Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
what now(Cosette) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
what now(Cosette) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
what now(Cosette) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
what now(Cosette) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
what now(Cosette) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what now(Cosette) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
what now(Cosette) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
what now(Cosette) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
what now(Cosette) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
what now(Cosette) Voteba13what now(Cosette) Voteba14what now(Cosette) Voteba15 
Abigail
what now(Cosette) Voteba13what now(Cosette) Voteba14what now(Cosette) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

what now(Cosette)

Go down

what now(Cosette) Empty what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:04

S-Firewood Village
T-12.41
O-folk og den slags
P-Cowboy bukser med en Sort t-shirt og mørke Røde sko.
V-halv lunt.


Zankuji kom roligt gående i en by som han ikke rigtig havde været i før eller noget, men det skadede jo ikke at se noget nyt for man kunne jo ikke vide hvad stedet ville dukke op med af ting.
Han kiggede rundt i byen og så alt hvad der sådan forgik der og lige nu var der ikke rigtig noget der sagde ham noget, men det skete nok på et eller andet tidspunkt, men lige hvornår viste han ikke sådan rigtig lige nu.
Han gik stille og roligt og puttede sine hænder i sine lommer og gik bare vider og håbede på at der snart ville ske et eller andet i denne her by, men hvis der ikke skete noget måtte man jo opsøge det men han viste bare ikke helt hvor den slags ting kunne opsøges henne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:12

Cosette kom gående, gankse stille og i sine egne tanker. Hun kiggede op på himlen og nød vejret. Hun var selv lige kommet til byen for første gang, hun gik og nynnede for sig selv. Men hun kom til at gå ind i Zankuji og var lige ved at vælte bag over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:41

Han mærkede at der var en som gik ind i ham og roligt fik han fat i personen så hun ikke skulle falde "Gjorde det ondt at gå ind i mig"spurgte han stille og roligt og smilte roligt til hende og af naturligehed var hans smil sødt men hvorfor viste han ikke sådan gjorde han bare.
Han så på hende og slappede roligt af og kiggede på hende "hej mit navn er Zankuji"sagde han roligt og kiggede på hende og ventede på at se om hun ville svare ham og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:03

Hun smilte sødt igen. "Nej jeg tror bare jeg var i min egen verden. Undskyld." Hun blinkede lidt flovt med begge øjne. Det var pinligt bare sådan at gå ind i folk. "Navnet er Cosette." hun smilte og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad laver man så her i byen og hyggeligt at møde dig Cosette"sagde han roligt og kiggede på hende og havde ikke set hende før men nu havde han jo mødt hende og det hele.
Han så på hende "du ser nu ikke så ringe ud altså dit udseende"sagde han roligt og smilte til hende og var bare en der var venlig og sød mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 19:51

Hun smilte til ham. "Mange tak." Hun kiggede ham venligt i øjne. "Jeg går rundt og får noget på opleveren." Hun blinkede. "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:03

Han kiggede på hende "Mig jeg går bare og kigger på hvad der sådan forgår og nu snakker jeg så med dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende i øjne og smilte sødt til hende.
Han slappede roligt af og havde på fornemmelsen at hun ikke havde været her før og sådan noget der men så det jo godt hun er det nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:17

"Ja jeg snakker også med dig." Svarede hun drilsk men med et venligt smil på læben. Hun slappede af og tog snakken meget rolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Ja det gør du"sagde han roligt og kiggede på hende.
han så på roligt på hende "vil du med et sted hen eller skal vi bare blive stående her og kigge på hinanden"sagde han roligt og så på hende og viste ikke om hun ville det eller hvad hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 20:30

"Hvorfor ikke." Hun løftede på sine skuldre og smilte venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 20:22

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav sig til at gå stille og roligt en eller anden vej for at se hvor den ville føre dem hen og sådan noget, roligt så han på hende og tjekkede hende ud og det hele hvordan hun sådan så ud og det hele og havde det godt med at være sammen med hende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 20:27

Cosette fulgte ham med flydende bevægelser, men stagivæk ville hun ønske at solens stråler ville ramme igennem de tætte skyer. Og ikke mere aå genert at gemme sig væk. Cosette sukkede og fulgte med. Hun var altid glad for at have selvskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what now(Cosette) Empty Sv: what now(Cosette)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum