred.
T: 15.00
O: masser af træer, en lille flod og nogle store kampesten
V: lettere overskyet
P: hans jakkesæt i sort stof samt en fedora
Victor havde gået med til et møde med Josefine i midten af Ashen wood forest. han havde gået den sædvanlige rute gennem skoven og satte sig ved den sten han altid havde siddet ved når han gik sin morgen tur i skoven *jeg gad vide hvad hun vil* han så rundt efter et tegn på hende men der var intet i stede pakkede han den sidste svine kortelet ud og spiste den i fred.
Gæst- Gæst
Sv: over my dead body //Josefine//
den unge pige ved navn josefine kom frem, hendes hænder var bunt på rykken, det var en der ville ha fat på victor... fyren grinede, ''nej se hvad jeg fandt på vejen her hen, det er jo en der betyder meget for min fjende victor, han søde uskyldige lillesøster'' grinede han og skar et hurtigt snit i hendes arm... josefine bed sig i læben, ''av''' hviskede hun...
Gæst- Gæst
Victor rejste sig roligt "og hvem er du?" hans øjne skød lyn og hans stemme var kold. han viftede en hånd ud foran ham og en pil fløj lige ind på klingen af mandens kniv " du er en forstyret mand der bruger våben til at føle dig magtfuld men der er en ting du har glemt" han knipsede og det var som om solen gik ud "jeg er mørket" han nærmest svævede hen til manden og skubbede ham hårdt væk fra Josefine. han tog en bandage og forbandt Josefine på stedet, knipsede igen og solen kom igen tilsyne bag den sorte sky.
Gæst- Gæst
josefine lænede sig ind til sin bror og var bange, ''tak victor'' sade hunog holder sig tæt på ham og slappede af og sukkede... fyren grinede, ''din søster er en lille møgso hun dræbte min bror'' sagde han... josefine så vredt på ham, ''din bror var skyld i mine adoptiv forældre blev dræbt'' sagde hun...
Gæst- Gæst
Victor vendte sig mod hans søster "passer det" han smilede med de filede tænder "hvor er jeg stolt over dig" han gav hende et kram og vendte sig så mod manden "jeg kan forstå du er vred. men du skal vide at jeg kender smerten" han gik stille hen mod manden og da han var meget tæt på greb Victor manden om halsen og løftede ham fra jorden "men hvis du nogensinde rør hende igen river jeg dit hjerte ud gennem din hals og fodre det til skovens rovdyr" han smed manden på jorden og holdt ham nede med en fod.
Gæst- Gæst
josefine så på sin bror og smilede over det, *wow* tænkt ehun chokerede.... hun smilede og så på manden og rakte tunge af ham... maden så vredt på josefine, ''bare vent en dag, er din lskede storebror her ikke til at redde dig også går det galt for dig'' grnede han og kom væk der fra... josefine løb over og krammede victor. ''tak fordi du reddt mig victor'' sagde hun...
Gæst- Gæst
Lignende emner
» AU stories: Over my dead body
» it can't be //josefine//
» Your Body Is A Battleground -Jazmin-
» Just another bleeding body? (Vanagandr)
» I need to learn - Josefine.
» it can't be //josefine//
» Your Body Is A Battleground -Jazmin-
» Just another bleeding body? (Vanagandr)
» I need to learn - Josefine.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine