Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
engarde //Zankuji// EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
engarde //Zankuji// EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
engarde //Zankuji// EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
engarde //Zankuji// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
engarde //Zankuji// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
engarde //Zankuji// EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
engarde //Zankuji// EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
engarde //Zankuji// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
engarde //Zankuji// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Rafaela
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Dr. Trott
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Sean
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Lenore
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Valentine
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Madelena Gray
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Edgar
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Katrina
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 
Genevira
engarde //Zankuji// Voteba13engarde //Zankuji// Voteba14engarde //Zankuji// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

engarde //Zankuji//

Go down

engarde //Zankuji// Empty engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 20:31

tid: det er ved at blive aften
vejer: det har været solskind hele dagen, men nu trækker det op til en sandstorm
omgivelser: en overfyldt krostue, med en meget broget samling kunder

Azrual havde glædet sig til at mærke ørken vinden, men en sandstorm var lidt for meget af det af det gode. han vilde gerne ud go træne i ørkenen, men sandstormen ville helt sikkert dræbe ham, hvis han gik der ud.

Han gik ind på kroen og bestilte et værelse indtil til sandstormen stoppede, der efter bestilte han et måltid man og et krus stærkt øl, og satte sig over til på en ledig plads ved et bord i hjørnet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 20:53

Zankuji kom roligt gående for sig selv og slappede roligt af og var ikke den der havde så pokkers travlt og havde sit sværd på ryggen for han viste ikke om han fik brug for det eller hvad han gjorde, men så var han på den sikker side og det hele.
Han så en kro og smilte for sig selv før han roligt gik der ind og kiggede sig omkring *okay den ser da ud som så mange andre kroer jeg har set*tænkte han roligt for sig selv og fandt sig et sted og sidde og slappe lidt af og sådan og satte sit sværd ved siden af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 21:05

En mand satte sig ved siden af Azrual, mande var høj og velbygget, og tilmed også bevæbnet.
De sad i stilhed indtil en kæmpe af an mand, som så ud som om han havde en hel del ork-blod i årende, kom hen til dem og forlangte ''flyt jer et andet sted hen'' med en meget grov stemme, han var bevæbnet med en kølle som hang fra hans bælte.
Azrual sagde bare uden at kikke på manden ''jeg ved ikke med min sidemand, men jeg sider lige så godt, så jeg må desvære afslå dit ellers så venlige tilbud''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 21:11

Han slappede roligt af og havde ikke opdaget at der sad en ved siden af ham og så på vedkommende og gad ikke at se på denne her store mand som var foran dem, roligt tog han sit sværd og pegede det op mod mandes ansigt "kroen her er stor nok til alle hr så jeg forslår at du finder dig et andet sted og sidde og lader os være i fred før det går galt for dig"sagde han roligt og koldt overfor manden og blev bare siddende og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 21:24

Manden blev nu rasende, han slog sværdet til side med sin venstær arm og trak sin kølle go gjorde klat til at slå.
Mens dette optrin fandt sted spiste Azrual videre, men da kæmpen trak sin køle rejste han sig op ''der er ingen grund til at kæmpe, jeg skal nok flytte mig'' sagde han roligt.
kæmpen så på ham og sagde ''følg du bare din ven kujonen''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 21:30

Han hørte på hvad der sådan blev sagt både fra ham ved siden af og kæmpen og kiggede nu koldt op på kæmpen, han rejste sig op og kiggede bare på kæmpen og roligt før nogen lage mærke til hvad der skete stod zankuji om bag kæmpen og roligt gik kæmpens kølle i 3-4 stykker "du stor men langsom"sagde han og gik så roligt ud af døren og satte sit sværd om på rykken og gik bare stille og roligt og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 9:57

Azrual blev en smule irretieret over at selv efter at han var gået var havde de valgt at kæmpe videre, i en lynhurtig bevægelse trak han sit sværd og svingede det mod Zankujis hals, men han stoppede en cm fra den, samtid med at han sparkede kæmpen på siden ah knæet så den faldt ned på knæ og sagde rasende ''det samme er du, men hvorfor kæmper i, jeg gik så der ikke ville blive kamp''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

engarde //Zankuji// Empty Sv: engarde //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum