Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Your new home, my little sweetheart
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptyIdag kl. 14:38 af Celenia

» please safe me - Savas
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

Mest aktive brugere denne måned
Rafaela
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Voteba15 
Jake
Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Voteba13Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Voteba14Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Celenia
Madelena Gray
Dr. Trott
Elizabeth

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner

Not touching a pretty girl. ((Arian))

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:18

Arian stillede forsigtigt æggene og mælken fra sig på jorden, da hun ville gå hen til Naomi for at lægge en hånd på hendes skulder.
"Naom?" hviskede hun og placerede hånden på hendes skulder. "Er du sikker på at alt er vel?"
Duften af Naomi var stadig svær at finde ud af. Men en duft var hun helt sikker på. Varulv.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Not touching a pretty girl. ((Arian)) - Page 2 Empty Sv: Not touching a pretty girl. ((Arian))

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:46

"Ja.."
Hedes stemme var stille og rolig..
"Men hvordan kan du både være varulv og vampyr? Hvordan kan det lade sig gører.?"
Hendes stemme var venlig, hun råbte ikke eler noget. Hun var selv bandling af to racer som ikke kunne enes. Varulve og lyselvere var fjender, og hun var selv blandet af dem..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:48

Hun rykkede hurtigt væk fra hende.
"Hvordan ved du hvad jeg er?" spurgte hun nervøst og knyttede hænderne. "Du må ikke kalde mig misfoster... Jeg beder dig.."
Hun fortsatte med at gå bagud. Nå folk som regel fandt ud af hvad hun var, kaldte de hende misfoster eller vanskabning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:53

"Jeg kan suse det, og hvorfor skulle jeg dog det?"
Hun gik tættere på hende med et forvirret bryn. Hun ville aldrig kalde noget hun ikke selv ville kaldes. Selvom hun selv blev kaldt mange gange før, så ville hun ikke kalde andre det. Hun blev selv tævet af nogle varulve for det, og lyselvere råbte 'svartelver' til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:56

"Fordi, det gør alle..." sagde hun nervøst. "Eller, næsten alle.."
Hun gik hen til mælken og æggene igen for at samle det op.
"Det burde heller ikke at kunne lade sig gøre.." sagde hun mens hun samlede varerne op. "Men, mine forældre blev forelsket, trods deres forskeligheder.."
Hun kiggede nysgerrigt hen på hende, for at se hendes reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:59

"Men jeg er ikke alle."
Hun svarede stille men lidt trist. Hun vidste intet om hendes forældre, eller meget. Dog at hendes adoptiv mor ikke ville vise verden at hun var opdraget et monster et misfoster.. Det var derfor hun var en smule bange for kvinden.
"Jeg ville aldrig kalde nogen for det.. Ikke når man selv bliver kaldt det.."
Hu sukkede dybt og lagde sine arme vandret over brystet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:02

"Dig?" sagde hun og kiggede forvirret på hende. "Du er heller ikke helt normal. Er du vel?"
Hun tog tingene ind til brystet og fortsatte med at kigge forvirret på hende. Det forvirrede blik udviklede sig dog til et nysgerrigt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:10

"Du fik mig."
Hun løftede hænderne over hovedet og smilte drilsk.
"Jeg er banding med varulv og lyselver."
Hun trak på sine bryn og endte alligevel med et venligt smil til sidst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:26

Hun smilte glad, da hun sagde varulv. En varulv, præcis ligesom hende.
"Godt at møde en blandning," sagde hun glad, med en drilsk klang. "Så er vi i det mindste begge to varulve."
Hun begyndte stille at gå ud af laden, med varene tæt ind til brystet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:34

"Ja, ja det er vi."
Hun smilte og gik med ud af lade. Dog nåede hun ikke helt ud før den gamle dame rev hende med sig ind igen og kukkede ladedøren i og låste den. Der var mørk inde i laden nu, men en masse ukendte dufte omkring hende. *Sølv..* En af de ting en varulv, og hun ikke selv var så begejstret for.. Hendes hovede fagtede rudt efter at finde ud af hvor det kom fra. Damen legede med hedes blide vinkler.
Så slog det hende pludselig, hun kunne jo se i mørke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:38

"Naomi!?" råbte Arian, da ladedøren blev smækket i bag hende.
Den gamle dame var gået amok!? Sådan noget ville hun dog aldrig gøre?!
Arian bankede hårdt på ladedøren.
"Naomi!" råbte hun. "Naomi er du okay?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum