Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hidden away -Cosette
Side 1 af 2 • 1, 2
Hidden away -Cosette
Omgivelser: Nogle skumle typer der sidder rundt omkring.
Vejr: Mørket gemmer alles ansigter.
Tid: 10:24
Destiny havde besluttet sig for at gemme sig selv væk. Hun følte at hun hvert et øjeblik kunne gå amok og skade eller dræbe alle omkring hende. Så hun havde ikke lyst til at være i nærheden af mennesker fordi det var for riscikabelt. Hun sad lænet op af en mur mens hun blidt pillede ved hendes sår på hendes højre arm. Hun forsøgte at finde ud af hvor slemt det var. Betændelsen var ikke nær så slem som den havde været. Så det var da et plus, men bare det at såret var der, var slemt nok. Hun havde også et sår på hendes side ved hendes ribben, men det var stadig utrolig ømt og hun ønskede ikke at pille ved det. Så det endte med at hun helt lod hendes sår være. Det var ikke så smart at pille ved dem. Hun begyndte i stedet at pille ved hendes top for neden. Hun rullede den rundt om hendes finger og prøvede at tænke tilbage og forstå hvad der var sket. Hvad det var hun ikke kunne huske.
Gæst- Gæst
Sv: Hidden away -Cosette
*Hjælp...*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja.."
Sagde hun hurtigt og tog ikke øjne fra ulvens, hun gik lidt tilbage. Men muren stoppede hende, hendes lyselver evner hjalp hende ikke, jo hvis hun affryrede en lyskugle. Men hun var ikke sikker på styrken, og om ulven vidste noget om hendes biologiske far.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tark..For hjælpen."
Cosette ømmede sig lidt, og tog sig til hovedet. Som dunkede efter sammenstødet med muren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja jeg har det fint, jeg har bare aldrig set noget lignede. Eller prøvet." Cosette smilede og kiggede efter ulven, men den var væk. Havde sikkert stukket halen imellem benene.
"Light of life.."
Mumlede hun og lukkede hendes øjne, og snart var hendes skader healet. Hun havde det helt perfekt nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Imponeret? JAmen tak."
Hun smilte forsigtigt, og gnuppede sin ene arm.
"Du varulv ikke sandt?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cosette blinkede til hende, og smilte. Hun vidste hun havde afsløret sig selv, men hun vikrede ikke som en der bare ville gå ud og sladre til alle i byen.
"Hvaad var din oprindelige race så?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er det vel, jeg fandt ud af jeg var en bladning da en shapeshifter tøs angreb mig. Eller rettere sagt irriterede min vrede ud. Og så var jeg ikke blot en højelver, men også en shapeshifter. Livet er forvirrende noglegange."
Cosette trak på skuldrene og smilte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilte beroligende, hun havde talent for at hendes humør smittede. Og ligenu var Cosette ret glad, det var ikke en evne. Blot et talent, som hun tiltider var stolt på.
"Kunne forstille mig det.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tjo, jeg er blandet af en lyselver og en shapeshifter."
Hun trak venligt på skuldren, og smilte lidt skævt. Cosette kiggede lidt på pigen. "Hvilket leder mig til at spørge, hvornår du blev varulv. For min lyselver side knurre lidt, bare rolig jeg angriber ikke." Cosette tog hænderne frem, for at vise hun ikke angreb. Angreb var ikke hendes stil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo det de gode, men hvis man ikke er som dem. Kan de være ret så 'onde'"
Cosette trak på skuldren, hun kunne huske de ville dræbe hende. Nok mest fordi hun ikke passede ind, hun var et misfoster..
"Det ikke langtid siden, men jeg kender en.. Matt eller Arian.. De kan måske hjælpe dig med at få styr på det. Jeg har ikke mødt nogle varulve, men har hørt om dem. Arian er blandet med en.. men mere om hende hvis du møder hende en dag."
Cosette blinkede til pigen, og smilte.
"Må man sprøge om dit navn?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det iorden."
Destiny rakte sin hånd frem, og Cosette tog den og gav hende et håndtryg.
"Jeg hedder Cosette."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg giver dig helt ret Destiny."
Cosette havde hørt om voldtæger, forbrydelser som var sket i disse gyder. Og at sjældent kunne man hører de døde ofres skrig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» And you are what? // Cosette //
» Haha! No one can help you now! //Cosette//
» You again? Hello!//Cosette//
» what now(Cosette)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine