Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 Voteba13en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 Voteba14en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

en tur i centeret //Sivir//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

en tur i centeret  //Sivir// - Page 2 Empty Sv: en tur i centeret //Sivir//

Indlæg af Gæst Tors 18 Okt 2012 - 19:07

Sivir var meget spændt på at høre hvad Shar ville fortælle, så hun lovede det hele. Hun håbede at hun ikke ville blive bange. Hvad kunne Shar mon fortælle, som kunne få Sivir til at hade hende ? "Jeg lover at være åben for det meste af det du vil fortælle" sagde Sivir.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 9:40

Shar så kort ned på ulven. "Når, jeg håber virkelig at du kan holde det, men skal nok sige det. Det her" hun nikkede ned mod ulven "er Sharmarke. Han er min bror. Vi er nemlig Santuines. De fleste væsner syntes at vi er freaks fordi vi er tvilinger og den ene er menneske og den anden et dyr." Shar var en smule bange for hvordan Sivir ville se på hende efter det her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 12:38

Sivir så forundret på hende. Mon det kunne lade sig gøre at et menneske og et dyr kan være tvillinger ? Hun valgte at lade som om hun troede på Shar og ventede spændt på at høre hvad hun ville fortælle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 19 Okt 2012 - 12:58

"Jeg har lidt på fornæmelsen at du ikk tror helt på os, men jeg kan jo fortælle dig lidt om min race, så du måske tror lidt mere på mig?" Sagde hun. "Santuines historie lyder sådan her:
Os santuines har altid eksisteret, men vi er så sjældne at folk ofte glemmer os. Men da menneskerne kom til denne verden, var det som om vores antal voksede og der blev flere santuines. Man siger også at vi eksistere i andre verdner, men man er ikke sikker. Men vi har været nok til at kunne skabe noget, dog har der været santuines igennem tiden, som er blevet skrevet i historiebøgerne. Man ved ikke hvor de kommer fra, eller hvorfor dvi egenligt bliver dannet, men det bliver vi bare. Nogle siger det er pga noget åndeligt, men der er ingen faste teorier.
Vi blev skabt på denne her måde:
Vi bliver alle skabt på samme måde. Dog er dette en ting, som kun menneskerne kan blive. Man siger, da mennesker kom til denne verden skete der en forandring hos dem. Så nu når en menneskekvinde føder tvillinger, (Men ikke f.eks. trillinger) Så vil der altid bliver skabt en santuine. På en eller anden hvis vil det ene barn altid blive et dyr og det andet et menneske.
Dyret kan blive næsten alt, i denne her verden. Jo støre dyret blive jo støre er chancen for at ens mor dør.
Tror du på det?" Shar havde næsten fortalt alt om Santuines og håbede på at Sivir ville tro på dem, men hvis hun ikk gjorde vidste Shar ikk hvad hun skulle sige for at få hende til at tro på det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum