Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
et nyt venskab //Azazel Blade//
Side 1 af 1
et nyt venskab //Azazel Blade//
S: the burning desert
T:12.00
V: sky frit og stegende hede
O: en klippe ogen dal af sand
P: et par sorte læreds bukser, en skjorte med afrevne ærmer og en kappe
victor gik gennem den store ørken på gennem rejse på vej hjem. han så et fatamorgana der lignede en oase men han vidste der kun var en oase i den her ørken og den havde han aller rede passeret hans eneste genstan var hans dyrebare violin lavet af det døde træ. den var sort, hans yndlings farve. han gik i sandet, hans muskuløse arme skinnede i solen. han nægtede at blive drage i alle de år han levede havde han lært at du ikke skal snyde for du snyder kun dig selv. Han drak det sidste af sit vand som var i felt flasken.
T:12.00
V: sky frit og stegende hede
O: en klippe ogen dal af sand
P: et par sorte læreds bukser, en skjorte med afrevne ærmer og en kappe
victor gik gennem den store ørken på gennem rejse på vej hjem. han så et fatamorgana der lignede en oase men han vidste der kun var en oase i den her ørken og den havde han aller rede passeret hans eneste genstan var hans dyrebare violin lavet af det døde træ. den var sort, hans yndlings farve. han gik i sandet, hans muskuløse arme skinnede i solen. han nægtede at blive drage i alle de år han levede havde han lært at du ikke skal snyde for du snyder kun dig selv. Han drak det sidste af sit vand som var i felt flasken.
Gæst- Gæst
Sv: et nyt venskab //Azazel Blade//
Azazel gik ude i ørknen, der var varmt, men det var klart, skulle en ørken være kold.
Hun tørede sig i panden med sin svedige håndflade og den blev endnu mere svedig da hun gjord det. Hun fik øje på noget, det kom lidt væk fra hende, det lignede en maskulin skikkelse.
*Også ude og gå tur?* hun smilte, men kiggede ned i jorden, hun havde små sko på, en hvid trøje og et par sorte shorts, hun bar det perfekt og man kunne tydeligt se hendes smukke former og noget af hendes mave da den hvide trøje gik et par centimeter ned efter brystet.
Hun tørede sig i panden med sin svedige håndflade og den blev endnu mere svedig da hun gjord det. Hun fik øje på noget, det kom lidt væk fra hende, det lignede en maskulin skikkelse.
*Også ude og gå tur?* hun smilte, men kiggede ned i jorden, hun havde små sko på, en hvid trøje og et par sorte shorts, hun bar det perfekt og man kunne tydeligt se hendes smukke former og noget af hendes mave da den hvide trøje gik et par centimeter ned efter brystet.
Sidst rettet af Azazel Blade Tors 6 Sep 2012 - 15:28, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
victor gik stadig men nu kom der en pige gående "halløj du der hvad laver du her" han kiggede på hende hun var meget køn selv på afstand da han kom tættere på strøj lugten af draconianer ramte hans næsebor *se det er en køn pige* han kom helt hend til hende "og må jeg spørge om deres navn min smukke" han smilte til hende hans skarpe tænder var mælkehvide. Han bukkede dybt "åh hvor er mine manere dog. Victor Van Tennebris til deres tjeneste" han tog hendes hånd og kyssede den.
Gæst- Gæst
Azazel så fyren komme hen til hende hun grinte " jamen hej Victor mit navn er Azazel Blade" hun så på ham og smilte og små grinte "hvor kommer du fra og hvad laver ud her ude i ørknen?" *hvad er han* hun snuste vinden ind og fik duften af Dracoianer. *en Dracoianer* hun smilte stort.
Gæst- Gæst
"tjo jeg var på 'foretningsrejse' jeg var ude efter de her" han tog en dragefrugt frem fra tasken "men ham der havde dem nægtede at sælge dem så jeg smaderede byen indtil jeg fandt dem" han kastede frugten op i luften og greb den igen "vil du have en" han smilte bredt igen "det er længe siden jeg sidst har set en draconianer" han skar frugten ud så den lignede en lille drage
Gæst- Gæst
Azazel smilte "ja tak" hun smagte frugten hun nikkede som et tegn på den var god "så du har lige smadret en by var?" hun små grinte og tog en bid igen "hvad mener du med det er langtid siden du har set en Dracoianer du ser da en hele dagen" hun smilte varmt *så han kan også lide af smadre byer* hun smilte
Sidst rettet af Azazel Blade Tors 6 Sep 2012 - 15:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"ja jeg smadre byer og så spiller jeg også en smule på violin" han bed hovedet af den lille frugt figur "vil du høre lidt" han smilte sit skarp tandede smil igen "jeg bruger ikke spegl jeg syntes de er grufuldt grimme" han kiggede på hende "du må da heller ikke bruge det et spegl kan kun udpege fejl. og så vidt jeg kan se har du ingen" han kiggede op og ned af hende
Gæst- Gæst
Azazel smilte lidt "øhh.. mange tak for tippet" wow *han er sød* hun kiggede ham i øjne "så hvad laver du egenligt, smadre du bare byer eller også andet?"
Gæst- Gæst
"mit arbejde. ja mit arbejde er at sprede kaos hvor end jeg går" han så på hende "og at dømme efter mur brok støvet laver du det samme"
Gæst- Gæst
Hun nikkede "yep...og jeg nyder det" hun smilte "så hvor kommer du fra?"
Gæst- Gæst
"hvis du mener hvor jeg voksede op så er det lidt forsent jeg jævnede den med jorden for 20 år siden" han smilte "men mit nye hjem er i shadow peaks. du skal være velkommen til at komme med mig hjem" han smilte bredt. han tog et stykke kød frem fra tasken "her" han kastede et stykke kød til azazel
Gæst- Gæst
Azazel smilte og greb kødet "jeg vil meget gerne med dig hjem" hun nikkede. Hun kiggede omkring sig. Der var ikke noget af se andet en ørken og sand. Hun forvandler sig til sin drageform og kigger med et spøregene blik som siger *skal vi komme afsted*
Gæst- Gæst
victor blev til den sorte drage han endnu engang var. det underlige var at han var en frost drage "vi skal flyve nord på intil du ser the cliff of kings så skal vi flyve lidt mere vest på og så kommer vi der til." han smilte. Det var ikke så tit han fløj mere han brugte for det meste shadow walking.
Gæst- Gæst
Azazel kiggede på den sorte drage "ok...men så lad os flyve og komme afsted" hun smilte og fløj op i luften *hvor er det dejligt befriende
Gæst- Gæst
Lignende emner
» i am to get new meberes// Azazel Blade//
» What we gonna do-Azazel blade
» The song for the money .. //Azazel Blade//
» en lille sammen komst //Azazel blade, shifty og Nat//
» et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//
» What we gonna do-Azazel blade
» The song for the money .. //Azazel Blade//
» en lille sammen komst //Azazel blade, shifty og Nat//
» et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine