Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What we gonna do-Azazel blade EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
What we gonna do-Azazel blade EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What we gonna do-Azazel blade EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
What we gonna do-Azazel blade EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
What we gonna do-Azazel blade EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
What we gonna do-Azazel blade EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
What we gonna do-Azazel blade EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What we gonna do-Azazel blade EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
What we gonna do-Azazel blade EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Jake
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Sasha
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Renata
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Celenia
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Lenore
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Genevira
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Edgar
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Marcus
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 
Elizabeth
What we gonna do-Azazel blade Voteba13What we gonna do-Azazel blade Voteba14What we gonna do-Azazel blade Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

What we gonna do-Azazel blade

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 21:42

S-Firewood Village
T-15.09
O-folk og den slags
P-Cowboy bukser med en hvid t-shirt og mørke grå sko.
V-halv lunt.


Zankuji kom roligt gående i en by som han ikke rigtig havde været i før eller noget, men det skadede jo ikke at se noget nyt for man kunne jo ikke vide hvad stedet ville dukke op med af ting.
Han kiggede rundt i byen og så alt hvad der sådan forgik der og lige nu var der ikke rigtig noget der sagde ham noget, men det skete nok på et eller andet tidspunkt, men lige hvornår viste han ikke sådan rigtig lige nu.
Han gik stille og roligt og puttede sine hænder i sine lommer og gik bare vider og håbede på at der snart ville ske et eller andet i denne her by, men hvis der ikke skete noget måtte man jo opsøge det men han viste bare ikke helt hvor den slags ting kunne opsøges henne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 21:57

Azazel kom langsomt og afslappet ned af Firewood village gader, der var ikke varmt, men lunt og det var også godt nok, hun havde ikke rigtig lyst til et stegende hedt vejr lige nu.
Hun havde et par blå bukser og en sort top, og et par sorte gummisko, lige til vejret. Der var et par mennesker der hele tiden stødte ind i hende og det var begyndt at blive lidt irrterende, og kom til at slå en af dem lige i maven der var den sidste der gik ind i hende, det var en ung fyr og han stoppede op og kiggede mærkeligt på hende, og råbte efter hende "se dig dog for dame" hun stoppede op og vendte sig om "Dame!" hendes øjne lynede mod fyren så det nærmest så ud som om der var små flammer der stak ud af hendes øjne, og fyren løb bort.
Hun gik videre hen af gaden, mens andre mennesker kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 22:19

Han kom gående og så hvad der sådan skete længere fremme og sagde ikke noget så bare på og små grinte over at en mand blev bange for denne her kvinde *han var da vist en kylling*tænkte han for sig selv og gik roligt vider.
Han kunne ikke rigtig gå forbi så han gik roligt mod hende og smilte roligt "Hej"sagde han roligt og ventede på at se om hun ville svare ham, men hvis hun ikke svarede så var det jo ikke noget og gøre ved eller var det men sådan noget måtte tiden jo vise og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 22:36

Hun stoppede op da hun hørte en talte hun var gået et par meter efter og vente sig om for at kigge hvem det mon var og om det var til hende.
Hun så hun ganske pæn fyr stå og smile til hende, det var helt sikkert ham, hun gik hen foran ham og smilede til ham "Hej" *kender jeg ham* hun synes der ve lidt mærkeligt, men smilte for at dække hendes følelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 22:55

Han kiggede roligt på hende og hørte så at hun svarede på hans hej og sådan noget og smilte roligt til hende "hvorfor løb ham den anden fra dig af det så lidt mærkeligt ud"sagde han roligt og slappede af.
Han kiggede på hende også lidt derefter "men hvad laver en køn kvinde som dig her i byen hvor der ikke rigtig sker noget som helst lige nu"spurgte han roligt og håbede på at han ikke fornærmede hende eller noget som helst.
Han havde ikke den der vilde lyst til at skulle løbe fra hende og sådan for han følte ikke for at løbe en dag som i dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 23:33

Hun trak på skuldrende "tøssedreng, dem findes der mange af" hun grinte lidt at sit eget svar, med stoppede kort efter
Hun smilte *kvinde, meget bedre end dame skulle jeg mene* hun kiggede på ham "gør det samme der sker i byen lige nu Ikke En Skid" hun smilte igen "hvad laver sådan... Glem det, hvad kaver du her"
"Mit navn et Azazel, hvad er ditø hun smilte slet ikke, hun var ligene alvorlig, hvorfor vidste hun ikke, hun plejede ellers altid at smile lige meget hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 20:16

Han kiggede på hende og tog det sådan stille og roligt "mig jeg laver ikke andet end at kigge rundt i byen hvad med dig"sagde han roligt, og hørte hvad hun sådan ellers sagde til ham og det lød til at være hendes navn eller sådan noget "jeg hedder Zankuji"sagde han roligt og så på hende og smilte stille og roligt.
Han kiggede rundt også på hende igen *hvorfor ser hun så alvorlig ud for jeg har jo ikke gjort noget galt har jeg*tænkte han roligt for sig selv, og ventede nu bare på at se hvad hun ville svare ham og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 20:25

Hun nikkede "Det samme, leder bare efter noget spændende" hun smilte til ham
"Zankuji, hyggeligt at møde dig" hun kiggede på ham også på de få mennesker der kiggede på dem, de var stoppet lige midt på gaden, hvor en masse mennesker skulle forbi, de havde lavet en mindre trakfik prop, der hvor de stod nu.
"Måske skulle vi rykke os så vi ikke står i vejen for det TRAVLE MENNESKER!" hun sagde det med en sur og høj stemme, det var måske irrterende at Zankuji og hende stod i vejen, men de skulle ikke kigge sådan på dem, der gik hendes grænse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 20:45

Han kiggede på hende "jamen det da også hyggeligt at møde dig Azazel"sagde han roligt og kiggede på menneskerne og så dem der kiggede på dem "OMG ikke glo"råbte han af alle menneskerne der var der, man kunne tydeligt høre på at han ikke kunne lide at så mange mennesker kiggede på ham og den han snakkede med og sådan noget.
Han kiggede på hende "når men hvor skal vi stille os så de spader der kan gå vider"sagde han og så bare på hende og ventede på hendes svar hvis det ville komme efter at han havde råbt af menneskerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 21:04

Hun smilte og pegede mod en lille bod med brød og alt muligt andet og en bænk lige ved siden af, "vi kan side ned og få noget mad, mens vi kan håne de travle mennseker der drøner forbi" hun trak på skuldrende "vis du har lyst" hun kiggede på ham og smilte stort, af han havde råbt af nogle mennesker der kiggede på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 22:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede mere af "ja det kan vi godt"sagde han og gik hen til boden og ventede på hende *det var nu rart og få vreden ud også på en flok mennesker og alt det.
Han så på hende med et smil og slappede roligt af og så de mennesker der begyndte at gå der hvor de havde stået og sådan noget der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 7:26

Azazel kæmpede sig vej hen til Zankuji som stod ved boden og ventede, endelig kom hun gennem den store folke mængde som de havde spærret for, hun satte sig på bænken og smilte til Zankuji. "køb du noget mad jeg venter" hun var ikke så sulten endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 11:17

Han kiggede på hende og smilte roligt til hende og gik hen og bestilte sig en sandwich og fik den efter lidt tid og gik hen til hende "hvad skal der så ske nu"spurgte han roligt og kiggede på hende.
Han kiggede på hende *hun er noget for sig selv*tænkte han roligt og kiggede på hende med et smil og slappede bare af og havde det godt i hendes selvskab og alt det halløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 14:28

Hun trak på skuldrende, hun vidste da ikke hvad de skulle gøre nu, hun ville bare væk fra menneskerne det var hendes plan, men hvad der sp skulle ske efter vidste hun ikke, "hvad har du lyst til" hun så spørgende på ham men hun var også smilende, det kunne være han kunne finde på noget at lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 0:27

Han kiggede på hende og slappede bare af "hvis jeg skal være helt ærligt til hvad jeg har lyst til er en ting der nok ikke sker bare sådan"sagde han roligt og kiggede på hende og anede ikke om hun ville forstå hvad han mente med det og sådan noget der.
Han kiggede på hende og slappede bare af og kiggede lidt rundt *hun er køn men er hun mon en der er optaget*tænkte han roligt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 15:22

Azazel rynkede på panden, hun forstod ikke rigtig hvad han mente med det "Jeg tror ikke helt jeg forstår" hun smilte til ham, hvad var det han ville, nogen gange var fyre bare ikke helt til at forstår, Victor sagde også nogle ting hun ikke forstod, men det fandt ud af hen af vejen. Hun ventede hans svar.. Spændt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 16:05

Han kiggede på hende og slappede roligt af "Jeg ved jo ikke om du har en og være sammen med men hvis du har så er der kun nej men hvis du vil vide så du meget tiltrækkende og ja jeg får lyst til dig"sagde han roligt og sad og der og gav sig til at spise sin mad og kiggede på hende og ville godt se hendes ansigts udtryk og sådan noget for han viste jo ikke noget som helst om hende lige nu andet end hun var en rar person og være sammen med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 16:19

Hun smilte til ham, hun synes nu han var ret sød, den måde han sagde det på, men hun havde Victor, hun fik lidt ondt af hun hade at afvise folk "Zankuji jeg synes du er rigtig sød det første indtryk jeg har fået af dig, men desværre er jeg forlovede" hun smilte svagt og trak på skuldrende, hun hade det virkelig hun kunne ikke lig at afvise andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 16:42

Han kiggede på hende og slappede af "okay det går nok og hvis jeg havde været anderledes end jeg er havde jeg nok sagt hvad han ikke ved har han ikke ondt af"sagde han roligt og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af.
Han forstod godt det hun sagde og han ville jo ikke gøre noget når hun nu havde en anden i forvejen, han var ikke en af dem der tvang kvinder til at gå i seng med ham han ville heller ha de gjorde det af egen fri vilje og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:06

Azazel smilte, hun var glad for han ikke var anderledes mest for hans egen skyld "så er det godt du ikke er anderledes" det kunne være gået galt vis han var den slags fyr, især for ham.
"smager det godt" hun hentyde til maden, og nikkede hen mod hans mad, og smilte så til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 17:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "Ja det gør det skam"sagde han med et smil på sine læber og spiste vider og kiggede på hende, men som hun sagde det var godt han ikke var anderledes og sådan noget.
Han så på hende "Men hvis du ikke havde hvad tror du så der var sket bare sådan nysgerrig"sagde han roligt og slappede bare af og havde det bare roligt med at han ikke skulle prøve på noget eller sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:40

Hun smilte "godt" hun kiggede på menneskerne som havde så travlt de vidste ikke hvad de gik glip af, hvad de bare susede forbi.
Hun vendte blikket mod ham igen og trak på skuldrende "det er svært at sige, men jeg tror jeg ville havde gået med til det, du virke som en meget sød fyr, ik tag fejl af det" hun smilte til ham, han var en sød fyr og helt sikkert hun ville havde gået i seng med ham vis hun ikke havde Victor, men det havde hun og hun elskede ham og ville aldrig såre ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:46

Han kiggede på hende med et smil "tak fordi du ærlig overfor mig så må der jo være noget der tiltrækker kvinde over mig"sagde han med et stille grin og så på hende og spiste vider og slappede bare af.
Han så på hende og viste ikke hvad han skulle sige og havde det nu meget godt lige nu og her og slappede roligt af, men hvorfor var den eneste ene ikke kommet frem endnu det var så træls syns han nu selv men han måtte bare vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:20

Azazel smilte "det var så lidt, og hey du skal finde en med den personlighed du har og du har også udseendet med dig" sagde hun og blinkede med det ene øje.
Hun kiggede på menneskene igen og smilte til ham da hun vendte blikket på ham "har du lyst til en tur i parken" hun kiggede sødt på ham og ventede på hans svar, hun elskede naturen så det ville være så dejligt med en lille tur i det frie lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:45

Han kiggede på hende "jo hvorfor ikke parken er ligeså godt som at sidde her og kigge her"sagde han roligt og så lidt rundt og rejste sig op og gav sig roligt til at gå lidt selvom han ikke havde den fjerneste anelse om hvor parken var henne, så det måtte hun jo lige vise ham hvor den var og sådan.
Han ventede på hende og så roligt på hende og alt det og havde nu også godt af at komme op og røre sig og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What we gonna do-Azazel blade Empty Sv: What we gonna do-Azazel blade

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum