Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Let see now (Cecilie) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Let see now (Cecilie) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Let see now (Cecilie) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Let see now (Cecilie) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Let see now (Cecilie) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Let see now (Cecilie) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Let see now (Cecilie) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Let see now (Cecilie) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Let see now (Cecilie) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Jake
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Sasha
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Renata
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Genevira
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Celenia
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Lenore
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Taliia
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Madelena Gray
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 
Katrina
Let see now (Cecilie) Voteba13Let see now (Cecilie) Voteba14Let see now (Cecilie) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Let see now (Cecilie)

Go down

Let see now (Cecilie) Empty Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 22:39

Sted-Firestep Diskotek
Tid-21.00
Omgivelser-folk der fester og har det sjovt
Påklædning- mørke blå hætte trøje og hvide par bukser og sko
Vejre-let vind men lunt

Zankuji var næste lige komme til stedet og kunne ikke sådan rigtig finde rundt i alle de steder som der var i byen, men et sted havde han da fundet meget nemt til, det linede en form for diskotek hvis det da ikke var sådan et. Så han gik roligt der ind og kiggede sig omkring, godt nok havde han ikke et fast hjem men han så da pæn ud og det hele i forhold til mange andre, men det kom nok at han ville finde sig et sted og slå sig ned.
Men den tid kom nok men denne her aften havde han nu tænkt sig at have det lidt sjovt og se hvad aften ville bringe på, så det første han gjorde var og finde en bar som var på diskoteket og få sig en drink af en slags, han fik sig bestilt en rom og cola noget af det han bedst kunne lige og han fik betalt for den og gik hen og fandt sig et sted og sidde ned, for at kunne nyde sin drink og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:16

en ung pige sad der inde, hun sad og lyttede til det hele og fik sig en drink, hun havde sort lange bukser på og en sort top, hun smielde et sødt smil og kiggede bare rundt for sig selv. hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige eller gøre, hun var i hver til fald glad af en ellr en anden grund, var det fordi hun var på sporet af sin bror eller hvad var, der var i hver til fald noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 21:23

Han kiggede sig omkring og slappede bare roligt af og så en kvinde der sad for sig selv så det ud til og roligt smilte han for sig selv og gik roligt hen til hende "Hejsa"sagde han roligt og kiggede på hende. Han slappede roligt af og havde det godt nok med at sige hej til en han ikke kende på nogen måder eller noget, for det kunne han jo komme til hvis han da bare gav sig tid og det samme med den anden person jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 18:57

hun så på ham, hun undrede sig hun var ikke van til folk bare kom over for at sige hej til hende, ''hej?'' sagde hun bare og så på ham og slapper af og ser rundt i lokalet det kunne jo være der var nogle hun kendte, hun smilede for sig selv med t smil på sin læber og ser på fyren igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:06

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad laver en flot ung kvinde som dig alene her inde"spurgte han roligt og fandt sig et sted og sidde så han kunne snakke med hende og sådan.
Han så på hende og ville nu godt snakke med hende for hun så godt ud og ja lige nu virkede hun sød for ham og sådan noget og det håbede han da på at hun også ville være længere henne på aften og sådan.
Han sad der og kiggede på hende og slappede bare roligt af og havde ikke mere og sige til hende nu så han kunne jo kun vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:09

Cecilie så på ham med et smil. ''får mig en drink og slapper af og ser om dr er nogle eg knder herø'' sagde hun stille og sklapper af med et smil og tager en tår af sin drink og slaper af og ser mod ham og smiler med sine smukke blå øjne og smiler stille...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:15

Han kiggede på hende med et smil og så hende i øjne og slappede bare af og uden han viste det havde han jo for det meste et charmerende sæt øjne og det var bare noget han sådan havde uden at han kunne gøre noget, men det var jo ikke alle der falde for dem og det var kun godt syns han roligt og slappede bare af mens han så på hende.
Han smilte roligt da hun snakkede "okay det lyder da meget hyggeligt men må man gøre frøken med selvskab så du ikke sidder alene"spurgte han roligt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:30

hun så på ham, ''jeg har været alene det meste af mit liv, men det bestemmer du selv, det jo ikke fordi jeg kan stoppe dig'' sagde hun med et smil på sine læber og slapper af...
hun så på bartendern og grinede sødt og han gav hende en fri drink, ''på huset'' sagde bartendern, hun smielde. ''tak nick'' sagde hun med et smil på sine læber hun var ikke faældet for fyrens øjne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 19:33

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "mit navn er Zankuji"sagde han roligt og så på hende og havde ikke noget imod at hun ikke faldt for hans øjne på en måde var han glad for det og sådan.
Han så på hende og slappede roligt af og håbede på at hun ville sige sit navn så han ikke skulle være uvidende om hendes navn og den slags for eller blev hun bare kaldt frøken eller noget i den retning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 19:23

hun så på ham og slappede af. ''navnet er cecilie'' sagde hun og slappede af og så på zankuji ''rart at møde dem'' sagde hun...
en pige gik op til ham og smielde. ''hej flotte'' sagde hun til zankuji og smilede...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 19:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Cecilie sikket et flot navn"sagde han roligt og slappede bare roligt af, og kiggede roligt på den kvinde der kom hen til ham og sådan "hej har ikke tid lige nu sidder og snakker med denne kønne kvinde Cecilie så hvis du ikke har noget vigtigt at sige så må du godt gå igen"sagde han venligt og kiggede på Cecilie og slappede bare roligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 21:17

hun smilede blidt og slapper af med et smil og ser på ham med et smil på sine læber og så på ham, ''jeg klare mig nok'' sagde hun blidt og roligt og slapper af bar og ser på de andre i kluppn og på sine veninder der smiler mod hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 11:36

Han kiggede på hende med et smil "ja gør du nok men jeg vil snakke med dig og ikke bare en tilfældig pige som bare kommer hen og siger hej smukke og sådan"sagde han roligt og så på hende med et smil.
Han slappede bare af og så på hende med et smil "du ser nu godt ud men vil nu vide mere om dig før jeg prøver på noget"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 19:45

Cecilie smielde stille og slappede af og så ned i jorder og skappede af og så på ham, ''tak'' sagde hun med t smil på sine læber og slappr af og sukkr...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 19:58

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af "det var så lidt"sagde han roligt og så på hende "har du lyst til at lave noget andet end bare og sidde her"spurgte han roligt og så på hende, han var ikke den der viste alt lige nu og her men han gjorde jo sit bedste for at være venlig og alt det overfor hende og sådan noget halløj der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 20:02

hun så på ham, ''det ved jeg ikke jeg skal snart hjem i seng, jeg skal op på arbejde imrogen'' sad hun blidt og slappede af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 20:07

Han kiggede på hende og slappede af "kunne det være jeg må følge dig hjem"spurgte han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad hun sådan ville sige til det og alt det og ville bare være venlig overfor hende og sådan.
Han så på hende *gud hvor er hun køn*tænkte han for sig selv og slappede bare roligt af og havde ikke noget imod at følge hende hjem og sådan.


//hva vil du ha emnete skal slutte hurtigt ???//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 20:09

Cecilie så på ham og slappede af. ''jeg ved ikke helt min bror bliver sku nok ikke helt glad for det'' sagd ehun blidt og roligt... ''han hader at døre er i nærheden af mig'' sagde hun med et grin...

//måske//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Ons 17 Okt 2012 - 22:37

Han kiggede på hende "hader han døre i nærheden af dig altså mener da ikke jeg er en dør så jeg godt nok flad"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af mens han sad der, hvorfor var hun sådan han havde jo ikke tænkt sig at gøre hende noget for sådan var han slet ikke "jeg vil jo bare følge dig hjem ikke andet tror du da jeg vil prøve på noget"sagde han roligt og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 20:41

cecilie rystede på hovede, ''nej men min bror har bare det der med at fyre i nærheden af mig skal bare smutte'' sagde hun stille og slappede af...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 19:49

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "okay en beskyttende bror det ikke noget man høre tit om men det kun godt der er nogen"sagde han roligt med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han så på hende og slappede stille af og rejste sig op og gik hen bag hende og lagde sine hænder på hendes skulder og lænede sig ned og gav sig roligt til at kysse hende op og ned af halsen en gang før han roligt trak sig væk "sorry"sagde han og viste ikke om hun nu ville blive sur eller hvad hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Gæst Man 22 Okt 2012 - 14:21

Cecilie slog ham væk, ''styr dig!'' sagde hun vredt og tog sin jakke og gik hjem af,...

//OUT//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let see now (Cecilie) Empty Sv: Let see now (Cecilie)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum