Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
en lille sammen komst //Azazel blade, shifty og Nat//
Side 1 af 1
en lille sammen komst //Azazel blade, shifty og Nat//
S: Victors hule
T: 12.00
V: solrigt (victors svar på en dårlig dag)
O: sin sofa, en vej ind til køkkenet og hans sværd 'tusmørke' sidder i stenen
P: en morgen kåbe med et par busker inden under
Victor havde inviteret Azazel til te for i dag skulle hun møde hans lærling og hans slave. "Nat kom her ind" han hørte Nat komme trippende ind på de bare fødder "hent Shifty vi for snart gester" hun trippede afsted igen *ahh sikke en dejlig morgen vis det ikke var for solen*
T: 12.00
V: solrigt (victors svar på en dårlig dag)
O: sin sofa, en vej ind til køkkenet og hans sværd 'tusmørke' sidder i stenen
P: en morgen kåbe med et par busker inden under
Victor havde inviteret Azazel til te for i dag skulle hun møde hans lærling og hans slave. "Nat kom her ind" han hørte Nat komme trippende ind på de bare fødder "hent Shifty vi for snart gester" hun trippede afsted igen *ahh sikke en dejlig morgen vis det ikke var for solen*
Gæst- Gæst
Sv: en lille sammen komst //Azazel blade, shifty og Nat//
nat kom ind til hans lærling og så på personen ''master onsker at se dig'' sagde hun og bukkede for hende og gik tilbage og så på sin herre ''skal jeg gøre teen klar master?'' spurte hun stillle og så på hende...
Gæst- Gæst
"okay tak Nat" sagde Shifty stille og smilte, Shifty rejste sig og gik ud til Victor "hej Victor" sagde hun glad og satte sig "hvor er Jasper henne" spurgte hun og kiggede lidt rundt efter hunden.
Gæst- Gæst
Azazel landede lige foran victors hytte.
Hun kig ind til ham han havede nemlig Inv hende til te.
Hun så ham og en anden ved siden af ham hun vinkede til ham smilte "Hey Victor hun kig over til ham og hende der stod ved siden af ham.
Hun rakte hånden ud til pigen "Hey mit navn er Azazel" hun smilte varmt og kiggede over mod Victor igen
Hun kig ind til ham han havede nemlig Inv hende til te.
Hun så ham og en anden ved siden af ham hun vinkede til ham smilte "Hey Victor hun kig over til ham og hende der stod ved siden af ham.
Hun rakte hånden ud til pigen "Hey mit navn er Azazel" hun smilte varmt og kiggede over mod Victor igen
Gæst- Gæst
"ah godt du kunne komme" han lod en hånd glide hend over rummet "det her er min lille stolthed Shifty, hun har lige ødelagt sin første landsby helt selv" han nussede hende i håret "og det her er min nye 'hus hjælp'" han brød sig ikke om ordet slave, det var nærmest et beskidt ord. Han smilte til Azazel " her tag en stol"
Gæst- Gæst
nat tog stolen ud for hende og smilede sødt for at virke som en glad pige. hun smilede ''rart at møde dem'' sagde hun med et smil og så på victor for at se om hun gjorder sit arbejde godt nok...
Gæst- Gæst
Shifty så en kom gående hen mod dem, hun havde dog lært ikke at stole for meget på nye mennesker, men da det var en Victor havde inv. så skulle hun være sød. Shifty rakte hånden frem "hyggeligt at møde dig" sagde hun med et smil. Shifty grinte lidt og kiggede glad mod Victor da han fortalte at hun havde ødelagt en landsby selv.
Gæst- Gæst
Azazel smilte til shifty " i lige måde" og satte sig på den stol hushjælpen havede trukket ud hun smitte til pigen "også rart af møde dig" hun smilte og kiggede på shifty "var det ikke skønt af ødelægge sin første landsby?" hun smitte varmt til hende.
//ups... Inden jeg bare skriver har vi så en rækkefølge eller?//
//ups... Inden jeg bare skriver har vi så en rækkefølge eller?//
Gæst- Gæst
Victor nikkede mod Nat som tegn på at hun gjorde det godt "nå er teen snart færdig Nat" han smilte ved tanken om Shifty som løb gennem gaderne og redslen fra landsby boerne der løb omkring hende i frygt. Tanken om det varmede han hjerte
Gæst- Gæst
nat så på ham ''ja herre den er lige ved at være færdig'' sagde hun og gik ud i køkkenet og kom ind med den og satte det på bordet og heldte op for dem alle og så på victor ''er der andet jeg kan gøre for dem herre?'' spurte hun...
Gæst- Gæst
"jo det var det bestemt" sagde Shifty og grinte lidt. Shifty kiggede lidt efter Nat da hun gik hen og hentede teen. Da Nat havde hældt op tog Shifty en kop. "tak Nat" sagde hun og smilte til hende.
Gæst- Gæst
Azazel grinte og tog sin kop med te hun drak af den, den smakte underligt men godt det kunne man se i hendes ansigtsudtryk hun kiggede over mod Victor igen og smilte
Gæst- Gæst
"bliv dog Nat og få en kop te med" han viftede med hånden og en stol kom flyvende "sid ned" han grinte da han så Azazel's ansigts udtryk "du er nok ikke den store te drikker" han tog en slurk af teen og syntes selv den smagte godt. Det var sådan earl grey skulle smage "ah Nat du har vikelig gjort det godt" han smilte til Nat
Gæst- Gæst
nat smilede til dem ''tak master og tak shifty'' sagde hun og hældte teen op til sig selv og drak lidt af den og satte koppen ned igen med et smil.... og så på dem, *men hvorfor jeg har jo ikke noget at snakke med dem om jeg er jo bare hans åndsvage slave* tænkte hun...
Gæst- Gæst
"så lidt Nat" Shifty kunne godt lide Nat, hun syntes hun var en rigtig sød veninde. Shifty sad med koppen oppe foran hendes ansigt og tænkte, "victor? jeg tænkte på jeg har denne ven der gerne vil have et sted at bo, så jeg tænkte om han måtte bo i denne grotte eller noget" sagde hun stille uden at kigge på Victor.
Gæst- Gæst
Azazel kiggede mod Victor "nej" hun smilte "jeg for drikken når jeg spiser" hun små grinte lidt. Hun stilte teen og krydsede bene og lænte sig tilbage *hvor er jeg træt* hun havede slet ikke sovet i nat og var rigtig træt men intet skulle forhindre hende i af være sammen med nogle venner.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» et hjem er et hjem selv om det er en grotte //Azazel Blade//
» What we gonna do-Azazel blade
» i am to get new meberes// Azazel Blade//
» et nyt venskab //Azazel Blade//
» The song for the money .. //Azazel Blade//
» What we gonna do-Azazel blade
» i am to get new meberes// Azazel Blade//
» et nyt venskab //Azazel Blade//
» The song for the money .. //Azazel Blade//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine