Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
The spring of the dark (Zankuji) EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
The spring of the dark (Zankuji) EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The spring of the dark (Zankuji) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The spring of the dark (Zankuji) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The spring of the dark (Zankuji) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The spring of the dark (Zankuji) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The spring of the dark (Zankuji) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The spring of the dark (Zankuji) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The spring of the dark (Zankuji) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
The spring of the dark (Zankuji) Voteba13The spring of the dark (Zankuji) Voteba14The spring of the dark (Zankuji) Voteba15 
Jake
The spring of the dark (Zankuji) Voteba13The spring of the dark (Zankuji) Voteba14The spring of the dark (Zankuji) Voteba15 
Juniper
Valentine

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

The spring of the dark (Zankuji)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The spring of the dark (Zankuji) Empty The spring of the dark (Zankuji)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 21:27

Solen var ved at gå ned og Clarie var lige vågnet. Klar til en spasertur ned imod søen. Søen lagde lidt udefra skoven, ikke så langt væk fra grusstien. Hun satte sig ved søens bred og kiggede ned i den skinnende sø.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The spring of the dark (Zankuji) Empty Sv: The spring of the dark (Zankuji)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 21:39

Tid: Ved halv elleve tiden.
Omgivelser: Skov, grusvej og en sø.
Påklædning: En løs nedringet kjole, den er lidt lårkort.

Solen var ved at gå ned og Clarie var lige vågnet. Klar til en spasertur ned imod søen. Søen lagde lidt udefra skoven, ikke så langt væk fra grusstien. Hun satte sig ved søens bred og kiggede ned i den skinnende sø.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 21:51

Zankuji kom roligt gående for sig selv og havde ikke det vilde han skulle nå på en dag som denne her, efter noget tid så han en der sad ved søens kant og sådan noget der og kiggede roligt.
Han kom hen i nærheden af kvinden "hejsa"sagde han roligt og håbede på at han ikke at han gav hende et chok eller noget i den stil, for så ville hun nok falde i vandet eller sådan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 21:54

"Hej." Svarede hun overraskende og kiggede tilbage. Hun smilte til ham. "Hvad laver en flink fyr som dig dog herude?" Hun rejste sig op og stod foran ham. Hun lagde sine arme over kors og blinkede et par gange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 22:11

Han kiggede på hende "Altså lige nu står jeg og snakker med dig så det må jo være det jeg laver lige nu og her"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende roligt an og sådan.
Han slappede roligt af og ventede på at hun ville sige noget, men det kom nok og sådan "Men hvad med dig hvad laver sådan en køn kvinde som dig her"spurgte han roligt og kiggede på hende og smilte til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 22:18

Hun smilte. "Jeg var ude at gå, jeg elsker at være herude når mørket falder på. OG se når månen spejler sig i det klare vand." Hendes øjne kiggede dybt ind i hans. "Men jeg skulle ikke mene at jeg har set dig her før?" Hun hævede et smigrende bryn og kiggede tiltrækkende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 22:22

Han kiggede på hende "nej men jeg har jo heller ikke set dig før"sagde han roligt og gik rundt om hende og lagde roligt sin ene hånd på hendes numse uden sådan rigtig og tænke på det eller noget.
Han kiggede på hende og klemte hendes ene balde lidt før han roligt fjernede sin hånd fra hendes numse af igen og sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 22:29

Hun smilte til ham og kiggede ham i øjne, han virkede spændende. Ikke farlig eller noget. Månen spejlede sig i det klare vand og lyste hendes øjne op som stjerner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 22:36

Han kiggede på hende "hvordan kan det være en kvinde som dig ikke har været i mine øjne før"sagde han roligt og kiggede på hende, roligt træk han hendes kjole op over numsen på hende og puttede sine hænder ned i hendes trusser "hvordan føles det her"spurgte han roligt og nussede hendes numsen og sådan noget og håbede på at hun ville kunne lide det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 22:39

Nyder det. Smiler kærligt til ham. "Det føles godt." Hun blinkede et par gange og lagde armene om hans hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 20:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sine hænder op af hendes trusser og tog roligt fat i hendes kjole og trak den roligt op over hendes hovede og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af.
Han så på hende "hvad tænker du endeligt om mig lige nu"spurgte han og ville godt vide det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 20:53

Hun grinte med en dejlig latter. "At du vist er en bad boy." Hun smiltede og kiggede ham ind i øjne. Hun trak vejret normalt. "Hvad synes du så om mig ligenu." Sagde hun så med et drilsk smil på læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 20:59

Han kiggede på hende og slappede bare af "syns du dejlig"sagde han roligt og kiggede bare på hende lige ind i øjne og roligt lod han sin hånd køre ned foran i hendes trusser og nussede hendes underliv.
Han så på hende "du er sort elver er du ikke"spurgte han roligt og slappede bare af for han havde ikke noget imod andre racer eller noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:06

Hun nød det, og kiggede ham i øjne. "Jo det er jeg." Hun smilte igen og slappede af. Dette menneske, hun kendte ham ikke. Men hun var ligeglad, hun kørte sine finger spidser ned ad hans kind. Hendes mørkebrune øjne blev lyst op af månens lys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og så at hun nød det og det var jo kun godt "okay det altid rart og møde andre væsner"sagde han roligt og lod den anden hånd roligt tage fat i hendes trusser og trak dem ned så de var ved hendes ankler og sådan.
Han kiggede på hende og roligt fik han hende ned og ligge i græsset ved siden af søen på en måde var det romantisk eller sådan noget, han kiggede på hende og kyssede hende fra halsen og ned af maven af og ned til hendes underliv hvor han spredte hendes ben så han kunne være der og gav sig roligt til at slikke hendes underliv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:19

Hun stønnede let, og lidt efter gav hun sig til at tage komandoen og væltede forsigtigt ham ned i grasset. Hun lagde over ham og kiggede ham i øjne. "Du virkelig en bad boy var?" Hun smilte drilsk. Hendes smil var nu mere en smal streg og hun rejste sig og klædte sig på. Hun kastede med sit hår og gik lidt væk fra ham. Hun stak ikke af. Hun stillede sig med armene over kors og kiggede ned på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:22

Han kiggede på hende og tog det roligt "måske bare lidt men gør det da noget"sagde han roligt og kiggede på hende og slappede bare af "er du sur på mig"spurgte han roligt og kiggede på hende.
Han var ikke sikker på om hvad hun var sur eller hvad man nu kunne være på folk for der var mange ting og sådan, men lige nu var han ikke sikker på noget som helst først slikker han hende også nu stod hun jo bare der og kiggede på ham og sådan noget der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:25

"Jeg ikke sur. Jeg kender dig bare ikke. Måske hvis jeg havde kendt dig bedre." Hun blinked e til ham og svingede med sit hår. "Men tak nu jeg i meget bedre humør." Hun smilede drilsk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:29

Han kiggede på hende "jeg hedder Zankuji hvad hedder du"sagde han roligt for ja hun havde jo ret de kendte knap nok hinanden og sådan noget så hvorfor ikke lige lære hinanden og kende først også kunne man jo altid se hvad der ville ske derefter og sådan.
Han så på hende og mente hun havde en god krop og det hele men det ville han nok først sige til hende efter noget tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:33

"Jeg hedder Claire." Hun smilte afslappende af hans forståelse. Ligemeget for godt manden så ud, så kunne man ikke bare springe på ham på den måde. Ligemeget hvor tiltrækkende han end var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af "hyggeligt at møde dig Claire"sagde han roligt og så på hende "hvad laver du her ude på denne tid"spurgte han roligt og ville bare vide lidt om hvad hun fortog sig og sådan.
Han kiggede på hende og slappede bare af og havde det godt med at snakke med hende og alt det, men der var noget over hende der gjorde hende tiltrækkende men han holde sig tilbage og alt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:41

"Ilm." Svarede hun hurtigt. Hun vendte hovedet ind imod skoven, og så tilbage på ham. Hun pegede nu i retning af skoven. "Jeg bor derinde, jeg har mit eget hemmelige sted derinde." Hun tog alting afslappet og roligt. Men hendes ansigt havde ligenu kun et udtryk, det var det dilske smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:49

Han kiggede på hende med et smil "så kan man jo sige du har nemt hjem her fra"sagde han roligt og slappede bare af og havde ikke lige nu et fast sted at bo eller noget så han gik jo bare rundt og mødte folk og sådan.
Han havde pengene til at bare og kunne sove på hotel men det var ikke altid det han ville og sådan.
Han så på hende med et smil "du har et meget flot udseende"sagde han roligt og smilte til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:52

"Ja det har jeg." Hun vidste hun havde en nem vej hjem. "Og tak." Hun blinkede, som om hun ikke vidste det. Claire vidste hvordan hendes udseende kunne forføre hver en mand. Og det var hun ikke bange for, hun synes det var spændende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "men hvad tænker du endeligt om mig lige nu og her efter det der sket før"sagde han roligt og anede ikke hvad han i det hele taget skulle sige lige nu og her.
Han så på hende også lidt ud over vandet "har du lyst til at komme med i vandet"spurgte han roligt og kiggede på hende og havde ikke andet og sige end det og håbede lidt på at hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum