Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
what the fu** are you?    //Arian// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
what the fu** are you?    //Arian// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
what the fu** are you?    //Arian// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
what the fu** are you?    //Arian// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
what the fu** are you?    //Arian// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
what the fu** are you?    //Arian// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
what the fu** are you?    //Arian// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
what the fu** are you?    //Arian// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
what the fu** are you?    //Arian// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Jake
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Sasha
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Renata
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Lenore
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Genevira
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Celenia
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Emery
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Madelena Gray
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 
Taliia
what the fu** are you?    //Arian// Voteba13what the fu** are you?    //Arian// Voteba14what the fu** are you?    //Arian// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

what the fu** are you? //Arian//

Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 15:18

S: Samling af Soul River
T: 03:00
V: Koldt og en smulle blæsende. -20 c
O: der ligger sne og er en flod, som er frøset til. ingen personer.

Det var en meget kold og blsende nat. Godric havde haft marit, så han havde besluttet sig for at tage ud på en lille løbetur. Da han var på vej ud af huset kom Leslie over til ham. Hun vil gerne med ud og løbe, så de gik ud. Godric begynde at løbe, og sprang så, og midt i sig spring forvandlede han sig til en tiger. Han løb i langtid, og nåde tilsidst hen til Samling af Soul River. Han løb nu langs floden som var frøsset til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 18:31

Arian sad ved kanten og floden, med sit lange mørke hår bølgende ned over sit karveben, vinden blæste lidt i det, men ikke meget.. Kun enkle hårtotter fløj ind foran hendes ansigt.. Hun fjernede dem dog hurtigt igen og fortsatte med at kigge ud på floden, der snart ville fryse til..
"Áll alone in a world so cold.." sang hun og sukkede derefter.. "Er der ingen at snakke med?" Hun kiggede op på månen, der snart ville forsvinde fra himlen.. "Gør jeg noget forkert siden jeg altid ender med at være alene?"
Endnu et suk undslap hendes læber, inden hun drejede hovedet og fik et chok. En tiger var på vej hen mod hende.. Hun blev så forskrækket at hun faldt i vandet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 18:28

Godric løb langs floden. I sit indre sang han sin ynlingsang.

*I try to make it through my life, in my way, there’s you
I try to make it through these lies, that’s all I do
Just don’t deny it. Don’t try to fight this, and deal with it, that’s part of it

If you were dead or still alive, I don’t care, I don’t care
Just go and leave this all behind, cuz I swear, (I swear) I don’t care.*

Han nåde ikk rigtig lænere end dertil med sin asng før han så en kvinde side ved kanden af floden. Da hun fik øje på ham som tiger, fik hun uden tvivl et chok, for hun faldt ned i vande. Godric skyndte sig at skifte over til sin menneskeform, og gik over til kanden for at sikre sig at der ikk var sket noget med hende. "Er du okey?" Råbte han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 21:53

Ikke nok med at det var koldt.. Det var også temmelig pinligt..
Hun kravlede op på kanten, hvor hun derefter kørte en hånd igennem det lange hår der var sjask vådt efter turen i vandet..
"ja," sagde hun efterfulgt af et genert grin. "Jeg klare den, jeg fik bare et chok, da jeg ikke havde regnet med at se en tiger," Hun kiggede på ham med et venligt glimt i sine øjne. "jeg hedder Arian,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 22:08

Godric så smilende på Arian. "Undskyld fordi jeg skræme dig, det var ikk med vilje. Jeg hedder Godric" Han tøvede lidt, og så sig rundt. ikk fordi der var noget spændene af se, men fordi han ikk helt vidste hvad han skulle sige. Han så på Arian igen. "Hvad er du?" spurgte han uden vidre. Han var nysgerig. Han var aldrig stødt på en blaning før, så han vidste ikk hvordan de luktede. Han kendte ikk hendes lugt. Hun lugtede mærkelig af en blaning mellem varulv og vampyr, men det kunne jo ikk passe eller hvad? Han var ikk helt sikker på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 22:25

"hej Godric," sagde hun og drejede sit hår rundt, så der kom lidt vand derfra..
Hun kiggede hurtigt hen på ham, da han med det samme spurgte om hvad hun var.. Sikke direkte han var.. Det skullle han passe på med, det kunne folk let blive fornærmet over, heldigvis tog Arian det ikke så tungt..
"En blanding," svarede hun og drejede nu sin trøje rundt, der kom også vand ud af den. "Varulv og vampyr," Hun smilte venligt til ham. "Og du, er en nysgerrig shapeshifter," Hun grinte, som var et varmt og charmerende grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Ons 19 Dec 2012 - 13:14

Godric begyndte selv at grine en smulle, men vidste ikk helt hvorfor. "Ja undskyld jeg er nysgerig. Jeg er altså kun 12 år, og er de fleste på min alder ikk det?" spurgte han med et smil. "Jeg har aldrig før stødt ind i en blaningsrace før." Han gik en gang rundt om Arian, for at sikkre sig at hun ikk var farlig. "Hvad laver du herude helt alene? spurgte han venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Tors 20 Dec 2012 - 14:16

Var han kun 12 år?
Det skulle man ikke tro, han kunne nemlig se en lille smule mere ældre ud..
"Årh, det sædvanlige," sagde hun og løftede på skuldrene. "bare ude at gå en tur, slappede af imens jeg taler lidt med mig selv," Hun grinte kort over at have fortalt at hun talte med sig selv.. "Hvad med dig? Hvad laver du herude?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Gæst Ons 26 Dec 2012 - 0:11

Godric smilede til Arian. ”Er bare ude og løbe en lille tur, og sng min ynlingsang for mig selv da jeg stødte ind i dig og du faldt i vanet af overraskelse.” sagde han med et lille grin i stemen, men grinet var ikk ondt mendt, ikk det fjerneste. ”Jeg tror også jegvil være faldet i vandet hvis jeg sad for mig selv, og pludselig så en tiger eller et andet stort dyr komme løbende over mod mig hvis jjeg ikk var forberedt på det.” Han smilede, og begyndte at nynne sin ynlingssang uden helt at tænke over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

what the fu** are you?    //Arian// Empty Sv: what the fu** are you? //Arian//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum