Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
The Pretty Girl, Must Die!
Side 1 af 2 • 1, 2
The Pretty Girl, Must Die!
Vejr: Mørkt og overskyet
Sted: Doomsville Rotten Root District
Klokken var begyndt at blive mange denne kolde dag, mørket havde opslugt gaderne og kun lyset fra lygterne som stod ned af gaderne gjorde at gaderne ikke helt forsvandt. En ældre gammel mand, gik rundt på gaderne for at tænde disse magiske lygter. Nede i den fattige del af Doomsville, var de omrejsende butikker lige ved at lukke mens andre prøvede at skaffe de sidste kunder for den dag. Den beskidte mudret dal af Doomsville, som dem som kom fra toppen af bjerget aldrig ville tage ned til. Det kom dog an på hvad man havde af forretning nede i den del af byen, som nok skulle være ret så store før man satte sine pæne rene sko der nede. Sådan havde Damon det, en ældre vampyr som bestemt ikke nød at være nede i den del af byen. Han havde dog noget han skulle få klaret, finde en yngre dæmon kvinde og slå hende ihjel. Han havde altid været en mand med et koldt hjerte, ligeglad med hvordan hans opgaver lød. Mænd, kvinder, børn var han ligeglad med hvad det end var, så længe han fik nok penge for at klare de opgaver. Han lod jo for det meste sine ansatte klare det beskidte arbejde, mest når det kom til det med børn at gøre. Der var bare noget ved denne opgave, som gjorde at han ikke havde lyst til at lade nogen anden klare det for ham. Han havde taget noget tøj fra en af sine slaver, som han havde taget på før han begav sig ned af bjerget. Beskidt tøj med huller flere steder, og som lugtede af noget som han ikke havde lyst til at beskrive. En lille bagtanke af hans, savnede ligefrem det dyre tøj som lå og ventede på ham der hjemme. Hans isblå blik søgte rundt på de mange folk som gik forbi ham, uden at vide hvem han var og hvad han kunne gøre. Han havde blot en tanke i sit hoved, og det var at finde hende så hurtigt som muligt og få gjort arbejdet færdigt "unge mand.. noget jeg kan byde på" sagde end ældre kvinde, som mest lignede en som burde være død. Hun stod bag en bod med en masse hjemmelavet smykker, liggende foran sig. Han stirrede bare kort på hende, med et så koldt blik som burde dræbe. Han stoppede dog alligevel op, og kiggede ned på de mange smukke smykker. Han brummede let i det, før han vende blikket op mod kvinden igen og rystede kort på hovedet.
Gæst- Gæst
Sv: The Pretty Girl, Must Die!
Stilheden var ved at falde over bygningen, babygråden var holdt inde og det sammen med skrigene, dog forblev den vulgære stønnen der, endda en smule højere end før. Madelaine syede roligt videre, dybt koncentreret over en midnat blå korset kjole.
// undskyld længden det bliver bedre næste gang ^^ //
Gæst- Gæst
// Det er da helt fint ^^ //
Gæst- Gæst
Madelaines nynnen stoppede brat da opgangs døren blev sparket op, hendes hoved gled langsomt op så hun lignede en der stirrede ind i væggen foran sig i stedet for at koncentrere sig om kjolen under hende. Hun lyttede til trinene og hørte hvordan de stoppede foran hendes dør, hendes vejrtrækning var rolig, hun havde intet at frygte, men da hun jo aldrig vidste om hun en dag ville møde en der ikke ville blive ramt af hendes evne, fandt hun den lille skarpe dolk frem og gemte den under kjolen. Hun bøjede sig roligt ned over sit syprojekt og hendes læber formede blidt nogle ord inden hendes tunge skød dem af sted."Døren er åben"den rolige stemme var svag, men alligevel stærk nok til at hvem end der var derude ville kunne høre hende. Dolken lå roligt i hendes hånd under den midnat blå kjole. Hun kunne godt lide at skræmme folk inden de blev overbeskyttende over for hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes lysende blå øjne lagde sig i hans uden at vige fra dem"Godaften, hvad kan jeg hjælpe Dem med?"spurgte hun roligt og lagde hovedet let på skrå inden hun trådte elegant og smidigt tættere på ham.
Hun ventede tålmodigt, lod evnen virke ordentligt, lod hendes væsen påvirke ham mentalt, afvæbne ham fra at gøre hende noget. Et lille smil gled over hendes læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et lille smil gled over hendes læber"Hvad jeg gør ved dig er ude af min kontrol, jeg kan intet gøre for at forhindre det eller tage det tilbage, det er en passiv evne.. Du har en stor trang til at beskytte mig, det ligger i mit væsen, min aura, min udstråling, det er min evne som jeg er blevet født med."hendes ord var rolige og klokke klare som et lille klokkespil."nogle kalder den for Madelaines forbandelse, men jeg ser det nu ikke som en forbandelse"hun sagde dette med et skævt smil, endnu en gang havde hun rejst sig op, hun havde stillet sig helt tæt på ham"Du behøver ikke beskytte mig, ingen kan gøre mig fortræd"hendes ord var lave, hun vidste godt at han kun blev hængende på grund af hans uimodståelige trang til at beskytte hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Roligt bevægede hun sig ud mod køkkenet og lidt efter kom hun tilbage ind i stuen med en stor kniv i hånden. Demonstrativ lagde hun den mod pulsåren ved håndledet for at skære i sig selv. Hun fortrak ikke den mindste mine, hun vidste han ville stoppe hende inden da, hvis ikke, så var han anderledes end alle de andre, men det var han ikke for så ville han have prøvet at slå hende ihjel lige nu. langsomt prikkede spidsen ned i håndled og langsomt begyndte hun at skære sig, kun med spidsen og hun havde endnu ikke nået pulsårens placering. hun havde hovedet let på skrå, og smerten skar i hende så hun lavede en grimasse, hun var ikke vant til smerte.
Gæst- Gæst
Han kiggede efter hende når hun gik ud i køkkenet, og skulle lige til at gå ud til hende når hun kom tilbage. Han kiggede kort på kniven "hvad skal du med den?" sagde han også selv om han hurtigt fik svar på det, duften af blod kom lige mod hans næse. Han kiggede kort op mod hendes ansigt, før han gik over til hende og greb fat i hendes hænder "hvad har du gang i?" sagde han og havde nok aldrig oplevet en mere skør kvinde, hvem gjorde sådan noget uden at have et eller andet galt i hovedet. Han træk hendes hånd væk med kniven i, mens han løftede den anden hånd op til sit ansigt "det var mig som skulle gøre det ved dig" sagde han og slikkede forsigtigt blodet af hendes håndled. Han kunne ikke stoppe sig selv i det, han var for gudskyld vampyr og havde da håbet på at få så meget blod fra hende så han fik stillet sin hunger.
Gæst- Gæst
hun betragtede ham roligt, hans reaktion var som forventet."Jeg beviser at du ikke selv kan bestemme om du vil beskytte mig eller ej."hendes stemme var blid og fattet, hun tog sig ikke af at han drak hendes blod, hun vidste han ville stoppe hvis han gik overgevind, selv hans blodtørst ville kunne holde sig fra tømme hende lige meget hvor tørstig han nogensinde ville være. hans ord summede stadig i hendes øre og hun svarede lidt efter"skal jeg fuldføre dit job for dig?"hendes stemme var alvorlig, hun vidste han ville stoppe hende hvis hun prøvede at tage sit eget liv, men dette havde hun ikke hørt før, så hun var nysgerrig efter om evnen også rådede over folks ord, eller om han stadig ville kunne sige at hun gerne måtte fuldføre hans arbejde, selvom han dog ikke ville tillade det."nogle likvideringer skal bare gå hurtigt, men man opdager det oftest først forsent"hendes stemme var igen drillende."tørstig?" hun kiggede roligt på ham med et hævet øjnbryn, hun havde som sådan ikke noget i mod det, tværtimod hun kunne godt lide følelsen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han troet bestemt ikke på at hendes evne ikke var farlig, folk ønskede hende jo åbenbart død og andre ville åbenbart dø for hende. Han gav langsomt slip i hendes arm igen, før han gik hen og satte sig på sengen og rystede svagt på hovedet "jeg går ingen steder.." sagde han og havde ikke tænkt sig at gå nogen steder, han stolede vel ikke på at hun ikke ville komme til at gøre noget dumt, også kunne han lige så godt være der for at redde hende. Han kiggede roligt på hende og gav et lille grin fra sig "min Chef?" gentog han og hævede det ene øjebryn "du kigger på ham" sagde han kort tid efter, og var bestemt stolt over at eje sit egen lille firma. Selv om han havde arbejdet for andre igennem sit liv, så var det bare ikke noget for ham at gøre det længere. Han havde sine egne regler som folk bare ikke forstod, og derfor kunne han lige så godt arbejde for sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham med et lille smil"jeg er den perfekte lejemorder"svarede hun bare med et lille smil. uden videre fik hun slynget sig omkring ham med en sådan hurtighed og perfektion at de fleste ville blive overraskede. Hun havde en ukendt styrke i sig, den kom og gik i perioder, men hun havde en periode hvor den var der, konstant, og uden problemer klemte hun ham med sine lår. Styrken var noget hun havde arvet fra sin far, dette faktum vidste hun dog ikke, hun vidste end ikke hvem hendes far var. hun sad på hans ryg og havde en kniv mod hans strube og prikkede et lille uskyldigt hul under hans hage."død"sagde hun bare inden hun kravlede ned fra ham og kastede kniven ind i væggen hvor den vibrerende lyd begyndte at synge fra skaftet.
"jeg havde håbet på at du lavede sjov, jeg er ikke så meget for mænd der kigger på mig om natten..og hvis du prøver på noget, vil det være sidste gang du nogensinde kommer til at gøre noget" hendes trussel var alvor og hendes blik alvorligt, hun ville uden problemer kunne dræbe ham, hendes knive var gemt over alt, selv i hendes seng.
Hun kiggede irreteret på ham da han skubbede hende"hvad fanden skulle det til for?"hun kiggede irreteret på ham og skubbede ham hårdt væk fra sengen."hvis du bliver træt kan du ligge dig til at sove på gulvet som en anden hund, men du rør ikke min seng"sagde hun koldt og lagde sig ned under dynen og vendte ham ryggen. hun skulle have dræbt ham, men hun havde ondt af dem der var ramt af hendes evne..Den irreterede hende, hun var sikker på at den havde afholdt hende fra mange ting, kærlighed,venner,fjender..hun kunne ikke have et venskab til nogen uden de hele tiden opførte sig som hendes mor og det gruede hun over, hvis hun da bare kunne, ja i det mindste kontrollere den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun kiggede på ham med et ansigts udtryk der var ligeglad og fraværende. hun kunne da ikke gå i byen i denne natkjole, det var for vulgært! og dog..det ville faktisk være sjovt, men nej det var ikke lige hendes smag. Hun satte sig op i sengen igen, hun havde da før sprunget ud af vinduet om natten, faktisk ret ofte, hun følte sig som en kat når hun gjorde, elegant og smidig, ingen mand skulle tro de kunne holde på hende, selvom mange troede det.*Satans til evne*tanken var vrissende inde i hendes hoved. roligt gik hun hen i kisten og tog noget tøj op fra den og derefter begav hun sig ud på toilettet. Der gik ikke lang tid før hun kom tilbage i klædt sorte stramme bukser, sort korset og en stram langærmet trøje udover der havde silkesnore bag på hvor den var strammet ind, men stadig viste noget af den hvide hud. korsettet var ikke strammet særlig meget og man kunne faktisk ikke se det sad på hende. hun bar nogle sorte pumps og håret hang langt og krøllet. hun ignorerede ham fuldstændig, som om han ikke sad på hendes gulv. Elegant sprang hun op i sengen og satte sig i vindueskarmen"Farvel Hr. Barnes"sagde hun på en flabet irreterende måde inden hun kastede sig ud af vinduet mod venstre, og fik fat i vandrøret.
Uden problemer klatrerede hun ned på nabo husets tag som var lavere end hendes vindues afsats, og derfra løb hun fra hus tag til hus tag. Præcis som altid, hun håbede på at hun havde fået et godt forspring, han ville jo følge efter hende.*Satans til evne*vrissede hendes indre igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Drinksene fløj hen til hende, hun fik knap nok sat sig ned og nogle af dem hun plejede at hænge ud med kom hen til hende. Musikken fyldte hende op, gav hende en rus, en rus der gjorde hende vild. hun smilede og hendes øjne var som kattes på jagt, jagt efter en sjæl. Hun var allerede ombejlet og en af mændene bød hende på dans, hun smilede skævt*tja hvorfor ikke..*hun fulgte med ham ud på dansegulvet og en hed dans blev hurtigt indledt, hun tænkte på Damon der sikkert rendte forvildet rundt efter hende. Tanken fik hende til at fnise inden hun fik presset den unge mands læber mod sine egne. Han sjæl var snart hendes.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hello pretty girl//Angela
» Hello pretty girl ~ Nemesis.
» Not touching a pretty girl. ((Arian))
» What would the pretty one like? - Aigemfarrel
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray