Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Nice body lady//Killia// EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Nice body lady//Killia// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Nice body lady//Killia// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Nice body lady//Killia// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Nice body lady//Killia// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Nice body lady//Killia// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Nice body lady//Killia// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Nice body lady//Killia// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Nice body lady//Killia// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Nice body lady//Killia// Voteba13Nice body lady//Killia// Voteba14Nice body lady//Killia// Voteba15 
Jake
Nice body lady//Killia// Voteba13Nice body lady//Killia// Voteba14Nice body lady//Killia// Voteba15 
Lori
Nice body lady//Killia// Voteba13Nice body lady//Killia// Voteba14Nice body lady//Killia// Voteba15 
Valentine
Nice body lady//Killia// Voteba13Nice body lady//Killia// Voteba14Nice body lady//Killia// Voteba15 
Edgar
Nice body lady//Killia// Voteba13Nice body lady//Killia// Voteba14Nice body lady//Killia// Voteba15 
Abigail
Nice body lady//Killia// Voteba13Nice body lady//Killia// Voteba14Nice body lady//Killia// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Nice body lady//Killia//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Nice body lady//Killia// Empty Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 20:14

S-firestep Diskotek
T-22.20
O-mennsker der har det sjovt
P-http://www.cb-oleb.dk/imgdb/ba_cb-oleb.dk_6222.jpg
V-let regn men ikke så galt.


Zankuji kom gående stille og roligt hen mod den klub som han havde været på før da han så godt kunne lide den og så vidt han viste var der et eller andet der inde i dag som blev kaldt for fest og farver men han var da ikke helt sikker på det lige nu og her, så han måtte jo lige tjekke det hele ud og sådan for at se om det var rigtigt eller ej for det kunne nu også være ligemeget om man kom i farverigt tøj eller hvad man gjorde.
Han kom roligt der ind og kiggede sig omkring og slappede bare af mens han gik lidt rundt der inde og fandt hurtigt vejen op til baren og kiggede lidt før han bestilte sig en rom og cola som han nu så godt kunne lide, men man mente at det kun var kvinder der ville drikke den men nej ikke efter han mening.
Han fik betalt og gik så ned til et tomt bord og satte sig der og kiggede på dem der dansede og havde det sjovt, men han havde det lige nu ikke ret sjovt da der ikke var nogen han sådan kendte her inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 20:28

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Ind af døren kommer der en ung smuk kvinde, hun er ikke mere end 19 år, man kan se hun ved hvordan rigtig tøj er på sådan en aften, hun stod lidt og så rundt i lokalet, hun kente ingen, og det passede hende rigtig fint, for så kunne hun rigtig slå sig løs, Hendes lange blå hår hvar sat på i en hestehale, og hendes rødbrune øjne lyse op i det halv mørke lokale, hun gik hurtig hen til baren, for at drikke lide før hun gik løs på dansegulvet, hun sagde bare med sin smukke stemme til kvinden bag baren ''Hmm kan de give mig noget sjovt, og som sætter gang i mig'' der gik ikke langt tid før hun havde et glas med en rødlig væske, hun gik lidt rumt for at finde en plas hun kunne stille sit glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 20:47

Han sad lidt før han rejste sig op og gik hen til et bord og sad ved det, mens han sad der fik han øje på en kvinde som var kommet ind og alt det og viste ikke hvem hun var eller hvorfor hun var der men det tøj hun havde på var noget så grusomt frækt i hans øjne.
Han kiggede på hende med et stille smil og der var plads ved det bord som han sad ved og der var vist ikke mange andre steder hvor der var plads og sådan.
Han så på hende og ventede på at se hvad hun ville gøre når hun engang så at der var plads ved ham og sådan, men han viste ikke om hun ville det eller om hun bare ville gå vider og sådan for han var jo bare der og ja hvad kunne han gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 20:54

den unge kvinde så rundt og opdagede et bord lige væk fra alt ting, hun sagde til sig selv ''Der gider jeg ikke sige'' hun så rundt igen og opdagede at der sad en mand og kiggede på hende, hun blev lidt rød i hovedet, men rystede bare for at så farven væk igen, hun var her kun for at have det sjovt, hun begynde at gå hen til den stold som ståd ved siden af hans, hun så han havde sorte bukser på og en hvis bluse, og en sort hadt, da hun næsten stod foran ham sagde hun igen ved min dejlige stemme ''må jeg sidde her'' hun smilede sødt til ham, hendes smil var perfekt, og det vistede virkelig hvor smuk hendes ansigt er. hun tog fadt i stolen og var klar til at trække en ud for at satte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:04

Han kiggede på hende og slappede roligt af "ja det må du da godt hvis du vil"sagde han roligt og viste ikke hvad han skulle sige til det her, han sad bare der "hvad laver sådan en kvinde som dig i tøj som det her inde du ved godt det kan være farligt"sagde han roligt med et smil på sine læber på sine læber.
Han slappede roligt af og viste ikke hvad hun ville sige til det for han syns det var frækt og det kunne man endeligt også godt høre på den måde han sagde det på og sådan noget halløj der.
Han kiggede på hende med et smil "mit navn er zankuji"sagde han roligt og så på hende med et smil og ventede bare på at hun ville sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:17

Kvinden så op på han og smilede til det han spurgte om og svarede sødt tilbage ''Jeg er her i aften så at hygge mig lidt, hvis De forstår'' hendes smil blev størrer og størrer jo mere han snakede, hun satte sig ned på den tome stol, og forsatte så med at svare på hans spørgsmål, ''Ja jeg ved godt at det r farligt, især i det her tøj, men jeg er ikke bange for det, ikke med min fortid'' hun så ned i jorden og fik en lille tårer i sit ene øjn, hun hade virkelig at snakke om sin fortid, hun så op igen nogen minutter, og sagde så igen ''Hyggeligt at møde dem Zankuji, mit navn er Killia, men bare kald mig for Kili eller Kila, der gør alle andre'' hun fik et smil på sime røde læber, og tog en slurk af sin drinks, som hun fik fra før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:24

Han så på hende og slappede roligt af og så på hende "man kan hygge sig på mange måde her på stedet Killia"sagde han roligt og så på hende med et smil "så hvad er det for en måde du vil hygge dig på her"spurgte han roligt og så på hende og tjekkede hende roligt ud "og det skam også hyggeligt at møde dig"sagde han, og så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og viste ikke hvad han sådan lige ellers skulle ha sagt til hende og sådan.
Han så på hende "er det så nu man skulle spørge om du kan strippe"spurgte han roligt og så på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:36

Killia så må Zankuji og sagde med en bestemt stemme ''Ja der er mange møder at hygge sig på, mine hygge møder er bare ikke de samme som andres'' hun sukkede dybt og så ned i gulvet, og tog en slurk til af sin drinks, hvor efter hun så op på denne mand og sagde så igen til hans andet spørgsmål ''Jeg vil bare gerne have lidt sjovt i festen, jeg vil gøre mænd glade, for det har jeg gjort siden jeg var 10 og nu er jeg altså 19, så i alt 9 år jeg har gjort mønd glade'' hun smilede, hun var selv glad for sit svar, hun tog den sidste slurk af sin drinks, og stillede glaset på bordet, og lade sine om bag hovedet for at slappe af, hun så igen over på Zankuji og sagde med sin frække stemme ''Jo det er lige det jeg er, hvordan kunne du gætte det'' hun grinede af det hun lige havde sgat og så ud i lokalet og opdagede at andre mæng også så på hende, hun smilede har til dem og så hen på ham for at se hvordan han tog hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay så hvorfor stripper du ikke lidt for mig eller os alle her"spurgte han roligt og så på hende viste ikke hvad hun ville gøre og svare på hans spørgsmål og sådan, han så på hende *hvad har hun mon tænkt sig og gøre nu hvor jeg ved hvad hun går og laver og alt det*tænkte han roligt og så på hende og ventede bare på svar fra hende.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og havde ikke det vilde og sige mere nu her og var bare venlig og sød mod hende syns han selv lige nu men det kunne jo være at hun syns noget andet og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:50

Killia så på storeder øjne på ham og sagde med en fast stemme ''Hvis jeg skal strippe foran jer alle skal de spørger mig pænt, eller gør jeg det ikke'' hun så en på ham og kunne ikke lade være med at smil, synet af ham smile fik hende til at smile, hun så ned og sagde igen ''Hvis jeg skal ud på dansegulvet og Strippe skal jeg havde noget mere at drikke, skal jeg hente noget til os begge to, nu hvor jeg er i gang'' hun smilede til ham for hun så rundt i lokalet, og så at flere og flere så efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 21:56

Han kiggede på hende og slappede roligt af "vil du være sød og strippe for os"spurgte han roligt og pænt for han ville godt se hende strippe foran ham og alle de andre mænd og sådan, han var jo ikke den eneste der sådan var vild efter og se hvad hun kunne og ikke kunne og sådan.
Han så på hende "du kan jo bare strippe her på bordet Killia"sagde han roligt med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun helst ville og sådan for bordet kunne nok godt holde til det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Man 25 Feb 2013 - 22:47

Killia så stille på ham.og sagde med en stille stemme ''Hvis jeg skal det så skal du råbe op og fortælle de andre det'' det næste smil Killia kom med var rigtig frækt, killia gik op i baren for at så sig en drinks til, denne gang sagde Killia selv hvad hun ville havde ''Jeg vil gerne bede om en vodka'' da hun fik den gik hun tilbage til bordet og spurgt Zankuji ''Når bliver det til noget med det Strip optræning''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tirs 26 Feb 2013 - 12:59

Han kiggede på hende og vinkede en mand hen til sig og sagde til ham hvad han skulle gøre og der blev sendt bud rundt hurtiger en det var råbt og før man viste af det var alle mænd der var i klubben rundt om bordet, den eneste der sad ned var Zankuji og sådan, han så på hende "var det sådan noget du vil ha jeg skulle få folk til at se på dig"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han var som han var og gjorde tingene på sin måde og det var jo lige så godt som at råbe det op og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 10:55

Killia smilede fræk til ham og sagde med sin smukke stemme ''Det kunne ikke være beder'' hendes smil var stort og sødt, hun drik hele sin vodka i en mundfuld, og råbte ud i lokalet ''ER I KLAR DRENGE''A Hvor efter hun stillede sig op på bordet og stod og så ned på Zankuji, ig smilede og hviskede med sin lille stemme ''Den her dansk er til dig'' hun rattede sig op og begynde at danse lidt fræk, selvfølge vil hun danse mere frækt, men hun.vi bare være sikker på at de vil se mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 14:35

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad hun ville gøre og hørte hende skam godt hvad det var hun sagde til ham og smilte bare, mens han hørte en masse mænd der svarede på det og sådan.
Han så på hende med et smil *hun er nu ikke så tosset*tænkte han bare mens han sad der og så på hende danse og sådan noget og håbede da på at det blev bedre end det her lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 15:38

Killia gik længer og længer ned, og kastede sit hovede tilbage i en voldsom bevælse, Hun smilede fræk til Zankuji, og slikkede sig selv rundt om munden, hun tog sin ende hånd op foran brystet for at tage sin bluse af imens den anden er ned ved hendes underliv, hun kom og stå igen og kastede blusen ud i lokalet til alle de mænd som stod tæt på hende, for at se hvad hun kunne, hun dansde mere og mere frækt, ingen lade mærke til at hun fik sine bukser af så hun stod i bh og trosser, hun gik ned fra bordet og stillede sig om bag Zankuji, og hviskede noget i han ører ''Kan du lide det Zankuji'' hun gik op foran ham og dansede op og ned af han imens han sad på sin stol, hun gik ned på knæ så hun sad med sprite ben foran ham, hun så sin ene hånd om bag ryggen for at åbne sin bh, imens hun kyssede ham blid på maven, det var intet i kyssedet det var bare rend hygge, hun kastede sin bh ud i lokalet samme ved som hendes bluse og bukser, hun smilede frækt til Zankuji og dansede frækkere.

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

//Det er hvordan hun ser ud til sidst//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 15:53

Han kiggede på hende og smilte af det hun gjorde og hørte roligt hvad det var hun sagde til ham eller rettere hviskede og nikkede roligt til det, hvorfor skulle han ikke kunne lide det her det var ikke tit han havde en kvinde der strippede foran ham og alt det.

Han så på hende og smilte da hun kun var i trusser nu og viste ikke hvad de andre ville sige til det da det nok mest var for ham hun strippede og ikke dem, han så på hende med et smil på sine læber, han ville endeligt mene hun måtte gøre det hun ville med ham lige nu da han godt kunne lide et show og hun gjorde det godt efter hans mening eller man kunne mere sige fantastisk og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 23:14

Sådan blev hun ved i nogen minutter, for hun gik hen til en anden mand og dansede for ham, lige endtilhan begynde at tage på hende, og prøvede at kysse hende, hun viste godt hvad han vil, hun blev lidt bange, det var lige før hun råbte til Zankuji om hjælp, men op gav det, manden tog hård fast i hendes røv og holdt hende tæt ind til sin, Killia prøvede at kæmpe imod denne onde mand, Killia have det som om hun var i hendes fortid, billeder fjøl i gennem hendes hoved, til sidst kunne hun ikke mere, hun skrig så hørt hun kunne, hun vil bere gerne vil fra denne mand, væk fra dem alle sammen, hun råbte igen ''Zankuji få ham væk fra mig'' nogen tårer kom frem i hendes smukke øjne, alt den glæde hun havde for et øjeblik siden er forvundet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 23:37

Han kiggede på hende og fik nærmest et chok da hun råbte på ham og alt det, og rejste sig hurtig op og kiggede på manden og fik fat i hende så hun kom fri af manden og løftede hende op og gik roligt op på et værelse med hende så hun ikke blev set på og sådan noget, han så på hende "er du okay"spurgte han roligt og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det her og alt det.
Han gjorde bare sit bedste for at hun skulle ha det godt lige nu og her og ventede bare på at hun falde til ro og svarede på det han spurgte om og sådan noget halløj der, han smilte roligt og havde det godt med at han havde hjulpet hende og sådan noget og viste ikke hvad han ellers skulle ha gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 17:14

Killia kunne mærke hvor størk Zankuji var da han tog fadt i hende, og træk hende til til sig, hun kunne mærke at gulvet under hende forsvandt, hun kiggede rundt og opdagede at det bare var Zankuji han havde luftede hende op, hun tog sine hænder rundt om hans nakke for at holde fast, hun kiggede ind i hans brystkasse, for ikke at få følelsen af at blive unyttede, hun kunne hører manden fra for råbe noget til ham, hen af en retning af ''Du kan ikke bare få hendes for dig selv'' mere hørte hun ikke, hun så at de kom ind på et værekse, det så gammelt men alligevel nyt ud, hun hører at han snakkede til hende og svaret hurtig igen med en trist stemme ''Det tror jeg, jeg har aldrig oplevede det før'' hun begynde at græde, og sagde igen ''Zankuji jeg er bange, hvordan kommer jeg hjem, jeg tør ikke gå der ned mere i aften'' hun græd og blev ved i noget tid, hun så op på ham og ventede på han skulle sætte hende ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 17:20

Han så på hende og slappede roligt af og tænkte "hmm to sekunder"sagde han roligt og rejste sig op og gik ned fik nøglen til det værelse hun var i og alt det og gik så op til hende "du har værelset til i morgen Killia"sagde han roligt og smilte til hende før han lukkede døren i, så hun ikke kunne høre de andre mænd og sådan. Han kiggede på hende "vil du har jeg skal blive eller skal jeg gå igen"spurgte han roligt og kiggede på hende og viste ikke hvad hun ville sige for hun var bange men ville hun ha ham blivende eller skulle han gå det ville han godt vide og det skulle være nu her.

"når ja tog dit tøj med som lå smidt på gulvet da ingen af mændene var ædru nok til at gribe det"sagde han roligt og gav hende det "hvis du da vil ha det på igen"sagde han roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 17:37

''øhm tak Zankuji, det var sødt af dig'' Killia går stille hen til sengen, og ved ikke helt hvad hun skal gøre, om hun skal tage sig et bad eller om hun skal lader være, hun ser igen på Zankuji og siger med en lidt roliger stemme end før ''Vil du ikke nok blive her, bare så der ikke komme nogen, i nat', og tak fordi du tog mit tøj med'' hun kom op at stå, så Zankuji kunne se rigtig på hende, hun så rundt for at finde badeværelset, aå hun kunne komme i bag, hun fandt det og gik der over, unden at sige mere, hun gik der ud, og tændte for vandet og lod det løbe så det kunne blive rigtig varmt, hun så et håndklæde frem og tog det rundt om sig, og tog sine trusser af, hvorefter hun gik ud og så op på Zankuji og sagde med en helt rolig stemme ''Gider du kaste mit tøj her over'' hun så bare på han og ventede på han ville kaste det til hende, så hun kunne komme i bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 17:52

Han kiggede på hende og slappede roligt af og fulde hende med sine øjne da hun gik ud for at tage sig et bad og nikkede til hende da hun snakkede til ham igen om hende tøj og om han gad kaste det til ham og sådan, han så på hende med et smil og kastede tøjet til hende "hvad skal der så ske nu altså hvad kan jeg lave"sagde han roligt og kiggede sig omkring og fandt en stol og satte sig på den og slappede roligt af, han viste ikke hvad han skulle lave da der ikke var så meget og lave og alt det.
Han kiggede rundt *hvad var der med den mand tror ikke han var helt ædru eller noget nok mere bare fuld eller på noget*tænkte han roligt for sig selv og ventede bare på at hun kom ud igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 17:58

Killia smilede da han kastede sit tøj hende, hun så sig rundt for at finde noget han kunne lade imens hun var i bad, lige med et kom det fra hende ''Du kan da stå i døren og snakke lidt med mig'' hun blev lidt rød i hovedet, *Hvorfor sagde jeg også det* sagde hun til sig selv inde i hendes hovede, hun så ned i jorden og ventede på hvad han ville sige til det, hun gik væk for ikke at vise at hun var blivet rød, hun gik ud på badeværelset, men lukkede ikke døren efter sig, hun gik ud i det varme vandt som havde løbet lidt, hun begynde at vaske sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Gæst Tors 28 Feb 2013 - 18:13

Han lyttede til det hun sagde og rejste sig op igen og gik hen til døren og så på hende *wow*tænkte han roligt og smilte roligt "Jamen det kan jeg skam godt men hvad skal vi da snakke om"sagde han roligt, og gav sig til at tænke over hvad de kunne snakke om og alt det.
Han stod der i noget tid "kan du godt lide og strippe for andre"spurgte han roligt og slappede bare af og så på hende og ville bare prøve og få en samtale i gang på en eller anden måde, han så på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad han lige kunne sige mere da, deres samtale ikke sådan var ordenligt i gang endnu men det kom den vel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nice body lady//Killia// Empty Sv: Nice body lady//Killia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum